Onko Pasi Nielikäinen mielestänne kova pelimies? Vai tiedättekö edes kuka hän on?
Pasi Nielikäinen
8
771
Vastaukset
- kullervo kamola
"Kova" on mutta ei taitoa. Viedään kuin pässii narussa. Valtosen Tomek oli ennen vähän saman tyylinen litranmitta joka sähelsi joka paikassa, mut nyt kun se on rauhoittunut niin alkaa tehoja tulla. Olisko Nielkäisen pojasta tulossa vielä pistehirmua?
- kärppä
toivon että pasi pelaa ens kaudella kärpissä.
- Teme
Ihan hyvä pelimies. Kova luisteleen ja taklaan. Osaa varmasti tehdä pisteitäki kun saa itseluottamusta. Skitsofreniaan hänen pitäisi saada myös lääkitystä tai jotai..
Kauniin muijan iski.. - Piraatti90
Joo, tiedetään kyllä kuka on tämä herra!
No kyllähän se on Saipan poliisi vähän on niinkuin.
Pelas viimekauden alussa meiän joukkueen edustuksessa (eli Kiekko-Vantaa:ssa) ja siirty siitä loppukaudeksi Kärpiin.
On se pelannut Englannin liigaakin tässä pari vuotta sitten. Antoi yhelle häiskälle semmoisen niitin siellä, et se joutui lopettamaan.
Mutta ihan OK jätkä! - #28
Nielikäinen on LOISTAVA persoona! Mukavaa että liigassa on edes yksi tuollainen mies niin saa nämä vitun "love & peace" neidit kitistä väkivallasta - ja minä nauraa.
- ZeRo
Pasi Nielikäinen on muuten tosi hyvä luistelija. Huomasin Jyp-Saipa pelissä
- oulusta
ZeRo kirjoitti:
Pasi Nielikäinen on muuten tosi hyvä luistelija. Huomasin Jyp-Saipa pelissä
osaa melkeen sirklata toiseen suuntaan, varmaan kehittyny englannin "valioliigassa".
Englanti -jääkiekon mekka.
- ylämummo
pasi on pasi vaikka voissa paistais.
pasille ja jennille paljon terveisiä.
pasi tais tehä junnuna ollessaan toistakymmentä maalia yhdessä pelissä.
nivala cowboys rulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203