Tein yhden elämäni tyhmimmistä tempuista kun päivitin hyvin toimineen XP:n Vista ultimateksi.
Kone toimii nyt hitaammin mutta ennen kaikkea potuttaa kadonneet äänet... En ole näihin asioihin juurikaan perehtynyt... Osaan yleensä hakea puuttuvia ajureita, jos riittävän rautalangasta on selitetty mitä pitää hakea. Nyt ongelma tuntuu liittyvän soundmax äänikorttiin (tai mikä se nyt sitten onkaan...). Sen verran tietoa löysin, että tämä tuntuu olevan yleinen ongelma ko. tapauksessa. Mistään en vaan löytänyt riittävän "selkokielisiä" ohjeita ongelman ratkaisuun. Elikä osaisiko joku täällä antaa hyviä ohjeita tai opastaa hyvien ohjeiden äärelle...?
Kyseleepi yks tietämätön....
Vista, kadonneet äänet ja Soundmax
12
1994
Vastaukset
- enne kun vistaa asennat
ennen vistan asennusta kanattaa etsiä ajurit vasta sitten asentaa vista.! pitää muistaa että vanhemmile emoille ei ole valmistajat tehneet vista asureita. Yleensa ajurit saa valmistajan sivulta.
- kerroppa emosi
tiedot voin ettiä ajuria sille.
- Potuttaa23
kerroppa emosi kirjoitti:
tiedot voin ettiä ajuria sille.
Se on siis ASUS A8R-MVP
- Pege81
Potuttaa23 kirjoitti:
Se on siis ASUS A8R-MVP
Näyttäshän tuohon Soundmaxin piirille Vista ajurit löytyvän, tosin ovat jotkut betaversiot. Linkki tässä http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=A8R-MVP
- älä asenna etin uudellee..!!
ÄLÄ ÄSENNA
- imuta tuo zip
älä asenna etin uudellee..!! kirjoitti:
ÄLÄ ÄSENNA
paketti tuolta alahaalta ja asenna.
http://www.winforumz.com/vista/Audio-Problem-SoundMax-ADI1986A-ftopict13153.html - Potuttaa23
imuta tuo zip kirjoitti:
paketti tuolta alahaalta ja asenna.
http://www.winforumz.com/vista/Audio-Problem-SoundMax-ADI1986A-ftopict13153.htmlJep, sain nyt äänet toimimaan. Kiitoksia oikein paljon avusta :)
- juha???
Heips! En tosiaan ole tekniikka ihminen, oletan vaan, että kaikki toimii!! ;) Poistin vahingossa Sound Maxin ja nyt kysyisin, että, jos yritän latausta esim. yllä mainitusta osotteesta tietämättä tuon taivaallista omasta koneestani, voinko mahd. tehdä vahinkoa koneelleni?
Vanha ketju, mutta tuon asentaminen ei vahingoita konetta, mutta äänet ei välttämättä rupea toimimaan jos ajuri ei ole oikea.
- . . .
Olen itse Mac käyttäjä, mutta onglman ratkaisuksi suosittelen käyttiksen vaihtamista uusimpaan Ubuntu Linuxiin. Asennus oli ongelmaton ja äänet yms toimivat laakista.
Linux ei ole enää tänä päivänä nörttijuttu, vaan jokamiehen juttu. - Toinen puoli
Riippuu koneesta. Jos Ububtu tukee sen kaikkia ajureita, niin on ongelmaton, muuten ei. Jos ei tue, niin tarvitset nörtin apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161678
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371421Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631257- 1431209
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191197- 521155
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1361153- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979