Neljännes suomalaisista rukoilee

Faktio

Tns gallupin tutkimuksen mukaan joka neljäs suomalainen kertoo rukoilevansa joskus Jeesusta.

Aika hyvä tulos, kun suomalaisten uskonnollisuus on usein hyvinkin yksityisasia.

18

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joonas Londen

He ovat Ateistisikoja koska heidän pitäisi rukoilla Jumalaa!
      He kaikki palavat helvetissä ikuisesti!

• so?

• Faktio

Nassella taitaa olla omakohtaisia kokemuksia tuohon vaippaan pissaamisesta? Lurahtiko nassella taas housuihin?

• aivan totta...
        Faktio kirjoitti:

Nassella taitaa olla omakohtaisia kokemuksia tuohon vaippaan pissaamisesta? Lurahtiko nassella taas housuihin?

Olen rukoillut vaikeissa tilanteissa Jumalaa, ja olen saanut konkreettisen vastauksen ratkaisuna ja sanallisena lupauksena.

• mukaan

syökää paskaa; tutkimuksien mukaan lukematon määrä muitakin paskakärpäsiä tykkää se on hyvää

• räpsy

Miksi ihmiset rukoilevat, kun se ei koskaan ketään auta. Olematon ei voi asioita muuttaa, vaikka sitä kuinka rukoilisi.

• Itse olen saanut monet rukousvastukset. Ja rukous on paljon,paljon muutakin kuin pyytämistä. Ja todella itse saan apua rukoilemisesta monin eri tavoin.
        Ja olematon ei voi asioita muuttaa, mutta onneksi Jumala voi.

• juhani1965 kirjoitti:

Itse olen saanut monet rukousvastukset. Ja rukous on paljon,paljon muutakin kuin pyytämistä. Ja todella itse saan apua rukoilemisesta monin eri tavoin.

että apua on tullut Jumalalta?

• Jeebus
        Pe.ku kirjoitti:

että apua on tullut Jumalalta?

Kysykää vaikka niiltä talvisodassa kaatuneilta,
        ai niin eihän se ole mahdollista!
        rukous on tyhjä pyyntö!

• tuon saman
        juhani1965 kirjoitti:

Itse olen saanut monet rukousvastukset. Ja rukous on paljon,paljon muutakin kuin pyytämistä. Ja todella itse saan apua rukoilemisesta monin eri tavoin.

Vahvistan omilla kokemuksilla tuon. Olen saanut Jumalalta selviä vastauksia rukouksiini.

"Vanhurskas seisoo kalliolla,mutta jumalattomat ovat kuin akanoita, joita tuuli ajaa",

• Tippaliinu

Hänelle jotain kerrottavaa,useinmiten pyyntöjä,joskus myös kiitoksenaiheita,niinkuin tänäänkin.

• kuuluu mm. rukoilu ja taikauskoisia ihkisiä on hiukan yli puolet väestöstä.

Joten eipä yllätä tuo.

• Faktio

Eipä yllätä sekään että Nasse on vajakki eli vapaa-ajattelija.

• Faktio kirjoitti:

Eipä yllätä sekään että Nasse on vajakki eli vapaa-ajattelija.

et ymmärrä sanojen merkityksiä.

• Faktio
        Nas.se kirjoitti:

et ymmärrä sanojen merkityksiä.

Se selittääkin miksi nasse on vajakki, hän ei ymmärrä mitä täällä kirjoitetaan. Onko sulla vielä se lupa aseeseen?

• Faktio kirjoitti:

Se selittääkin miksi nasse on vajakki, hän ei ymmärrä mitä täällä kirjoitetaan. Onko sulla vielä se lupa aseeseen?

kai siihen on muitakin syitä kuin pelkkä uskismoraali?

• Faktio
        Nas.se kirjoitti:

kai siihen on muitakin syitä kuin pelkkä uskismoraali?

Nasse keksii itse valheitaan jotka hän laittaa muiden päälle. Vajakeille valehtelu on luontevaa, eihän heillä ole moraalia, kuten Nassen aatetoveri auvinen näytti. Onko nassen aselupa jo peruutettu?

• E-.

sikäli, että kaikkitietävä J on tiennyt jo aikojen alussa tarkkaan, mitä kaikkia rukouksia tullaan lukemaan, eikä niissä ole hänelle mitään uutta kerrottavaa, mutta tietenkään rukoilijat eivät voi olla rukoilemattakaan, koska muuten kaikkitietävä J olisi erehtynyt heidän rukouksistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5247
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3498
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      40
      2854
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      18
      2031
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1830
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1596
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1382
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1115
    Aihe