Katso videon EU-osuus joka alkaa 5min.15 sekunnin kohdalla. Siinä Soini sanoo pääministerinä erottavansa Suomen EU:sta ja palauttavansa oman valuutan.
http://www.youtube.com/watch?v=VnAoB6Fipgk
Miten kävi Islannin kruunulle?
Soini haluaa markan takaisin
5
242
Vastaukset
- tunnetuin
idiootti, joka ei ymmärrä taloudesta mitään. Mies joka ei pysty edes maitolitran hintaa määrittelemään, on aivan turha jätkä puhunmaan kunta- tai valtiontaloiudesta mitään.
maailman uutisia eipä ne ns. asiantuntijat= talousgurut tunnu olevan tehtäviensä tasolla,
suurkapitalistien ongelmaluotot sosialisoidaan veronmaksajien maksettavaksi.
- Raatto
Tsekkailkaapas vähän tarkemminkin mitä tämä veijari Soini on saanut aikaan Espoossa.
Soini on ollut hyväksymässä sellaisia päätöksiä, joita itse kritisoi kaikissa medioissa.- faktaa kehiin
päätöksistä.
- näkyy ihmiset
huomanneen tuon, kun viikontakaisesta kallupista 6% kannatuksesta näkyyn tään piväseen kalluppiin 4% kannatus puonneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350