Tässä joutuu jo pähkäilemään miten suhtautua hänen viesteihin kun ovat jo ylittämässä säälittävyyden rajaa.
"Minulle jäi joskus toisen omaisuutta, arvokas kello."
Tuokin kommentti kellon varastamisesta on vieritetty uhrin harteille kun on jättänyt kellonsa Eroen taskuun.
"Liukastuihan eräskin santerin puukkoon kuluneilla saappaillaan ja kuoli".
Hän on kymmenissä viesteissään lähinnä Mohikaanille hakenut turhaan tukea syytöksille todéa vastaan.
Kittilän adjutantitkaan ei ole enää hänelle tukeaan antamassa joten minkä takia hän tappelee jokaista vastaan melkein yksinänsä?
Kun evankelista on alamaissa?
6
286
Vastaukset
* ""
* Kuka tässä nyt hakee keneltäkin ja kenelle tukea?
* Ei minulla ja todèlla ole mitään suurempaa kiistaa ollut koskaan? En ole syyttänyt todèa mistään enkä koskaan?sanoin että "turhaan" hakenut tukea.
Kuten tuossa viestissä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000038538539
Samanmoisia viestejä löytyy tosiaan kymmeniä.- poikalapsi
Sinulle se on tuo LUETUN ymmärtäminen TOSI vaikeaa. Siksi valehtelet Raamatussakin olevan semmoisia, mitä kukaan muu, edes oppineet teologit, ei siitä kaunokirjallisesta teoksesta löydä.
Kukaan ei ole väittänytkään, että olisit Toden kanssa tapellut. Hän kun ei ole koskaan suostunut sinulle totuuksia aukomaan, kuten lahkoveljen harhassa ollessa kaiketi tulisi. Liene havinnut sinut saatananpalvojaksi ja siis toivottomaksi hapatuksen vangiksi.
ONNEKSI sait potkut. Siitä saamme olla kiitollisia. Kyllähän seriffin nyt sentään tulisi olla LUKUTAITOINEN... Pe.ku kirjoitti:
sanoin että "turhaan" hakenut tukea.
Kuten tuossa viestissä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000038538539
Samanmoisia viestejä löytyy tosiaan kymmeniä.* * ""
"MOHIKAANILLE"? Siis minulle, miksi?
* Vai tarkoititko, "MOHIKAANILTA"? Todèa vastaan?
* Kukahan tässä nyt ymmärtää väärin ja mitä?
- Eroe
Koko kelloasia ei ollut edes koskaan oikeudessa. Siis se ei ollut poliisiasia. Jos alkaisin sen koko episodin perinpohjin kertomaan,
siitä saisi mainion jutun kirjaan Pohjolan poliisi kertoo.
Minä en ole yksin Raamatun totuuksien puolella.kellosta jonka uhri oli unohtanut sinun taskuun että hän ei ole sitä takaisin sinulta saanut.
todén syyttelyssä et näytä Mohikaanilta tukea saavan.
Lieneekö syynä se että johdattelit jo kertaalleen hänet ansaan aloittamalla Pirjon ja minun syyttelyn.
Ansaan josta Mohikaani ei ole pystynyt irrottautumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594