Maailma ilman ihmisiä

17

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niirasen Jussi

      Lappi ilman lappalaisia. Se olisi aivan mahtavaa!
      Upea voitto suomen kansataloudelle kun vastikkeettoman rahan pumppaaminen lapin juopoille idiooteille (kairaketuille) loppuisi!

      TUOHON MINÄKIN USKON!!! EIKÖS?!?!?

      • Sinä ainakin joutaisit vähemmäksi. Metsähallitus pois Lapista ja juopot etelän turistit paikkoja sotkemasta. Rahaa täällä on sen verran taskuissa, että ei tarvitse tukianomuksia täytellä, ei koskaan, eikä yhtäkään.


      • muikkumies

        Lappalaiset on asustaneet jo ennen meitä etelässä ja Pirkanmaalaisten toimesta niitä lahdattiin ja ajettiin pohjoiseen , jossa ne joutui verotettaviksi.

        Sattuuko sinun esi-isäsi olemaan Pirkanmaalaisia kun noin asiat jäynää.


      • ei lopu!
        Kairakettu kirjoitti:

        Sinä ainakin joutaisit vähemmäksi. Metsähallitus pois Lapista ja juopot etelän turistit paikkoja sotkemasta. Rahaa täällä on sen verran taskuissa, että ei tarvitse tukianomuksia täytellä, ei koskaan, eikä yhtäkään.

        Sulla sitä on mielikuvitus rahaa. 100000 vetoja ehdottelet vaikka olet työtön. mikä nyt iiron hataraa mieltä painaa?


      • se ei ollut
        muikkumies kirjoitti:

        Lappalaiset on asustaneet jo ennen meitä etelässä ja Pirkanmaalaisten toimesta niitä lahdattiin ja ajettiin pohjoiseen , jossa ne joutui verotettaviksi.

        Sattuuko sinun esi-isäsi olemaan Pirkanmaalaisia kun noin asiat jäynää.

        kuitenkaan homo.


      • ei lopu! kirjoitti:

        Sulla sitä on mielikuvitus rahaa. 100000 vetoja ehdottelet vaikka olet työtön. mikä nyt iiron hataraa mieltä painaa?

        En minä ole iiro. Älykkyytesi ei ole hääppöisellä tasolla, näköjään.


      • on rikos, vai onko?
        Kairakettu kirjoitti:

        En minä ole iiro. Älykkyytesi ei ole hääppöisellä tasolla, näköjään.

        Älä sinä puhu älykkyydestä. Olet kehunut olevasi kova poika kaahaamaan. Se ei ole älykästä.


      • on rikos, vai onko? kirjoitti:

        Älä sinä puhu älykkyydestä. Olet kehunut olevasi kova poika kaahaamaan. Se ei ole älykästä.

        Ylinopeudella kuljettaja vie autoa, kaahaaminen taas tarkoittaa sitä, että ajoneuvo vie kuljettajaa.


      • tai turvallista?
        Kairakettu kirjoitti:

        Ylinopeudella kuljettaja vie autoa, kaahaaminen taas tarkoittaa sitä, että ajoneuvo vie kuljettajaa.

        Aha, rajukin ylinopeus on sun mielestä siis ok.

        Olet jälleen kerran todistanut millainen sairas ääliö ja uber-iiroilija sä olet.
        Häpeä, vajakki!


      • tai turvallista? kirjoitti:

        Aha, rajukin ylinopeus on sun mielestä siis ok.

        Olet jälleen kerran todistanut millainen sairas ääliö ja uber-iiroilija sä olet.
        Häpeä, vajakki!

        ...riippuu ajotavasta ja käytetyn nopeuden hallinnasta. Ajamalla alle sallitunkin nopeuden voidaan ajaa turvattomasti ja kaahata. Nopeuden nosto ei automaattisesti lisää turvattomuutta.


      • Ihanko totta?
        Kairakettu kirjoitti:

        ...riippuu ajotavasta ja käytetyn nopeuden hallinnasta. Ajamalla alle sallitunkin nopeuden voidaan ajaa turvattomasti ja kaahata. Nopeuden nosto ei automaattisesti lisää turvattomuutta.

        Vai on turvallista ajaa 120km/h 50-alueella?

        Oletko sä AIVAN pimee?


      • Ihanko totta? kirjoitti:

        Vai on turvallista ajaa 120km/h 50-alueella?

        Oletko sä AIVAN pimee?

        Vaikka en olekaan mitään tuollaista koskaan väittänyt, niin vastaanpa kuitenkin.

        Sehän riippuu ihan olosuhteista, tilanteesta ja ajankohdasta.


    • mitään !

      Onpa taitamaton toimittaja kun jutun päähenkilön taustaa ei tuoda mitenkään esiin....

      • asdfghjkl

        huoltotoiden varaan.Suunniteltua kusetusta jos oikeanlaisesti rakennettaisiin ei huoltotyöorjuutta tarvittaisi.Eli jokainen uusisukupolvi maksaa aina paskasta tahallisesta rakentamistavasta.pakkotyönä.


      • Kelan korvauksella
        asdfghjkl kirjoitti:

        huoltotoiden varaan.Suunniteltua kusetusta jos oikeanlaisesti rakennettaisiin ei huoltotyöorjuutta tarvittaisi.Eli jokainen uusisukupolvi maksaa aina paskasta tahallisesta rakentamistavasta.pakkotyönä.

        Kun pakkotöistä puhut.


    • ...

      Kuula ohimolle niin palstalaiset ja luonto kiittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe