http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810138381646_uu.shtml
Eipä tuo juuri haittaisi, vaikka Manhattanilla joet virtaisi. Ei ihmisten ihan kaikkien tarvitsis kadota, reilusti vähentyä vaan. Kulutus ja kuormitus alkaa tällä väkimäärällä olemaan jo hiukan liian suurta.
Maailma ilman ihmisiä
17
459
Vastaukset
- Niirasen Jussi
Lappi ilman lappalaisia. Se olisi aivan mahtavaa!
Upea voitto suomen kansataloudelle kun vastikkeettoman rahan pumppaaminen lapin juopoille idiooteille (kairaketuille) loppuisi!
TUOHON MINÄKIN USKON!!! EIKÖS?!?!?Sinä ainakin joutaisit vähemmäksi. Metsähallitus pois Lapista ja juopot etelän turistit paikkoja sotkemasta. Rahaa täällä on sen verran taskuissa, että ei tarvitse tukianomuksia täytellä, ei koskaan, eikä yhtäkään.
- muikkumies
Lappalaiset on asustaneet jo ennen meitä etelässä ja Pirkanmaalaisten toimesta niitä lahdattiin ja ajettiin pohjoiseen , jossa ne joutui verotettaviksi.
Sattuuko sinun esi-isäsi olemaan Pirkanmaalaisia kun noin asiat jäynää. - ei lopu!
Kairakettu kirjoitti:
Sinä ainakin joutaisit vähemmäksi. Metsähallitus pois Lapista ja juopot etelän turistit paikkoja sotkemasta. Rahaa täällä on sen verran taskuissa, että ei tarvitse tukianomuksia täytellä, ei koskaan, eikä yhtäkään.
Sulla sitä on mielikuvitus rahaa. 100000 vetoja ehdottelet vaikka olet työtön. mikä nyt iiron hataraa mieltä painaa?
- se ei ollut
muikkumies kirjoitti:
Lappalaiset on asustaneet jo ennen meitä etelässä ja Pirkanmaalaisten toimesta niitä lahdattiin ja ajettiin pohjoiseen , jossa ne joutui verotettaviksi.
Sattuuko sinun esi-isäsi olemaan Pirkanmaalaisia kun noin asiat jäynää.kuitenkaan homo.
ei lopu! kirjoitti:
Sulla sitä on mielikuvitus rahaa. 100000 vetoja ehdottelet vaikka olet työtön. mikä nyt iiron hataraa mieltä painaa?
En minä ole iiro. Älykkyytesi ei ole hääppöisellä tasolla, näköjään.
- on rikos, vai onko?
Kairakettu kirjoitti:
En minä ole iiro. Älykkyytesi ei ole hääppöisellä tasolla, näköjään.
Älä sinä puhu älykkyydestä. Olet kehunut olevasi kova poika kaahaamaan. Se ei ole älykästä.
on rikos, vai onko? kirjoitti:
Älä sinä puhu älykkyydestä. Olet kehunut olevasi kova poika kaahaamaan. Se ei ole älykästä.
Ylinopeudella kuljettaja vie autoa, kaahaaminen taas tarkoittaa sitä, että ajoneuvo vie kuljettajaa.
- tai turvallista?
Kairakettu kirjoitti:
Ylinopeudella kuljettaja vie autoa, kaahaaminen taas tarkoittaa sitä, että ajoneuvo vie kuljettajaa.
Aha, rajukin ylinopeus on sun mielestä siis ok.
Olet jälleen kerran todistanut millainen sairas ääliö ja uber-iiroilija sä olet.
Häpeä, vajakki! tai turvallista? kirjoitti:
Aha, rajukin ylinopeus on sun mielestä siis ok.
Olet jälleen kerran todistanut millainen sairas ääliö ja uber-iiroilija sä olet.
Häpeä, vajakki!...riippuu ajotavasta ja käytetyn nopeuden hallinnasta. Ajamalla alle sallitunkin nopeuden voidaan ajaa turvattomasti ja kaahata. Nopeuden nosto ei automaattisesti lisää turvattomuutta.
- Ihanko totta?
Kairakettu kirjoitti:
...riippuu ajotavasta ja käytetyn nopeuden hallinnasta. Ajamalla alle sallitunkin nopeuden voidaan ajaa turvattomasti ja kaahata. Nopeuden nosto ei automaattisesti lisää turvattomuutta.
Vai on turvallista ajaa 120km/h 50-alueella?
Oletko sä AIVAN pimee? Ihanko totta? kirjoitti:
Vai on turvallista ajaa 120km/h 50-alueella?
Oletko sä AIVAN pimee?Vaikka en olekaan mitään tuollaista koskaan väittänyt, niin vastaanpa kuitenkin.
Sehän riippuu ihan olosuhteista, tilanteesta ja ajankohdasta.
- mitään !
Onpa taitamaton toimittaja kun jutun päähenkilön taustaa ei tuoda mitenkään esiin....
- asdfghjkl
huoltotoiden varaan.Suunniteltua kusetusta jos oikeanlaisesti rakennettaisiin ei huoltotyöorjuutta tarvittaisi.Eli jokainen uusisukupolvi maksaa aina paskasta tahallisesta rakentamistavasta.pakkotyönä.
- Kelan korvauksella
asdfghjkl kirjoitti:
huoltotoiden varaan.Suunniteltua kusetusta jos oikeanlaisesti rakennettaisiin ei huoltotyöorjuutta tarvittaisi.Eli jokainen uusisukupolvi maksaa aina paskasta tahallisesta rakentamistavasta.pakkotyönä.
Kun pakkotöistä puhut.
- ...
Kuula ohimolle niin palstalaiset ja luonto kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530