Täällä yksi yksin eläjä sinkku.Nyt vasta pääsen asiaan.Haaveenai olisi elää viidakossa keskellä suuria puita ja viidakon eläimien seassa. Minulla on haave. Suurenkiven päällä leikkiä kiven olevan jumppapallo ja norsunkärsä jalkovälissä jumpata.Viidakko on ollut jo pidemmänaikaa minulle kuin pakkomeille.Muuttaisin viidakkoon asumaan olisi minun haaveeni.Ottaisin viidakkoon mukaan erään lähimmäisen ja yhden kaverini kaverin.En tietenkään kaikkia läimmäisiä enkä kaverita voisi ottaa. viidakkoon ei kaikki mahdu edes niitä on niin monta.Minä luulen että menen ensivuonna lähimmäiseni kanssa naimisiin jos vain hän suostuu siihen?? Viidakossa voisin keskustella hänen kanssa asian selväksi menekö naimisiin vai en.Viidakossa olisi sitäpaitsi lämmin. Minä ja hän ei edes tarvittaisi vaatteita pitää päällä niinkuin nyt tarvitaan täällä kylämässä pohjolassa.Pohjolassa on aina kylmä.Teen suunnitelman jota en kerro tälle henkilölle ollenkaan.Jossakin vaiheessa pyydän häntä lähtemään kanssani häämatkalle viidakkoon ja sitten menenkin hänen kanssa naimisiin.Ideana todella hyvä ; - )Minulla morsiuspuku päällä jo valmiina ja hänellä muutenvain juhlavaatteet.En tiedä onnistuisiko suunnitelmai näin?Saatta olla että onnistuu tai sitten ei.Jane Viidakosta
Täällä yksi yksineläjä
1
734
Vastaukset
- espoon likka
kirjoitain toiseen päiväkirjaketjuus tossa alla, mutta sinulla oli niin hyvä ajatus tosta viidakkohääasiasta, että kommenttia tulee nyt.
kommentti: tosi hyvö idea sulla toi viidakkohää ja se lähimmäisen valitseminen. ei kannata heti paljastaa kaikkea, ei kaverin kaverillekaan koska se voi kertoo lähimmäiselle, jollei osaa pitää salaisuutta. ihmiset ei yleensä osaa vaikka ne ois lähimmäisiä tai kavereitakin. eli älä paljastu,se on mun kommenttti.
sitten se puoli tossa asiassa ei ehkä mene putkeen, että miten sä saat sen lähimmäisen valmiiksi juhlavaatteisiin?? eikö se ihmettele jos te meetten matkalle ja sä pukeutat sen juhla-asuun? sullahan on se hääpuku, sen voi kait selittää, että sulla on prinsessaleikki ja suomessa katottais oudosti mutta viidakossa ei eläimet ja lähimmäiset välitä vaan saat olla hääpuvus. mut miten siis saat sen lähimmäisen jonka oot valinnut pukee ne juhlavaatteet? sen mä vaan haluaisin tietää.
onnea matkaan jane. (mun sisko on muuten jane nimeltään, mut se et voi olla sä, kun mun sisko on jo naimisissa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009