velhonainen tai noita tai joku muu mytologinen olento, jolla hiuksissa on valkoinen tai harmaa raita?
Onko tarinaa noidasta, joka lumosi miehiä?
Onko tarinoita suomalaisista noidista?
Luulen, että keskuudessamme on eräs hyvinkin mystinen olento... noitanainen. Onkohan hän ollut ennenkin olemassa?
Onko jossain?
7
877
Vastaukset
Nainen piru joka viettelee miestä,
kauaksi eksymään elämäntiestä.
Nainen on helvetin tuliliekki kuuma,
nainen on miehelle viettely huuma.
Nainen on elämä nainen on hauta,
mies sinä olet suuri nauta.- Viheriä
Valkoisesta raidasta tulee noin äkkiseltään mieleen Polgara. Kovin oli siviä se velhotar. Eddings tietää enemmän, aloita vaikka Belgarionin tarusta.
- Viheriä
On tietysti myös se BB-Anniina, mutta se taitaa olla vaan fashion crime, ei niin mäntti voi olla kovinkaan väkevä velho.
- Turms Kuolematon
Vain kirjallisuudessa on olemassa mystisiä olentoja.
- velhotar
No minulla on oikeasti valkoinen raita hiuksissa. Se on syntymämerkkini, sillä ihossani, päälaella on kohta, missä ei ole pigmenttiä.
Noita en ole... siis oikeasti, enkä mytologinen tarun olento.
Miehiä lumosin nuorempana siinä missä muutkin nuoret tytöt :)
Nyt en lumouksista tiedä, kun kaikki on niin totta.
Mutta se minusta...
Miksi muuten noitaperuukissa on musta tukka ja harmaat raidat?
Itse olisin kait "klassikko" noita - Kastanjan ruskea tukka, paitti kesällä, kun aurinko tykkää värjätä pääni kullan väriseksi.- Viheriä
Se peruukki jota noitaperuukkina myydään, on oikeasti Frankensteinin morsiamen. Jostain vanhasta leffasta.
- velhotar
Viheriä kirjoitti:
Se peruukki jota noitaperuukkina myydään, on oikeasti Frankensteinin morsiamen. Jostain vanhasta leffasta.
Walt Disneykin on tehnyt jotain noita juttuja, joissa muistaakseeni tuo ilmiö: Musta tukka harmailla raidoilla...en vaan muista kuka ja missä.
Mä olen vanhana ainakin Matami Mimmin kaltainen varmaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643870
- 663652
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1093495SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p642871- 732706
- 562241
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.531504Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411155Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171142Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271138