velhonainen tai noita tai joku muu mytologinen olento, jolla hiuksissa on valkoinen tai harmaa raita?
Onko tarinaa noidasta, joka lumosi miehiä?
Onko tarinoita suomalaisista noidista?
Luulen, että keskuudessamme on eräs hyvinkin mystinen olento... noitanainen. Onkohan hän ollut ennenkin olemassa?
Onko jossain?
7
820
Vastaukset
Nainen piru joka viettelee miestä,
kauaksi eksymään elämäntiestä.
Nainen on helvetin tuliliekki kuuma,
nainen on miehelle viettely huuma.
Nainen on elämä nainen on hauta,
mies sinä olet suuri nauta.- Viheriä
Valkoisesta raidasta tulee noin äkkiseltään mieleen Polgara. Kovin oli siviä se velhotar. Eddings tietää enemmän, aloita vaikka Belgarionin tarusta.
- Viheriä
On tietysti myös se BB-Anniina, mutta se taitaa olla vaan fashion crime, ei niin mäntti voi olla kovinkaan väkevä velho.
- Turms Kuolematon
Vain kirjallisuudessa on olemassa mystisiä olentoja.
- velhotar
No minulla on oikeasti valkoinen raita hiuksissa. Se on syntymämerkkini, sillä ihossani, päälaella on kohta, missä ei ole pigmenttiä.
Noita en ole... siis oikeasti, enkä mytologinen tarun olento.
Miehiä lumosin nuorempana siinä missä muutkin nuoret tytöt :)
Nyt en lumouksista tiedä, kun kaikki on niin totta.
Mutta se minusta...
Miksi muuten noitaperuukissa on musta tukka ja harmaat raidat?
Itse olisin kait "klassikko" noita - Kastanjan ruskea tukka, paitti kesällä, kun aurinko tykkää värjätä pääni kullan väriseksi.- Viheriä
Se peruukki jota noitaperuukkina myydään, on oikeasti Frankensteinin morsiamen. Jostain vanhasta leffasta.
- velhotar
Viheriä kirjoitti:
Se peruukki jota noitaperuukkina myydään, on oikeasti Frankensteinin morsiamen. Jostain vanhasta leffasta.
Walt Disneykin on tehnyt jotain noita juttuja, joissa muistaakseeni tuo ilmiö: Musta tukka harmailla raidoilla...en vaan muista kuka ja missä.
Mä olen vanhana ainakin Matami Mimmin kaltainen varmaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421840
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir277959- 35828
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78787Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10682Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44661Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43630
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos55616