Enkeli kursseja

missä???

kuinka kallita?

77

9171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sensuelliN

      Enkeli etäkursseja löytyy sekä kunnon kursseja paikan päällä. Mene Google-elämänkehä. Anu Wyskielin enkelikurssit ovat loistavia!
      Ei muuta kuin sinne ottamaan kontaktia, hinnat näkyy suoraan sivuilla.

      • ....

        Rahastusta kaikki, mikä ei nojaudu Raamattuun!


      • Aritta
        .... kirjoitti:

        Rahastusta kaikki, mikä ei nojaudu Raamattuun!

        saa kuitenkin rahastaa.


      • "Anu Wyskielin enkelikurssit ovat loistavia!"

        Ja todella halpoja.


      • Anonyymi

        onko sama kuin anu grace


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        "Anu Wyskielin enkelikurssit ovat loistavia!"

        Ja todella halpoja.

        onko sama kuin anu grase


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sama kuin anu grace

        HALUAISIN TIETÄÄ IHMISET JOTKA OVAT TULLEET RIKKAIKSI ANU GRASEN KURSSEILLA ,KERTOKAA MINULLE TÄMÄ TUNTUU ERITTÄIN PAHALTA HUIJAUKSELTA RAHAT POIS JA PUHETTA MUTTA JOS LÖYTYY MILJONÄÄREJÄ NIIN HYVÄ ,JOS EHDIT KAIKEN MEDITOINNIN JA MUUN ASIAN JÄLKEEN HOITAA VIELÄ BISNEKSESI NIIN ONNEA.ITSE PÄRJÄÄN HYVIN ILMAN ANU GRASEA JA ARKKIENKELIT OVAT MUKANA


      • Anonyymi

        anu grase ei missään nimessä kerää rahat ja on jokin kultti isommassa mitta kaavassa olen kysellyt kuka on rikastanut en ole saanut yhtään vastausta itsekkin ilmoitin itseni ilmaiselle kurssille mistä piti tulla varakas jopa enemmn mutta maksu tulikin ei ollut ilmainen ehkä tietää henkisistä asioist jotain mutta älkää antako rahaa pyytäkää neuvot ilmaiseksi


    • Tää nyt on taas tätä muoti-ilmiötä.
      Minne on unohtuneet Summer hill, indigo- lapset ja muut. Aina nousee jostain joku joka repii rahaa.
      Jos todella haluat yhteyden enkeliisi saat en ihan ilmaiseksi. Pydähdy ja kuuntele sitä pientä hiljaistab ääntä joka puhuu sisältäsi. Se on enkelisi ääni. Et sinä tarvitse kalliita kursseja, luota itsesi ja hiljenny meditoi, siinä enkeli on aivan lähelläsi.

      • lopulta...

        kuitenkin päädyt siihen ratkaisuun ettei enkeleitä ole olemassa. Tietenkin vain jos olet täysin järjissäsi.


      • Aritta

        on enkelikurssit? Opetellaanko niissä ottamaan yhteys omaan enkeliin kenties?

        Voivathan ne olla ihan asiallisia kursseja ja joskus sitä haluaa tutustua vähän enemmän tällaisiin asioihin.

        Ja joskus sitä haluaa olla samanlaisten ihmisten parissa ja silloin kurssit ovat ihan ok. Jos tuntee että on varaa.

        Indigo-lapset ovat muuten vieläkin olemassa.


      • maristronautti

        Kursseissa on se hyvä puoli, että kun monta ihmistä keskittyy samaan aikaan samaan asiaan samassa tilassa, se energian määrä on valtava. Haluttu kokemus on huomattavasti helpompi saavuttaa. Myös ohjauksesta on apua.

        Kävin kymmenisen vuotta sitten Denise Linnin enkelikurssilla, eikä hävetä yhtään. Kurssilla tehtiin paljon käytännön harjoituksia, joita en olisi osannut tehdä ihan noin vain yksinäni. Mutta paras anti kurssilta oli ehdottomasti se, mitä siellä koimme. Niin suurta rakkauden määrää en ole eläissäni kokenut, kun teimme harjoituksia. Suurin osa kurssilaisista itki, tunne oli niin voimakas. Jokainen koki varmasti enkelien läsnäolon. Valokin muuttui salissa harsomaiseksi ja valkoiseksi harjoitusten aikana.

        Muotia tai ei, sain siitä silloin valtavasti voimaa jaksaa silloista erittäin raskasta vaihetta elämässäni. Ja sen kokemuksen jälkeen enkelit ovat olleet lähelläni, tai olen aistinut enkelien läsnäolon helpommin. Tämä on tietysti minun kokemukseni, en lähtisi ainakaan tuomitsemaan tai herjaamaan, jos joku tuntee tarvetta mennä mille tahansa kurssille tai mihin ikinä keksii haluta mennä.
        Ja jos on sitä mieltä, että se on kusetusta, kannattaa ainakin mennä kokeilemaan ja ottamaan selvää, mistä on kysymys, ennenkuin julkisesti julistaa sen valheeksi.

        Se on ilmanmuuta hienoa, että kykenet kuulemaan ja tuntemaan enkelisi ilman kalliita kursseja. Sallithan kuitenkin muiden tehdä omat ratkaisunsa ylenkatsomatta?

        Niin, ja hinnasta. En muista tarkkaa hintaa ja markka-aikaakin silloin elettiin, mutta kurssi kesti koko päivän, oisko hinta ollut jotain 300mk, eli 50€


      • ????
        maristronautti kirjoitti:

        Kursseissa on se hyvä puoli, että kun monta ihmistä keskittyy samaan aikaan samaan asiaan samassa tilassa, se energian määrä on valtava. Haluttu kokemus on huomattavasti helpompi saavuttaa. Myös ohjauksesta on apua.

        Kävin kymmenisen vuotta sitten Denise Linnin enkelikurssilla, eikä hävetä yhtään. Kurssilla tehtiin paljon käytännön harjoituksia, joita en olisi osannut tehdä ihan noin vain yksinäni. Mutta paras anti kurssilta oli ehdottomasti se, mitä siellä koimme. Niin suurta rakkauden määrää en ole eläissäni kokenut, kun teimme harjoituksia. Suurin osa kurssilaisista itki, tunne oli niin voimakas. Jokainen koki varmasti enkelien läsnäolon. Valokin muuttui salissa harsomaiseksi ja valkoiseksi harjoitusten aikana.

        Muotia tai ei, sain siitä silloin valtavasti voimaa jaksaa silloista erittäin raskasta vaihetta elämässäni. Ja sen kokemuksen jälkeen enkelit ovat olleet lähelläni, tai olen aistinut enkelien läsnäolon helpommin. Tämä on tietysti minun kokemukseni, en lähtisi ainakaan tuomitsemaan tai herjaamaan, jos joku tuntee tarvetta mennä mille tahansa kurssille tai mihin ikinä keksii haluta mennä.
        Ja jos on sitä mieltä, että se on kusetusta, kannattaa ainakin mennä kokeilemaan ja ottamaan selvää, mistä on kysymys, ennenkuin julkisesti julistaa sen valheeksi.

        Se on ilmanmuuta hienoa, että kykenet kuulemaan ja tuntemaan enkelisi ilman kalliita kursseja. Sallithan kuitenkin muiden tehdä omat ratkaisunsa ylenkatsomatta?

        Niin, ja hinnasta. En muista tarkkaa hintaa ja markka-aikaakin silloin elettiin, mutta kurssi kesti koko päivän, oisko hinta ollut jotain 300mk, eli 50€

        No, kyllä totuus on se, ettei niissä ainakaan Jumalan enkeleitä ole. Kyllä ne on niitä Luciferin enkeleitä, jotka osaavat sen taidon, että ihmispolo luulee nyt siinä seisovan hänen oma enkelinsä. Jumalan enkeleistä siis ei ole kyse.


      • Aritta
        ???? kirjoitti:

        No, kyllä totuus on se, ettei niissä ainakaan Jumalan enkeleitä ole. Kyllä ne on niitä Luciferin enkeleitä, jotka osaavat sen taidon, että ihmispolo luulee nyt siinä seisovan hänen oma enkelinsä. Jumalan enkeleistä siis ei ole kyse.

        teikäläisiin pahanilmanlintuihin. Jos jostain saa hyvän tunteen niin ei se ainakaan mistään saatanasta tule.

        Huonot tunteet taas tulevat automaattisesti tämän palstan uskovaisilta.


      • on...
        Aritta kirjoitti:

        teikäläisiin pahanilmanlintuihin. Jos jostain saa hyvän tunteen niin ei se ainakaan mistään saatanasta tule.

        Huonot tunteet taas tulevat automaattisesti tämän palstan uskovaisilta.

        kyllästynyt sinun kirjoituksiin?

        Saatana matkii Jumalaa ja voi antaa HYVÄÄ OLOA!

        Painapa tämä vaan pikkukalloosi, äläkä väitä vastoin parempaa tietoasi.


      • maristronautti
        ???? kirjoitti:

        No, kyllä totuus on se, ettei niissä ainakaan Jumalan enkeleitä ole. Kyllä ne on niitä Luciferin enkeleitä, jotka osaavat sen taidon, että ihmispolo luulee nyt siinä seisovan hänen oma enkelinsä. Jumalan enkeleistä siis ei ole kyse.

        Luulen, että vetäydyn joksikin aikaa näiltä palstoilta. Alkaa jo naurattamaan nämä Lusiferit.


      • Silloinhan.
        maristronautti kirjoitti:

        Luulen, että vetäydyn joksikin aikaa näiltä palstoilta. Alkaa jo naurattamaan nämä Lusiferit.

        on vähemmän niitä, jotka 'puhuvat aidasta eikä aidan seipäästä'. Ei saa sotkea keskenään Jumalan palvelevia enkeleitä ja luciferin matkijaenkeleitä. Ei siis mene puurot ja vellit sekaisin, vaan pysytään Raamatun totuuksissa. Jumala sanookin: 'Minun sanani on totuus'. Se on turvallinen tie taivaaseen johdattamaan. Pyritään lähemmäs Jeesusta. Se on se tärkein asia pelastumisessa kuitenkin!


      • Aritta
        on... kirjoitti:

        kyllästynyt sinun kirjoituksiin?

        Saatana matkii Jumalaa ja voi antaa HYVÄÄ OLOA!

        Painapa tämä vaan pikkukalloosi, äläkä väitä vastoin parempaa tietoasi.

        on kyllästynyt kirjoituksiini koska he eivät halua ymmärää että on vain yksi Jumala joka on rakkaus. Mitään saatanaa ei silloin voi olla olemassa.


      • Aritta
        maristronautti kirjoitti:

        Luulen, että vetäydyn joksikin aikaa näiltä palstoilta. Alkaa jo naurattamaan nämä Lusiferit.

        mutta älä lähde. Meitä tarvitaan.


      • Aritta
        Silloinhan. kirjoitti:

        on vähemmän niitä, jotka 'puhuvat aidasta eikä aidan seipäästä'. Ei saa sotkea keskenään Jumalan palvelevia enkeleitä ja luciferin matkijaenkeleitä. Ei siis mene puurot ja vellit sekaisin, vaan pysytään Raamatun totuuksissa. Jumala sanookin: 'Minun sanani on totuus'. Se on turvallinen tie taivaaseen johdattamaan. Pyritään lähemmäs Jeesusta. Se on se tärkein asia pelastumisessa kuitenkin!

        teidät hillumaan tänne rauhassa niin silloin saa paha vallan. Puhuminen pahuudesta ja saatanasta luo pahuutta.

        Ajattele sitä.

        Jos uskot pahuuteen niin kuin kaikki uskovaiset näkyvät tekevän, älä jankuta siitä vaan puhu rakkaudesta.


      • henki haisee
        Aritta kirjoitti:

        teidät hillumaan tänne rauhassa niin silloin saa paha vallan. Puhuminen pahuudesta ja saatanasta luo pahuutta.

        Ajattele sitä.

        Jos uskot pahuuteen niin kuin kaikki uskovaiset näkyvät tekevän, älä jankuta siitä vaan puhu rakkaudesta.

        En minäkään mihinkään vanhaan vihtahousuun usko, mutta en kyllä usko enkeleihinkään.

        Pahuus on ihan realismia. Maailmassa on pedofiileja, murhamiehiä ja raiskareita. Eivät ne mihinkään täältä häviä rukoilemalla tai edes sillä että heitä ei ajattele. Enkelitkään eivät selkeästi auta aina. Se vasta on kovin kummalta kun enkeli teidän maailmassanne katsoo vieressä kun lasta raiskataan. Tälle haluaisin kuulla selityksenne?


      • henki haisee
        Aritta kirjoitti:

        on kyllästynyt kirjoituksiini koska he eivät halua ymmärää että on vain yksi Jumala joka on rakkaus. Mitään saatanaa ei silloin voi olla olemassa.

        Rakkauteen uskon minäkin. Miksi jumalia tarvitsee sotkea rakkauteen? Minun rakkaudessa ei ole sijaa näkymättömille henkiolennoille. Kiitos, mutta ei kiitos. Olen melko kyllästynyt henkimaailman lässytyksiin joille ei ole konkreettisia todisteita.


      • Aritta
        henki haisee kirjoitti:

        En minäkään mihinkään vanhaan vihtahousuun usko, mutta en kyllä usko enkeleihinkään.

        Pahuus on ihan realismia. Maailmassa on pedofiileja, murhamiehiä ja raiskareita. Eivät ne mihinkään täältä häviä rukoilemalla tai edes sillä että heitä ei ajattele. Enkelitkään eivät selkeästi auta aina. Se vasta on kovin kummalta kun enkeli teidän maailmassanne katsoo vieressä kun lasta raiskataan. Tälle haluaisin kuulla selityksenne?

        asioihimme jos emme sitä heiltä pyydä.

        Onko sinun mielestäsi pedofiilisuus pahuutta? Minusta se on sairaus. Sama juttu murhaajista ja raiskaajista. Kukaan ei ajattele näin että "nyt lähden tästä tekemään vähän pahuutta".

        Elämällä monia elämiä kehitymme pois tuosta väkivaltaisuudesta ja alamme käyttää muuta osaa aivoistamme.


      • Aritta
        henki haisee kirjoitti:

        Rakkauteen uskon minäkin. Miksi jumalia tarvitsee sotkea rakkauteen? Minun rakkaudessa ei ole sijaa näkymättömille henkiolennoille. Kiitos, mutta ei kiitos. Olen melko kyllästynyt henkimaailman lässytyksiin joille ei ole konkreettisia todisteita.

        Ja suomalainen ei usko ennenkuin näkee. :-)

        Tarvitaan tosiaan kokemuksia ennenkuin voimme uskoa ihan mihin vaan.

        Mutta ei tarvitsekaan uskoa. Sehän se paras juttu onkin. Tärkeintä on vain näyttää ja kokea rakkautta koska niin saa oman elämänsä pelaamaan hyvin.


      • maristronautti
        Aritta kirjoitti:

        mutta älä lähde. Meitä tarvitaan.

        Ehkä sitten jotkut kommentit pitää vain jättää huomioimatta. On vaan niin turhauttavaa , kun tuntuu, että ihan sama mitä kirjoittaa, se saatana kurkistaa seuraavasta vastauksesta. Se on varmaan aika hirvittävää elää jatkuvassa paholaisen pelossa. Onneksi ollaan vapaita siitä ja voidaan keskittyä olennaiseen. Mutta kiitos, mitä kirjoitit.


      • Aritta
        maristronautti kirjoitti:

        Ehkä sitten jotkut kommentit pitää vain jättää huomioimatta. On vaan niin turhauttavaa , kun tuntuu, että ihan sama mitä kirjoittaa, se saatana kurkistaa seuraavasta vastauksesta. Se on varmaan aika hirvittävää elää jatkuvassa paholaisen pelossa. Onneksi ollaan vapaita siitä ja voidaan keskittyä olennaiseen. Mutta kiitos, mitä kirjoitit.

        Mielestäni on tärkeää tuoda esille saatanan olemattomuus koska sen usko tekee niin paljon pahaa maailmassa. Siis uskominen saatanaan, ei sen olemassaolo niin kuin monet luulevat.


      • oikeasti

      • maristronautti

      • kiven alla
        maristronautti kirjoitti:

        ...mutta ei kiitos. En ole kiinnostunut saatananpalvonnasta. Koska haluan vain rakkautta, saan vain rakkautta. Ja tiedän, mitä tietä kuljen. Hyvää viikonloppua!

        Pään pensaaseen paneminen on keino torjua omien tuttujen ajatusten kyseenalaistaminen. Omiin haluihin kiinniripustautuminen tarjoaa samaa defenssimekanismia oman käsitereviirin hallinnassa.

        Saatananpalvontaa en ole tarjoamassa vaan selvyyttä enkelimaailman todellisuudesta. Jos halu saada rakkautta kasvaa suuremmaksi kuin halu löytää oikea rakkaudenlähde, turhaanpa sellaisesta varoitat. Ihmisen psyyken linnakkeiden murtaminen kun lähtee ihmisen itsensä sisällisestä oivalluksesta.


      • kusetusta.

        Jos todella haluat yhteyden enkeliisi saat en ihan ilmaiseksi.


        -Miksi kaikki pitää aina tehdä yksin? Onko tarkoitus säästää mahdollisimman paljon?
        Enkelikursseihin liittyy erittäin hyvä ja kattava kirjallinen materiaali.Tosi Runsaasti tietoa ja harjoituksia. Sellaista tietomaarää et saa kotona yksin. Esim 8 viikon etäkurssilla riittää jokaiselle viikolle tosi paljon enkeliaiheista opiskeltavaa. Ei kaikkea voi saada, jos ei ole valmis maksamaan mistään.
        Sä et voi sanoa kuka mitäkin tarvitsee. Tottakai voin hiljentyä itsekseni, mutta mielelläni menen kurssille koska sieltä saan niin paljon tietoa asioista!


      • ....
        ???? kirjoitti:

        No, kyllä totuus on se, ettei niissä ainakaan Jumalan enkeleitä ole. Kyllä ne on niitä Luciferin enkeleitä, jotka osaavat sen taidon, että ihmispolo luulee nyt siinä seisovan hänen oma enkelinsä. Jumalan enkeleistä siis ei ole kyse.

        Olet itse pimeä enkeli, joka yrität levittää ihmisiin pelkoa. Sinulla on väärät luulot ja koitat pelotella muita.


      • maristronautti
        kiven alla kirjoitti:

        Pään pensaaseen paneminen on keino torjua omien tuttujen ajatusten kyseenalaistaminen. Omiin haluihin kiinniripustautuminen tarjoaa samaa defenssimekanismia oman käsitereviirin hallinnassa.

        Saatananpalvontaa en ole tarjoamassa vaan selvyyttä enkelimaailman todellisuudesta. Jos halu saada rakkautta kasvaa suuremmaksi kuin halu löytää oikea rakkaudenlähde, turhaanpa sellaisesta varoitat. Ihmisen psyyken linnakkeiden murtaminen kun lähtee ihmisen itsensä sisällisestä oivalluksesta.

        Yritän vääntää rautalangasta. Ymmärsit tämän omalla tavallasi, ymmärrettävää, mutta turhauttavaa.
        Missä vaiheessa sinä, rakas ystävä, olet saanut sen käsityksen, etten ole kyseenalaistanut omia ajatuksiani?
        Mitä defensseihin tulee, ne ovat egon eli minän käytössä.
        Universaalilla rakkaudella, mistä puhuin ja mitä tarkoitin, ei ole tekemistä egon kanssa. Universaali rakkaus ei ole varsinaissesti egon palveluksessa.
        Kun sanoin:Haluan vain rakkautta, saan vain rakkautta, en tarkoittanut rakkauden vaatimusta itselleni. Tarkoitin rakkautta kaikessa olevaissessa. Maailmankaikkeudellista rakkautta, joka on Jumala. Minulla ei ole haluja, joihin voisin ripustautua. Miksi ymmärsit sen niin? Oletko Sinä ripustautunut omiin haluihisi ja tarpeisiisi? Mitä ovat Sinun puolustusmekanismisi? Kieltäminen? Torjuminen? Negaatioiden projisoiminen itsensä ulkopuolelle kykenemättä kohtaamaan omaa kielteistä itseä?

        Mikä on motiivisi? Iankaikkinen elämä? Jotta SINULLA olisi iankaikkinen elämä?

        Siinä meidän ero, rakas ystävä. Keskityn rakkauteen, kaikkialla olevaan rakkauteen. Ja sen rakkauden ensisijainen lähde minulle on oma sieluni. Mitä puhtaammin kykenen rakastamaan kaikkea ympärilläni, myös Sinua, sen puhtaammin olen rakkauden ympäröimä ja sen lähempänä Jumalaa olen.
        Mikä on Sinun oivalluksesi? Ovatko viittasi värit valkeat?
        Rakkaudella


      • vaikuttaa
        maristronautti kirjoitti:

        Yritän vääntää rautalangasta. Ymmärsit tämän omalla tavallasi, ymmärrettävää, mutta turhauttavaa.
        Missä vaiheessa sinä, rakas ystävä, olet saanut sen käsityksen, etten ole kyseenalaistanut omia ajatuksiani?
        Mitä defensseihin tulee, ne ovat egon eli minän käytössä.
        Universaalilla rakkaudella, mistä puhuin ja mitä tarkoitin, ei ole tekemistä egon kanssa. Universaali rakkaus ei ole varsinaissesti egon palveluksessa.
        Kun sanoin:Haluan vain rakkautta, saan vain rakkautta, en tarkoittanut rakkauden vaatimusta itselleni. Tarkoitin rakkautta kaikessa olevaissessa. Maailmankaikkeudellista rakkautta, joka on Jumala. Minulla ei ole haluja, joihin voisin ripustautua. Miksi ymmärsit sen niin? Oletko Sinä ripustautunut omiin haluihisi ja tarpeisiisi? Mitä ovat Sinun puolustusmekanismisi? Kieltäminen? Torjuminen? Negaatioiden projisoiminen itsensä ulkopuolelle kykenemättä kohtaamaan omaa kielteistä itseä?

        Mikä on motiivisi? Iankaikkinen elämä? Jotta SINULLA olisi iankaikkinen elämä?

        Siinä meidän ero, rakas ystävä. Keskityn rakkauteen, kaikkialla olevaan rakkauteen. Ja sen rakkauden ensisijainen lähde minulle on oma sieluni. Mitä puhtaammin kykenen rakastamaan kaikkea ympärilläni, myös Sinua, sen puhtaammin olen rakkauden ympäröimä ja sen lähempänä Jumalaa olen.
        Mikä on Sinun oivalluksesi? Ovatko viittasi värit valkeat?
        Rakkaudella

        Taisit ymmärtää viestini väärin. Kun torjuit aiemman viestini sisällön (ymmärtämällä senkin väärin saatananpalvonnan tarjoamiseksi) kirjoittamalla:

        "Koska haluan vain rakkautta, saan vain rakkautta. Ja tiedän, mitä tietä kuljen", torjut tiedon kahdesta enkelimaailmasta.

        Haluat rakkautta mutta et välitä mistä lähteestä rakkaus tulee. On itse oivallettava/otettava se tieto vastaan että on kaksi vastakkaista henkimaailman todellisuutta, jotka meihin vaikuttaa. Molemmista minulla on kokemusta. Jos kerron pahasta puolesta, ei se tarkoita että olen vain keskittynyt siihen. Tällainen tulkinta on myös sitä pään pensaaseen laittamista. Ei haluta kuullakaan mistään pahasta vaan leimataan totuuden tuoja pahaan keskittyväksi!

        Käsien pesu esim. ostosreissun päätteeksi on hyvä tapa ehkäistä flunssa- ja muiden pöpöjen tartuntaa. Tämän kertominen ei tee minusta kuitenkaan flunssakammoista sairauksiin keskittynyttä neurootikkoa! Mutta tämän kaltainen tulkinta täällä tehdään kristityistä, jotka tuovat hyvän ja pahan puolen todellisuudesta tietoa.

        Sanot tietäväsi mitä tietä kuljet. Jossain viestissä kerroit ettet välitä mitä sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen, mikä kuitenkin kertoo ettei tietosi oikeasta tiestä ole se minkä oikea Jumala on meille ilmoittanut Raamatussa.

        Vaikka kuinka teille painottaisi ettei kaikki rakkauden tuntemukset ole Jumalasta, niin tuntuu kuin teillä olisi mieli kiven alla, mikään vakuuttelu ei mene sinne. Itse olen kokenut molempien puolien todellisuuden, siksi voin niistä varoittaa ja siksi niistä varoitan kanssaihmisiä. Se jos mikä on rakkautta. Rakkaus ei ole pelkkää hymistelyä, niin kuin enkelien yhteyttä etsivillä tuppaa rakkaudenkäsitys olemaan. Rakkaus on realismia, joka uskaltaa sanoa totuuden.


      • maristronautti
        vaikuttaa kirjoitti:

        Taisit ymmärtää viestini väärin. Kun torjuit aiemman viestini sisällön (ymmärtämällä senkin väärin saatananpalvonnan tarjoamiseksi) kirjoittamalla:

        "Koska haluan vain rakkautta, saan vain rakkautta. Ja tiedän, mitä tietä kuljen", torjut tiedon kahdesta enkelimaailmasta.

        Haluat rakkautta mutta et välitä mistä lähteestä rakkaus tulee. On itse oivallettava/otettava se tieto vastaan että on kaksi vastakkaista henkimaailman todellisuutta, jotka meihin vaikuttaa. Molemmista minulla on kokemusta. Jos kerron pahasta puolesta, ei se tarkoita että olen vain keskittynyt siihen. Tällainen tulkinta on myös sitä pään pensaaseen laittamista. Ei haluta kuullakaan mistään pahasta vaan leimataan totuuden tuoja pahaan keskittyväksi!

        Käsien pesu esim. ostosreissun päätteeksi on hyvä tapa ehkäistä flunssa- ja muiden pöpöjen tartuntaa. Tämän kertominen ei tee minusta kuitenkaan flunssakammoista sairauksiin keskittynyttä neurootikkoa! Mutta tämän kaltainen tulkinta täällä tehdään kristityistä, jotka tuovat hyvän ja pahan puolen todellisuudesta tietoa.

        Sanot tietäväsi mitä tietä kuljet. Jossain viestissä kerroit ettet välitä mitä sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen, mikä kuitenkin kertoo ettei tietosi oikeasta tiestä ole se minkä oikea Jumala on meille ilmoittanut Raamatussa.

        Vaikka kuinka teille painottaisi ettei kaikki rakkauden tuntemukset ole Jumalasta, niin tuntuu kuin teillä olisi mieli kiven alla, mikään vakuuttelu ei mene sinne. Itse olen kokenut molempien puolien todellisuuden, siksi voin niistä varoittaa ja siksi niistä varoitan kanssaihmisiä. Se jos mikä on rakkautta. Rakkaus ei ole pelkkää hymistelyä, niin kuin enkelien yhteyttä etsivillä tuppaa rakkaudenkäsitys olemaan. Rakkaus on realismia, joka uskaltaa sanoa totuuden.

        että minä en usko raamattuun. Uskon rakkauteen. Tästä asiasta voidaan vääntää vaikka maailman tappiin asti. Hyödytöntä. Yleensä en lähde edes uskovaisten kanssa väittelemään, sillä puhumme eri kieltä. Emme kohtaa toisiamme. Mutta olen ymmärtänyt kyllä mitä olet halunnut sanoa. En jaksanut lukea niitä lähettämiäsi linkkejä, vilkaisin vain, anteeksi. Siinä ensimmäisessä oli joku tarina saatanpalvonnasta pelastukseen, eikö ollut? En ole kiinnostunut kummastakaan, en kristittyjen pelastuksesta enkä kristittyjen saatanasta. En tietenkään kuvitellut, että tarjoat minulle saatananpalvontaa. Ilmaisin itseni ehkä epäselvästi.

        Rakkaus on rakkautta. Mutta kunnioittakaamme toistemme uskoa. Ei varmaankaan tuota minkäänlaista hedelmää tästä enää jauhaa, vai mitä?


      • LuciferusGod
        maristronautti kirjoitti:

        Luulen, että vetäydyn joksikin aikaa näiltä palstoilta. Alkaa jo naurattamaan nämä Lusiferit.

        Terve menoa!


      • Pqrstuv
        henki haisee kirjoitti:

        Rakkauteen uskon minäkin. Miksi jumalia tarvitsee sotkea rakkauteen? Minun rakkaudessa ei ole sijaa näkymättömille henkiolennoille. Kiitos, mutta ei kiitos. Olen melko kyllästynyt henkimaailman lässytyksiin joille ei ole konkreettisia todisteita.

        Miksi olet tällä sivulla jos olet kyllästynyt? Muitakin keskustelupalstoja on, mene sinne kitisemästä.


      • Anonyymi
        on... kirjoitti:

        kyllästynyt sinun kirjoituksiin?

        Saatana matkii Jumalaa ja voi antaa HYVÄÄ OLOA!

        Painapa tämä vaan pikkukalloosi, äläkä väitä vastoin parempaa tietoasi.

        Eikö Raamatussa kehoiteta tarkkailemaan henkiä(?)

        Ei hyvä puu tee huonoa hedelmää eikä huono puu tee hyvää hedelmää vai miten se meni.


      • Anonyymi
        on... kirjoitti:

        kyllästynyt sinun kirjoituksiin?

        Saatana matkii Jumalaa ja voi antaa HYVÄÄ OLOA!

        Painapa tämä vaan pikkukalloosi, äläkä väitä vastoin parempaa tietoasi.

        Yleisesti ottaen joskus negatiiviset energiat voivat näyttäytyä valoisina energioina, mutta ihminen oppii erottamaan kyllä.


      • Anonyymi
        Silloinhan. kirjoitti:

        on vähemmän niitä, jotka 'puhuvat aidasta eikä aidan seipäästä'. Ei saa sotkea keskenään Jumalan palvelevia enkeleitä ja luciferin matkijaenkeleitä. Ei siis mene puurot ja vellit sekaisin, vaan pysytään Raamatun totuuksissa. Jumala sanookin: 'Minun sanani on totuus'. Se on turvallinen tie taivaaseen johdattamaan. Pyritään lähemmäs Jeesusta. Se on se tärkein asia pelastumisessa kuitenkin!

        no miksi just raamatun?millä perusteella raamattu on todenpi kun joku muu uskomus Ja perusteeksi ei käy että raamattu on Jumalan sana..millä perusteella?Oletko koskaan ajatellut?Maailmassa on lukuisia uskomuksia ja uskontoja...mikä tekee raamatusta sen Jumalan sanan?Se että joku väittää niin vai?


      • Anonyymi

        enkelit on olemassa ja pärjäät itse niiden kanssa


    • ysikolomonen

      tyhmä että uskot enkeleihin? tulevatko ne aina kolkuttamaan ovelle että otatko teetä vai papuja.

      kumma kun ei ole kuvattu enkeleitä. raamattukin on potaskaa.

      • velhotar

        mitä Enkelit ovat?
        -Jos ne onkin vaan positiivistä energiaa?
        -Henkiä?
        -avaruus olioita?
        -Jumalan apureita?
        -Rakkautta?
        -Oma mieli?

        Mitä ovatkin, uskon että niitä on ja ne saa paljon aikaan.

        Yksinkertaista on olla uskomatta yhtään mihinkään.


      • Neiti----28
        velhotar kirjoitti:

        mitä Enkelit ovat?
        -Jos ne onkin vaan positiivistä energiaa?
        -Henkiä?
        -avaruus olioita?
        -Jumalan apureita?
        -Rakkautta?
        -Oma mieli?

        Mitä ovatkin, uskon että niitä on ja ne saa paljon aikaan.

        Yksinkertaista on olla uskomatta yhtään mihinkään.

        Olin Lautsiassa Hauholla samaan aikaan kun siellä pidettiin ns. Enkelikursseja.
        Kurssilaisista iso osa oli varmaan mun ikäisiä tyttöjä / naisia. Keskustelinkin heistä erään kanssa. Kivanoloinen tyttö.

        Olisin halunnut sanoa hänelle, että älä mene enää sinne (ohjaajalla oli ihmeellinen pitkä tikku repussaan, käsittääkseni se liittyi jotenkin energioihin) Kuulin kurssilaisten puhuvan ihmeissään siitä miten tämä "sauva" oli oikeasti liikkunut.
        Kylmät väreet kulki selkärankaa pitkin ja koin tosi vahvasti kylmää pelkoa.

        Joka tapauksessa en sanonut tälle tytölle mitään uskonasioista, mutta rukouksessa illalla pyysin Jumalaa olemaan läsnä ja siunaamaan näitä enkelikurssilaisia, jottei mitään pahaa tapahtuisi.
        Olin siellä vain pari päivää, enkä tiedä kurssista miten meni, mutta joka tapauksessa rukoilen että näillä kaikilla ihmisillä olisi nyt asiat hyvin.

        En halua aiheuttaa pahaa mieltä, mutta minä uskon Raamattuun ja minusta ihminen ei voi edes odottaa, että kaikki olisi oman mielen mukaan. Meissä ihmisissä, itseni mukaanlukien on sellainen halu ajatella, että asiat ovat niinkuin minä haluaisin niiden olevan.
        Olisihan se ihanaa, vilpittömästi, ihanaa jos olisi vain rakkaus ja Jumala. Elämä itsessään olisi silloin jo pelkästään iloa ja kiitosta.

        Uskon, että enkeleitä on, Jumalan viestintuojina.


        Kuulisin mielelläni näistä enkelikursseista enemmän, koska en tiedä mitä niissä tapahtuu.

        Korjatkaa kertomaani, jos olen väärässä.

        Siunausta päiväänne


      • Aritta
        Neiti----28 kirjoitti:

        Olin Lautsiassa Hauholla samaan aikaan kun siellä pidettiin ns. Enkelikursseja.
        Kurssilaisista iso osa oli varmaan mun ikäisiä tyttöjä / naisia. Keskustelinkin heistä erään kanssa. Kivanoloinen tyttö.

        Olisin halunnut sanoa hänelle, että älä mene enää sinne (ohjaajalla oli ihmeellinen pitkä tikku repussaan, käsittääkseni se liittyi jotenkin energioihin) Kuulin kurssilaisten puhuvan ihmeissään siitä miten tämä "sauva" oli oikeasti liikkunut.
        Kylmät väreet kulki selkärankaa pitkin ja koin tosi vahvasti kylmää pelkoa.

        Joka tapauksessa en sanonut tälle tytölle mitään uskonasioista, mutta rukouksessa illalla pyysin Jumalaa olemaan läsnä ja siunaamaan näitä enkelikurssilaisia, jottei mitään pahaa tapahtuisi.
        Olin siellä vain pari päivää, enkä tiedä kurssista miten meni, mutta joka tapauksessa rukoilen että näillä kaikilla ihmisillä olisi nyt asiat hyvin.

        En halua aiheuttaa pahaa mieltä, mutta minä uskon Raamattuun ja minusta ihminen ei voi edes odottaa, että kaikki olisi oman mielen mukaan. Meissä ihmisissä, itseni mukaanlukien on sellainen halu ajatella, että asiat ovat niinkuin minä haluaisin niiden olevan.
        Olisihan se ihanaa, vilpittömästi, ihanaa jos olisi vain rakkaus ja Jumala. Elämä itsessään olisi silloin jo pelkästään iloa ja kiitosta.

        Uskon, että enkeleitä on, Jumalan viestintuojina.


        Kuulisin mielelläni näistä enkelikursseista enemmän, koska en tiedä mitä niissä tapahtuu.

        Korjatkaa kertomaani, jos olen väärässä.

        Siunausta päiväänne

        pelkäsin ennen, ennenkuin otin selvää asioista.

        Ehkä sinun kannattaisi kokeilla itse enkelikurssia. Minä en ole ikinä sellaisissa ollut joten en tiedä mitä siellä tehdään, mutta olen ihan varma että ei mitään vaarallista.


      • Neiti-----28
        Aritta kirjoitti:

        pelkäsin ennen, ennenkuin otin selvää asioista.

        Ehkä sinun kannattaisi kokeilla itse enkelikurssia. Minä en ole ikinä sellaisissa ollut joten en tiedä mitä siellä tehdään, mutta olen ihan varma että ei mitään vaarallista.

        Kiitos vastauksestasi.

        Mistä otit näistä asioista selvää?


      • Aritta
        Neiti-----28 kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.

        Mistä otit näistä asioista selvää?

        tuli luokseni vähän kerrallaan. Ensinhän en uskonut sellaisiin lainkaan koska olin ollut uskossa ja uskoin edelleen esim saatanaan.

        On sellainen sanonta että kun oppilas on valmis tulee hän tapaamaan opettajan. Jos on tosissaan avoin haluamaan tietää eri asioista ne tulevat kohdalle. Ja opettaja myös.

        Minä aloin saamaan tietoa ensin ystäviltä. Sitten kun kiinnostukseni nousi aloin törmäillä kirjoihin jotka kertoivat asioista jotka pystyin sulattamaan silloin. Kirjojen sisältö on muuttunut vuosien myötä. Jos silloin olisin saanut käteeni sellaisen kirjan mitä luen nyt en olisi ymmärtänyt yhtään mitään.

        Mutta pelko on esteenä oppimiseen.


      • Neiti-----28
        Aritta kirjoitti:

        tuli luokseni vähän kerrallaan. Ensinhän en uskonut sellaisiin lainkaan koska olin ollut uskossa ja uskoin edelleen esim saatanaan.

        On sellainen sanonta että kun oppilas on valmis tulee hän tapaamaan opettajan. Jos on tosissaan avoin haluamaan tietää eri asioista ne tulevat kohdalle. Ja opettaja myös.

        Minä aloin saamaan tietoa ensin ystäviltä. Sitten kun kiinnostukseni nousi aloin törmäillä kirjoihin jotka kertoivat asioista jotka pystyin sulattamaan silloin. Kirjojen sisältö on muuttunut vuosien myötä. Jos silloin olisin saanut käteeni sellaisen kirjan mitä luen nyt en olisi ymmärtänyt yhtään mitään.

        Mutta pelko on esteenä oppimiseen.

        Mielenkiintoista...

        Uskotko Jumalaan? Rukoiletko enkeleitä vai pyydätkö Jumalaa lähettämään heitä? Onko eri enkeleitä joilta pyydät erilaisia asioita (suojaa, valintoja tms.)?


      • Aritta
        Neiti-----28 kirjoitti:

        Mielenkiintoista...

        Uskotko Jumalaan? Rukoiletko enkeleitä vai pyydätkö Jumalaa lähettämään heitä? Onko eri enkeleitä joilta pyydät erilaisia asioita (suojaa, valintoja tms.)?

        pyydän esim arkkienkeli Mikaelia poistamaan esteen joka on edessäni jos este vaikuttaa suurelta, en muuten. Hänhän on sitä varten. :-)

        Ja uskon kyllä Jumalaan.

        Jos haluan suojaa sanon näin (ruotsiksi):

        "Jag ber att Guds och den Helige Andes vita ljus ska omfamna mig och beskydda mig, kiitos."

        Tai sitten pyydän suojeluksen jollekin muulle, yleensä lapsilleni.

        Jostain syystä kiitän suomeksi. :-)

        Ja tuon pyynnön teen jos olen esim autoilemassa liukkaalla kelillä. :-)

        Jos minun on tehtävä jokin valinta, hiljennyn ja kuuntelen sisäistä ääntäni.


      • Neiti-----28
        Aritta kirjoitti:

        pyydän esim arkkienkeli Mikaelia poistamaan esteen joka on edessäni jos este vaikuttaa suurelta, en muuten. Hänhän on sitä varten. :-)

        Ja uskon kyllä Jumalaan.

        Jos haluan suojaa sanon näin (ruotsiksi):

        "Jag ber att Guds och den Helige Andes vita ljus ska omfamna mig och beskydda mig, kiitos."

        Tai sitten pyydän suojeluksen jollekin muulle, yleensä lapsilleni.

        Jostain syystä kiitän suomeksi. :-)

        Ja tuon pyynnön teen jos olen esim autoilemassa liukkaalla kelillä. :-)

        Jos minun on tehtävä jokin valinta, hiljennyn ja kuuntelen sisäistä ääntäni.

        Mietin tässä juuri, että uskotko enkeleiden olevan Jumalan lähettiläitä ja heidän toimivan Hänen käskystään?
        Tällä tavalla itse ajattelen ja rukoukset osoitan ainoastaan kolmiyhteiselle Jumalalle.

        Haluaisin vielä jatkaa keskustelua kanssasi aiheesta hyvä ja paha, kirjoitin äsken vastauksen nimimerkille Pinkki-Hiiri, lukisitko sen? (Ketjun nimi oli jotenkin näin "näin viime yönä enkelin").
        Haluaisin kuulla mitä ajatuksia se sinussa herättää.

        Kaunista päivää sinulle Aritta!


      • Aritta
        Neiti-----28 kirjoitti:

        Mietin tässä juuri, että uskotko enkeleiden olevan Jumalan lähettiläitä ja heidän toimivan Hänen käskystään?
        Tällä tavalla itse ajattelen ja rukoukset osoitan ainoastaan kolmiyhteiselle Jumalalle.

        Haluaisin vielä jatkaa keskustelua kanssasi aiheesta hyvä ja paha, kirjoitin äsken vastauksen nimimerkille Pinkki-Hiiri, lukisitko sen? (Ketjun nimi oli jotenkin näin "näin viime yönä enkelin").
        Haluaisin kuulla mitä ajatuksia se sinussa herättää.

        Kaunista päivää sinulle Aritta!

        Tunteita ei saa sulkea sisäänsä. Tunteet ovat juuri ne tärkeimmät mitä meillä on. Usein miehet vähättelevät naisia kun he reagoivat tunteilla ja miesten mielestä on käytettävä intellektiä, mutta tunteet ovat ne mitkä ovat oikeasti. Muut asiat voi opetella. (Luinko oikean viestin?)

        Minä uskon näin että olemme kaikki enkeleitä, mutta olemme valinneet tämän karmankierron itsellemme kehittyäksemme henkisesti. Olemme Jumalasta lähtöisin. Jumala on Lähde jonne myös joskus palaamme takaisin kun tuo karmankierto on loppu.

        Minä en yleensä edes rukoile. Yritän kiittää kaikesta mitä saan osakseni, pahasta ja hyvästä. Pahasta opimme joten siitä on myös oltava kiitollinen. Mutta juuri rukoilu niin kuin se käsitetään ei sovi minun kuvaani henkisyydestä. Mutta en välitä jos muut rukoilevat. :-)

        Keskustelen oppaani ja suojelusenkeleitteni kanssa niin kuin minkä tahansa kaverin kanssa.

        En huomannut viestiäsi ennenkuin nyt joten päivä on mennyt jo joulutohinoiden kanssa. :-) Mutta kiitos kuitenkin.


      • Erjuth
        Aritta kirjoitti:

        Tunteita ei saa sulkea sisäänsä. Tunteet ovat juuri ne tärkeimmät mitä meillä on. Usein miehet vähättelevät naisia kun he reagoivat tunteilla ja miesten mielestä on käytettävä intellektiä, mutta tunteet ovat ne mitkä ovat oikeasti. Muut asiat voi opetella. (Luinko oikean viestin?)

        Minä uskon näin että olemme kaikki enkeleitä, mutta olemme valinneet tämän karmankierron itsellemme kehittyäksemme henkisesti. Olemme Jumalasta lähtöisin. Jumala on Lähde jonne myös joskus palaamme takaisin kun tuo karmankierto on loppu.

        Minä en yleensä edes rukoile. Yritän kiittää kaikesta mitä saan osakseni, pahasta ja hyvästä. Pahasta opimme joten siitä on myös oltava kiitollinen. Mutta juuri rukoilu niin kuin se käsitetään ei sovi minun kuvaani henkisyydestä. Mutta en välitä jos muut rukoilevat. :-)

        Keskustelen oppaani ja suojelusenkeleitteni kanssa niin kuin minkä tahansa kaverin kanssa.

        En huomannut viestiäsi ennenkuin nyt joten päivä on mennyt jo joulutohinoiden kanssa. :-) Mutta kiitos kuitenkin.

        "Tunteita ei saa sulkea sisäänsä. Tunteet ovat juuri ne tärkeimmät mitä meillä on. Usein miehet vähättelevät naisia kun he reagoivat tunteilla ja miesten mielestä on käytettävä intellektiä, mutta tunteet ovat ne mitkä ovat oikeasti. Muut asiat voi opetella."

        Olla eri mieltä kanssasi tässä asiassa. Minä en juuri välitä ihmissuhteista sen vuoksi, että ihmiset ovat niin pahuksen arvaamattomia juuri tunteidensa vuoksi. Koskaan ei tiedä, kuinka kutakin ihmistä tulisi käsitellä niin, että tämä ei loukkaannu milloin mistäkin sanomisesta. Tämän sain kokea tänään naisväen parissa. Ei siitä enempää, mutta tunteet kyllä täytyy alistaa järjen hallintaan. Irrationaaliset tunnepurkaukset ovat naisille t y y p i l l i s e m p i ä kuin miehelle. Täytyy muistaa, että ns. intohimorikoksetkin johtuvat hallitsemattomista tunteista. Tunteet ovat tärkeitä mutta niitä ei tule korostaa järjen yli. Kummatkin ovat yhtä tärkeitä. Ymmärrän kyllä harmaitakin, jotka ovat leikanneet tunteet melkein kokonaan pois.


      • Aritta
        Erjuth kirjoitti:

        "Tunteita ei saa sulkea sisäänsä. Tunteet ovat juuri ne tärkeimmät mitä meillä on. Usein miehet vähättelevät naisia kun he reagoivat tunteilla ja miesten mielestä on käytettävä intellektiä, mutta tunteet ovat ne mitkä ovat oikeasti. Muut asiat voi opetella."

        Olla eri mieltä kanssasi tässä asiassa. Minä en juuri välitä ihmissuhteista sen vuoksi, että ihmiset ovat niin pahuksen arvaamattomia juuri tunteidensa vuoksi. Koskaan ei tiedä, kuinka kutakin ihmistä tulisi käsitellä niin, että tämä ei loukkaannu milloin mistäkin sanomisesta. Tämän sain kokea tänään naisväen parissa. Ei siitä enempää, mutta tunteet kyllä täytyy alistaa järjen hallintaan. Irrationaaliset tunnepurkaukset ovat naisille t y y p i l l i s e m p i ä kuin miehelle. Täytyy muistaa, että ns. intohimorikoksetkin johtuvat hallitsemattomista tunteista. Tunteet ovat tärkeitä mutta niitä ei tule korostaa järjen yli. Kummatkin ovat yhtä tärkeitä. Ymmärrän kyllä harmaitakin, jotka ovat leikanneet tunteet melkein kokonaan pois.

        Kun nyt asetat sanat noin niin se kuulostaa aika järkevältä.

        Mutta jospa se onkin niin että kun lapsena ei saa purkaa tunteitaan niin ne tulevat sitten aikuisena ulos tuolla lailla hysteerisenä.

        Ei kai harmailla ole ikinä tunteita ollutkaan?


      • Erjuth
        Aritta kirjoitti:

        Kun nyt asetat sanat noin niin se kuulostaa aika järkevältä.

        Mutta jospa se onkin niin että kun lapsena ei saa purkaa tunteitaan niin ne tulevat sitten aikuisena ulos tuolla lailla hysteerisenä.

        Ei kai harmailla ole ikinä tunteita ollutkaan?

        "Mutta jospa se onkin niin että kun lapsena ei saa purkaa tunteitaan niin ne tulevat sitten aikuisena ulos tuolla lailla hysteerisenä."

        Siinä tapauksessa minä saisin kohtauksia usein. No, kyllä se taitaa olla psykiatrian/psykologian näkökulma. Jokaiselle ihmiselle pitäisi taata tasapainoinen koti, että ihmisen koko potentiaali vapautuisi myöhemmin käyttöön. Ketään ei palvele se, että lapsen tunteita tukahdutetaan ja että ilmaisuvapautta ei ole. Pyyhi sitten koko elämäsi ajan niiden lapsuuden jälkiä...

        "Ei kai harmailla ole ikinä tunteita ollutkaan?"

        En tiedä, mutta luullakseni aidoilla harmailla on/on ollut (muistelen Collieria). Niillä pienillä puoliautomaateilla ei ole.


      • Aritta
        Erjuth kirjoitti:

        "Mutta jospa se onkin niin että kun lapsena ei saa purkaa tunteitaan niin ne tulevat sitten aikuisena ulos tuolla lailla hysteerisenä."

        Siinä tapauksessa minä saisin kohtauksia usein. No, kyllä se taitaa olla psykiatrian/psykologian näkökulma. Jokaiselle ihmiselle pitäisi taata tasapainoinen koti, että ihmisen koko potentiaali vapautuisi myöhemmin käyttöön. Ketään ei palvele se, että lapsen tunteita tukahdutetaan ja että ilmaisuvapautta ei ole. Pyyhi sitten koko elämäsi ajan niiden lapsuuden jälkiä...

        "Ei kai harmailla ole ikinä tunteita ollutkaan?"

        En tiedä, mutta luullakseni aidoilla harmailla on/on ollut (muistelen Collieria). Niillä pienillä puoliautomaateilla ei ole.

        Toiset kätkevät tunteensa ja toiset purkavat ne ulos hysteerisinä kohtauksina. Ilmeisesti. :-)

        Pienet harmaat ovat minun tietääkseni olleet aina ilman tunteita.


      • Petetty

        Minulta Anu Grace ent. Wyskiel vei rahat, mutta mitään vastinetta en saanut. Piti olla koulutuspaketti. Älkää menkö samasn halpaan kuin minä.


      • anonyymi_avN

        Anu... Höpön höpö


      • Anonyymi
        Aritta kirjoitti:

        Kun nyt asetat sanat noin niin se kuulostaa aika järkevältä.

        Mutta jospa se onkin niin että kun lapsena ei saa purkaa tunteitaan niin ne tulevat sitten aikuisena ulos tuolla lailla hysteerisenä.

        Ei kai harmailla ole ikinä tunteita ollutkaan?

        Olin nuorempana ihan palkkatöissä "aikuisten hiekkalaatikolla", missä juuri kenelläkään ei ollut juuri mitään järkevää tekemistä. Siellä oli klikkejä ja klikin ulkopuolisia ärsytettiin järjestelmällisesti. Ensin oli ymmärtääkseni sattunut jotain isoa ja siitä muistutettiin jollain pienellä, jota en edes samassa huoneessa oleskelevana huomannut. Tää ärsytetty oli jo eläkkeellä, kun ärsyttäjä itse kehuskeli tempauksiaan. Siellä kovetin itseni tunteiltani harmaaksi. Pointtini, että kyllä aikuisetkin...


    • "Enkeli kursseja
      missä???
      kuinka kallita?"

      Kuusi neitsyen sielua.

    • IkaroksenKummi

      Viitisen tonttua.
      Siivistä lisämaksu.
      Kukaan ei ole tullut perumaan kauppoja.

    • Pyh

      Minä ilmoittauduin Anun kurssille. Peruin ilmoittautumisen seuraavana päivänä. Rahoja ei palautettu, mutta en myöskään saanut kurssimateriaalia. Kyllä enkeleihin saa yhteyden ilman kurssejakin. Meditaatiot on hyviä.

    • anonyymi_avN

      Miten Anulla itsellään ovat menneet nämä rakkausasiat.... Nimi vaihtuu...

    • anonyymi_avN

      Kalliita ovat Anun kurssit. Kehuu omaa yltäkylläistä elämäänsä, jonka on saanut meidän rahoilla.

      • anonyymi_avN

        Anun jutuisteluista en saa mitään irti. Huuhaata!


    • eienkeleitävaan

      Jumalan Sanan Raamatun mukaan, enkeleitä ei pidä rukoilla ja paljoa sillä ne ovat Jumalan apureita. Tulee kääntyä Jeesuksen ja Jumalan puoleen.

      Olemme luoneet tämän sivuston sinua varten, joka haluat tietää lisää Jumalasta ja hänen tahdostaan sinua kohtaan. Olemme itse kokeneet, kuinka Jumalan kohtaaminen on muuttanut elämämme. Haluamme rohkaista sinua ottamaan selvää, mitä Jumala haluaa tehdä elämässäsi.

      Raamatussa kerrotaan, että Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Johanneksen evankeliumi 3:16.

      Jeesus sovitti syntimme kuolemalla Golgatan ristillä meidän puolestamme, jotta voisimme elää Jumalan yhteydessä ja kuoltuamme päästä hänen luokseen taivaaseen.

      Sivustolta löydät Askeleet Jumalan luokse -toiminnon, joka johdattaa sinut rukoilemaan pelastusrukouksen, jossa pyydät syntejäsi anteeksi ja Jumalaa tulemaan osaksi elämääsi. Löydät myös ihmisten tarinoita, miten Jumala kohtasi heidät, sekä vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin. Toivottavasti löydät vastauksia kysymyksiisi ja voit tutustua Jumalaan.

      https://tuleuskoon.fi/

    • Anonyymi

      Itse olisin varovainen enkelikoulutusten kanssa. Kun vaihtoehtohoitoja valvotaan entistä tarkemmin. (Tukes) Osa väitteistä on täysin kuvitteellisia. Atlantis, tietääkseni siitä ei ole varmaa tietoa. Suotavaa olisi, että todellisuudentaju säilyy. Kurssin järjestäjällä ei vaikuta olevan todellista vastuuta levittämästään sisällöstä tai sen vaikutuksista asiakkaisiin. Vastuu siirtyy asiakkaalle, kuten tulevalle enkelihypnoosihoitajalle. Joitakin kursseja markkinoidaan ammatillisina, käsittääkseni. Toimintaa johdetaan USA:sta, jonne Suomen lainsäädäntö ei yllä, mutta se yltää kyllä Suomessa tulevassa tätä henkistä ammattia harjoittaviin, nykyisiin asiakkaisiin. Kyse ei ole teologisista seikoista, vaan lainsäädännöstä ja lupauksista. Entiset elämät, Atlantis, ylipapittaruus, "ammattina" ylipapitar jne. Käsittääkseni ei tieteellistä näyttöä tai teorioita.

    • Anonyymi

      Anun sähköpostiviestit käyvät jo uhkaaviksi ja ahdistavat. Ei ole rahaa kahta tonnia pistää, jotta voisin olla kristallinen jumalatar ja manifestoida rahaa. Hän sanoo etteivät kaikki sovi hänen akatemiaansa ja että olenko itseapu-riippuvainen ja että onko menneisyyteni liian traaginen parannettavaksi. Onko minun pakko ottaaa pikavippi, jotta pääsen hänen kurssilleen. Hän pommittaa koko ajan sähköposteillaan. Onko hän enkeleitä nähnytkään kun noin on kiivas?

      • Anonyymi

        Huijarit kusettaa tomppeleilta rahat pois.


      • Anonyymi

        Kuulostaa erikoiselta. Jokainen tulee autuaaksi omalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa erikoiselta. Jokainen tulee autuaaksi omalla tavallaan.

        Sinunkin suojelusenkeli on aina kanssasi...kantaa kun et jaksa.


      • Anonyymi

        Usko Herraan Jeesukseen ei maksa mitään. mm. Juhani Aitomaan videoituja opetuksia löytyy ilmaiseksi. Ihminen valitettavasti näinä päivinä hakeutuu monesti vääriin paikkoihin etsimään apua ja syitä on sitten monia. Moni pitää ihmisistä joilla on tätä olevaista maailmaa ns. syleilevä ilme kasvoillaan. Eli he, jotka rakastavat huomiota ja välittävät eteenpäin ajatuksia joissa kaikista muistakin voi tulla menestyviä ja ihailtuja/palvottuja. Rahanahneus paljastaa niin "kristillisessä" kentässä menestysteologit, kuin pakanuuteen mieltyneiden (enkelikurssit, Jooga gurut, meditointia, astrologiaa) ym. pimeyden henkivalloista kumpuavia oppeja opettavien ainoat motiivit jakaa oppejaan. Kristinusko on tänäkin päivänä ilmaista jos jättää rahanhimoonsa itsensä paaduttaneet seurakunnat välistä ja hakeutuu kuuntelemaan em. Aitomaan opetusta näin esimerkkinä. Raamatussa mainitaan, kuinka saatana puhuu omaansa, kun hän valehtelee koska hän on valheen isä ja siksipä hänen "lapsensa", myös rahanhimossaan rakastavat valhetta ja myyskentelevät omia totuuksiaan.

        saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. [1. Joh. 3:8]


    • Anonyymi

      Aina mielenkiintoista kun uskovaiset selittää että saatana tulee ilon ja hyvyyden olomuodossa ja antaa hyvä oloa jne... Onpas se sitten paha juttu? Ei ihme jos jumala sen heitti pois taivaasta kun kehtas olla hyvä tyyppi tuo lucifer, johan siinä vähemmästäkin tulis kateelliseks jos haluaa itse olla julma yksinvaltias jota ei kyseenalaisteta vaikka vaatis uskovaa tappamaan oman lapsensa.

    • Anonyymi

      Enkelin voi helposti askarrella vaikka nenäliinasta tai hienomman kakkualusesta.
      Ei siihen kursseja tarvita.

    • Anonyymi

      no joo,,mä olen ollut enkeleistä kiinnostunut aina mutta en ole käyny mitään kursseja.sen sijaan aiheesta on lukuisia kirjoja,miksi et ostaisi niitä?Pääset vähän halvemmalla ja kirjat on aina mukanasi.etsi vaan joku hyvä rajatiedon kirjakapuua esim unio mystica tai aatma,tai sitten odottelet hengen ja tiedon messuja ja minä olen messuja ja ostelet sieltä.

    • Anonyymi

      Anu Gracen "suorat lähetykset" ovat lähes kaikki nauhoitettuja. Näin on myös silloin, kun sinulle uskotellaan, että olet suorassa lähetyksessä. Alustan kautta huijataan, että olet muka suorassa lähetyksessä. Anu käy "lähetyksessä" kaikkien muiden kommentit läpi paitsi sinun. Ne kommentit ovat samat, jotka on syötetty alkuperäiseen lähetykseen. Oma kommenttisi ilmestyy vain näennäisesti kommenttikenttään. Eihän Anu sitä näe tai siihen vastaa, koska lähetys on tehty menneisyydessä. Kun osallistuin toisen kerran tuohon "läpimurto jumalatarelämään" -lähetykseen, oli sama nauha pyörimässä ja samat kommentit tulivat näkyviin samalla kellonlyömällä. Omat kommenttini tulivat sinne sekaan. Todennäköisesti myös osa kommentoijista on Anun omia työntekijöitä, jotka hehkuttavat tilaisuutta, koska he saavat siitä palkkaa. Tuli hieman huijattu olo...

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta ja huijausta koko tämä Anu Grace.

    • Anonyymi

      Anu Gracen kristallinen jumalatar tai ylipapitar ceo ym. hehkutusmainoksilla ja lupauksilla huijatuksi tulleiden kannattaa tehdä ilmoitus poliisille, niin saatte helposti rahat takaisin. Hänen vastuuvapauslausekkeet ja kurssiehdot eivät auta yhtään.
      Markkinointi on kuin verkostomarkkinoinnin ja lomaosakkeiden myynnin yhdistelmä kaikkine hehkutuksineen ja myyntitekniikoineen. Kuten verkostomarkkinoinnissa pieni osa onnistuu rikastumaan mm. kopioimalla hänen menetelmiään ja loput menettävät rahat. Ainoa joka todella rikastuu on tietysti Anu itse.

      Ilmaiset videot ja minikurssit ovat myös osa varmaan kaikkein tehokkainta myyntitaktiikkaa. Niillä kerätään seuraajia, joihin luodaan luottamussuhde, jonka jälkeen ylihintaisten kurssien myyminen osalle on helppoa. Sitä opetetaan ainakin jenkeissä. Amerikkalainen tuttuni käytti sitä valmentajan neuvosta ja sai sillä tavalla nostettua hintojaan (kohtuudella tietenkin kun ei ole huijari).

      Poliisin mukaan katteettomista lupauksista maksamista pidetään huijauksena. Näkemässäni Anu Gracen ylipapitar mainoksessa hehkutettiin melkoisia summia ja tienausmahdollisuuksia. Käväisin ihmeissäni myös nettisivuilla ja siellä jopa sanottiin ettet voi saavuttaa näitä asioita yksin ilman hänen apuaan.
      Tehokkaat myyntitekniikat yhdistettynä manipulointiin ovat hänen asemassaan melkoinen juttu.

      Tehkää siis ilmoitus, jos olette menettäneet rahanne. Autatte sillä myös muita. Tässä linkki verkkolomakkeeseen, jossa se on helppo tehdä:
      https://poliisi.fi/petosrikokset

      Tällaiset jutut ovat poliisille hyvinkin tuttuja ja tuskin tarvitsee edes selittää paljon. Saamanne sähköpostiviestit vaikkapa käyvät todisteeksi ja poliisi saa varmasti hankittua vanhat fb mainoksetkin.

      Alla vielä pari kohta poliisin petossivuilta:

      Huijarit osaavat käyttää psykologisia keinoja
      Huijauksissa vedotaan ihmisten toiveisiin nopeasta rikastumisesta, elämän kohentumisesta tai laihtumisesta. Usein tarjouksen voimassaolo on hyvin lyhytaikainen tai tuotetta on tarjolla rajoitetusti. Sinulle saatetaan antaa nimellinen lahja, jonka jälkeen tunnet olevasi vastapalveluksen velkaa ja tarjouksesta kieltäytyminen on vaikeampaa.

      Petollinen ansaintamahdollisuus lupaa rahaa ilman hikoilua
      Etenkin internetissä voi törmätä ansaintamahdollisuuksiin, joissa tarjotaan rahan ansaintaa helposti ja paljon. Usein näissä tarjouksissa ei tarvita mitään erityisosaamista helpon rahan saamiseksi: 
      ”Ansaitse rahaa helposti ja hauskasti” 

      Jouduin juuri tekemään ilmoituksen toisenlaisessa asiassa ja sen jälkeen tuli hyvä ja voimaantunut olo.
      Mikään hyväksikäyttö ei ole oikein. Pitäkää puolianne!

    • Et pääse enkelisi vaikka paljon kävisi perättömiä kursseja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe