Eestitv:ltä tulee joka päivä kaksi jaksoa SA:ta.... seuraako kukaan? Onko dubattu vai alkuperäiset näytt. äänet? Ja minkä firman/netin kautta katselet? Monesko kausi menossa??????
Elisan ETV on vain kaapelitalouksille......harmittaa!!!!
katsooko kukaan
5
681
Vastaukset
- SteveCrane
Paremmin kuin suomea.
Eesti teeveen saa plussapaketin kautta.
Se on loogillinen kieli ja hyvä homma, ota se ihmeessä. Ainakin antennitalouksiin saa mukavasti, mä katon melkein kaikki ohjelmat viasatin kautta eestin kielellisinä, koska se on kieli joka ei raiskaa totuutta niinkuin suomi. - tieltä?
Miten sinne Eestin TV:ohjelmiin pääsee kaapeliverkon omaava?
- katsellut
Olin kolme viikkoa sitten Pärnussa ja joskus selailin kanavia. Jäjessä aika paljon ja tekstitetty viroksi.
- pallikissi
katsellut kirjoitti:
Olin kolme viikkoa sitten Pärnussa ja joskus selailin kanavia. Jäjessä aika paljon ja tekstitetty viroksi.
Siellä olevan poliisina vielä, onhan se aika paljon jäljessä.
http://etv.err.ee/index.php?0545772 - SteveCrane
katsellut kirjoitti:
jos on Eestiks teksti, se on jopa parempi asia.
Pakko katella muutenkin ohjelmia joihin on tekstitys "vain" eestiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745