Eestitv:ltä tulee joka päivä kaksi jaksoa SA:ta.... seuraako kukaan? Onko dubattu vai alkuperäiset näytt. äänet? Ja minkä firman/netin kautta katselet? Monesko kausi menossa??????
Elisan ETV on vain kaapelitalouksille......harmittaa!!!!
katsooko kukaan
5
704
Vastaukset
- SteveCrane
Paremmin kuin suomea.
Eesti teeveen saa plussapaketin kautta.
Se on loogillinen kieli ja hyvä homma, ota se ihmeessä. Ainakin antennitalouksiin saa mukavasti, mä katon melkein kaikki ohjelmat viasatin kautta eestin kielellisinä, koska se on kieli joka ei raiskaa totuutta niinkuin suomi. - tieltä?
Miten sinne Eestin TV:ohjelmiin pääsee kaapeliverkon omaava?
- katsellut
Olin kolme viikkoa sitten Pärnussa ja joskus selailin kanavia. Jäjessä aika paljon ja tekstitetty viroksi.
- pallikissi
katsellut kirjoitti:
Olin kolme viikkoa sitten Pärnussa ja joskus selailin kanavia. Jäjessä aika paljon ja tekstitetty viroksi.
Siellä olevan poliisina vielä, onhan se aika paljon jäljessä.
http://etv.err.ee/index.php?0545772 - SteveCrane
katsellut kirjoitti:
jos on Eestiks teksti, se on jopa parempi asia.
Pakko katella muutenkin ohjelmia joihin on tekstitys "vain" eestiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775268
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai674678Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1284620Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3411962- 901620
- 941556
- 2571486
- 3441174
- 200991
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.56980