Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kiitos ja

näkemiin!

Tänne palstalle en enää tule, ei enää ole juuri mitään Sydämen asiasta, vaan Bally..jne. Muutenkin sivut aukeavat hitaasti ja sitten saakin lukea muusta kuin Sydämen asiasta! Pitäkää palstanne!

19

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppo heikkinen

      kai nyt steven toilailuja kannattaa käydä lueskelemassa

      • SteveCrane

        Jos on noin kamalan ikävä.

        Ei täällä kyllä paljon viiti poiketa, edes päissään, ja jos poikkeekin niin kirjottaa linkkejä jonnekin musaan tai tulevista jaksoista jotain.

        On se kyllä kiva jos jollain on pakkomielle minusta.


      • pallikissi
        SteveCrane kirjoitti:

        Jos on noin kamalan ikävä.

        Ei täällä kyllä paljon viiti poiketa, edes päissään, ja jos poikkeekin niin kirjottaa linkkejä jonnekin musaan tai tulevista jaksoista jotain.

        On se kyllä kiva jos jollain on pakkomielle minusta.

        Kuinka paljon sitä ihminen joisikaan jos ei tulisi kipeäksi?
        Minua alkaa jo juodessa oksettamaan ja pää särkemään enkä sää vedettyä kunnon känniä se harmittaa kun muistaa kuinka mukava oli olla kännissä.
        Niin se vaan on johtanut pakkoraittiuteen kun ei oo mitään hyötyä juoda. YÄK.
        Kiva kattella kun tuttavat ryyppää ja laivamatkoillakin on kiva seurata juoppoja, joutuu vaan kuskiksi usein, eipä se haittaa sekään.


      • SteveCrane
        pallikissi kirjoitti:

        Kuinka paljon sitä ihminen joisikaan jos ei tulisi kipeäksi?
        Minua alkaa jo juodessa oksettamaan ja pää särkemään enkä sää vedettyä kunnon känniä se harmittaa kun muistaa kuinka mukava oli olla kännissä.
        Niin se vaan on johtanut pakkoraittiuteen kun ei oo mitään hyötyä juoda. YÄK.
        Kiva kattella kun tuttavat ryyppää ja laivamatkoillakin on kiva seurata juoppoja, joutuu vaan kuskiksi usein, eipä se haittaa sekään.

        Monenlaista legendaa olis kerrottavana mutta kun on oinas niin on ja hakkaa päätä seinään. En mä sano ettenkö tuu kipeeks ja että muutama viikko taas menee ihan ok välillä. Onneks on hyvät unenlahjat. Sitä on tuo luonne vaan sellanen että ei viisastu. Ainakin jos täytyy pitää jotain asiaa sisällään niin se onkin paha kun sen tietää että jossain kekkulissa alkaa purkaa niitä asioita mitä ei osaa suoraan muuten sanoa, tavallaan jopa pelottavaa.


      • pallikissi
        SteveCrane kirjoitti:

        Monenlaista legendaa olis kerrottavana mutta kun on oinas niin on ja hakkaa päätä seinään. En mä sano ettenkö tuu kipeeks ja että muutama viikko taas menee ihan ok välillä. Onneks on hyvät unenlahjat. Sitä on tuo luonne vaan sellanen että ei viisastu. Ainakin jos täytyy pitää jotain asiaa sisällään niin se onkin paha kun sen tietää että jossain kekkulissa alkaa purkaa niitä asioita mitä ei osaa suoraan muuten sanoa, tavallaan jopa pelottavaa.

        Rankkaakin nuorena tuli aikapaljon tapeltua, se sitten jäi sen myötä kun en tullut enää tavallaan "humalaan" tuli vain raskas "kahjo" olo,(kahjohan tässä on selvinkin päin).
        Se on monilla miehillä niinkuin höyrykoneessa varoventtiili joka päästää liiat paineet pois.
        Meinaan tämä viina laukasee sitten paineet kun ei muuten. Minulla vaan ei se enää toiminut.

        Toisaalta tuntu mukavalta kun alkoholisti tuttava sano kadehtivansa minua kun en juo.

        Ja minä sanoin samat sanat, kadehdin, kun sinä pystyt juomaan ja sinulle tulee mukava olo.

        Mikä sitten on hyvä?

        Kirjailija Ojaharjua haastateltiin radiossa toissapäivänä. Täytti 70v. Oli viettänyt 40vuotispäiviä ja toimittaja oli kysynyt miksi niin kun yleensä isompia juhlia vietetään 50v.

        Ojaharju oli sanonut: En elä tällä juomisella 50 vuotiaaksi siksi juhlin nyt.

        Ojaharjuhan on jo kauan ollut raittiina.


      • SteveCrane
        pallikissi kirjoitti:

        Rankkaakin nuorena tuli aikapaljon tapeltua, se sitten jäi sen myötä kun en tullut enää tavallaan "humalaan" tuli vain raskas "kahjo" olo,(kahjohan tässä on selvinkin päin).
        Se on monilla miehillä niinkuin höyrykoneessa varoventtiili joka päästää liiat paineet pois.
        Meinaan tämä viina laukasee sitten paineet kun ei muuten. Minulla vaan ei se enää toiminut.

        Toisaalta tuntu mukavalta kun alkoholisti tuttava sano kadehtivansa minua kun en juo.

        Ja minä sanoin samat sanat, kadehdin, kun sinä pystyt juomaan ja sinulle tulee mukava olo.

        Mikä sitten on hyvä?

        Kirjailija Ojaharjua haastateltiin radiossa toissapäivänä. Täytti 70v. Oli viettänyt 40vuotispäiviä ja toimittaja oli kysynyt miksi niin kun yleensä isompia juhlia vietetään 50v.

        Ojaharju oli sanonut: En elä tällä juomisella 50 vuotiaaksi siksi juhlin nyt.

        Ojaharjuhan on jo kauan ollut raittiina.

        Se on sellanen juttu että kun on tarpeeks pitkän ajan selvinpäin niin sitä ylpistyy ja alkaa luulla että voi hallita sen juomisen, ja se onkin raskaampi paikka kun huomaa heräävänsä, onneks yleensä kotoa nykyään. Juuri ne asiat mitkä on painanu niin sitä on tullut soiteltua jollekin ja kirjoteltua jonnekin ja muuta, ihan ittensä ruoskimista se on, sitä etsii sitä syyllisyyttä jotenkin vaistomaisesti, että sanonpa noin ja noin, kun joku asia on jäänyt takaraivoon ja on oikein vihanen jos joku ei suutu. Yleensä tännekin kommentit niin mä poistan ne niin etten edes lue mitä mulle on vastattu, ja mitä ite oon kirjottanut.

        Tää netti on sellanen paikka että mä en oikein tiedä mikä tää on, kun ajattelee just ihmisiä kun kirjottelee kaikkee jollekin, aivan kuin siellä takana olis oikeesti joku virtuaalirobotti, ja siellä oikeesti on ihminen, joka saattaa oikeasti tehdä jotain tyhmää kun ei saa purettua asioita reaalisesti.

        Se että mulla on nikki on yks sellainen asia että mut voi jotenkin tunnistaa ja kohdistaa minuun agressioitan ja vastata että varmasti siellä sama tyyppi on se on tavallaan mun tapani olla jotenkin "Joku" vaikka se raskasta on, mutta olis liian helppoo vaan kirjotella se kaikki ja sitten niitä ei saisi edes poistettua, vaikkei kukan tietäisi kuka ne kirjottim niin ainakin on halu... jopa pyytää anteeksi, mutta ylpeys vaivaa, ja kaiken häpeän keskellä sitä kuitenkin yrittää "kehdata" tulla taas takaisin.

        No nyt on taas pian perjantai. Pitäis kai laittaa uuden jakson aloitus.. ehkä aamulla.

        Kyllä mä oikeesti lakkia nostan sullekin, yritän saada jonkun tolkun kanssa, kun setäni vaimokin sanoi että: Ei mikään asia koskaan ole niin huonosti etteikö viina sitä pahentaisi.

        Tsemppiä!!


    • Elämä voittaa!

      Nyt vaan kaikki "kynänikkarit" toimiin..meinaan ainakin itse kannattaa SA ja mikäs sen parempi sarja vois olla...
      Tässähän vois vaikka ruveta miettii, että mihin lordi on häipännyt sarjasta..ei ole näkynyt pitkään aikaan! Toivottavasti palaa takaisin, on niin rooliinsa sopiva herrasmies!

      • mielikuvaenergialla

        Tosiaan, loordia minäkin kaipaan. Olis kiva seurata hänen pyrkimyksiään vaikkapa uuden naisystävän hankinnassa. Sillä ehdolla tietysti, että naisystäväkin olisi fiksu varteenotettava elämänkumppaniehdokas. Eikä mikään onnenonkija hupakko. Ginan ja Philin tulevaisuutta odotan myös innolla. Ovat kuin luotuja toisilleen. Kun vain saisivat pois sen kiven kengästä, mikä hiertää... Robin uutta vaimokandidaattia odotan myös, mutta en ehkä vielä niin intensiivisesti kuin edellä mainittujen. Olkoon vielä vapaa poikamies, nuorikin kun on.
        Muuten olen sitä mieltä, että sarja ei kerro pikkutarkasti kaikkia mies-nais-suhteita. Ja se tekeekin sarjasta mukavan. Katsojan mielikuvituksellekin jää tilaa kehitellä yks kaks tupsahtavia tilanteita eteenpäin.


      • = )
        mielikuvaenergialla kirjoitti:

        Tosiaan, loordia minäkin kaipaan. Olis kiva seurata hänen pyrkimyksiään vaikkapa uuden naisystävän hankinnassa. Sillä ehdolla tietysti, että naisystäväkin olisi fiksu varteenotettava elämänkumppaniehdokas. Eikä mikään onnenonkija hupakko. Ginan ja Philin tulevaisuutta odotan myös innolla. Ovat kuin luotuja toisilleen. Kun vain saisivat pois sen kiven kengästä, mikä hiertää... Robin uutta vaimokandidaattia odotan myös, mutta en ehkä vielä niin intensiivisesti kuin edellä mainittujen. Olkoon vielä vapaa poikamies, nuorikin kun on.
        Muuten olen sitä mieltä, että sarja ei kerro pikkutarkasti kaikkia mies-nais-suhteita. Ja se tekeekin sarjasta mukavan. Katsojan mielikuvituksellekin jää tilaa kehitellä yks kaks tupsahtavia tilanteita eteenpäin.

        Tuo yllätyksellisyys on ihan kiva juttu, nyt rupesin miettii tätä Younger, nuorempaa poliisia...olis hienoa jos hänelläkin olis jotain isompaa säpinää joskua, mutta taitaa olla hänellä poikamiehen leima otsassa.

        Mutta perjantaita odotellessa päästetääm mielikuvitus vain lentoon...


      • Helsingin poliiseille
        = ) kirjoitti:

        Tuo yllätyksellisyys on ihan kiva juttu, nyt rupesin miettii tätä Younger, nuorempaa poliisia...olis hienoa jos hänelläkin olis jotain isompaa säpinää joskua, mutta taitaa olla hänellä poikamiehen leima otsassa.

        Mutta perjantaita odotellessa päästetääm mielikuvitus vain lentoon...

        Kyllä, tätäkin puolta odotellaan. Mutta viehättääkö ketään muuta Robin liikunnallisuus. On ketterää juoksua rosmojen perässä, sukeltelua, kiipeilyä, ratsastustakin muistaakseni. Niin ja jalka lentää niin notkeasti moottoripyörälle! Eikä ole mikään aggressio-hormoonikimppu lainkaan...


      • = )
        Helsingin poliiseille kirjoitti:

        Kyllä, tätäkin puolta odotellaan. Mutta viehättääkö ketään muuta Robin liikunnallisuus. On ketterää juoksua rosmojen perässä, sukeltelua, kiipeilyä, ratsastustakin muistaakseni. Niin ja jalka lentää niin notkeasti moottoripyörälle! Eikä ole mikään aggressio-hormoonikimppu lainkaan...

        Joo, kyllä mäkin vähän ihmettelin kun se hevosen selkään hyppäs tosta noin vain....aika monitaito lahjakkuus.... ja sympatiaa löytyy kuitenkin kaiken lisäksi... Tuli tuosta mieleen ettei tuohon aikaan tainnut juokseminen olla mikään "oikea harrastus" kun lenkkeilijöitä ei ole pahemmin sarjassa näkynyt.Patikoidaan kyllä nummilla ja metsissä. Voin kyllä olla väärässäkin!


    • Jos siltä tuntuu

      Ei sota yhtä miestä kaipaa.

    • pallikissi

      Minäkin lopetin pallikissankelin katsomisen kun en nähnyt kun pienen pätkän lopusta ja Assumpakin kuoli. Eikä ole videoita (tytär työnsi videon sisään koiran kettingin).

      En kirjoita enää pallikissista. Anteeksi en huomannut ettei siitä saa kirjoittaa, en halua loukata ketään.

      Sivut ovat hitaat Eniron mainosten vuoksi. Eniro säätää nopeuden jotta ihmiset odotellessaan lukevat mainoksia. (piilomainonta).

      • ainakaan jää

        mainoksia katselemaan. Jos sivu aukeaa hitaasti, käyn jääkaapilla. Tai sitten menen johonkin muualle (Iltasanomat, Iltalehti). Kun sitten taas tulen suomi24 keskustelupalstalle, sivut aukeavat nopeasti, vähän aikaa. Olenkin jo monesti ajatellut, että onko sivuille laitettu jokin vakooja, joka vakoilee tietokonetta ja kun tarpeeksi otsikoita on aukonut, se katkaisee, ettei pääse lukemaan. Tässä vähän aikaa sitten meni joka kerta "sivua ei voi näyttää". Olisi kiva lueskella muitakin osioita, mutta ei hermot kestä sivujen hidasta aukenemista. Siksi käynkin vain harvassa paikassa!


      • pallikissi
        ainakaan jää kirjoitti:

        mainoksia katselemaan. Jos sivu aukeaa hitaasti, käyn jääkaapilla. Tai sitten menen johonkin muualle (Iltasanomat, Iltalehti). Kun sitten taas tulen suomi24 keskustelupalstalle, sivut aukeavat nopeasti, vähän aikaa. Olenkin jo monesti ajatellut, että onko sivuille laitettu jokin vakooja, joka vakoilee tietokonetta ja kun tarpeeksi otsikoita on aukonut, se katkaisee, ettei pääse lukemaan. Tässä vähän aikaa sitten meni joka kerta "sivua ei voi näyttää". Olisi kiva lueskella muitakin osioita, mutta ei hermot kestä sivujen hidasta aukenemista. Siksi käynkin vain harvassa paikassa!

        saman, kun hidastuu niin klikkaan kotisivun eli suomi24. Sen jälkeen on jonkun aikaa nopeampi.

        Aamulla toimii hyvin ja sitten taas joskus illalla 21 jälkeen toisinaan kun hidastuu lopetan kokonaan selailun, ei viitsi odottaa.

        Jotenkin vaikuttaa siltä kuin eniro tekisi tämän hitauden tahallaan mainosten vuoksi, hallitusti.
        Voi olla että luulen vaan. ;D.


      • on enemmän
        pallikissi kirjoitti:

        saman, kun hidastuu niin klikkaan kotisivun eli suomi24. Sen jälkeen on jonkun aikaa nopeampi.

        Aamulla toimii hyvin ja sitten taas joskus illalla 21 jälkeen toisinaan kun hidastuu lopetan kokonaan selailun, ei viitsi odottaa.

        Jotenkin vaikuttaa siltä kuin eniro tekisi tämän hitauden tahallaan mainosten vuoksi, hallitusti.
        Voi olla että luulen vaan. ;D.

        porukkaa surffailemassa, sen takia tämä tahmaa iltaisin enemmän kuin aamulla :)

        Mitä mainoksiin tulee, niin selaimeksi Firefox ja siihen AdBlock lisäosa, niin ei tartte mainoksia katella :)


      • pallikissi
        on enemmän kirjoitti:

        porukkaa surffailemassa, sen takia tämä tahmaa iltaisin enemmän kuin aamulla :)

        Mitä mainoksiin tulee, niin selaimeksi Firefox ja siihen AdBlock lisäosa, niin ei tartte mainoksia katella :)

        http://www.mozilla.fi/wiki/Firefox

        Tuttava asensi, ihan hyvä.

        Mutta en saanut Elävää arkistoa toimimaan ja oli muutakin ongelmaa, niinpä palautin tämän alkuperäisen, heh mikähän tämä on? Kuitenkin kaikki toimii, vaikka hitaasti mutta eipä tässä niin hirvee kiirekään ole.

        Tyttärellä kannettava HP vista ja mokkula,
        se ja aika hidas.

        molemmilla koneilla on ilmaiset Zone ja Avast.
        Ne on hyvin toimineet, ei mitään ongelmia.


      • tuntuu
        pallikissi kirjoitti:

        http://www.mozilla.fi/wiki/Firefox

        Tuttava asensi, ihan hyvä.

        Mutta en saanut Elävää arkistoa toimimaan ja oli muutakin ongelmaa, niinpä palautin tämän alkuperäisen, heh mikähän tämä on? Kuitenkin kaikki toimii, vaikka hitaasti mutta eipä tässä niin hirvee kiirekään ole.

        Tyttärellä kannettava HP vista ja mokkula,
        se ja aika hidas.

        molemmilla koneilla on ilmaiset Zone ja Avast.
        Ne on hyvin toimineet, ei mitään ongelmia.

        olevan monilla ongelmana Firefoxin kanssa :(
        En kyllä tiedä mikä siinä tökkii, kun minulla se on aina toiminut ?


      • pallikissi
        tuntuu kirjoitti:

        olevan monilla ongelmana Firefoxin kanssa :(
        En kyllä tiedä mikä siinä tökkii, kun minulla se on aina toiminut ?

        entistä selainta ei ollut siivottu kunnolla pois?
        En tiedä mutta nyt toimii, en enää vaihda tähän koneeseen mitään.;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe