Mitä tekoanne häpeätte vieläkin?
Aivan rehellinen vastaus:
7
1803
Vastaukset
- ja paljon
ku kävin panemassa kaverin muijaa!!!prkl...
- Touho-serkku
Jäittekös kiinni?
Oliko hyvä pano vai ihan turha? - Dr Luv
Tuli joskus ptettyä tyttöystävää, yhden kerran.
Se pettikin minua sitten melkoisesti hieman myöhemmin ja löysi uuden "rakkauden"... Hävettää silti, mutta tehty mikä tehty. Toivottavasti tohtori oppi, että maksu tulee, moninkertaisena... - ABC123
Minä panin kaverin muijaa sen silmien alla. Kaveri oli vaan sammunut ja muija himokas...
- Gusmu
ajoin traktorilla humalassa metsään ja jäin kiinni
- *sadettaja*
mä petin mun entistä jätkäkaveria, en tajunnut mikä unelmamies mulla oli ennen kun menetin hänet....
- veevee
oltiin norjassa koulun kanssa.. oli myös eräs toinen lukio mukana reissussa...panin sitten hieman normaalia suuremmassa humalatilassa sen toisen lukion yhtä jätkää sen koulun missä oltiin yötä vessassa ...ja sinnehän sitten tupsahti kesken touhojen vissiin puolet mein koulun ja puolet sen toisen kuolun porukasta..kyllä nolotti ja on siitä kyllä kuultukin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2295406Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,564740Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk83575Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2873291Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699193275Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823189- 732840
- 642051
- 292001
- 901996