Mitä tekoanne häpeätte vieläkin?
Aivan rehellinen vastaus:
7
1772
Vastaukset
- ja paljon
ku kävin panemassa kaverin muijaa!!!prkl...
- Touho-serkku
Jäittekös kiinni?
Oliko hyvä pano vai ihan turha? - Dr Luv
Tuli joskus ptettyä tyttöystävää, yhden kerran.
Se pettikin minua sitten melkoisesti hieman myöhemmin ja löysi uuden "rakkauden"... Hävettää silti, mutta tehty mikä tehty. Toivottavasti tohtori oppi, että maksu tulee, moninkertaisena... - ABC123
Minä panin kaverin muijaa sen silmien alla. Kaveri oli vaan sammunut ja muija himokas...
- Gusmu
ajoin traktorilla humalassa metsään ja jäin kiinni
- *sadettaja*
mä petin mun entistä jätkäkaveria, en tajunnut mikä unelmamies mulla oli ennen kun menetin hänet....
- veevee
oltiin norjassa koulun kanssa.. oli myös eräs toinen lukio mukana reissussa...panin sitten hieman normaalia suuremmassa humalatilassa sen toisen lukion yhtä jätkää sen koulun missä oltiin yötä vessassa ...ja sinnehän sitten tupsahti kesken touhojen vissiin puolet mein koulun ja puolet sen toisen kuolun porukasta..kyllä nolotti ja on siitä kyllä kuultukin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891911
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4061908- 991826
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3801785Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht591418Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀511394Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2981222Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971096Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak511040vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli1731035