Mitä tekoanne häpeätte vieläkin?
Aivan rehellinen vastaus:
7
1740
Vastaukset
- ja paljon
ku kävin panemassa kaverin muijaa!!!prkl...
- Touho-serkku
Jäittekös kiinni?
Oliko hyvä pano vai ihan turha? - Dr Luv
Tuli joskus ptettyä tyttöystävää, yhden kerran.
Se pettikin minua sitten melkoisesti hieman myöhemmin ja löysi uuden "rakkauden"... Hävettää silti, mutta tehty mikä tehty. Toivottavasti tohtori oppi, että maksu tulee, moninkertaisena... - ABC123
Minä panin kaverin muijaa sen silmien alla. Kaveri oli vaan sammunut ja muija himokas...
- Gusmu
ajoin traktorilla humalassa metsään ja jäin kiinni
- *sadettaja*
mä petin mun entistä jätkäkaveria, en tajunnut mikä unelmamies mulla oli ennen kun menetin hänet....
- veevee
oltiin norjassa koulun kanssa.. oli myös eräs toinen lukio mukana reissussa...panin sitten hieman normaalia suuremmassa humalatilassa sen toisen lukion yhtä jätkää sen koulun missä oltiin yötä vessassa ...ja sinnehän sitten tupsahti kesken touhojen vissiin puolet mein koulun ja puolet sen toisen kuolun porukasta..kyllä nolotti ja on siitä kyllä kuultukin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764