Mitä tekoanne häpeätte vieläkin?
Aivan rehellinen vastaus:
7
1723
Vastaukset
- ja paljon
ku kävin panemassa kaverin muijaa!!!prkl...
- Touho-serkku
Jäittekös kiinni?
Oliko hyvä pano vai ihan turha? - Dr Luv
Tuli joskus ptettyä tyttöystävää, yhden kerran.
Se pettikin minua sitten melkoisesti hieman myöhemmin ja löysi uuden "rakkauden"... Hävettää silti, mutta tehty mikä tehty. Toivottavasti tohtori oppi, että maksu tulee, moninkertaisena... - ABC123
Minä panin kaverin muijaa sen silmien alla. Kaveri oli vaan sammunut ja muija himokas...
- Gusmu
ajoin traktorilla humalassa metsään ja jäin kiinni
- *sadettaja*
mä petin mun entistä jätkäkaveria, en tajunnut mikä unelmamies mulla oli ennen kun menetin hänet....
- veevee
oltiin norjassa koulun kanssa.. oli myös eräs toinen lukio mukana reissussa...panin sitten hieman normaalia suuremmassa humalatilassa sen toisen lukion yhtä jätkää sen koulun missä oltiin yötä vessassa ...ja sinnehän sitten tupsahti kesken touhojen vissiin puolet mein koulun ja puolet sen toisen kuolun porukasta..kyllä nolotti ja on siitä kyllä kuultukin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446