Tietääkö kukaan kuinka monta kirjaa kuuluu Jukka Norvannon selityskirjasarjaan "Raamattu elämään"?
Koitin Googlettaa, mutta en löytäny määrää.
Kiitos tiedosta etukäteen :)
Tietääkö kukaan?
7
326
Vastaukset
Uutta kirjaa myyydään vaikka sitä ei edes ole eikä tiedetä milloin tulee mutta rahat kyllä otetaan myymällä kirjaa jota ei ole.
Aika härskiä puuhaa.
https://ssl.booky.fi/book.php?book_id=9789518884739
Seitsemällä CD-levylläkin sarjaa myydään ja hinta "kohtuullinen" 130 euroa kappale.
http://www.deikauppa.fi/index.html?target=p_1289.html&lang=fi- Faktio
Kirjasarjojen myyminen ennen kuin kaikki osat on valmiita aika yleinen, ainakin ennenvanhaan, joten ei sen härskimmästä hommasta kuin mitä Wsoy tai Otava yms. harjoittaa.
Sinäsä mielenkiintoista että Peku seuraa noin aktiivisesti Norvannon toimia. - onkin
Faktio kirjoitti:
Kirjasarjojen myyminen ennen kuin kaikki osat on valmiita aika yleinen, ainakin ennenvanhaan, joten ei sen härskimmästä hommasta kuin mitä Wsoy tai Otava yms. harjoittaa.
Sinäsä mielenkiintoista että Peku seuraa noin aktiivisesti Norvannon toimia.entinen uskovainen.
- Faktio
onkin kirjoitti:
entinen uskovainen.
En usko pekun olevan entinen uskova. Ehkä häntä on vain yritetty käännyttää, joka ei mielestäni ole oikein.
- olla tämä
Jukka Norvanno, en ole koskaan kuullutkaan, eikä toisaalta hänen selityskirjansa Raamatusta voisi vähempää kiinnostaakaan. Miksi ihmeessä joku Norvanno on mennyt Raamattua selittämään? Selittävätkö kaikki riviluterilaiset Raamattua ja julkaisevatko he kaikki selityksistään myös kirjan?
- Jukka Norvanno-
nimistä tunne. :o)
Tunnen kyllä pastori Jukka Norvannon jonka hyviä raamattutunteja olen vuosia kuunnellut radio Dein lähetyksinä. Hän opettaa ansiokkaasti raamattua Sansan (Lähetysjärjestö Sanansaattajat) kustantamassa ohjelmassa joka arkiaamu ja -ilta.
- tää on hyvä sivusto:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807