Entä jos Iiris palaa sittenkin? Minusta jotenkin tuntuu, että hän tulee takaisin. Ajatelkaa, jos lipas ei uppoakaan, vaan Iiris itse löytää sen ja ottaa sitten yhteyttä Panuun tai Sampoon!
Onko muilla samantapaisia aavistuksia?
Iiris
4
697
Vastaukset
- ismolaitelpipi hellu
mietippä uudelleen?? ipi!
- mejuu
Ihan samoja aatoksia on ja niin varmaan tulee tapahtumaan. Uskon että valokuva juttu on siin se punainenlanka, sillä miksi muuten oli niin tärkeä että kaikista lapsista tulee kuva .
Mitenkähän sitten käy, uskon että Iiris jää perheensä pariin ja uuden äidin on poistuttava.
Tosi kurja tilanne puolin ja toisin.- Konalasta
Iiris-Rukka tulee takaisin.... Niin Panu ja vaimoke ovat juuri menossa vihille, mutta Iiris pilaa kaiken ja muuttaa Pihlajakadulle Ossin firman kautta hankittuun kämppään.
Iiriksen ja Lassen välille leimahtaa lempi, mutta myös Seppo kiinnostaa Iiristä. Pysy kanavalla!
- Faninisti
Sama kävi itelläkin mielessä, sillon ku ne viskas sen lippaan sinne kuraponniin! Tuntu siltä, et se Airis ois voinu napata se alajuoksulta käsin!
Noh, ennustinpa nappiin ainakin Maaritin alamäen ohjelmaprojektin yhteydessä, alkomahoolin takia! Tänään tulleessa jaksossa lopputunnelmien mukaan se myös yritetään raiskata, kunnes Sepi ja Eetu tulevat hätiin, etsiessään Maatua! Niin siinä varmaan tapahtuu! Kyllä se silti pitää itse katsoa. Onhan salkkarit paras ja koukuttavin suomisarja koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035