Olen miettinyt tätä asiaa. Usein olen huomannut sen. Heikompia lyödään ja ollaan pirullisia. En väitä että kaikki täällä sellaisia olisivat, mutta jotkut. Heillä ei taida olla "kaikki pullat uunissa", eli oma olo on paha. Sitä sitten puretaan muihin. Hörhöjen temmellyskenttä tämäkin palsta? Taitaa olla.
Täällä on ilkeitä ihmisiä
82
19946
Vastaukset
- Ei hätää
epäuskoisia raukkoja. Ei niistä yli-ihmisille eli vanhoillislestadiolaisille isompaa haittaa ole.
- Asian huomannut
olet yksi niistä pirulaisista. Oikaisepa ne sarvet ja kampaa se pirun häntä.
- Asian huomannut
Asian huomannut kirjoitti:
kiillottaa kapiot.
- Asian huomannut
kiillottaa kapiot.
Heh! Siis kaviot, pirun sorkat.
- mielessä.
kiillottaa kapiot.
kaiken aikaa vl-äijällä.
- Asian huomannut
mielessä. kirjoitti:
kaiken aikaa vl-äijällä.
oksettavan typerä paskanjauhaja. Hyi.
- pikkujalkaista
teidän pirtissä piipertää? onko 18?
- suutuit
veljen totuudellisesta kommentista?
- sulkea
lyylerin ja wehan suut?
- Höh
kun vedät herneen nenään asiallisesta kommentista, joka vastasi täysin vl-herätysliikkeen virallista opetusta.
- riittää
pikkujalkaista kirjoitti:
jokaiseen vl-torppaan huomattavasti enemmän kuin mitä lääkäri määrää.
- sulla
sapet?
- Asian huomannut
sulla kirjoitti:
sapet?
En polta tupakkaa.
Käyttäydyin tässä ketjussa asiattomasti.
Minulla oli paha olla.
Olen vain ihminen.
Käännän toisenkin posken, kuten Jeesus käski. Lyökää!
O_O - Asian huomannut
En polta tupakkaa.
Minulla oli paha olla.
Olen vain ihminen.
O_OJa tämä on nk. japanilainen hymiö: O_O Ihmettelevä katse. Jos joku ei ymmärtänyt. Sivistystä tällekin armon päivälle:
http://www.tokyo.fi/phpbb/viewtopic.php?t=1338 - Oksett. typerä paskanjauhaja
En polta tupakkaa.
Minulla oli paha olla.
Olen vain ihminen.
O_Oruveta sua lyömään. Hyvää illanjatkoa!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000038625042 - Asian huomannut
Oksett. typerä paskanjauhaja kirjoitti:
ruveta sua lyömään. Hyvää illanjatkoa!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000038625042O______O
"Turmeluksen majaa kannan
temppelissä Herrani.
Ihmettelen, Herra aivan,
kuinka riittää armosi.
Maailma ja oma liha
raskauttaa matkaani.
Vihollisen suuri viha
seuraa askeleitani." - Lumijoki
pikkujalkaista kirjoitti:
Kyösti Karjulalla sattuu olemaan juuri tuo määrä(18) lapsia.
..Kilttiä ihmistä palstalla, minä ja sinä :)
- lyöttäytyy
samaan porukkaan sitten, kun sen banni loppuu.
- Pikku Pekka
Onneks vanhoillislestadiolaiset on kilttejä ja polttaa tupakkaa. Eiks vaan?
- siitä
että epäuskoiset ovat niin turkanan kateellisia ja katkeria uskovaisille eli vanhoillislestadiolaisille.
- tupakan vastustaja
Minua kiusaa se, että omassa porukassa ollaan jossakin asiassa niin kertakaikkisen leväperäisiä.
Haukun tai paremminkin opastan täällä palstalla omaa porukkaani tupakoinnista.
Olen eri mieltä Siionin, Jumalan valtakunnan kanssa tupakoinnin synnillisyydestä ja sopimattomuudesta.
Olen valmis menemään vaikka helvettiin tämän aatteen palossa, etten hyväksy lestadiolaisen tupakointia, koska se ei ole sopivaa.
Oliskohan minut silloin hoitokokousvuosina potkaistu saatanalle, jos olisin julkeasti esittänyt, että tupakointi on syntiä minun mielestäni ja että en tee siitä parannusta. - Selitys
tupakan vastustaja kirjoitti:
Minua kiusaa se, että omassa porukassa ollaan jossakin asiassa niin kertakaikkisen leväperäisiä.
Haukun tai paremminkin opastan täällä palstalla omaa porukkaani tupakoinnista.
Olen eri mieltä Siionin, Jumalan valtakunnan kanssa tupakoinnin synnillisyydestä ja sopimattomuudesta.
Olen valmis menemään vaikka helvettiin tämän aatteen palossa, etten hyväksy lestadiolaisen tupakointia, koska se ei ole sopivaa.
Oliskohan minut silloin hoitokokousvuosina potkaistu saatanalle, jos olisin julkeasti esittänyt, että tupakointi on syntiä minun mielestäni ja että en tee siitä parannusta.Siksi ihmisen omalle ja hänen lähellä olevien ihmisten terveydelle erittäin vaarallista tupakointia ei saarnata pois vl-herätysliikkeestä.
- Oulun savukekerho
hyvin pitkälti johtuu.
- menee
nyt vaan vähän ulos jaloittelemaan ja tupakalle. Kyllä se olo sitten siitä paranee.
- Terveys ennen kaikkea
on vanhoillislestadiolaisen lääke kaikkiin vaivoihin.
- avaajan
mielestä ilkeää nimittää uskovaisia ihmisiä "epäuskoisiksi"? Tietääkö avaaja, ketkä niin tekevät?
- luokitus
kiltti----->kiltimpi----->vanhoillislestadiolainen
- luokitus
hengellinen harhaoppi----->suurempi hengellinen harhaoppi----->SRK
- Tiedotustoimistosta
luokitus kirjoitti:
hengellinen harhaoppi----->suurempi hengellinen harhaoppi----->SRK
Melperin nyt aina tunnistaa.
- kuulemma
Tiedotustoimistosta kirjoitti:
Melperin nyt aina tunnistaa.
kirjoitusbannissa.
- Tiedotustoimistosta
kuulemma kirjoitti:
kirjoitusbannissa.
pääseehän se kirjastosta tms. Kyllä Melperin tyylin tunnistaa. Esim. harhaoppi-kirjoitukset.
- tuntea
Tiedotustoimistosta kirjoitti:
pääseehän se kirjastosta tms. Kyllä Melperin tyylin tunnistaa. Esim. harhaoppi-kirjoitukset.
aika hyvin vl-herätysliikkeen harhaopit.
- Kysyisin avaajalta
tupakointi ihmisistä lempeitä ja hyväntuulisia? Osaat varmaan vastata tähän, kun ehkä itse tupakoit ja sinulla on varmaan paljon tupakoivia tuttavia.
- ollu
koko päivän tupakalla, kun ei ole vastaillut saamiinsa kommentteihin?
- kirjoitti
muutaman kommentin avauksensa jälkeen. Sitten häipyi ilmeisesti tavalliseen vl-tyyliin - tupakalle.
- JoonaJoona
Siinä se.
- VilleVille
tupakointi ihmisen nahkaa?
- ei vaihtoehtoja?
- Saman huomannut
Eivätkä likikään kaikki ole vanhoillislestadiolaisia.
- tarkoitus on
"Keskustele vanhoillislestadiolaisuudesta." eikä
"Keskustele vanhoillislestadiolainen!", koska se ei kertakaikkiaan kuulu vl-lahkokulttuuriin; parempi vaan vaieta, ja jos keskustelee, paras olla jäämättä kiinni ja hoitoon! - Imitaatio
tarkoitus on kirjoitti:
"Keskustele vanhoillislestadiolaisuudesta." eikä
"Keskustele vanhoillislestadiolainen!", koska se ei kertakaikkiaan kuulu vl-lahkokulttuuriin; parempi vaan vaieta, ja jos keskustelee, paras olla jäämättä kiinni ja hoitoon!Rivi-vl seurojen jälkeen vl-saarnamiehelle:
"Sinä kerroit äsken saarnassa tästä asiasta näin. Minä olen kuitenkin lukenut Raamattua ja siellä asiasta sanotaan eri tavalla."
Vl-saarnamies vastaa:
"Älä sinä liikoja mieti. Usko vaan syntisi anteeksi."
- Kaikkein pahinta
ilkeyttä osoittavat mielestäni ne vanhoillislestadiolaiset, jotka opettavat olevansa ainoita oikeita uskovaisia ja ohjaavat opetuksellaan aitoja Jumalan lapsia kadotukseen,
Olen vakuuttunut siitä, että taivas huomioi erittäin vakavana tällaisen ilkeyden.- Niin...
Että semmoista.
- Kaikkein pahinta
Niin... kirjoitti:
Että semmoista.
mitä tarkoitat.
Kenen keksintöä se on, ellei vanhoillislestadiolaisten, että kaikki muut Jumalan lapset paitsi vanhoillislestadiolaiset menevät helvettiin?
Kenen keksintö tämä on? - Asian huomannut
Kaikkein pahinta kirjoitti:
mitä tarkoitat.
Kenen keksintöä se on, ellei vanhoillislestadiolaisten, että kaikki muut Jumalan lapset paitsi vanhoillislestadiolaiset menevät helvettiin?
Kenen keksintö tämä on?Monella tapaa uskomalla ei voi pelastua.
Evankeliumi Johanneksen mukaan - 10. luku (osittain)
1. "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
2. Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen.
3. Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos.
4. Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä.
5. Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."
6. Tämän kuvauksen Jeesus puhui heille; mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hänen puheensa tarkoitti.
7. Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
8. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
9. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
10. Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
11. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
12. Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
13. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.
14. Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
15. niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
16. Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
17. Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
18. Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."
19. Niin syntyi taas erimielisyys juutalaisten kesken näiden sanain tähden.
20. Ja useat heistä sanoivat: "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?"
21. Toiset sanoivat: "Nämä eivät ole riivatun sanoja; eihän riivaaja voi avata sokeain silmiä?"
22. Sitten oli temppelin vihkimisen muistojuhla Jerusalemissa, ja oli talvi.
23. Ja Jeesus käyskeli pyhäkössä, Salomon pylväskäytävässä.
24. Niin juutalaiset ympäröivät hänet ja sanoivat hänelle: "Kuinka kauan sinä pidät meidän mieltämme kiihdyksissä? Jos sinä olet Kristus, niin sano se meille suoraan."
25. Jeesus vastasi heille: "Minä olen sanonut sen teille, ja te ette usko. Ne teot, joita minä teen Isäni nimessä, ne todistavat minusta.
26. Mutta te ette usko, sillä te ette ole minun lampaitani.
27. Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
28. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
29. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
30. Minä ja Isä olemme yhtä." - Kaikkein pahinta
Monella tapaa uskomalla ei voi pelastua.
1. "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
3. Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos.
4. Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä.
5. Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."
6. Tämän kuvauksen Jeesus puhui heille; mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hänen puheensa tarkoitti.
7. Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
8. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
9. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
10. Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
12. Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
14. Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
15. niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
16. Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
17. Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
18. Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."
20. Ja useat heistä sanoivat: "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?"
21. Toiset sanoivat: "Nämä eivät ole riivatun sanoja; eihän riivaaja voi avata sokeain silmiä?"
24. Niin juutalaiset ympäröivät hänet ja sanoivat hänelle: "Kuinka kauan sinä pidät meidän mieltämme kiihdyksissä? Jos sinä olet Kristus, niin sano se meille suoraan."
25. Jeesus vastasi heille: "Minä olen sanonut sen teille, ja te ette usko. Ne teot, joita minä teen Isäni nimessä, ne todistavat minusta.
27. Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
28. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
29. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
30. Minä ja Isä olemme yhtä."opetatte suurta nöyryyttä osoittaen, että kaikki muut maailman uskovaiset uskovat "väärin" ja vain vanhoillislestadiolaiset uskovat "oikein".
Raamattu sanoo, että usko Jeesukseen pelastaa. Te kumoatte tämän Raamatun opetuksen ja opetatte, että usko Jeesukseen ei pelasta vaan vl-herätysliikkeen jäsenyys pelastaa.
Tuo vaikuttaa paholaisen opetukselta. - Asian huomannut
opetatte suurta nöyryyttä osoittaen, että kaikki muut maailman uskovaiset uskovat "väärin" ja vain vanhoillislestadiolaiset uskovat "oikein".
Raamattu sanoo, että usko Jeesukseen pelastaa. Te kumoatte tämän Raamatun opetuksen ja opetatte, että usko Jeesukseen ei pelasta vaan vl-herätysliikkeen jäsenyys pelastaa.
Tuo vaikuttaa paholaisen opetukselta.Kaikilla ei ole Pyhää Henkeä.
- Kaikkein pahinta
Kaikilla ei ole Pyhää Henkeä.
vanhoillislestadiolaisilla on Pyhä Henki ja kenelläkään muilla uskovaisilla ei ole Pyhää Henkeä. Näin te opetatte. Perustele tämä väite.
Miten Pyhän Hengen armolahjat (kielilläpuhuminen, profetointi, kielten selittäminen jne,) toimivat vl-herätysliikkeessä? - oikeaksi
Monella tapaa uskomalla ei voi pelastua.
30. Minä ja Isä olemme yhtä."uskovaiseksi pääsemisen edellytyksenä huumeen (tupakka) käyttö?
- Asian huomannut
oikeaksi kirjoitti:
uskovaiseksi pääsemisen edellytyksenä huumeen (tupakka) käyttö?
Niin.
- Asian huomannut
vanhoillislestadiolaisilla on Pyhä Henki ja kenelläkään muilla uskovaisilla ei ole Pyhää Henkeä. Näin te opetatte. Perustele tämä väite.
Miten Pyhän Hengen armolahjat (kielilläpuhuminen, profetointi, kielten selittäminen jne,) toimivat vl-herätysliikkeessä?Silleen jännästi ne toimii.
- Olen minäkin sen huomannut
Kaikilla ei ole Pyhää Henkeä.
>Kaikilla ei ole Pyhää Henkeä.
Näin on. Eikä havaintosi koske ainoastaan vanhoillislestadiolaisia.
Raamatussa on useampikin esimerkki siitä, miten Pyhän Hengen saaminen näkyy ja kuuluu. - Via Dolorosa
Silleen jännästi ne toimii.
eivät toimi lainkaan vl-herätysliikkeessä. Niinpä SRK ja vl-puhujat opettavat, että PH:n armolahjojen ei kuulu toimia enää nykyään. Tämä on tietenkin suurta valhetta.
Pyhä Henki pysyttelee kaukana vl-herätysliikkeestä, koska SRK ja vl-puhujat opettavat lukuisia Raamatun vastaisia valheoppeja. Pyhä Henki ei tue sitä Raamatun vääristelyä, jota SRK ja vl-puhujat harjoittavat. Vl-saarnat pidetään omavanhurskaassa omassa lihassa.
Pyhä Henki on herkkä henki. PH on aitojen Jumalan lasten auttaja ja lohduttaja. Myös niiden vanhoillislestadiolaisten, jotka uskovat Jumalan sanaan eikä SRK:n valheisiin. - Punaniska-Elmeri
Via Dolorosa kirjoitti:
eivät toimi lainkaan vl-herätysliikkeessä. Niinpä SRK ja vl-puhujat opettavat, että PH:n armolahjojen ei kuulu toimia enää nykyään. Tämä on tietenkin suurta valhetta.
Pyhä Henki pysyttelee kaukana vl-herätysliikkeestä, koska SRK ja vl-puhujat opettavat lukuisia Raamatun vastaisia valheoppeja. Pyhä Henki ei tue sitä Raamatun vääristelyä, jota SRK ja vl-puhujat harjoittavat. Vl-saarnat pidetään omavanhurskaassa omassa lihassa.
Pyhä Henki on herkkä henki. PH on aitojen Jumalan lasten auttaja ja lohduttaja. Myös niiden vanhoillislestadiolaisten, jotka uskovat Jumalan sanaan eikä SRK:n valheisiin.Et sinä Raamattua ymmärrä oman ymmärryksesi avulla.
- Aamenen sanoja
Via Dolorosa kirjoitti:
Pyhä Henki on herkkä henki. PH on aitojen Jumalan lasten auttaja ja lohduttaja. Myös niiden vanhoillislestadiolaisten, jotka uskovat Jumalan sanaan eikä SRK:n valheisiin.Ei lisättävää.
- tekstiä
Punaniska-Elmeri kirjoitti:
Et sinä Raamattua ymmärrä oman ymmärryksesi avulla.
Milloin otat opiksesi?
- vähän
Niin.
arvelinkin.
- armolahjat
Punaniska-Elmeri kirjoitti:
Et sinä Raamattua ymmärrä oman ymmärryksesi avulla.
eivät toimi vl-herätysliikkeessä? Miksi SRK ja vl-saarnamiehet opettavat Raamatun vastaisesti, että PH:n armolahjojen aika on jo ohi?
- korvannut Pyhän-Hengen
armolahjat kirjoitti:
eivät toimi vl-herätysliikkeessä? Miksi SRK ja vl-saarnamiehet opettavat Raamatun vastaisesti, että PH:n armolahjojen aika on jo ohi?
näinä lopun aikoina!
Ei tarvita muita henkiä. - Aimo H.
korvannut Pyhän-Hengen kirjoitti:
näinä lopun aikoina!
Ei tarvita muita henkiä.vastata jo ennen minua. Kiitos veljelle.
- Olavi V.
korvannut Pyhän-Hengen kirjoitti:
näinä lopun aikoina!
Ei tarvita muita henkiä.kun vastailette täällä ystävällisesti epäuskoisten kysymyksiin.
- ei ole
Niin... kirjoitti:
Että semmoista.
vl-uskoisten keksintö?
- Sarvipäiset hännälliset
Ilkeimmät pirut löytyvät seurapenkistä. Sen Ttämä todella hyvä palsta on todistanut. Silmät ovat kummasti auenneet tarkkailemaan ja näkemään asioita oikeassa valossa ts. niikuin ne todellisuudessa ovat.
"Olen miettinyt tätä asiaa. Usein olen huomannut sen. Heikompia lyödään ja ollaan pirullisia."- Asian huomannut
tarkoittanut avauksessani hengellistä lyömistä vaan muissa yhteyksissä tapahtunutta piruilua.
- elisabet_6_1
Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan hylkimistä ja torjumista, vaikka olisit tarvinnut rakkautta, ymmärtämystä ja rohkaisua.
Kuulostaako tämä "vellikellolta"?
Tämä on totisinta totta elämässäni.
Joskus lattianraosta pimeyteen polkaistuna ja Jeesuksen avulla ylös nostettuna voin vakuuttaa sinulle, että rakkauden ja armon lähettiläitä riittää vielä, vaikka ihmiset ovatkin nykyisin itsekkäitä, kovasydämisiä, ahneita, varkaita, jne... Tänään uutisissa oli se Oululaisen perheen ampumatapaus.
Kaikki kertoo elämän halveksimisesta, ihmisten ahtaalle joutumisesta, taakoista ja paineista, jotka sokaisevat ja ajavat kamaliin tekoihin.
Ymmärrän että hätä on suuri ja tukihenkilöitä tarvitaan, sellaisia, jotka julistavat armoa, anteeksiantamusta ja vapautta Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä. Silloin tulee sisimpään rauha ja lepo, kun pääsee sovintoon Jumalan kanssa.
Toivoa on olemassa, älä masennu, Jeesus on tulevaisuuden ja toivon lähettiläänä keskellämme.
Jaksetaan eteenpäin, vaikka syyspimeät koittavatkin... Muistan sinua rukouksin.
- Olen minäkin huomannut
Jos tyyppi ei miellytä, ajatellaan mielessä ja jopa julkisesti nimitellään epäuskoiseksi, uskosta osattomaksi ja helvettiin menijäksi. Otetaan siis Jumalan asema ja ollaan näkevinään toisen sydämeen.
- se ole
niinkään kiinni siitä, että tyyppi ei miellytä. Se on kiinni siitä, että tyyppi ei kuulu meidän klaaniin. Vain meidän klaanista mennään taivaaseen ja meidän klaaniin kuulumattomat Jeesuksen seuraavat ovat pelkkää kadotuksen kauraa.
Tällaista äärimmäisen törkeää Jumalan pilkkaa opettaa joku lahko.
- on.
Taitaa tälläkin kommentoijalla olla paha olo.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000038640317 - jos siellä on ilkeitä
ihmisisiä.
Täälläpäin on mukavia ihmisiä.- tahtoo.
varsinaisten pikkupirujen kanssa palaveerata, niin silloin kannattaa etsiä käsiinsä elossa olevia vl-hoitomiehiä.
- Kunnallisvaaleissa !
Äläkä pelkästään jää vinkumaan / vittuilemaan muille suomi24 keskustelupalstalle vaan äänestä hyvä ihminen :)
- ...
...
- puupappi
Tulenko keskustelemaan taas teidän kanssanne?
Jos, et ole ennen tavannut tai et enää muista minua, lue tekstejäni:
ruudun yläosassa olevaan ” haku” tai ”laajaan ”haku” –koneeseen vain sana : puupappi
Palautetta odottaen mielenkiinnolla, muistaako edes kukaan minua T. puupappi - ggaagagag
hörhö...taitaa sulla olla huono itsetunto kun tollasta tääl kirjottelet..aasi
- PAIMEN JA HERRA
On lampaita, jotka poukkoilevat pöljyyksissään miten sattuu, jos joku ei näitä määkiviä pässejä paimenna. Eksynyt lammas on pian rotkon pohjalla tai suden suussa, se on moneen kertaan nähty. Joka ei osaa itsestään huolta pitää ja ajatella omilla aivoillaan, hänen kannattaa suosiolla pysyä laumassa.
- elisabet_6_1
Meikä pysyy laumassa haikailematta villeihin porukoihin ja tuhansien lupausten antajien joukkoon, kun laumassa on niin hyvä olla ja välittää sitä Jeesuksen rakkautta, voimaa, totuutta ja armoa, josta itse kaikenaikaa saan Jumalan armosta, uskon kautta ammentaa.
Uskon kautta myös voitto ja vapaus on todeksi elettävissä niissäkin tilanteissa, jolloin
luonnollinen ihminen(jos saisi päättää) heittäisi
hanskat tiskiin.
Tällaisia terveisiä syvällä kiitollisuudella Taivaan Isälle ihanasta armahdettujen laumasta,
johon saan olla liitettynä Jesuksen veren, Pyhän Hengen ja uskovan kasteen kautta.
"pikkuruinen" evankelistapalleroinen vaan
- nimen keksijä
Paras nimi suomi24:n "keskustelu"osiolle olisi provo24. En ole netissä koskaan törmännyt toiseen keskustelupalstaan joka olisi yhtä täynnä pelkkää provoilua, toisten haukkumista ja viesti toisensa perään yhä vaan ääliömäisempiä kommentteja. Kyllä tänne kun tulee niin tuntuu että lasten tarhassa ollaan. Tai no ei lasten, vaan jotain vielä pahempaa, teinien tarhassa.
Mut täällä kyllä hyvin huomaa ihmisen ja erityisesti suomalaisten perusluonteenpiirteet. Aina pitäisi olla samanlainen kuin muut jotta olisi "hyväksytty", huono itsetunto jolloin kaikkea erilaista haukutaan jolloin itsetuntoa on taas vähän pönkitetty. Omia virheitä ei myöskään myönnetä mistään hinnasta. Noiden lisäksi myös perinteinen ja katkera suomalainen kateus paistaa monissa keskusteluissa niin että huhhuh. Osa porukasta tietysti vaan pelleilee ja luulee olevansa hauskoja, vaikkakin epäonnistuvat surkeasti ja useimmat vielä nolaavat itsensä täysin. Sen on heikoillekkin ihmisille helppoa kun saa kodin turvasta laukoa kelle tahansa ja mitä tahansa "virtuaalisesti päin naamaa".
Aika säälittävällä tasolla on suomi24:n niinkutsutut "keskustelut". - Tilja
...suvaitsemattomia ja rettelönhakuisia.
- Present-Deluxe
Miten kenenkään ilkeys voisi sinua satuttaa?
- Enkeksi nimimerkkiä
Näitä ketjuja kun lukee, niin on varsin laajalti havaittavissa tahallisen ilkeämielinen ajattelu toisia kohtaan...
Mutta kai se on sellanen maailma muutenkin ja monen ihmisen luonne...
täällä sen vain voi huomata havoinnollistetummin viestiketjuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5742975Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211631Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451436- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193