Ridge on hyvä isä

Oikein hyvä

Ridge on oikealla asialla kun suojelee nuorta ja viatonta tyttöään kokeneelta Rickiltä. Rick on ollut Ranskassa, Pariisissa oppinut turmeltuneita eurooppalaisia tapoja. Ranskalaisten seksuaalimoraali on paljon löyhempää, siellä kaikki käy toisin kuin Amerikassa. Suomikaan ei ole poikkeus Euroopassa, täällä valitettavan monen mielestä on aivan OK että äiti ostaa 16 vuotiaalle tyttärelleen kondomeja. Amerikassa, ainakaan Forresterien perheessä, sellainen ei tulisi kuuloonkaan!

5

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..^^..

      Juu no Forrestereille sana kondomi on muutenkin vieras käsite, katsokaa vaikka Brookea! :D

    • sellaisen asian,

      että jenkkilässä on tolkuttoman paljon teiniäitejä.

      Jos 16-vuotta täyttänyt seksiä harrastaa, parempihan se on, että suojaa itsensä raskaudelta ja sp-taudeilta käyttämällä kondomia.

      Tiedäthän, että kaikki ei siellä amerikoissa ole sellaista ku kaunaraissa.

      • Oikein hyvä

        Valkoinen roskasakki, on siinä toki muitakin rotuja, sikiää kuin kaniinit. Syynä liian avokätinen sosiaaliturva sekä kelvottomat vanhemmat.

        On päivänselvää että 16-vuotias on aivan liian nuori mihinkään seksisuhteeseen. Kondomien antaminen on yllyttystä, kehottamista hypätä sänkyyn!


      • Loscana

        Suomalaiset PISA-pissikset eivät sitten millään osaa kirjoittaa äidinkieltään.

        - "16-vuotta" kirjoitetaan OIKEIN näin: 16 vuotta (ilman väliviivaa)
        - "jenkkilä" on erisnimi ja kirjoitetaan OIKEIN näin: Jenkkilä
        - "amerikoissa" se vasta pissis-ilmaisu onkin, oikein kunnon PISA-kukkanen; mitähän "amerikkoja" tässäkin tarkoitetaan - voi sääli näitä sivistymättömiä suomalais-pisalaisia piipertäjiä.

        Pissis hei, lue historiaa ja muutakin yleissivistävää ... ja opettele suomen kieltä.


      • luet yleissivistäviä...
        Loscana kirjoitti:

        Suomalaiset PISA-pissikset eivät sitten millään osaa kirjoittaa äidinkieltään.

        - "16-vuotta" kirjoitetaan OIKEIN näin: 16 vuotta (ilman väliviivaa)
        - "jenkkilä" on erisnimi ja kirjoitetaan OIKEIN näin: Jenkkilä
        - "amerikoissa" se vasta pissis-ilmaisu onkin, oikein kunnon PISA-kukkanen; mitähän "amerikkoja" tässäkin tarkoitetaan - voi sääli näitä sivistymättömiä suomalais-pisalaisia piipertäjiä.

        Pissis hei, lue historiaa ja muutakin yleissivistävää ... ja opettele suomen kieltä.

        ...et tule siitä yhtään viisaammaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe