Irc-gallerian cristi kertoi kirjoittavansa kuulumisiaan omaan blogiinsa, jonka hän oli tehnyt.
Olisi kiva lukea sitä.
Joten jos joku tietää tämän blogin osoitteen, linkittäkää se tänne, kiitos. :)
Etsin blogia
10
1641
Vastaukset 10
- tytytydyyyy
Voisit varmaan kysyä häneltä itseltään. Itse en ainakaan ala sitä levittelemään.
- en viitsi
koska en tunne häntä, en viitsisi kysyä...
levittelemään ? - pyhpah..
en viitsi kirjoitti:
levittelemään ?En mäkään häntä kovin hyvin tunne, mutta kysyin silti ja sain sen.
- en.........
pyhpah.. kirjoitti:
En mäkään häntä kovin hyvin tunne, mutta kysyin silti ja sain sen.
tunne häntä ollenkaan.
Oon vaan seurannu hänen elämää ircssä ja nyt harmittaa kun hän ei enää sinne kirjota.
Kaiken lisäksi olen ujo. - yksityttöjokaetsi
en viitsi kirjoitti:
levittelemään ?horisontinreunalla.blogspot.com
uskoisin että se on koska
eräällä toisella sivulla mainittiin
ensin cristi ja tämä osoite.
sata varma en ole..
- valita
jos et pysty itse kysymään niin sitten et kysy. etkä lue sitä blogia. minä olen ainakin aika otettu kun tuntemattomat tulevat minulta kysymään voivatko lukea blogiani. ei se tunnu ollenkaan oudolta. kysy rohkeasti pois vain, tuskin hän sua syö kuitenkaan.
- kukahan.........
sinä sitten oot ?
- ei....
kukahan......... kirjoitti:
sinä sitten oot ?
varmasti ole merkitystä tässä keskusteussa.
- ^^suski^^
Kysy häneltä :)
- Satumetsa89
Onkohan kyseisellä nuorella naisella vielä blogia tai esim ig?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241292- 771263
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841201Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m8985Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129985- 70907
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.85831Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132692Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50682Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86667- 146584
- 50569
- 28568
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua91567Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää53540- 37538
- 46533
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13529Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.94516- 21510