Tänään sain pitkästä aikaa erittäin hyvää palvelua siellä..
Kirpparille kun saisi vielä sen sovituskopin, niin sitten oltais 100 % tyytyväisiä..
säästö-karit,hyvinkää
4
1077
Vastaukset
- kirppis
Täytyypä käydä testaamassa, miten palvelu toimii. Ei minulla kyllä ollut mitään moittimista aiemminkaan.
Pääasia sen kirppiksen osalta on se, että homma jatkuu. On ehdottomasti paras kirpputori Hyvinkäällä. Ostelen mieluusti vanhoja arvoastioita ja koriste-esineitä ja niistä on joskus tullut tehtyä loistolöytöjä. Samoin Saviaholta, joka tietysti toimii myymäläperiaatteella ja on aivan erityisen hyvän palvelun paikka.- hkääläinen tunnistaa kyllä
taitaa olla ihan Saviahon poika itse ;-)
Mutta mikäs siinä... ;-) - enkä toisten mennyt
hkääläinen tunnistaa kyllä kirjoitti:
taitaa olla ihan Saviahon poika itse ;-)
Mutta mikäs siinä... ;-)eihän siellä saanut rauhassa mitään katsella kun mde Saviaho puhalsi koko ajan niskaan enkä kestänyt muutenkaan sen puheääntä - mies tuntui olevan ihan joviaali tyyppi-
mitä tulee puheenaolevaan kirppikseen, ei sekään miellyttänyt -en ole ronkeli,mutta näin minä koin...
- ei kai sille nyt mitään voi
Siellä onkin palvelu kohtalaista, muutama myyjä on semmoisia joita oikeasti se asiakkaan huomioiminen kiinnostaa.loppuja ei näytä se palvelu paljon kiinnostavan, töksäytellään vastauksia, ja auta armias jos sinne kassalle sattuu sen hengarin viemään niin se vanhempi eukko kähisee, *ne hengarit voi jättää sinne pöytään*
Sovituskopin puuttumisen ymmärrän,koska itse olen vaatekaupassa töissä,niin sieltä saa oikeasti kerätä niitä vaatteita pois paljon..
Itse käyn juuri sen kirpparin takia siellä paljonkin ja monta kertaa viikossa. Onkin jonkin verran "siistiytynyt" kirppis lähiaikoina.
Keskiviikkona illalla kun kävin niin katselin ilolla kun kaksi myyjää purki hyllyä naureskellen..muiden pitäisi ottaa mallia siellä näistä kahdesta...jotenka terkkuja vaan sinne sille punapäälle ja mustahiuksiselle naiselle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854