säästö-karit,hyvinkää

kerrankin tyytyväinen

Tänään sain pitkästä aikaa erittäin hyvää palvelua siellä..
Kirpparille kun saisi vielä sen sovituskopin, niin sitten oltais 100 % tyytyväisiä..

4

1077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirppis

Täytyypä käydä testaamassa, miten palvelu toimii. Ei minulla kyllä ollut mitään moittimista aiemminkaan.

Pääasia sen kirppiksen osalta on se, että homma jatkuu. On ehdottomasti paras kirpputori Hyvinkäällä. Ostelen mieluusti vanhoja arvoastioita ja koriste-esineitä ja niistä on joskus tullut tehtyä loistolöytöjä. Samoin Saviaholta, joka tietysti toimii myymäläperiaatteella ja on aivan erityisen hyvän palvelun paikka.

• hkääläinen tunnistaa kyllä

taitaa olla ihan Saviahon poika itse ;-)

Mutta mikäs siinä... ;-)

• enkä toisten mennyt
        hkääläinen tunnistaa kyllä kirjoitti:

taitaa olla ihan Saviahon poika itse ;-)

Mutta mikäs siinä... ;-)

eihän siellä saanut rauhassa mitään katsella kun mde Saviaho puhalsi koko ajan niskaan enkä kestänyt muutenkaan sen puheääntä - mies tuntui olevan ihan joviaali tyyppi-
        mitä tulee puheenaolevaan kirppikseen, ei sekään miellyttänyt -en ole ronkeli,mutta näin minä koin...

• ei kai sille nyt mitään voi

Siellä onkin palvelu kohtalaista, muutama myyjä on semmoisia joita oikeasti se asiakkaan huomioiminen kiinnostaa.loppuja ei näytä se palvelu paljon kiinnostavan, töksäytellään vastauksia, ja auta armias jos sinne kassalle sattuu sen hengarin viemään niin se vanhempi eukko kähisee, *ne hengarit voi jättää sinne pöytään*

Sovituskopin puuttumisen ymmärrän,koska itse olen vaatekaupassa töissä,niin sieltä saa oikeasti kerätä niitä vaatteita pois paljon..
      Itse käyn juuri sen kirpparin takia siellä paljonkin ja monta kertaa viikossa. Onkin jonkin verran "siistiytynyt" kirppis lähiaikoina.

Keskiviikkona illalla kun kävin niin katselin ilolla kun kaksi myyjää purki hyllyä naureskellen..muiden pitäisi ottaa mallia siellä näistä kahdesta...jotenka terkkuja vaan sinne sille punapäälle ja mustahiuksiselle naiselle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5346
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3346
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57