Hallitaanko pelon avulla? Kletos 2 16 15:23
----------------------------------------------
Ei saa pelko hallita, siksi kai pelkoviesti on poistettu. Hyvä niin!
PELKO EI SAA HALLITA
1. Joh. 4:18
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
Hepr. 2:15
ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia.
Room. 13:3
Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa.
Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen;
Room. 5:21
että niinkuin synti on hallinnut kuolemassa, samoin armokin hallitsisi vanhurskauden kautta iankaikkiseksi elämäksi Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta.
Armoa ja rauhaa Herran voiman tuntemisen kautta!
Pelon avulla ei saa hallita
7
201
Vastaukset
### Kyllä löytyy pelottelijoita mm. nämä
Kirjoittanut: Kyllä löytyy
16.10.2008 klo 16.03
Kyllä löytyy pelottelijoita mm. nämä
jotka pelottelevat (pelkäävät itsekin) täällä ihmisiä (kadotukseen joutuvia) aina ja ikuisesti kestävällä kidutuksella, heitä on mm. tämä AnttiVKantola, m.naat, terence.hill, Sirkka-Iita, Utulila, hirvas, jne.! Olisivatkohan kaikki luterilaisia - eksyneitä/harhaoppisia?! :(
Hallitaanko pelon avulla?
Kletos 16.10.2008 klo 16.07
Pelolla ja syyllisyydentunnolla hallitseminen:
Olen pohtimassa pro graduni aihetta. ###
Siitä vaan rakas adv. teologi. Mutta ei pro gradustasi ainakaan puolueeta elikkä
totuusarvoista tule. Kun jo etukäteen leimaat vihasi kohteeksi melkein koko
kristikansan - nimeäsi edustajien kautta !!!
Tiedämme jo nyt mahdollisen tutkimuksesi tuloksen, vain sanat puuttuvat.
Jeesus estäköön epärehelliset aikeesi!
Sillä pelottelulla pelotteleminen on siraan kieroa.- alex-kasi
"piina-lista" pitää paikkaansa..
En usko että esimerkiksi Hirvas on ikuiseen piinaan uskoja, tai Sirkk-Iita niin tai m.naat.. lopuista en mene sanomaan - ehkä ovat ehkä eivät? No Antti tietysti on piina-uskossa kun tämän julkaisikin taas..
Halusin oikaista kun minun mielestäni on vahinko jos annetaan väärä käsitys tällaisessa asiassa.. - Kysytään
alex-kasi kirjoitti:
"piina-lista" pitää paikkaansa..
En usko että esimerkiksi Hirvas on ikuiseen piinaan uskoja, tai Sirkk-Iita niin tai m.naat.. lopuista en mene sanomaan - ehkä ovat ehkä eivät? No Antti tietysti on piina-uskossa kun tämän julkaisikin taas..
Halusin oikaista kun minun mielestäni on vahinko jos annetaan väärä käsitys tällaisessa asiassa..Niin, annetaanpa heidän vastata mitä mieltä ovat, eikö niin?
- Pro fide
Niin ... avk aivan ensimmäisenä ehätti moittimaan "pro gradua" mustalle
listalle laittamisista. Sillä moni nimi oli siellä aivan syyttä suotta,
eivätkä loputkaan turhan päiten pelottele, vaan ainoastaan Raamattuun
vedoten koettavat saada ihmisiä uskomaan Jeesukseen, että pelastuisivat.
Lainaus AVK:lta, koskien sinun nimettömänä laittamaasi pelotteluviestiäsi:
### Olen pohtimassa pro graduni aihetta. ###
Siitä vaan rakas adv. teologi. Mutta ei pro gradustasi ainakaan puolueeta elikkä
Sillä pelottelulla pelotteleminen on siraan kieroa. (AVK:n vastine pro gradu -kandidaatille)
Uskon puolesta - Pro fide
Niin ... avk aivan ensimmäisenä ehätti moittimaan "pro gradua" mustalle
listalle laittamisista. Sillä moni nimi oli siellä aivan syyttä suotta,
eivätkä loputkaan turhan päiten pelottele, vaan ainoastaan Raamattuun
vedoten koettavat saada ihmisiä uskomaan Jeesukseen, että pelastuisivat.
Lainaus AVK:lta, koskien sinun nimettömänä laittamaasi pelotteluviestiäsi:
### Olen pohtimassa pro graduni aihetta. ###
Sillä pelottelulla pelotteleminen on siraan kieroa. (AVK:n vastine pro gradu -kandidaatille)
Kyllä minäkin katson nimenomaan "pro gradun"
taholta sen pelottelun loppujen lopuksi tulevan.
Uskon puolesta - peri..
taivasten valtakuntaa, näin Jumalan sana tämän ilmaisee.
Pelkureita kuitenkin löytyy joka lähtöön ja vellihousuja, Kun on pedon merkistä kysymys, niin kyllä housut tutisee, älkää peloitelko meitä, älkää peloitelko meitä.- Ilmoitan Suuren ilon
Luuk 2.
9 Niin heidän edessään seisoi Herran enkeli, ja Herran kirkkaus loisti heidän ympärillään, ja he peljästyivät suuresti.
10 Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle:
11 teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa.
12 Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen kapaloituna ja seimessä makaamassa."
13 Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista sotaväkeä, ja he ylistivät Jumalaa ja sanoivat:
14 "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"
1. adventti on 30.11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594