Hamppu lailliseksi

Rikhard !!

Joudui pidätetyksi kolmeksi vuorokaudeksi ja kaveri on ollut pidätettynä jo 10 vuorokautta.
Syyksi sanoivat törkeä huumausaine rikos. Jeparit löysivat kasvattamon jossa oli 8 kasvia ja veivät ne mukanaan.
Kuulustelussa he tivasivat olenko polttanut maria, vastasin heille, että olen ja tulen polttamaan jatkossakin.
Suomessa olisi aika muuttaa lakia ja sallia hampun kotikasvatus ja käyttö.

16

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläki sekasin

      NEVER IN OUR LIFETIME :)

      • uskon,

        että kotikasvatus ja oma käyttö vielä tullaan laillistamaan. Olen ite poltellu kymmenisen vuotta säännöllisesti pilveä, eikä siitä ole aiheutunut mitään haittoja. Ite alotin päihteiden käytön alkoholilla, rauhoittavilla lääkkeillä ja pirillä. Kaikkea olen käyttänyt paitsi heroiinia. Nykyään kannabis riittää vallan mainiosti, eikä ole minkäänlaista tarvetta vetää mitään muuta paskaa enää! Olen ihan normaali työssäkäyvä ihminen joka elää normaalissa parisuhteessa. Mulla on hyvät välit vanhempiini, enkä aiheuta kellekään mitään pahaa sillä että polttelen kannabista rentoutuakseni töitten jälkeen!


      • Oletko tosissas?
        uskon, kirjoitti:

        että kotikasvatus ja oma käyttö vielä tullaan laillistamaan. Olen ite poltellu kymmenisen vuotta säännöllisesti pilveä, eikä siitä ole aiheutunut mitään haittoja. Ite alotin päihteiden käytön alkoholilla, rauhoittavilla lääkkeillä ja pirillä. Kaikkea olen käyttänyt paitsi heroiinia. Nykyään kannabis riittää vallan mainiosti, eikä ole minkäänlaista tarvetta vetää mitään muuta paskaa enää! Olen ihan normaali työssäkäyvä ihminen joka elää normaalissa parisuhteessa. Mulla on hyvät välit vanhempiini, enkä aiheuta kellekään mitään pahaa sillä että polttelen kannabista rentoutuakseni töitten jälkeen!

        Selkee haitta näyttää olevan. Et kuitenkaan pysty olemaan ilman.

        Kaikkein paras ihmisen olisi elää täysin ilman mitään päihteitä.

        Tunnen itse henkilöitä, joilla myös huumetausta ja sanovat kannabiksen rauhoittavan. He kannattavat sitä, että kannabis olisi apteekkitavaraa.

        Kotikasvatuksessa aina se haitta, että sitä voidaan myydä. Vaikka sinä et sitä tekisi, niin joku muu kyllä. Siksi reseptilääkkeenä parempi. Yksikään tutiseva entinen nisti ei omasta pienestä määrästään antaisi pois mistään hinnasta.

        Nykypäivänä se ongelma, että kannabista pidetään vaarattomana. Vaikka se on rasvaliukoinen ja varastoituu aivoihin. Joku voi saada siitä psykoottisen kohtauksen.

        Ymmärrän kyllä, miksi nuoriso suhtautuu kannabikseen hyvin. Suomessa päihdekulttuuri syvään juurtunutta, siksi päihteitä ei tarpeeksi kritisoida. Alkoholia nuoriso ei arvosta, ovat nähneet liikaa sen suurkuluttajia.


      • waui
        Oletko tosissas? kirjoitti:

        Selkee haitta näyttää olevan. Et kuitenkaan pysty olemaan ilman.

        Kaikkein paras ihmisen olisi elää täysin ilman mitään päihteitä.

        Tunnen itse henkilöitä, joilla myös huumetausta ja sanovat kannabiksen rauhoittavan. He kannattavat sitä, että kannabis olisi apteekkitavaraa.

        Kotikasvatuksessa aina se haitta, että sitä voidaan myydä. Vaikka sinä et sitä tekisi, niin joku muu kyllä. Siksi reseptilääkkeenä parempi. Yksikään tutiseva entinen nisti ei omasta pienestä määrästään antaisi pois mistään hinnasta.

        Nykypäivänä se ongelma, että kannabista pidetään vaarattomana. Vaikka se on rasvaliukoinen ja varastoituu aivoihin. Joku voi saada siitä psykoottisen kohtauksen.

        Ymmärrän kyllä, miksi nuoriso suhtautuu kannabikseen hyvin. Suomessa päihdekulttuuri syvään juurtunutta, siksi päihteitä ei tarpeeksi kritisoida. Alkoholia nuoriso ei arvosta, ovat nähneet liikaa sen suurkuluttajia.

        Kyllä sitä ilman pystyy olemaan, mutta itselläni ainakin tuppaa tuo viina alkaa maistumaan taas kun ei polttele.
        Olisihan se kiva jos oli geenit että ei päihteet vetäisi puoleensa ja vaikka kävisi ompelukerhossa hamppuillanistujaisten sijaan.
        Itse kasvattelin neljä vuotta enkä ole myynyt yhtään, tarjonnut kylläkin vieraille. Ja parempi se on itse kasvattaa jos tykkää poltella kun kadulta hommata esim lätkää josta ei tieda mitä siihen on sotkettu. Kieltolaissa on se haitta että katukauppa hyötyy siitä.
        Ja kannabishan ei aiheuta fyysistä riippuvuutta.

        Nykypäivänä on tiede edistynyt sen verran että tiedätään kannabiksen olevan hyvin vaaraton päihde.

        Toivottavasti sinä löydät vielä sen päihteettömän maailmasi, jossa kaikilla on virheettömät geenit, eikä kannabikseen tai minkäänlaisiin lääkkeisiin ole tarvetta.


      • åke pakana
        Oletko tosissas? kirjoitti:

        Selkee haitta näyttää olevan. Et kuitenkaan pysty olemaan ilman.

        Kaikkein paras ihmisen olisi elää täysin ilman mitään päihteitä.

        Tunnen itse henkilöitä, joilla myös huumetausta ja sanovat kannabiksen rauhoittavan. He kannattavat sitä, että kannabis olisi apteekkitavaraa.

        Kotikasvatuksessa aina se haitta, että sitä voidaan myydä. Vaikka sinä et sitä tekisi, niin joku muu kyllä. Siksi reseptilääkkeenä parempi. Yksikään tutiseva entinen nisti ei omasta pienestä määrästään antaisi pois mistään hinnasta.

        Nykypäivänä se ongelma, että kannabista pidetään vaarattomana. Vaikka se on rasvaliukoinen ja varastoituu aivoihin. Joku voi saada siitä psykoottisen kohtauksen.

        Ymmärrän kyllä, miksi nuoriso suhtautuu kannabikseen hyvin. Suomessa päihdekulttuuri syvään juurtunutta, siksi päihteitä ei tarpeeksi kritisoida. Alkoholia nuoriso ei arvosta, ovat nähneet liikaa sen suurkuluttajia.

        "Selkee haitta näyttää olevan. Et kuitenkaan pysty olemaan ilman."

        et pysty elämään ilman happea. onko siitä jotakin haittaa?

        "Kotikasvatuksessa aina se haitta, että sitä voidaan myydä. Vaikka sinä et sitä tekisi, niin joku muu kyllä. Siksi reseptilääkkeenä parempi. Yksikään tutiseva entinen nisti ei omasta pienestä määrästään antaisi pois mistään hinnasta."

        tuskinpa tutiseva nisti ostaisi reseptikannabista, kun kotikasvatus on käytännössä ilmaista.

        "Joku voi saada siitä psykoottisen kohtauksen."

        se kuuluisa joku voi saada kohtauksen vaikka linnanmäellä.


    • olipas rankkaa

      jopa kolme vuorokautta ja kaveri 10.:) eipä kovin pitkä aika ole, koska kyseessä rikos.

      • rikos!

        Eikä siitä joudu pidätetyksi. Toisaalta käytännöt vaihtelevat kannabiksen suhteen aika paljon eri puolilla maata. Jossain voi näemmä joutua pidätetyksi muutamasta kasvista, kun toisaalla poliisi ei vihjeen saadessaan jaksa/halua tunkeutua yksityisiin koteihin hakemaan kasveja pois, ilman mitään parempaa syytä..


    • Sussu78
    • Oikein!

      Rehti mies ja uskalsit sanoa, että poltat jatkossakin.

      Niin minäkin tekisin. Poliisit alkavat ennemmin tai myöhemmin turhautua pössyttelijöiden jahtaamiseen.

      Hamppua on aina saatavilla eikä jepet saa sitä pois kitkemälläkään.

    • 1997

      Ei se hamppu haittais mitään vaikka lailliseksi tuliskin, ja vaikka haittaiski, what is problem? Kaikki saa elämänsä niiinko haluaa, pöllyissä tai ei. Eiköhä se niin oo että nää pikkujonnet ja vanhemmatki polttelee tupakkaa ja juo jo viikonloppukännejä, että Suomella menee jo nyt nii hyvi että ei tuo hamppulain muuttamine tuntus missään. Oon ite 15 vuotias tyttö ja ens perjantainaki menosa juomaa ja polttelemaa, niinhä nykyää kaikki tekkee. Ja niin on tehty aina, aika kultaa muistot, tiedoksi kaikille vanhemmille :)
      Tulevaisuuvessa luultavasti alan kasvejakin kasvattaa. Perheeni on ihan normaali, tosin äiti ja isä ovat eronneet, siis ei mitään hirveitä perhetraumoja tai mitään taustalla, minulla on kolome ihanaa sisarusta joita rakastan ylikaiken

    • Käännynnäinen

      H E R Ä T Y S!

      Viime vuosituhannen valtaisin huijaus on paljastettava, kannabis vapautettava ja annettava kasvin pelastaa ympäristö siltä osin kuin se enää liki sadan vuoden tuhojen jälkeen on mahdollista.

      Allekirjoita adressi - auta korjaamaan ympäristömyrkkyjen tuhoja.

    • Ei huumeille!

      Siis ymmärsinkö oikein että joku syyttää geenejä polttelun syyksi?just..jos mun lapseni 18v.pössyttelisi niin pehva punottaisi varmasti.Olen läheltä nähnyt mihin se useimmiten johtaa.Eläviä ruumiita kulkee tässäkin kaupungissa jo yllin kyllin ilman parempaa huomista.
      Mun geeneillä mun olisi pitänyt vetää överit aikoja sitten ja monta kertaa.

    • V_P_J

      Mää ilmiannoin teidät poliisille, soooooriiii, hymyillään kun tavataan bro ;)

      • Ateroskleroosi

        Sananvapauden kunniaksi?


    • legalize0

      No huhhu... mietin vaan miten niin pienestä rikoksesta, kun kannabiksen käyttö, kasvattaminen jne. edes viitsitään rangaista :D
      Poliisien pitäisi keskittyä jahtaamaan OIKEITA rikollisia, kuten murhaajia, pedofiilejä ja ennemmin niitä kovempien huumeiden käyttäjiä, eikä harmittomia pössyttelijöitä, koska kuitenkin sekin on tosiasia että heroiini, crack, essot sun muut ovat vaarallisempia, kuin kannabis. Tarkotus ei oo mollata nuiden huumeiden käyttäjiä tai nuita huumeitakaan, mut niin se vaan on.

      Tietämättömien keskuudessa kannabiksesta on oikeasti tullut joku mörkö. Sitä vaan lietsotaan mitenkä vaarallista mari on, jota on vaan vääristelty... esim. ne ketkä väittävät että kannabis aiheuttaa skitsofreniaa. Väärin. Kannabis voi laukaista skitsofrenian niillä henkilöillä, joilla siihen on taipumusta. Jos sulla ei siis oo suvussa skitsofreniaa tai niinku taipumusta siihen, sillon sitä ei tuu. Ja jos kannabis sattuu sen skitsofrenian laukaisemaan, niin sitten? Se vois laueta ihan millon muutenkin... Ja kyllä, skitsofrenia on kamala sairaus ja riesa, mut ei sitä oikeen voi paeta, se tulee jos tulee...
      Hamppu on terveellistä. Toki siihenkin liittyy omat PIENET haittansa, mutta se on parempi vaihtoehto esim. alkoholisteille ja tupakoitsijoille. Miksi edes tupakkaa ja alkoholia myydään kaupoissa kun se kerta on niin vaarallista? Miksi ei kannabista, josta on apua moniin vaivoihin :)
      Ja jokainen saa tietysti tupakoida tai juoda alkoholia, niitäkään vastaan en oo koska itsekkin juon sillointällöin, mutta edelleen se olis terveellisempi vaihtoehto tuoda kaupan hyllyille tuo hyvä kasvi :))

      Tulipa epäselvästi teksti :D No mut paljon olis vielä asiaa mutta lopetan tähän ettei tästä tule vielä pidempää romaania kuin nyt...

      Legalize hemp
      !

      • trupaduuri

        Sehän johtuu siitä ettei Lääke, Öljy ja keinokuituteollisuus halua hamppua markkinoille koska hampustahan saa kaikee kuidusta vaatteet mitkä kestää isältä pojalle hampusta voi tehdä öljyä mitä voi käyttää ravintona sekä voi tehdä polttoainetta ja lääketehtaat haluaisivat taas patentoida hampun että saisivat siitä osansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1240
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      47
      858
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      794
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      94
      758
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      750
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      717
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      51
      615
    Aihe