PS on siirtynyt populismista fasismiin

ANTIFA

Kuvainnollisesti puhuen PS lienee nyt lopullisesti myynyt sielunsa paholaiselle. Kun vennamolaisuuden populistinen perintö on hukattu, tai kun kannatusta ei muuten saada, sitä etsitään vetoamalla kouluttamattoman alhaison kaikkiin vastenmielisimpiin tunteisiin: alkukantaiseen kaunaan, pelkoon, muukalaisvihaan ja rasismiin sekä väkivallan ihailuun.

Maahanmuuttajat ovat nyt se syntipukki, johon PS:n hämärä uusi poliittinen filosofia yrittää paikallistaa yhteiskuntamme ongelmat. Tälläkö teesillä PS yrittää vedota nukkuvien puolueeseen? Olette täysin hakoteillä. Maahanmuuttajathan ovat samaa "unohdettua kansaa" kuin SMP:n alkuperäinen kantajoukko. Vasemmisto ajaa edelleen suomalaisten työläisten ja maahanmuuttajien yhteisiä oikeuksia ja tämä solidaarisuusrintama tuleekin nostamaan vasemmiston kannatuksen nykyisestä tilapäisestä aallonpohjasta. Sen sijaan PS palvelee nyt kasvottoman suurpääoman etuja tekemällä maahanmuuttajista syntipukin, vaikka todellinen polttava ongelma on pikemminkin suomalaisen porvariston kyyninen riistopolitiikka joka tuntuu koko ajan vain tiukentuvan.

Olkaa sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puolella. Maahanmuuttaja on toveri yhteisessä taistelussa tasa-arvoisemman yhteiskunnan puolesta. Vasemmisto toimii tämän periaatteen mukaisesti. Riistetyillä ei ole isänmaata, heillä on vain toisensa. Kaikkien vähäväkisten vastustaja on yhteinen - miksi PS on tehnyt itsestään riistäjän apulaisen? Miksi PS ajaa Suomea imperialistiseen sotilasliitto Natoon joka kaikkialla maailmassa ajaa sumeilematta riistokapitalismin etua? Miksi tämä uusi äärioikeistolainen kurssi? Tätäkö Vennamonne olisi tahtonut?

JOKA KANNATTAA FASISMIA, KAIVAA OMAA HAUTAANSA. Ihmisoikeudet, solidaarisuus, tasa-arvo, demokratia voittavat lopulta. Fasismi ei nouse enää koskaan, kaikki yritykset sen herättämiseksi uudelleen eloon tullaan murskaamaan!

8

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjalainen Persu

      Pakolaispolitiikka Suomessa antaa huonoa esimerkkiä Suomen armeijan reserviläisille. Jos liikekannallepano tulee niin saman tien on laivat ja veneet täynnä kolmanteen maahan pyrkiviä suomalaisia turvapaikan hakijoita. Sotiemme aikana ei olisi tullut kuuloonkaan etä joku olisi lähtenyt pakoon vaan kaikki marssi rinta rinnan isänmaatamme puollustamaan. Mielestäni Vaasa on jo osuutensa hoitanut pakolaisasioissa nyt olisi aika kunta kiintiöiden jolla pakolaiset levittäytyis ympärisuomen jos pakolaisia pakko on Suomen vastaanottaa.
      Eriasia oli jos pakolaisten oleskelun maksaisi UNISEF tai YK, silloin pakolaiset jakaantuisi tasaisesti ympäri maailman. USA:ta sanotaan usein maailman poliisiksi, pitääkö Suomen sitten olla maailman sosiaalitoimisto?? Se että ulkomaalaisia ja vähemmistöjä kohdellaan paremmin kuin valtaväestöä aiheuttaa rasismia, niin suomessa kuin muuallakin.
      Nyt voi joku herkempi ihminen haukkua meikäläistä rasistiksi, mutta toivotan kaikki tervetulleiksi Suomeen töihin tai turistiksi, uskontoon, rotuun tai sukupuoleen katsomatta. Ei ole väliä kuka veroja maksaa kunhan kaikki maksaa.
      Yritysten kohtelu pitää tehdä tasavertaiseksi suomalaisille ja ulkolaisille. Verotustuet ulkomaalaisille yrittäjille vääristävät kilpailua ja pistää mm. pieniä suomalaisten ravintolayrityksiä ahtaalle.

      Tämä ei löydy PerusSuomalaisten kunnallisvaaliohjelmasta mutta luulempa että ovat silti aika lähellä ajatuksiani.

      PerusSuomalainen
      Harri Leppälä

      • AFAktion

        Maahanmuuttajien ajatteleminen halpatyövoimareserviksi ja paskaduunien nöyriksi tekijöiksi on ylimielisyyttä, johon suomalaisillakaan ei enää ole oikeutta. Maahanmuuttajien on saatava tässä maassa täsmälleen samat oikeudet päättää elämästään kuin syntyperäisilläkin. Heidän ihmisarvonsa on sama eikä riipu taloudellisista tekijöistä - ja moraalinen oikeus on asiassa heidän puolellaan. Fasismin vastainen rintama tukee siirtolaisten oikeustaistelua kaikilla tasoilla.


    • Terve sain puoluetoimistolta tehtäväkseen valistaa teidät puolueemme suhtautumista maahanmuuttoon.

      Mielestämme valtio ja kuntien on ensisijaisesti huolehdittava oman maan kansalaisten hyvinvoinnista, valtion ja kuntien tehtävä ei ole taata suurpääomalle riittävä työvoimareservi.

      Periaatteessa puolueemme ei vastusta maahanmuutto jos se on perusteltu kansalaisten hyvinvoinnin kannalla, esimerkiksi lääkäripulan helpottamiseksi.
      Kannatamme halittua maahanmuutto joka on meidän kontrollissa.

      Maassa kuuluu olla maan tavalla.

      Itse olen Kotkassa ehdottanut kiintiöpakolaisten vastaanoton keskeytyvä ja rekrytointi lopetettava pitkin Inkerinmaa.

      Ensisijaisesti on huolehdittava niistä maahanmuuttajista jotka ovat jo täällä, integroinnista ja työllistämisestä.

      Mielestäni nykyinen maahanmuuttajien varastoimista Kotkassa, sitä varten että ehkä joskus pääkaupungissa tarvitaan postinkantaja tai bussikuski, ei edistää mitenkään maahanmuuttajien aktiiviseen työnhakuun (muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta) ottaen huomioon vielä Kotkan synkät työttömyys luvut.

      Taloudellisessa mielessä maahanmuutto on Kotkan taloudella puolista, vuona 2007 se oli
      700.000 € ylijäämästä.
      Tosin maahanmuuton varjolla Kotka lypsää valtio joka vuorostaan lypsää veronmaksajat eli
      valtiontalouden kannalta se on miinusmerkkinen.

      Viime aikoina etenkin Kokoomus liputtaa työperäisten maahanmuuton puolesta, olen sitä mieltä
      että jos yritys tarvitsee sellaista työvoima jonka ammattitaito ei ole saatavana suomessa, se voi itse rekryttöidä tätä työvoima huolehtii majoituksesta ja että työvoima poistuu maasta siinä vaiheessa kun tarve on ohi.

      Itse olen suomeen muuttanut v 1973 ja olen perussuomalaisten maahanmuutto-ohjelman kannattaja.
      Tosin en ole ainoa ulkomaalaistaustainen joka haluaa pitää suomi suomalaisena.

      Pyydän anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, en ole vielä ehtinyt suomen oikeinkirjoituskurssilla.




      Kotkan Perussuomalaiset ry www.kotkanperussuomalaiset.fi

      Van Wonterghem Freddy (236)

      Vastaan mielellään kysymyksiin

      050-3750615

      • ANTIFA

        Ihmisten liikkuvuutta ei ole kenelläkään oikeus rajoittaa. Jos länsimaiden riisto ja kapitalismin aiheuttama tuho on johtanut kehitysmaiden kurjistumiseen, on vain oikeudenmukaista että he ilmestyvät tänne vaatimaan sitä, mikä heiltä on anastettu pois. MAAILMA KUULUU KAIKILLE - SUOMI EI VOI ERISTÄYTYÄ. Linnake-Euroopan muurit murtuvat...


      • ANTIFA kirjoitti:

        Ihmisten liikkuvuutta ei ole kenelläkään oikeus rajoittaa. Jos länsimaiden riisto ja kapitalismin aiheuttama tuho on johtanut kehitysmaiden kurjistumiseen, on vain oikeudenmukaista että he ilmestyvät tänne vaatimaan sitä, mikä heiltä on anastettu pois. MAAILMA KUULUU KAIKILLE - SUOMI EI VOI ERISTÄYTYÄ. Linnake-Euroopan muurit murtuvat...

        poika, on länsimaiden kapitalististen ja länsimaiden lääketieteen ansiosta että he lisääntyvät yli oman maan tuotantokyky.
        Minusta on väärin lennättää heittä tavallisten veronmaksajien kustannuksiin Eurooppaan.
        Oikeampi tapa olisi lennättää ne kapitalistit sinne omille kustannuksilla ja korjaisivat ongelman siellä, miten, se ei ole meidän päänsärky, kyllä ne kapitalistit halvan keinon keksivät, eihän ne muuten olisi kapitalisteja


      • ANTIFA kirjoitti:

        Ihmisten liikkuvuutta ei ole kenelläkään oikeus rajoittaa. Jos länsimaiden riisto ja kapitalismin aiheuttama tuho on johtanut kehitysmaiden kurjistumiseen, on vain oikeudenmukaista että he ilmestyvät tänne vaatimaan sitä, mikä heiltä on anastettu pois. MAAILMA KUULUU KAIKILLE - SUOMI EI VOI ERISTÄYTYÄ. Linnake-Euroopan muurit murtuvat...

        Et jatkanut ensimmäiseksi aloittanutta keskusteluasi?
        Samat jutut kyselit uudestaan tässä uudessa ketjussa... ja nyt sua harmittaa kun vastaukset eivät vieläkään tyydytä sinua.

        Ei suomalainenkaan voi mennä mihinkään ulkomaille varsinkaan maihin joissa Islaminusko on se, joka määrää ja alkaa elämään niinkuin kotosuomessa.

        Tulla saa Suomeen ulkomaalainen, mutta maassa maan tavalla.


      • Eräs..
        wonterghem kirjoitti:

        poika, on länsimaiden kapitalististen ja länsimaiden lääketieteen ansiosta että he lisääntyvät yli oman maan tuotantokyky.
        Minusta on väärin lennättää heittä tavallisten veronmaksajien kustannuksiin Eurooppaan.
        Oikeampi tapa olisi lennättää ne kapitalistit sinne omille kustannuksilla ja korjaisivat ongelman siellä, miten, se ei ole meidän päänsärky, kyllä ne kapitalistit halvan keinon keksivät, eihän ne muuten olisi kapitalisteja

        http://www.youtube.com/watch?v=5rBiTL0ej2o&feature=related


      • Persu
        wonterghem kirjoitti:

        poika, on länsimaiden kapitalististen ja länsimaiden lääketieteen ansiosta että he lisääntyvät yli oman maan tuotantokyky.
        Minusta on väärin lennättää heittä tavallisten veronmaksajien kustannuksiin Eurooppaan.
        Oikeampi tapa olisi lennättää ne kapitalistit sinne omille kustannuksilla ja korjaisivat ongelman siellä, miten, se ei ole meidän päänsärky, kyllä ne kapitalistit halvan keinon keksivät, eihän ne muuten olisi kapitalisteja

        Noita kommunistien houreita ei kannata ottaa itseensä eikä varsinkaan tosissaan. Lähinnä niihin kannattaa suhtautua huumorilla. Katsos heillä se Vodka puhuu. Ovat kateellisia siitä, että heidän aatteensa on kuollut eivätkä pääse enää keskitysleirejänsä pystyttämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe