Olen eksyksissä pahasti!

sivustaseurannut..

Olen kuulunut Helluntaiseurakuntaan noin 20 vuotta ja olen siinä erelleen "vielä". Mutta nyt en tiedä enää mihin uskoa, kun tuolla alempana joku kirjoittaa näin. "Jumala ja Jeesus ovat kaksi erillistä olentoa eikä sellaisia kuin kolminaisuusoppi sanoo. Kolminaisuusopin pois sulkeminen uskonnollsesta totuudesta sulkee pois useimmat ns. kristilliset kirkot ja suunnat".

Joten kyllä minun nyt on vaikeata uskoa enää mihinkään. Onko mikään enää totta? Onko Jeesuskaan totta, vai onko tosiaan niin, kun tällä palstalla monet väittävät, että Raamattu onkin satua.

Tällä palstalla kun ei oikeata evankeliumia kukaan julista, varsinkaan nyt, kun Il-Maria ei ole palstalla näkynyt, niin kukaan ei vahvista heikkoa uskon siementä, joka on kuihtumassa pois! Nyt tuntuu, että en jaksa enää taistella uskoni kanssa. Enkä jaksa enää kirjoittaakkaan ainakaan nyt enenpää, joten kiitos paljon kun sain kokea uskoni laantumisen tämän palstan välityksellä. Ei uskossani muutenkaan hurraamista ollut, siksi tulin tänne palstalle, että saisin uudistua ja nyt sitten uudistuin Tapani1 myötä! Uusistuin siten, että en tiedä enää uskonko mihinkään?

37

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helluntai-veli

Kuule älä usko, ihmiseen, äläkä pappiin, kirkkoon, älä edes helluntaiseurakuntaan!USKO JEESUKSEEN ja hänen opetuksiin, eli Jumalan sanaan, Raamattuun.

Tiedäthän tarinan?Mummolta kysyttiin, mihin uskot? Mummo sanoi, kirkkoon.Kysyjä jatkoi, mihin sitten kun kirkko palaa?Pappiin, kuului vastaus.No kysyjä jatkoi, entä sitten kun pappi kuolee?Nyt mummo ei osannut sanoa mitään?

Eli vielä, kerra.USKO HERRAAN JEESUKSEEN, niin sinä pelastut, aamen!

• RAAMATTUUN

Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

Johanneksen evankeliumi:
        17:1 Tämän Jeesus puhui ja nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: "Isä, hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut;
        17:2 koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut.
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

1.Korinttolaiskirje:
        11:3 Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää.

Hebrealaiskirje:
        2:17 Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

Hebrealaiskirje:
        4:14 Kun meillä siis on suuri ylimmäinen pappi, läpi taivasten kulkenut, Jeesus, Jumalan Poika, niin pitäkäämme kiinni tunnustuksesta.

Hebrealaiskirje:
        8:1 Mutta pääkohta siinä, mistä me puhumme, on tämä: meillä on sellainen ylimmäinen pappi, joka istuu Majesteetin valtaistuimen oikealla puolella taivaissa,

1.Korinttolaiskirje:
        15:21 Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.
        15:22 Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,
        15:23 mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;
        15:24 sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.
        15:25 Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle."
        15:26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
        15:27 Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle." Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa.
        15:28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.

Markuksen evankeliumi:
        10:18 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.

Markuksen evankeliumi:
        11:22 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Pitäkää usko Jumalaan.

Johanneksen evankeliumi:
        14:28 Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne.' Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.

Roomalaiskirje:
        8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.

Apostolien teot:
        7:56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella."

Kolossalaiskirje:
        3:1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.

Hebrealaiskirje:
        8:1 Mutta pääkohta siinä, mistä me puhumme, on tämä: meillä on sellainen ylimmäinen pappi, joka istuu Majesteetin valtaistuimen oikealla puolella taivaissa,

1.Pietarin kirje:
        3:22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja on Jumalan oikealla puolella; ja hänen allensa ovat enkelit ja vallat ja voimat alistetut.
        1.Korinttolaiskirje:
        15:28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.

5.Mooseksen kirja:
        18:18 Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.

Johanneksen evankeliumi:
        5:46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

Matteuksen evankeliumi:
        13:57 Ja he loukkaantuivat häneen. Mutta Jeesus sanoi heille: "Ei ole profeetta halveksittu muualla kuin kotikaupungissaan ja kodissaan."

Matteuksen evankeliumi:
        21:11 Niin kansa sanoi: "Tämä on se profeetta, Jeesus, Galilean Nasaretista."

Matteuksen evankeliumi:
        21:46 Ja he olisivat tahtoneet ottaa hänet kiinni, mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana.

Markuksen evankeliumi:
        6:4 Niin Jeesus sanoi heille: "Ei ole profeetta halveksittu muualla kuin kotikaupungissaan ja sukulaistensa kesken ja kodissaan."

Luukkaan evankeliumi:
        4:24 Ja hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei kukaan profeetta ole otollinen kotikaupungissaan.

Luukkaan evankeliumi:
        7:16 Ja heidät kaikki valtasi pelko, ja he ylistivät Jumalaa sanoen: "Suuri profeetta on noussut meidän keskellemme", ja: "Jumala on katsonut kansansa puoleen."

Luukkaan evankeliumi:
        7:39 Mutta kun fariseus, joka oli hänet kutsunut, sen näki, ajatteli hän mielessään näin: "Jos tämä olisi profeetta, tietäisi hän, mikä ja millainen tuo nainen on, joka häneen koskee: että hän on syntinen."

Luukkaan evankeliumi:
        13:33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.
        13:34 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.

Luukkaan evankeliumi:
        24:19 Hän sanoi heille: "Mitä?" Niin he sanoivat hänelle: "Sitä, mikä tapahtui Jeesukselle, Nasaretilaiselle, joka oli profeetta, voimallinen teossa ja sanassa Jumalan ja kaiken kansan edessä,

Johanneksen evankeliumi:
        4:44 Sillä Jeesus itse todisti, ettei profeetalla ole arvoa omassa isiensä maassa.

Johanneksen evankeliumi:
        6:14 Kun nyt ihmiset näkivät sen tunnusteon, jonka Jeesus oli tehnyt, sanoivat he: "Tämä on totisesti se profeetta, joka oli maailmaan tuleva."

Johanneksen evankeliumi:
        7:40 Niin muutamat kansasta, kuultuaan nämä sanat, sanoivat: "Tämä on totisesti se profeetta."

Johanneksen evankeliumi:
        7:52 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Oletko sinäkin Galileasta? Tutki ja näe, ettei Galileasta nouse profeettaa."

Johanneksen evankeliumi:
        9:17 Niin he taas sanoivat sokealle: "Mitä sinä sanot hänestä, koskapa hän avasi sinun silmäsi?" Ja hän sanoi: "Hän on profeetta."

• sivultaseurannut..

"Olen eksyksissä pahasti!"

"Tällä palstalla kun ei oikeata evankeliumia kukaan julista"

Tuossa puhuit itsesi pussiin.
      Ethän sinä voi olla eksyksissä kun kerran itse tiedät mikä on sitä oikeaa evankeliumia.
      Lopeta tuollainen porvoilu.

• sivustaseurannut..

siinäpä se onkin kun en tiedä mikä on oikeata evankeliumia? Jos kirjoitin niin että tiedän, niin kirjoitin väärin, kun en ole mikään kouluja paljon käynyt älykkö! Täällä toiset kirjoittaa että niin pitää uskoa ja toiset että eipäkö näin, ja niin erelleen. Onko se sitten helppoa uskoa ja miten? Kirkko kaste pelastaa, Heluntai kaste pelastaa ja jos ei kasteta lainkaan niin pelastuu. On minusta aika ihmeelistä meininkii, että ottaa tuosta nyt sitten selvää mikä on oikein ja mikä ei ole? Miksi voi ydestä ainoasta kirjasta olla niin montaa mieltä, tarkoitan Raamattua. Jos kaikki lukee Raamattua, niin toinen tulkitsee että se on noin, toinen että se on näin ja kolmas että eipä kun se on niin? Eikö se sitten ole parempi kun ei usko ollenkaan, niin ei ainakaan tule petetyksi?

• on siunaus sinulle
        sivustaseurannut.. kirjoitti:

siinäpä se onkin kun en tiedä mikä on oikeata evankeliumia? Jos kirjoitin niin että tiedän, niin kirjoitin väärin, kun en ole mikään kouluja paljon käynyt älykkö! Täällä toiset kirjoittaa että niin pitää uskoa ja toiset että eipäkö näin, ja niin erelleen. Onko se sitten helppoa uskoa ja miten? Kirkko kaste pelastaa, Heluntai kaste pelastaa ja jos ei kasteta lainkaan niin pelastuu. On minusta aika ihmeelistä meininkii, että ottaa tuosta nyt sitten selvää mikä on oikein ja mikä ei ole? Miksi voi ydestä ainoasta kirjasta olla niin montaa mieltä, tarkoitan Raamattua. Jos kaikki lukee Raamattua, niin toinen tulkitsee että se on noin, toinen että se on näin ja kolmas että eipä kun se on niin? Eikö se sitten ole parempi kun ei usko ollenkaan, niin ei ainakaan tule petetyksi?

Lue tänään oikeasta raamatustasi (1933/38) Apostolien toinen luku, sen jakeista 37 eteenpäin. Tee siitä uskosi suunta. Siinä on kaikki, mitä tarvitsemme päästäksemme taivaan kotiin.
        Lue sitte vielä Kolossalaiskirjeen 3 luku jakeesta 12 eteen päin.
        Nyt olet oikeassa uskossa.

• sivustaseurannut.. kirjoitti:

on yhden ainoan evankeliumin kirja.
        * Jeesus sanoo, "Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun."
        * Tarkoittaa sitä, että kun luet Raamatusta, esm. "Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu"
        * Älä kuuntele ketään, usko kun Jeesus sanoo, että USKO, ja sitten KASTE. Riippuu ihan sinusta, uksotko Jessuksen sanaa, vai alat kunnella joakista joka väittää toista. Siinä se on sen salaisuus, että uskot Jumalaa, ja Uskot Jeesusta.
        * Jeesus sanoo sinulle, tääsä ja nyt. "Joka USKOO, Hän kysyy, Uskotko? MItä vastaat Hänelle, onko vastauksesi sydämestä tullut myönteinen, USKON Jeesus, minä uskon Sinua.
        * Jeesus sanoo,No hyvä, nyt kun sinä uskot minuun saat syntisi anteeksi, minun kauttani sinä uudestisynnyt, sinä sanot, kiitos Jeesus kun pelastit, Jeesus sanoo, minä siunaan sinua, ota Pyhä Henki, sinä saat uudestisyntymisessä Pyhän Hengen, Jeesus ottaa pois synti taakan tunnoltasi.
        * Sitten sinä voit ihan hyvin kysyä Jeesukselta, ja kiitoksen kanssa tuoda Hänelle tiettäväksi kaikki. Jeesus kuulee, ja vastaa sinulle, Lueppas jatkoa siita mistä olen kirjoitanut , mikä tulee uskon , ja siitä seuranenn tapahtuman jälkeen? Sinä vastaat Hänelle, siinä lukee, että uskon jälkeen "se kastetaan! Jeesus sanoo sinulle, mitä siis aiot tehdä? Sinä vastaat, että haluan totella sinua ja mennä kasteelle.
        * Mene rakas lapseni, sanoo Jeesus.
        *Kysyt, mihin menen ja miten minut kastetaan? Jeesus sanoo, lue Raamatuusta,
        Vaikka tästä:
        "Apt 8:37-39. 37 Silloin Filippos sanoi hänelle: Jos (Hoviherralle) Jos sinä uskot koko sydämestäsi, se tapahtukoon. Hoviherra avstasi: Minä uskon,että Jeesus Kristus on Jumalan Poika. 36. Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
        38. Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.
        39. Ja kun he olivat astuneet ylös vedestä, tempasi Herran Henki Filippuksen pois, eikä hoviherra häntä enää nähnyt. Ja hän jatkoi matkaansa iloiten."

* Noin helppoa se on kun vaan uskoo, mitä Raamatussa kirjoitetaan. Olet lukutaitoinen, ymmärrät lukemasi, ja kun rukoillen vilpittömässä sydämen tilassa ja uskossa, niin sinua autetaan taivaasta käsin, että voit ymmärtää.
        * Nytkin on niin, että uskoo vaan. Ihan niinkuin olet varmaan uskonut liittyessäsi helluntaiseurakuntaan.
        * Sinä voit ja saat uudistua uskossasi, meille jokaiselle voi käydä samoin. Mutta silloin ei pidä lähteä minnekkään harhailemaan, vaan pyytää esirukousta ja itsekkin rukoilla niin kauan, että Herra ilmestyy sinulle ja siunaa sinua, ja olet taas onnellinen uskossasi. Älä epäile, Usko ja luota Jeesukseen.

• tiina titityy

Usko tulee lahjana Jeesukselta ei sitä tarvikaan itse pinnistää ja ponnistaa. Jos olet antanut elämäsi Jeesukselle, saat myös uskon joka ei ole ihmisten mielipiteistä ja varsinkin jumalattomien mielipiteistä.

Hus, lue raamattuasi ja etsi sieltä Jumalaa, äläkä Eniron ylläpitämältä keskustelupalstalta riitasten ihmisten selityksiä----

• niistä

alempana kirjoittaneen esittämistä Raamatunvastaisista Raamatunlauseista jotka eivät tue oikeaa uskoasi Raamatunvastaisuudellaan.
      Sellaiset Raamatunvastaiset Raamatunlauseet pitäisi välittömästi poistaa tältä palstalta ja sellaisten uskoamme horjuttavien Raamatunlauseiden lukeminen Raamatustakin pitäisi ehdottomasti kieltää.
      Raamattua ei oikeauskoisen pitäisi ilman ohjausta ominpäin lukea eikä varsinkaan sellaisia Raamatunkohtia joita ei ole lupa lukea.
      Tee lista niistä Raamatun- ja oikeauskoisuutemmevastaisista Raamatunlauseista niin voidaan talkoilla sutata ne Pyhästä Raamatustamme pois sieltä meidän oikeauskoisuuttamme kiusaamasta ja eksyttämästä.
      Voi sinua raukkaa kun olet joutunut noin kovasti kärsimään vääräuskoisten väärästä Raamatunlukemisesta ja heidän täällä esille tuomistaan Raamatunvastaisista Raamatunlauseistaan.
      Itketään kuule yhdessä.

• sivustaseurannut..

Tapani1: sanoo näin:"mutta kukin on paitsi eri persoonia myös eri olentoja. Kolminaisuusoppi on harhaoppi. Yksimilisyyden vuoksi heitä joskus sanotaan yhdeksi Jumalaksi."

Ja sinä kirjoitat näin: "Raamattua ei oikeauskoisen pitäisi ilman ohjausta ominpäin lukea eikä varsinkaan sellaisia Raamatunkohtia joita ei ole lupa lukea."

Eli voisitko selventää, mitä Raamatun kohtia ei ole lupa lukea?

Olenko tehnyt suuren virheen, kun minä raukka olen lukenut Raamatun kannesta kanteen useammankin kerran? Siis varmaankin olen sitten lukenut, myös ne kohdat joita ei ole lupa lukea! Joten kerro kiireesti, mitä ei ole lupa lukea!

• tällä

Tapani1: sanoo näin:"mutta kukin on paitsi eri persoonia myös eri olentoja. Kolminaisuusoppi on harhaoppi. Yksimilisyyden vuoksi heitä joskus sanotaan yhdeksi Jumalaksi."

Ja sinä kirjoitat näin: "Raamattua ei oikeauskoisen pitäisi ilman ohjausta ominpäin lukea eikä varsinkaan sellaisia Raamatunkohtia joita ei ole lupa lukea."

Eli voisitko selventää, mitä Raamatun kohtia ei ole lupa lukea?

Olenko tehnyt suuren virheen, kun minä raukka olen lukenut Raamatun kannesta kanteen useammankin kerran? Siis varmaankin olen sitten lukenut, myös ne kohdat joita ei ole lupa lukea! Joten kerro kiireesti, mitä ei ole lupa lukea!

Kukaan 20 vuotta helluntaiseurakuntaan kuulut ei ole kysyele tuollaisia.

• jae82

Pyydä Herraamme Jeesusta Kristusta meidän Jumalaamme uudistamaan sinut.Kun etsit Hänen kasvojaan eli tutustut häneen rukoillen ja lukemalla Raamattua Jumalan Sanaa meille niin olet löytävä Hänen armonsa jälleen.Kiitos siitä Jeesukselle meidän Herrallemme.Jos epäusko ja synti painaa niin pyydä joku läheinen uskova rukoilemaan puolestasi.Usko on Jumalan lahja meille.Otat vaan vastaan.älä anna näiden nettihöpinöiden lannistaa.Jos olet joskus ottanut Jeesuksen vastaan niin muista Hänen rakkautensa kestää vaikka me epäilemme.Miltä silloin tuntui kun annoit itsesi hänelle.Hän on sama eilen tänään ja iankaikkisesti aamen.Hän rakastaa sinua kaikkine puutteinesi ja tahtoo antaa sinulle levon.Rukoilen puolestasi jos sopii?

• sivustaseurannut..

kyllä sopii! Jos rukouksesi on puhdas ja harras, otan kiitollisena sen vastaan, Jumala tietää mikä on minulle hyväksi!

• jae82

kyllä sopii! Jos rukouksesi on puhdas ja harras, otan kiitollisena sen vastaan, Jumala tietää mikä on minulle hyväksi!

.Hän näkee mitä tarvitsemme koska Hän näkee meidän sydämmeemme.Meiltä ei ole mikään salassa Häneltä.

• Ei Jumala!

Apostolien teot:
        26:23 että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."

Roomalaiskirje:
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

1.Korinttolaiskirje:
        15:20 Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.

1.Korinttolaiskirje:
        15:23 mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;

Kolossalaiskirje:
        1:15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.

Kolossalaiskirje:
        1:18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.

1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

Roomalaiskirje:
        8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.

Apostolien teot:
        7:56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella."

Kolossalaiskirje:
        3:1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.

1.Korinttolaiskirje:
        11:3 Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää.

1.Korinttolaiskirje:

Sinun Jumalasi, joka on Jumalan kuva kuten me muutkin ihmiset, jae82 alistetaan minun Jumalani valtaan, sanotaan Raamatussa!

2.Mooseksen kirja:
        20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

Selvää tekstiä Jumalalta: "Älä pidä muita jumalia minun rinnallani."

Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Luukkaan evankeliumi:
        18:19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.

Selvää puhetta Jeesukselta: "yksin olet totinen Jumala" ; "Jumala yksin"

Matteuksen evankeliumi:
        22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

Markuksen evankeliumi:

Kun et usko Jumalaan Jumalana, niin etkö olekin siinä tapauksessa luokiteltavissa ateistiksi?!
        Eksytät epäjumalan palvojana muitakin epäjumalan palvontaan, Jumalan luota pois!!!

Ihminen Jeesus Kristus on välimies ihmisten ja Jumalan välillä!

Minä tunnustan Jeesuksen Kristukseksi!
        Minä uskon Jumalaan!
        Jeesuskin uskoi Jumalaan!
        Jeesus ei ollut Jumala!
        Jeesus on Kristus, ei Jumala!
        Kristus ja Jumala tarkoittavat kahta eri asiaa!

• jae82
        Ei Jumala! kirjoitti:

Apostolien teot:
        26:23 että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."

Roomalaiskirje:
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

1.Korinttolaiskirje:
        15:20 Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.

1.Korinttolaiskirje:

Kolossalaiskirje:

Kolossalaiskirje:
        1:18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.

1.Timoteuksen kirje:

Roomalaiskirje:

Apostolien teot:

Kolossalaiskirje:

1.Korinttolaiskirje:

1.Korinttolaiskirje:

Sinun Jumalasi, joka on Jumalan kuva kuten me muutkin ihmiset, jae82 alistetaan minun Jumalani valtaan, sanotaan Raamatussa!

2.Mooseksen kirja:

Johanneksen evankeliumi:

Luukkaan evankeliumi:
        18:19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.

Matteuksen evankeliumi:
        22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

Markuksen evankeliumi:

Kun et usko Jumalaan Jumalana, niin etkö olekin siinä tapauksessa luokiteltavissa ateistiksi?!
        Eksytät epäjumalan palvojana muitakin epäjumalan palvontaan, Jumalan luota pois!!!

Minä uskon Jumalaan!
        Jeesus ei ollut Jumala!

Joh 1:18
        Jumalaa ei kukaa ole koskaan nähnyt.Ainoa Poika,joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä,on opettanut meidät tuntemaan hänet.
        Lue kirkkoraamatusta evankeliumi Joh1- (kokonaan)
        SANA TULI IHMISEKSI
        1.Alussa oli Sana.
        Sana oli Jumalan luona,ja Sana oli Jumala.
        2.Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
        3.Kaikki syntyi Sanan voimalla.
        Mikään, mikä on syntynyt ei ole syntynyt ilman häntä.
        jne.
        14.Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme.Me saimme katsella hänen kirkkauttaan,kirkkautta,jonka Isä ainoalle Pojalle antaa.
        Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Joh14:8
        Filippus sanoi hänelle:Herra,anna meidän nähdä Isä,muuta emme pyydä.
        9.Jeesus vastasi:
        Etkö sinä,Filippus tunne minua,vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne?
        Joka on nähnyt minut,on nähnytIsän.Kuinka voit sanoa:Anna meidän nähdä Isä`?
        10.Etkö usko,että minä olen Isässä ja Isä on minussa,ja minun tekoni ovat hänen tekojaan.

Jeesus Kristus on Herra.Aamen.

• hirvas
        jae82 kirjoitti:

Jumalaa ei kukaa ole koskaan nähnyt.Ainoa Poika,joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä,on opettanut meidät tuntemaan hänet.
        SANA TULI IHMISEKSI
        1.Alussa oli Sana.
        jne.
        14.Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme.Me saimme katsella hänen kirkkauttaan,kirkkautta,jonka Isä ainoalle Pojalle antaa.

9.Jeesus vastasi:
        Etkö sinä,Filippus tunne minua,vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne?
        10.Etkö usko,että minä olen Isässä ja Isä on minussa,ja minun tekoni ovat hänen tekojaan.

todella että on yksi Jumala, sitten on yksi Herra Jeesus Kristus ja sitten on lukematon määrä Jumalan henkiä, joilla on omat hommansa.

Kolminaisuuteen kukaan ei tarvitse uskoa pelastuakseen, koska se on ihmisjärjen keksintöä. Samoihin keksintöihin kuuluu myös vauvakaste.

• Raamattufaktaa
        jae82 kirjoitti:

SANA TULI IHMISEKSI
        1.Alussa oli Sana.
        jne.

9.Jeesus vastasi:

1.Pietarin kirje:
        1:3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,

2.Korinttolaiskirje:
        1:3 Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala,

Efesolaiskirje:
        1:3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,

Efesolaiskirje:
        1:17 anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan

P.S.
        1.Timoteuksen kirje:
        Galatalaiskirje:
        1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

• Jeesus on Jumala
        Ei Jumala! kirjoitti:

Apostolien teot:

Roomalaiskirje:

1.Korinttolaiskirje:

1.Korinttolaiskirje:

Kolossalaiskirje:

Kolossalaiskirje:

1.Timoteuksen kirje:

Roomalaiskirje:

Apostolien teot:

Kolossalaiskirje:

1.Korinttolaiskirje:

1.Korinttolaiskirje:

2.Mooseksen kirja:

Johanneksen evankeliumi:

Luukkaan evankeliumi:

Matteuksen evankeliumi:

Markuksen evankeliumi:

Minä uskon Jumalaan!
        Jeesus ei ollut Jumala!

Ei yksikään Raamatun jae tee tyhjäksi Jeesuksen täydellistä yhtä Jumalan persoonaa.

Kas kun et laittanut niitä selviä kohtia, missä Jeesus ilmoitetaan Jumalaksi ja Jumalan Pojaksi?

Olet näköjään jt. joka tulee tänne provoilemaan.

• Raamattufaktaa
        Jeesus on Jumala kirjoitti:

Ei yksikään Raamatun jae tee tyhjäksi Jeesuksen täydellistä yhtä Jumalan persoonaa.

Kas kun et laittanut niitä selviä kohtia, missä Jeesus ilmoitetaan Jumalaksi ja Jumalan Pojaksi?

Olet näköjään jt. joka tulee tänne provoilemaan.

"Kas kun et laittanut niitä selviä kohtia, missä Jeesus ilmoitetaan Jumalaksi ja Jumalan Pojaksi? "

Silloinhan se olisi yksinään keskustelua!
        Vai mitä?!
        Laitahan nyt se listasi tänne!

• Raamattufaktaa
        Raamattufaktaa kirjoitti:

"Kas kun et laittanut niitä selviä kohtia, missä Jeesus ilmoitetaan Jumalaksi ja Jumalan Pojaksi? "

Vai mitä?!

Kuulehan paavilainen!
        En ole jt!

• tähtipöllö
        Raamattufaktaa kirjoitti:

Vai mitä?!

2. Kor. 5:19

"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan"

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Joh. 1:1

Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

Joh. 1:14

Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

0000000000000000000000000000000000000000000000

Hepr. 1:8

"8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka."

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Mark. 15:39

"Mutta kun sadanpäämies, joka seisoi häntä vastapäätä, näki hänen näin antavan henkensä, sanoi hän: "Totisesti tämä ihminen oli Jumalan Poika"."

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Joh. 13:3

"niin Jeesus, tietäen, että Isä oli antanut kaikki hänen käsiinsä ja että hän oli lähtenyt Jumalan tyköä ja oli menevä Jumalan tykö,"

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ap.t. 4:

"10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että JEESUKSEN KRISTUKSEN, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
        11 Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
        12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta NIMEÄ ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.""

Vaihda nimemerkkiä, et tunne Raamatun faktoja.

• Raamattufaktaa
        tähtipöllö kirjoitti:

2. Kor. 5:19

"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan"

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Joh. 1:1

Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

Joh. 1:14

Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

0000000000000000000000000000000000000000000000

Hepr. 1:8

"8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka."

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Mark. 15:39

"Mutta kun sadanpäämies, joka seisoi häntä vastapäätä, näki hänen näin antavan henkensä, sanoi hän: "Totisesti tämä ihminen oli Jumalan Poika"."

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Joh. 13:3

"niin Jeesus, tietäen, että Isä oli antanut kaikki hänen käsiinsä ja että hän oli lähtenyt Jumalan tyköä ja oli menevä Jumalan tykö,"

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ap.t. 4:

"10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että JEESUKSEN KRISTUKSEN, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
        11 Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
        12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta NIMEÄ ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.""

Vaihda nimemerkkiä, et tunne Raamatun faktoja.

http://feldon.net/2006/01/13/kaytannon-psykologiaa-keisarin-uudet-vaatteet/

H.C. Andersenin satuklassikko Keisarin uudet vaatteet kertoo miehistä, jotka tekevät silmänkääntötempun koko kansalle. Tarinasta on tullut vertauskuva hyväuskoisten hölmöjen huijaamiselle.

Ihminen on laumaeläin, ja lauman jäsenyys edellyttää, että muu lauma hyväksyy yksilön mukanaolon. Mikään sosiaalinen ryhmä ei pysy koossa ilman yhdistäviä tekijöitä: ryhmät voivat muodostua yhteisen harrastuksen, ammatin, aatteen tai jonkin muun vastaavan tekijän ympärille. Ihminen hahmottaa paikkansa yhteiskunnassa jäsenyyksiensä kautta ja kuvailee itseään ominaisuuksilla, jotka ovat ryhmiä yhdistäviä tekijöitä.
        Esimerkiksi Jeesusta Jumalana palvominen.
        Jumalan kieltojen ja käskyjen vastaisesti nostetaan kuitenkin Jeesus Hänen rinnalleen samanarvoiseksi.
        Raamattua luetaan laput silmillä, suljetuin silmin, siitä mitään ymmärtämättä.

http://www.kotiposti.net/~raamattu/jt/lisatietoja/satu-keisarin-vaatteista/

Herranen aika, kuinka koreat keisarin uudet vaatteet ovat!
        Kylläpä tuo laahus on ihana...
        Ei kukaan tahtonut ilmaista ettei nähnyt mitään, sillä silloinhan olisi huomattu hänen olevan typerä ja kelvoton kuninkaaksi.
        Ikinä ennen ei keisarin vaatteita oltu näin ihasteltu.
        - Mutta eihän hänellä ole vaatteita ensinkään! sanoin pieni lapsi.
        Herranen aika, kuulkaa nyt, mitä tuo viaton lapsi sanoo!

Johanneksen evankeliumi:

1.Timoteuksen kirje:

1.Korinttolaiskirje:

Tähtipöllö:
        "Herranen aika, kuinka koreat keisarin uudet vaatteet ovat!
        Kylläpä tuo laahus on ihana..."

• Sam.Andreevitsh

Ns. kolminaisuusoppi ei kiellä Isän ja Pojan erillisyyttä.

Uskon uudistumista tältä palstalta ei kyllä kannata hakea...

Mitä sitten tulee siihen, että kuinka helposti ihminen menettää uskonsa... Luin joskus jonkun 1700- tai 1800-luvulla eläneen henkilön kirjoitusta siitä, miten hän menetti uskonsa Jumalaan. Hän kertoi olleensa uskovainen ja luottaneensa Raamattuun Jumalan sanana. Sitten hän kuulemma meni opiskelemaan yliopistoon (Amerikassa), ja suurinpiirtein ensimmäisellä luennolla joku opettaja ja tai professori sanoi, ettei ole Jumalaa. Tämä ateistiksi kääntynyt totesi, kuinka kynä oli pudonnut häneltä lattialle ja koko hänen maailmansa oli järkkynyt: hän onkin koko elämänsä ajan erehtynyt. Ja tämä kaikki siis vain sen takia, että yliopistossa hänelle sanottiin näin!

Kun meidän elämämme perustuu todelliselle Jumalan tuntemukselle, eivät toisten sanat voi sitä kovin helposti järkyttää! Tulkoon kuka vain sanomaan minulle, ettei ole Jumalaa, niin en voi sellaista väitettä uskoa. Kun on kokenut tarpeeksi erilaisia asioita, ei vain voi epäillä.

Ja tulkoon kuka tahansa vaikka väittämään, ettei Helsinkiä oikeasti ole olemassa, niin miksi uskoisin sellaista väitettä? Olen käynyt Helsingissä riittävän monta kertaa tietääkseni, että se on olemassa.

• hirvas

ovat kaksi erillistä persoonaa, Isä ja Poika. Sen todistaa Jeesus itse.

• paikanetsijä

pelkkiä parjaajia ja heidän riita kumppaneitaan-ihmisiä, joilla on kova tarve osoittaa olevansa oikeassa hinnalla millä hyvänsä

oikea usko on kaukana täältä

ei löydy hellareista eikä lutikoista sen olen itsekin huomannut - mutta kun olen aikani oleillut syrjässä ja tutkinut matkan päästä asioita niin ainakin minulle on kirkastunut kummasti monet asiat - suosittelen sinullekin rentoutumista ja vetäytymistä niistä tahoista joiden huomaat tekevän itsellesi pahaa ompa se sitten seurakunta tai nettikeskustelupalsta - täällä nyt ei tosin voi mitään eikä ketään ottaa kovin vakavasti, ihmiset kun ovat enemmän tai vähemmän pihalla kukin tavallaan

• itselleen

saa mieleisiään vastuksia tai mitä nyt sitten haluaakin haukkua.

Yksin puhelu on vain vähän sairasta.

• tähtipöllö

Et vaikuta uskottavalta, jos uskosi on tämän palstan varassa? Täällä liikkuu homoja ja jehoantodistjiakin yms. harhaoppeja, kuka on niin hölmö, että ottaa todesta kaiken?

"Tällä palstalla kun ei oikeata evankeliumia kukaan julista"

Olen julistanut tällä palstalla evankeliumia aika usein niin varmasti muutkin. Sopii ottaa laaja haku ja nim.merkk tai sana: tähtipöllö

" Nyt tuntuu, että en jaksa enää taistella uskoni kanssa."

Tämä on todella outo ajatus uskovaiselta?
      Synnin, kiusausten, lihan, Paholaisen, maailman... kanssa voi joutua taistelemaan?

Ei kannata "seurata sivusta", vaan kulkea Jeesuksen jalanjäljissä.

Kukaan 20 vuotta helluntaiseurakuntaa kuulut ei kysele:

>>" Onko mikään enää totta? Onko Jeesuskaan totta, vai onko tosiaan niin, kun tällä palstalla monet väittävät, että Raamattu onkin satua. "

• Kristus kalliolle, niin ei sitä mitkään tuulet eivätkä myrskyt heiluta eikä horjuta! Tällä tarkoitan sitä. että kun luotat Jeesukseen koko sydämestäsi, niin ei sitä kukaan ihminen sinun uskoasi voi horjuttaa, sanoo hän mitä hyvänsä. Raamatusta löytyy totuus, jonka sinäkin olet löytänyt, kun olet Helluntaiseurakunnan jäseneksi liittynyt. Siis usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut!

Tuossa mainitset minun nimimerkkini, niin minuun ei kanata kenenkään uskoa, siinä mielessä että haluaa pelastua. Sillä pelastus löytyy vaan ja ainoastaan Jeesuksen Kristuksen kautta, uskomalla Jeesukseen!

Minä kyllä tuon ilosanomaa Jeesuksesta esille, mutta minä en pelasta ketään, enkä anna kenenkään syntejä anteeksi, joten minuun ei kannata uskoa sillä se on turhaa. Mutta siihen sanomaan jota kerron, tulee uskoa. Minä kerron ilosanomaa Jeesuksesta ja siihen tulee uskoa!

Kerron edellä olevan siksi, kun on ollut havaittavissa, että tällä palstalla on joilla kuilla sellainen käsitys, että minä vain olen täällä sellainen henkilö johon voi luottaa ja uskoa. No luottaa minuun kyllä voikin, mutta en ole korvaamaton, enkä koe olevani eres hyvä todistaja, joten varmasti täältä löytyy parempia kuin minä olen.

• ennen kuin

vastaat provolle, joka ehkä oli tällä kertaa jt.

• ennen kuin kirjoitti:

vastaat provolle, joka ehkä oli tällä kertaa jt.

"vastaat provolle, joka ehkä oli tällä kertaa jt.". No eikö jt.lle, saa kertoa Jeesuksesta? :)

• kun ei
        Il-Mari kirjoitti:

"vastaat provolle, joka ehkä oli tällä kertaa jt.". No eikö jt.lle, saa kertoa Jeesuksesta? :)

>No eikö jt.lle, saa kertoa Jeesuksesta? <

No ei missään tapauksessa. Etkö ole kuullut sanontaa 'Samanlaiset lapset leikkivät parhaiten keskenään'.

Me emme leiki samalla hiekkalaatikolla
        toisin ajattelevien kanssa. He tahraisivat meidät. Pyhäinhäväistys!

Tämä hiekkalaatikko pitäisi sulkea kokonaan ulkopuolisilta. Anokaaamme sitä Ylläpidolta yhteen ääneen lausuen. :-)

• jae82
        kun ei kirjoitti:

>No eikö jt.lle, saa kertoa Jeesuksesta? <

No ei missään tapauksessa. Etkö ole kuullut sanontaa 'Samanlaiset lapset leikkivät parhaiten keskenään'.

Me emme leiki samalla hiekkalaatikolla
        toisin ajattelevien kanssa. He tahraisivat meidät. Pyhäinhäväistys!

Tämä hiekkalaatikko pitäisi sulkea kokonaan ulkopuolisilta. Anokaaamme sitä Ylläpidolta yhteen ääneen lausuen. :-)

Sanoma Jeesuksesta kuuluu kaikille.Jeesus oli syntisten ja sairaiden ystävä.Eivät terveet tarvitse parannusta vaan sairaat.Ole varovainen missä laatikossa leikit.Jeesus armahti ristillä ryövärinkin.Eikä tämäkään ilmeisesti leikkinyt aikanaan oikeassa laatikossa.Vain henkilokohtainen sydämen usko Jeesukseen Kristukseen syntiemme sovittajaan voi pelastaa.

• veli Jeesuksessa Kristuksessa!
        jae82 kirjoitti:

Sanoma Jeesuksesta kuuluu kaikille.Jeesus oli syntisten ja sairaiden ystävä.Eivät terveet tarvitse parannusta vaan sairaat.Ole varovainen missä laatikossa leikit.Jeesus armahti ristillä ryövärinkin.Eikä tämäkään ilmeisesti leikkinyt aikanaan oikeassa laatikossa.Vain henkilokohtainen sydämen usko Jeesukseen Kristukseen syntiemme sovittajaan voi pelastaa.

Ehdotan, että uhraatte elämänne ajasta puolisen tuntia ja luette tässä linkissä olevan kirjoituksen:
        http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/ajatuksiajumalasta.htm

Lukemisen jälkeen ei tarvitse enää koskaan pähkäillä mm. sitä, että onko Jumala yksi vai kaksi vai kolme.

Rukoilen siunausta sinulle, ja erityisesti aloituskirjoituksen laittajalle.!

• sivustaseurannut..

hyvästä kehoituksestasi, Kristus kalliolle yritän uskoni rakentaa. Uskoni on vaan horjunut, viimeaikoina pahemman kerran. On ollut pikkasen ongelmia terveyteni kanssa ja niin erelleen. Sinä tuot tuota sanomaa vaan niin hyvin esiin että se niinkuin kolahtaa kaaliin. Sitä tarkoitan tuossa kun kerron sinusta. Minä nyt luotan taas Jeesukseen sillä Jeesus on mun syntini antanut anteeksi.

• paremmin
        jae82 kirjoitti:

Sinulle ei taida ironia olla tuttu huumorin muoto.

Ei se mitään. Siunausta vaan ja kiitos!

• Usko Raamattu, elä ihmisiä. Raamatusta löytyvät kyllä selvät perusteet kolminaisuusopille, voit uskoa ja luottaa Raamatun Sanaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5277
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3508
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      40
      2864
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      26
      2073
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1840
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1626
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1392
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1155
    Aihe