Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaihdokas

Taivaankyynel

Googlessa pari mielenkiintoista juttua vaihdokkaista ja maahisista.Vahinko ettei latauslinkki toimi.Suosittelen lämpimästi.Olen kuullut vanhankansan juttuja,että vaihdokkaiden uskottiin aiheuttavan tulipaloja ja ne söivät talon tyhjäksi.Jos kristinusko on jonkun mielestä raaka oppi niin nuo vanhanajan tarinat vasta bkauheita ovat.On se vaan niin hyvä,että itkuhälytin on keksitty!

7

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qadesha

      Esim. Graham Hancock on kirjassaan Supernatural tarkastellut mielenkiintoista yhteyttä maahisjuttujen ja nykyajan humanoidijuttujen välillä.

      Kun asiaa miettii,niin onhan sitä kaikenlaisia samankaltaisuuksia. Aiemmin metsän väki tanssi piirissä keskellä metsää ja heidän jäljiltään löytyi (muka) sienien muodostamia rinkejä, nykyään metsään tekee ympyröitä tietenkin avaruusalus... Ja nuo mainitsemasi vaihdokkaat eli maahisten lapset - tässähän on pari viime vuosikymmentä puhuttu hybrideistä eli lapsista joita keinosiemennetyille abduktion uhreille on syntynyt avaruusaluksiin.

      En ole varsinainen ufofani, mutta kansan keskuudessa kiertävien tarujen sisällön toistuvuus, vain hivenen modernimmassa muodossa, kiinnostaa. Onko kollektiivinen tietoisuutemme lopultakin niin yksinkertainen että samat teemat toistuvat aina vain, hivenen näennäisesti nykyaikaiseksi meikattuna vain? Vai olivatko jo maahiset sittenkin humanoideja joita alkukantaisemmat ihmiset eivät vain osanneet sellaisiksi tunnistaa?

      • Joissa maahiset veivät ihmisen luolaansa vain hetkeksi tai päiväksi, kun palasi oli kotikylä muuttunut ja sata tai jokin muu vuosimäärä kulunut.
        Minä opetin lapsilleni että jos syö ja makaa jumala luulee sudeksi ja kasvattaa hännän takapuoleen. Meillä myös jos ruokaa putoaa, ei saa kirota, sillä silloin maahiset tulee ja vie.

        itse olen nähnyt tontun, ihan avoimin silmin ja se antoi ohjeen.


    • huomannut

      "Jeesus varoitti:Yli kaiken peljätkää sitä, jolla on valta tapettuaan heittää helvettiin!"

      Olisi hyvä, kun poliisit ratsaisivat jatkuvasti kaatopaikoille tms.(esim. helvetti) menevät lastit.

      • Eikös se olllut Jerusaleminlahellä oleva kaatopaikka, jossa spitaaliset ja muut elivät. kyllä Jeesus hyväksyi kaikki, eikä ajanut helvettiin ketään, kuten sinä teet hyihyihyi.


      • Taivaankyynel

        jo koekein aika tutustua Kalevalaan,joka on oma kansalliseepoksemme?Sitten voit vedota vielä siihen,mitä Väinämöinen tai ukko ylijumala sanoivat.


    • sitten minäkin

      olen sitten vaihdokas kun tuo jääkaappi tyhjenee alta aika yksikön :)

    • Eikös?

      Minun tietääkseni vaihdokas on lapsi, jonka maahiset ovat sen oikean lapsen tilalle vaihtaneet, mutta ajan kuluessa alkaa siitä tulla erilaisia piirteitä esiin jonka perusteella voi niiku arvailla, et se ei oo oikee ihminen. Esim, jos vaihdokas sairastuu pahasti niin, sen ulkomuoto voi muuttua hurjasti, esim, iho voi ruveta vihertämään ja ääni muuttumaan järisyttävästi, mutta en sitte tiiä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe