Googlessa pari mielenkiintoista juttua vaihdokkaista ja maahisista.Vahinko ettei latauslinkki toimi.Suosittelen lämpimästi.Olen kuullut vanhankansan juttuja,että vaihdokkaiden uskottiin aiheuttavan tulipaloja ja ne söivät talon tyhjäksi.Jos kristinusko on jonkun mielestä raaka oppi niin nuo vanhanajan tarinat vasta bkauheita ovat.On se vaan niin hyvä,että itkuhälytin on keksitty!
Vaihdokas
7
1063
Vastaukset
- Qadesha
Esim. Graham Hancock on kirjassaan Supernatural tarkastellut mielenkiintoista yhteyttä maahisjuttujen ja nykyajan humanoidijuttujen välillä.
Kun asiaa miettii,niin onhan sitä kaikenlaisia samankaltaisuuksia. Aiemmin metsän väki tanssi piirissä keskellä metsää ja heidän jäljiltään löytyi (muka) sienien muodostamia rinkejä, nykyään metsään tekee ympyröitä tietenkin avaruusalus... Ja nuo mainitsemasi vaihdokkaat eli maahisten lapset - tässähän on pari viime vuosikymmentä puhuttu hybrideistä eli lapsista joita keinosiemennetyille abduktion uhreille on syntynyt avaruusaluksiin.
En ole varsinainen ufofani, mutta kansan keskuudessa kiertävien tarujen sisällön toistuvuus, vain hivenen modernimmassa muodossa, kiinnostaa. Onko kollektiivinen tietoisuutemme lopultakin niin yksinkertainen että samat teemat toistuvat aina vain, hivenen näennäisesti nykyaikaiseksi meikattuna vain? Vai olivatko jo maahiset sittenkin humanoideja joita alkukantaisemmat ihmiset eivät vain osanneet sellaisiksi tunnistaa?Joissa maahiset veivät ihmisen luolaansa vain hetkeksi tai päiväksi, kun palasi oli kotikylä muuttunut ja sata tai jokin muu vuosimäärä kulunut.
Minä opetin lapsilleni että jos syö ja makaa jumala luulee sudeksi ja kasvattaa hännän takapuoleen. Meillä myös jos ruokaa putoaa, ei saa kirota, sillä silloin maahiset tulee ja vie.
itse olen nähnyt tontun, ihan avoimin silmin ja se antoi ohjeen.
- huomannut
"Jeesus varoitti:Yli kaiken peljätkää sitä, jolla on valta tapettuaan heittää helvettiin!"
Olisi hyvä, kun poliisit ratsaisivat jatkuvasti kaatopaikoille tms.(esim. helvetti) menevät lastit.Eikös se olllut Jerusaleminlahellä oleva kaatopaikka, jossa spitaaliset ja muut elivät. kyllä Jeesus hyväksyi kaikki, eikä ajanut helvettiin ketään, kuten sinä teet hyihyihyi.
- Taivaankyynel
jo koekein aika tutustua Kalevalaan,joka on oma kansalliseepoksemme?Sitten voit vedota vielä siihen,mitä Väinämöinen tai ukko ylijumala sanoivat.
- sitten minäkin
olen sitten vaihdokas kun tuo jääkaappi tyhjenee alta aika yksikön :)
- Eikös?
Minun tietääkseni vaihdokas on lapsi, jonka maahiset ovat sen oikean lapsen tilalle vaihtaneet, mutta ajan kuluessa alkaa siitä tulla erilaisia piirteitä esiin jonka perusteella voi niiku arvailla, et se ei oo oikee ihminen. Esim, jos vaihdokas sairastuu pahasti niin, sen ulkomuoto voi muuttua hurjasti, esim, iho voi ruveta vihertämään ja ääni muuttumaan järisyttävästi, mutta en sitte tiiä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453343
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322418Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151935Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251842Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3381749Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491364- 551355
- 1111120
- 1011077
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan601056