http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810188447623_uu.shtml
Mitäs tuohon sanoisi? Kuolleen hirven leuka kovilla?
Turpiin tuli
5
191
Vastaukset 5
- hirnuva aasisi
saikos ironmikes turpiinsa?Vieläkös se piilekeksii otteluaan hehehehehehehe!
- raijarapukukko
Kyllä Kataisen sanoin, valittaminen pitäisi tässä yhteiskunnassa lopettaa ja lähteä liikkeelle.
Koko kansan siis minun mielestäni.
Kirveet, ja halot mukaan kansakuntaamme pelastamaan.
Poliitikkojen teot ovat sontaa. Ymmärrän kysymyksen, ymmärrän ky-ky-kysymyksen ja ympyräisiä vastauksia, ympyräisiä vastauksia.
Vanhukset voivat huonosti. Aikuiset voivat huonostai: miehet ja naiset. Perheet voivat huonosti: köyhät ja rikkat.
Nuorisomme voi huonosti: nuori ja teini.
Lapset voivat pahoin : suuret ja pienet lapset.
Olisiko Kataisen vaalimainoksessa oikeasti perää: Kunnallisvaalit ovat niin tärkeä asia, ettei sitä kannata jättää vain poliitikkojen huoleksi. Sinne tarvitaan mummuja ja vaareja, miehiä ja naisia, isiä ja äitejä nuoria.
Pelkään vaan, että on jo liian myöhäistä saada kansalle valtaa.Raha puhuu tänään. Saman tekevääkö mitä tekee? Ei suinkaan näin. Aina voi yrittää muutosta. Politikkojen kautta se ei tule.
Poliitikot ovat vain rahalla ostettuja "orjia" työvoimaa ja parempi osaisten juoksupoikia.
Ketä kumarrat se on sinun herrasi.
Siksi kaikki voi huonosti. Osa vain ei tunnusta. Osa peittää sen ja sitten onkin "yllätya ero" tmv. edessä.
Niin, että kyllä se hirven leukaluu kelpaa siinä missä halotkin. Kunhan ollaan liikkeellä yhdessä ja oikeiden henkilöiden kimpussa. Niiden, jotka ovat tämän sopan aikaan kehineet. Sitä mieltä minä. - esimerkki Raamatusta
Raamatun mukaan Simson tappoi filistealaisia aasin leukaluulla. Samalla aseella täälläkin usein asioita selvitellään.
- eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
Raamatut heti kiellettävä, siellä levitellään vaarallisia oppeja.
ensiksi kieltää. Sen opit ovat väkivaltaan yllyttäviä. Ehkä olisi molempien opit laitettava syyniin, koska jotkut uskovaisina itseään pitävät "herrasmiehet" lietsovat vihaa ja väkivaltaa. Yllätyksekseni huomasin "herrasmiehen" suhtautuvan myönteisesti uusiin muslimivaltioihin, kuten Bosniaan. On todella vaarallinen yhdistelmä, jos muslimit ja tuonkaltaiset isänmaan viholliset lyöttäytyvät yhteen ja päättävät hävittää ortodoksit maan päältä, kuten voisi päätellä hänen ajatuksenjuoksunsa etenevän. Uskonnonvapaus sallittakoon, pakkosyöttö olisi lopetettava. Uskokoon ihminen puuhun, kiveen tai johonkin näkymättömään, se on aivan sama, kunhan ei sitä toisten päähän väkisin hakkaa. Niih ari ja timo ym perässähiihtäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683020Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65775Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32739Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s262634Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä139586Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19569Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30534Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489