Turpiin tuli

5

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirnuva aasisi

saikos ironmikes turpiinsa?Vieläkös se piilekeksii otteluaan hehehehehehehe!

• raijarapukukko

Kyllä Kataisen sanoin, valittaminen pitäisi tässä yhteiskunnassa lopettaa ja lähteä liikkeelle.
      Koko kansan siis minun mielestäni.
      Kirveet, ja halot mukaan kansakuntaamme pelastamaan.
      Poliitikkojen teot ovat sontaa. Ymmärrän kysymyksen, ymmärrän ky-ky-kysymyksen ja ympyräisiä vastauksia, ympyräisiä vastauksia.

Vanhukset voivat huonosti. Aikuiset voivat huonostai: miehet ja naiset. Perheet voivat huonosti: köyhät ja rikkat.

Nuorisomme voi huonosti: nuori ja teini.
      Lapset voivat pahoin : suuret ja pienet lapset.

Olisiko Kataisen vaalimainoksessa oikeasti perää: Kunnallisvaalit ovat niin tärkeä asia, ettei sitä kannata jättää vain poliitikkojen huoleksi. Sinne tarvitaan mummuja ja vaareja, miehiä ja naisia, isiä ja äitejä nuoria.

Pelkään vaan, että on jo liian myöhäistä saada kansalle valtaa.Raha puhuu tänään. Saman tekevääkö mitä tekee? Ei suinkaan näin. Aina voi yrittää muutosta. Politikkojen kautta se ei tule.

Poliitikot ovat vain rahalla ostettuja "orjia" työvoimaa ja parempi osaisten juoksupoikia.
      Ketä kumarrat se on sinun herrasi.

Siksi kaikki voi huonosti. Osa vain ei tunnusta. Osa peittää sen ja sitten onkin "yllätya ero" tmv. edessä.

Niin, että kyllä se hirven leukaluu kelpaa siinä missä halotkin. Kunhan ollaan liikkeellä yhdessä ja oikeiden henkilöiden kimpussa. Niiden, jotka ovat tämän sopan aikaan kehineet. Sitä mieltä minä.

• esimerkki Raamatusta

Raamatun mukaan Simson tappoi filistealaisia aasin leukaluulla. Samalla aseella täälläkin usein asioita selvitellään.

• Raamatut heti kiellettävä, siellä levitellään vaarallisia oppeja.

• eri-mies
        Kairakettu kirjoitti:

Raamatut heti kiellettävä, siellä levitellään vaarallisia oppeja.

ensiksi kieltää. Sen opit ovat väkivaltaan yllyttäviä. Ehkä olisi molempien opit laitettava syyniin, koska jotkut uskovaisina itseään pitävät "herrasmiehet" lietsovat vihaa ja väkivaltaa. Yllätyksekseni huomasin "herrasmiehen" suhtautuvan myönteisesti uusiin muslimivaltioihin, kuten Bosniaan. On todella vaarallinen yhdistelmä, jos muslimit ja tuonkaltaiset isänmaan viholliset lyöttäytyvät yhteen ja päättävät hävittää ortodoksit maan päältä, kuten voisi päätellä hänen ajatuksenjuoksunsa etenevän. Uskonnonvapaus sallittakoon, pakkosyöttö olisi lopetettava. Uskokoon ihminen puuhun, kiveen tai johonkin näkymättömään, se on aivan sama, kunhan ei sitä toisten päähän väkisin hakkaa. Niih ari ja timo ym perässähiihtäjät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4711
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      512
      2476
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      143
      2043
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1969
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1596
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      16
      1404
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      104
      1022
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      862
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe