ja ateistit ja näin Turun rukoilupäivän kunniaksi pannaan taas kerran hämmästyttävä jesse asialle.:-D)))
http://www.youtube.com/watch?v=fTzXJMU1sLc
Hyvää yötä uskikset
21
469
Vastaukset
Pitääkö nyt sitten mennä nukkumaan, kun on nauranut ihan sikana? Epäreilua...;-/
- Kössönöm
Minä olen ollut ihan Buster Keatonina koko illan.
Kössönöm kirjoitti:
Minä olen ollut ihan Buster Keatonina koko illan.
..sinua ja Teotwawkia! Kahvia oli pakko keittää lisää ja jumiuduin tänne...vaikka pitikin jotain ihan muuta tehdä. Nyt naamaa kivistää ja perhe pitää seonneena...kun ole jälleen yksin täällä nauranut....hehheh mitä juttua.
- Kössönöm
Tarkastaja.X kirjoitti:
..sinua ja Teotwawkia! Kahvia oli pakko keittää lisää ja jumiuduin tänne...vaikka pitikin jotain ihan muuta tehdä. Nyt naamaa kivistää ja perhe pitää seonneena...kun ole jälleen yksin täällä nauranut....hehheh mitä juttua.
kun puolisolleni joskus kerron mitä täällä joku kirjoittaa ja itse nauran ihan kippurassa, niin hän ei näe niissä mitään hauskaa. Ainoa taisi olla se saviksen kanajuttu, jos muistat.
Tallensin se jopa omiin kansioihini, mutta kun tämä kone lävähti, nii sin mänt kaik jutut. Kössönöm kirjoitti:
kun puolisolleni joskus kerron mitä täällä joku kirjoittaa ja itse nauran ihan kippurassa, niin hän ei näe niissä mitään hauskaa. Ainoa taisi olla se saviksen kanajuttu, jos muistat.
Tallensin se jopa omiin kansioihini, mutta kun tämä kone lävähti, nii sin mänt kaik jutut...ns. sisäpiirihuumoria. Joskus kun oikein v******a luen vanhoja juttuja, juuri näitä "päättömiä" ja jos ei siinä ala nauraa, on tauti kuolemaksi.
Mikä kanajuttu? Yksi kanajuttu oli sellainen, kumpi tuli ensin muna vai kana.- Kössönöm
Tarkastaja.X kirjoitti:
..ns. sisäpiirihuumoria. Joskus kun oikein v******a luen vanhoja juttuja, juuri näitä "päättömiä" ja jos ei siinä ala nauraa, on tauti kuolemaksi.
Mikä kanajuttu? Yksi kanajuttu oli sellainen, kumpi tuli ensin muna vai kana.kun savis vertasi kuollutta kanaa ja ateistia.
Minulla on se jossain sähköpostilla vielä viime keväältä. Haen sen huomenna. Nauroin sitä ihan hulluna pari päivää, samoin kuin puusilimän Aan tsuga tsuga juttua vastauksena savikselle.
Kerran täällä oli joku kertomus jostain jeesuksesta (tämä tarina on tosi) jossa jesse meni jonkun tyypin luo kahville ja sinne tuli itse perkele ja sitten jesse pelotti tämän perkeleen tiehensä. Ei ole sitäkään tallella, mutta kyllä pikkusen läskit lähti, kun sitä nauroin. Kössönöm kirjoitti:
kun savis vertasi kuollutta kanaa ja ateistia.
Minulla on se jossain sähköpostilla vielä viime keväältä. Haen sen huomenna. Nauroin sitä ihan hulluna pari päivää, samoin kuin puusilimän Aan tsuga tsuga juttua vastauksena savikselle.
Kerran täällä oli joku kertomus jostain jeesuksesta (tämä tarina on tosi) jossa jesse meni jonkun tyypin luo kahville ja sinne tuli itse perkele ja sitten jesse pelotti tämän perkeleen tiehensä. Ei ole sitäkään tallella, mutta kyllä pikkusen läskit lähti, kun sitä nauroin.Savis on tapaus nro 1. Siitä voi olla varma, että sillä ei jutut lopu helposti...nämä huihaijutut.
- se tämä?
Kössönöm kirjoitti:
kun savis vertasi kuollutta kanaa ja ateistia.
Kerran täällä oli joku kertomus jostain jeesuksesta (tämä tarina on tosi) jossa jesse meni jonkun tyypin luo kahville ja sinne tuli itse perkele ja sitten jesse pelotti tämän perkeleen tiehensä. Ei ole sitäkään tallella, mutta kyllä pikkusen läskit lähti, kun sitä nauroin."Kyllä se niin menee !!
Kirjoittanut: savonarola 7.2.2008 klo 17.49
Ei Usko ja Kirkko on mitään toisten kanssa tekemiseen. Mutta Usko ja Jeesus on kun kana ja pää ! Leikkaa kanasta pää poikki niin on päätöntä kana jäljellä. Ja yhtä kuollut on kana kun ateisti. "
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000032619126#22000000032619126 - Kössönöm
se tämä? kirjoitti:
"Kyllä se niin menee !!
Ei Usko ja Kirkko on mitään toisten kanssa tekemiseen. Mutta Usko ja Jeesus on kun kana ja pää ! Leikkaa kanasta pää poikki niin on päätöntä kana jäljellä. Ja yhtä kuollut on kana kun ateisti. "
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000032619126#22000000032619126paljon kiitoksia. Helevetti sentään että vesi valui silmistä!
Tuota kerran analysoin jonkun toisen kirjoittajan kanssa, kukahan hän oli, (dresden vai), joka sanoi, että tämä on suorastaan helmi. Ja sitten savis poistatti koko ketjun. Mikä olikin helppoa, koska hän sen itse aloitti.
Me yritimme ennen saviksen sensuuria päästä johonkin lopputulokseen siitä, mitä savis noilla metaforillaan tarkoitti, mutta en enää muista mihin me päädyimme. Jotain runollista tuossa kuitenkin on.
Siinä on joku pontti kun ihan tarkasti aamukaffeen jälkeen sitä miettii, mutta nyt on aivan turha alkaa pohdiskelemaan noin syvällisiä. heräsin ja lähdin vessaan 5.30 ja kompastuin puolison uusiin getexkenkiin pimeässä. Raivostuin siitä niin paljon, että en saanut enää unta. Hitto ja tänään on sunnuntai.
Teotwawki kirjoitti:
heräsin ja lähdin vessaan 5.30 ja kompastuin puolison uusiin getexkenkiin pimeässä. Raivostuin siitä niin paljon, että en saanut enää unta. Hitto ja tänään on sunnuntai.
Mitä menit niin aikaisin nukkumaan..hehhehhhehh..
Tarkastaja.X kirjoitti:
Mitä menit niin aikaisin nukkumaan..hehhehhhehh..
4,5 tunnin unet vapaapäivänä on kyllä kohtuutonta:-( Nyt täytyy vielä lähteä lounastamaan pojan perheen luokse. Apua! Minä en ole mikään kloppi enää.... No leikki leikkinä, olen minä kovempiakin kokenut:-)
Teotwawki kirjoitti:
4,5 tunnin unet vapaapäivänä on kyllä kohtuutonta:-( Nyt täytyy vielä lähteä lounastamaan pojan perheen luokse. Apua! Minä en ole mikään kloppi enää.... No leikki leikkinä, olen minä kovempiakin kokenut:-)
...ota parin tunnin päiväunet, ja olet taas reippaana....muista syödä siististi. ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
...ota parin tunnin päiväunet, ja olet taas reippaana....muista syödä siististi. ;-D
kravatille:-) Miniä on koulutkseltaan kokki, joten hyvää on tiedossa:-)
- Kössönöm
se tämä? kirjoitti:
"Kyllä se niin menee !!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000032619126#22000000032619126laittamasi helmikuinen linkki nyt sitten on poistettu? Onneksi sait tuon tekstin sentään tuohon.
Onko savis ärjyllä päällä, vai miksi jotain yli kahdeksan kuukautta vanhaa viestiketjua laitetaan poistoon? Kyllä tuo eilen vielä aukesi. - N.G.N.M.
Kössönöm kirjoitti:
laittamasi helmikuinen linkki nyt sitten on poistettu? Onneksi sait tuon tekstin sentään tuohon.
Onko savis ärjyllä päällä, vai miksi jotain yli kahdeksan kuukautta vanhaa viestiketjua laitetaan poistoon? Kyllä tuo eilen vielä aukesi.yrittää parantaa imagoaan?
- Kössönöm
N.G.N.M. kirjoitti:
yrittää parantaa imagoaan?
on saviksella tekemistä. Ihmettelen vaan ylläpitoa, kun se poistaa noin vanhan viestiketjun.
- N.G.N.M.
Kössönöm kirjoitti:
on saviksella tekemistä. Ihmettelen vaan ylläpitoa, kun se poistaa noin vanhan viestiketjun.
on poistanut todisteet itsestään, loput ketjusta on tallella.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000032608253 - Kössönöm
N.G.N.M. kirjoitti:
on poistanut todisteet itsestään, loput ketjusta on tallella.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000032608253kerran ennenkin, kun laitoin tuon saman kanajutun vastauksena jollekin.
Ei pitäisi kirjoitella, jos ei kestä kritiikkiä ja varsinkin naurun sietäminen tuntuu olevan savikselle vaikeaa.
Hyvää yötä Teotwawkille myöskin. Joutas tässä jo itekki nukkuun, välillä sitä "unohtuu" tänne koneelle turhan pitkäksi aikaa..heh..
- ukkeli
Jouduin menemään turkuhalliin eilen eli siis rukoilupäivänä. Vanhemmat kusettivat sanomalla että siellä on kaikenlaisia kojuja, upeita näytöksiä ja musikaaleja. Noh, tyhmänä tietämättäni sen olevan uskovaisten orgia-ilta, sitten ilmoittauduin mukaan.
Aluksi 4 tuntia kuunneltiin bussissa virsiä hajoamispisteeseen, sitten päästiin vähän syömään, mutta pian mentiin istumaan halliin ja vieläkin toivoin sen olevan ihan normaali näytös jossa oli jotain orkesterimusiikkia.
5 tunnin jälkeen ylipositiivisien rukoiluvirsien ja sekopäisen yleisön kattelemisen jälkeen rupesi vituttamaan niin paljon että menin loppuajaksi bussiin nukkumaan.
Luulin olevani jo selvinnyt, kunnes se 4 tunnin veisaaminen alkoi. Välissä oli pieni tauko jolloin kaikki uskovaiset vanhukset alkoivat pälättää. Kuulin takanani olevalta penkiltä tälläisen vuoropuhelun:
Vanhus #1:''Mutta ateisteja en voi ymmärtää, miten he voivat hyljätä elävän jumalan!''
Vanhus #2:''Kuten jo (nimeä en muista) sanoi, homoseksuaalisuus ja ateismi on sairauksia mitä voi parantaa!''
#1:''Niin niin''
#2:''Jumala ei kattele tällätä kauaa sitte se hävittää nämä sairaudet kuten Sodoman ja Komaran''
#1:''Nii joo''
#2:''Se on sitte täytyy vaan sanoa että voi kamala!''
Ynnämuuta... Tajuatte kai.
Turha enään porukoiden on kysyä mua mihinkään jeesusfantasiaorgiatapahtumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845317Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j522917Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611886Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861666- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185