eli sellaista vain että kuuluuko Linja-autonkuljettajan eli D-kortin teorikokeeseen kuvakysymyksiä vai pelkästään 10 teoriakysymystä?
D-kortin teoriakoe
5
2647
Vastaukset
- ei kuvia
Joo, 10 teoriakysymystä tulee, ja kuvia siinä D-kortin teoriakokeessa ei ole.
- hhdgdhhdg
paljon vastaauksesta
- Kiki
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/11BCB77C-FFA4-4522-B047-5BAF0602F965/0/Kuljettajantutkinnonteoriakokeenjaopetusluvanhakijankokeensuorittaminen.pdf
Linja-auto (D)
Kuvia 50/8
Kirjallisia 10/3
Poikkeus on se että jos on tehnyt väh B-luokan kuvakokeen joskus, ei sitä tule uudestaan- Ajokortti
ABEC1ECD1E oli ennen ja viimeviikolla D lisää niin ei ollut kuin 10 E kysymystä,mutta pohjilla ajokokemusta tai 6h teoriaa ja 15h ajoa autokoulussa.Eilen sitten iso E päälle niin siihen tarvi vain 10 kysymystä ja ajokoe ei koulua eikä kokemusta kun D on suoritettuna.
- Anonyymi
D Teoriakoe harjoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828