ja muillekin palstan homoille, miksei heteroillekin.
Onko "pinkkipaitahomo" niin sanottu "naishomo"? Elikkä toisinsanoen sellainen joka koittaa matkia naisen ääntä, niinkuin jotkut homot tekevät. Sitten elehtivät liikkeissään enemmän kuin oikea nainen konsanaan.
Mutta se puhe heillä on huvittavaakin hoonaamista jotenkin, naurettavaakin.
Vaikuttaakohan jokin demoni heissä tuohon käyttäytymiseen ja puhetyylin muuttumiseen?
Poikalapselle & Työmies2.lle
4
204
Vastaukset
- ...
Näetkös Demoneita jokaisessa ihmisessä?
oletkos murhahimoinen pedofiilli fundamentalisti?- ollaan.
Mutta et vastannut kysymykseeni, miksihän?
oli joku homo joka kertoi asenteista homoja kohtaan,se puhui ihan oikeesti kuin nainen ja keimaili,voi yrjö sentään.
- umpi-hetero
olisko sinua huvittanut sitten iskeä hänet? ajattelin vaan kun niin tarkkaan ilmeisesti katselit. tuollaisia huomiota kun ei tehdä pikavilauksella. niin että ja sitten muka vielä "yrjötti"?
kuule kun mun televiossa on sellainen kanavanvaihtaja. jos ei halua katsoa niin voi vaihtaa kanavaa. ja jos oikein kyllästyttää niin voi napsata kiinni koko töllön. teillä hihhuleilla taitaa olla ihan erilaiset telkut kun on "pakko katsoa".
ps. otitko muuten ihan talteen omaan "kaappiisi"? tunnusta pois vaan. se helpottaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372