Sjoki eläinlääkärit

Uusi koiranomistaja

Hei koiranomistajat! Kertokaahan hyviä eläinlääkäreitä Seinäjoen ja Nurmon alueella. Tiedossa vain Seinäjoen eläinklinikka.

29

17354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi paikka

Seinäjoella on melko uusi paikka, jossa oma lemmikki leikattiin, ja vaikutti oikein ammattimaiselta ja mukavalta paikalalta. Siellä me aletaan ainakin käymään kaikki käynnit. Eli siis paikka on Mai-Vet, nettisivukin löytyy http://www.mai-vet.fi/
      Esim. seinäjoen eläinklinikasta olen kuullut vuosien varrella ikävää kommenttia, mutta omaa kokemusta ei ole kun en ole siellä koskaan eläimiäni käyttnyt.
      Myös nurmossa (?) on mukava paikka, lääkärin nimi taisi olla Takala.

• Nolanda

Mai-Vet on ehdottomasti paras! Hinta-laatu-suhde kohdillaan, henkilökunta aivan mahtavaa, en keksi mitään negatiivista. Ehdottomasti paras paikka!
      Takalalle en veisi edes pahinta vihamiestäni.

• edellisen

kommenttia, mahdollisesti jotain henk. koht. Takalalla piiiiitkä kokemus eläinlääkärinä. Asiantunteva. Ainoa ero klinikoihin --> Takalalla halvemmat kustannukset, koska tekee työt kotoa nykyään. Klinikoilla hirveet taksat vastavalmistuneiden lääkäreiden operoinneista. Mieluummin vien kokeneelle, eläimistä tietäville..? Vai kuinka muut

• kuunnellut
        edellisen kirjoitti:

kommenttia, mahdollisesti jotain henk. koht. Takalalla piiiiitkä kokemus eläinlääkärinä. Asiantunteva. Ainoa ero klinikoihin --> Takalalla halvemmat kustannukset, koska tekee työt kotoa nykyään. Klinikoilla hirveet taksat vastavalmistuneiden lääkäreiden operoinneista. Mieluummin vien kokeneelle, eläimistä tietäville..? Vai kuinka muut

Olen kuullut useiden koiran omistajien kehuvan Takalaa. Omaa koiraani en ole siellä käyttänyt, vaan olen kokeillut viimeksi sitä Mai-Vet -klinikkaa, kun koiralta piti poistattaa kasvain. En pitänyt paikasta alkuunkaan. Eläinlääkärit tuntuivat olevan haluttomia kertomaan minulle koiran tilasta mitään oma-aloitteisesti, kaikki haluamani tieto piti nyhtää heiltä. Halusin tietysti tietää minkä laatuinen kasvain oli, miten leikkaushaavaa tulisi hoitaa ym. ym. perusjuttua. Kaikki piti erikseen kysyä ja vastaaminen tuntui olevan suorastaan vaivalloista. Lisäksi antoivat puutteelliset hoito-ohjeet ja oikeat sain kysymällä toisesta paikasta eläinlääkäriltä. Operaatio tuli kalliiksi (kallista hoitoa, aluksi sain koiralle väärät lääkkeet ym.) Ja tässä paikassa joka vaivaa varten pitää varata oma aika. Edes koiran perustarkastusta ei tehdä jos aika on varattu kasvaimen poistoon. Näin kävi ainakin meillä. Seinäjoen eläinklinikasta olen kuullut jotain negatiivista, mutta olen saanut sieltä ihan hyvää palvelua. Olen uusi näillä main, joten sopivan eläinlääkärin etsiminenkin on vielä kesken. Takalaa kokeilen varmasti seuraavalla kerralla kun koiraa jollekin tarvitsee viedä. Niin paljon olen kuullut häntä kehuttavan.

• .........

Olen täysin samaa mieltä Takalasta. Veimme hevosen hänelle ja oli kyllä niin töykeää palvelua etten toiste mene. Kun yritin kertoa oireista ja epäilyistäni sairaudesta hän tiuski ja sanoi että enköhän minä ole täällä lääkäri. Vähän liian ollakseen tämä eläinlääkäri!

• vanha tekijä...

joka on Helena Koskentalo. Todella ammattilainen eikä mene turhia klinikkamaksuja koska tekee itsellisesti. On muuten Nurmossa ettei Seinäjoella mutta mikä matka toi nyt on. Itse käyn tästälähin koiruni kanssa siellä. Takalasta ei kokemuksia ole mutta häntäkin täällä on kehuttu.

• tyly ja ilkeä!

Täysin asiatonta käytöstä ollut useita asiakkaita kohtaan. Kerran kävin rokotuksilla itse ja sain osakseni sellaista ylenkatsontaa, etten koskaan enää hänelle rahojani vie. Takalalla nurmossa on jo vuosia käyty ja aina on tyytyväisiä oltu, ei tavetta vaihtaa hyvää lääkäriä. Vuosia, vuosia koiria omistaneena kävimme taannoin isä-Takalalla ja sittemmin siirryimme Samin asiakkaaksi. =)

• isä-Takalan
        tyly ja ilkeä! kirjoitti:

Täysin asiatonta käytöstä ollut useita asiakkaita kohtaan. Kerran kävin rokotuksilla itse ja sain osakseni sellaista ylenkatsontaa, etten koskaan enää hänelle rahojani vie. Takalalla nurmossa on jo vuosia käyty ja aina on tyytyväisiä oltu, ei tavetta vaihtaa hyvää lääkäriä. Vuosia, vuosia koiria omistaneena kävimme taannoin isä-Takalalla ja sittemmin siirryimme Samin asiakkaaksi. =)

asiakas :), ja erittäin tyytyväinen sellainen! Olen myös kuullut poika-Takalaa kehuttavan. Takalalla et varmasti saa tuota edellämainittua ylenkatsontaa, vaan erittäin ystävällistä palvelua. Huomaa, että tosissan eläimiä rakastavat, vanhempi Takala piteli meitin hauvaa sylissään pitkän tovin ja rapsutteli ja höpötteli, kyllä siinä hymy irtos. :)

Suosittelen.

• nnnnnnnnnnnnnn
        isä-Takalan kirjoitti:

asiakas :), ja erittäin tyytyväinen sellainen! Olen myös kuullut poika-Takalaa kehuttavan. Takalalla et varmasti saa tuota edellämainittua ylenkatsontaa, vaan erittäin ystävällistä palvelua. Huomaa, että tosissan eläimiä rakastavat, vanhempi Takala piteli meitin hauvaa sylissään pitkän tovin ja rapsutteli ja höpötteli, kyllä siinä hymy irtos. :)

Suosittelen.

En ymmärrä mistä nämä haukut Koskentaloa kohtaan ovat peräisin.
        Me olemme ainakin saaneet häneltä aina ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua ja lemmikkimme ensiluokkaista hoitoa. Hintakin on hyvin edullinen verrattuna moneen muuhun paikkaan.
        Suosittelen siis Helenaa sinullekin lämpimästi!

• Koskentalolle!!!
        nnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:

En ymmärrä mistä nämä haukut Koskentaloa kohtaan ovat peräisin.
        Me olemme ainakin saaneet häneltä aina ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua ja lemmikkimme ensiluokkaista hoitoa. Hintakin on hyvin edullinen verrattuna moneen muuhun paikkaan.
        Suosittelen siis Helenaa sinullekin lämpimästi!

Itseni tunsin lähes rikolliseksi, kun menin arvon rouvaa häiritsemään kissani olemattomilla vaivoilla. Toiste en häiritse. Hyvää palvelua olen aina saanut Seinäjoen eläinklinikalla (toki kallistakin), omalle koiralle jouduttiin taannoin tekemään ortopedinen leikkaus, joka onnistui hyvin. Eläinklinikalla siis ortopedian erityisosaamista. Sami Takala on koiran rokottanut ja muuta pientä hoidellut, suurempia vikoja ei onneksi ole vielä ollutkaan. :)

• Anonyymi
        isä-Takalan kirjoitti:

Suosittelen.

Rajalla sain erittäin töykeää palvelua. Täysin vääriä neuvoja. Onneksi on valinnanvaraa. Rahastusta.

• mirkka

Suututtaa Koskentalon lepsu asenne salassapitovelvollisuuteen. Laulaa ihmisten asiat kuin satakieli :D

• lllll

Ei ikinä enää Koskentaloa meille, uskomattoman töykeä ja ylimielinen eläinlääkäri. Mai-Vetissa ja Eläinklinikalla, kuten myös Takalassa on aina saanut asiallista palvelua.

• hurttaryhmä

Töykeää ja ylimielistä on Koskentalon käytös ollut aina, kun olen joutunut siellä käymään. Rintasalo osaa ortopedisen erikoisosaamisen, mutta käytkseltään töykeä hänkin. Takalassa ja Mai Vetissa olensaanut hyvää ja ystävällistä palvelua ja koiratkin on tykänneet henk. kunnasta.

• Koiranomistaja

Takalaan en vie koiraani enää. Liian monta asiakasta kerralla ja lopputuloksena tyytymätön asiakas.

Muitakin vaihtoehtoja on. Eläinklinikalla olen saanut henkilökohtaista palvelua aina ja ollut tyytyväinen.

• priorisointi kuntoon

Takala on mulkk* mutta mitä väliä sillä on, jos kerran osaa hoitaa eläimiä hyvin?

• Herranro41

Isä Takala oli huippu, poika todella kauas puusta pudonnut. Pelkää mm. saksanpaimenkoiria ja se näkyy hoidossa. Vein kissan sinne epilepsiaepäilyn vuoksi tarkkailuun vuorokaudeksi. Väittivät ettei yhtään kohtausta ollut, kotiin tultuani niitä oli edelleen n. puolen tunnin välein. Kissaa puri käärme ja väkisin halusi ottaa rtg:n tassusta, jos se onkin murtunut. Yhden kissan vein lopetettavaksi, pisti nahoista piikin läpi, ruiskautti aineen ilmaan ennen kuin huomasi. Syytä lopetukseen eivät kysyneet. Odotin tunnin rauhotetun kissan kans kun Sami hyppäsi hoitamassa muita.
      Päivystävä Kangas hoiti auton alle jäänyttä koiraani. Hänen mukaansa koira ok. Kun vein sen muualle hoitoon, selvisi vammat: 3 kylkiluuta poikki, välilevy kasassa, keuhkoissa nestettä ja maksa sekä munuiset osin tuhoutuneet. Koskentalo hyvä. Animagi Ravirata ok. Animagi (ent. MaiVet tuleva Evidencia) ihan huippu Merjan ja henkilökunnan osalta. Lämminhenkinen, osaava ja ei turhia tutkimuksia teettävä.

• Herranro41taas

Lillvet Ilmajoki huono. Hain pennulle 3 kk rokotukset niin Kaj ei huomioinut pentua mitenkään. Kun olisi kiven rokottanut. Kuinka tärkeä on tuon ikäiselle saada hyviä kokemuksia!

• Gyjhvg

Kokemusta mai vetistä ja Takalasta molemmat paikat hyviä. Homma hoitunut molemmissa. Takalalla saattaa ottaa vastaan myös normiajan ulkopuolella. Siitä iso kiitos täältä

• MinunMielipiteeniOnTämä

Meillä myös kuskattu Takalan isällä ja pojalla koiria liki 30 vuotta. Isä-Takala oli ihan huippuhyvä, poika Sami niin ikään hyvä, mutta valitettavasti kovin kiireinen hevosten kanssa. MaiVet ihan ok. Koskentalolla kerran käyneenä totean, että ei enää koskaan. Ortopedi Rintasalo on ottanut yhet lonkkakuvat ja hoitanut yhen kasvuruston murtuman, käytös todella töykeää ja ylimielistä, vaikka ortopedian asiantuntemus on alueen paras. Valitse Takala tai Maivet.

• sivusta-seurannu

Varokaa sitä Koskentaloa. Herra varjele kaikkia jotka hänen kanssaan joutuvat tekemisiin!!! Tekee perättömiä virka-apu pyyntöjä poliisille ja laukkaa milloin minkäkin ilmiannon perusteella tiloilla. Esittelee itsensä ja toteaa: "Nyt sinä olet vaikeuksissa!!"
      Paras:

oli mennyt tilalle ja ruvennut mesoamaan että teillä kasvatuksessa niin huono kuntoisia eläimiä että!! Isäntä kysyny että koska ollu? Ei sillä oo mitää väliä, oli helena tuumannu. ongelma oli siinä ettei tilalla ollu pidetty eläimiä viimeiseen 10 vuoteen....
      Jostain syystä tarkastus oli loppunu siihen....

• Ravioli68

Huono kokemus Evidensia Raviskasta. Koiralla luusyöpä, jota ei siellä huomattu. Eläinlääkäri epäili ristisidevammaa, jota lähdettiin Akaaalle hoitamaan/leikkaukseen ( kesälomien takia ei olisi sjoella onnistunut). Siellä epäiltiin heti muuta. Ottivat uudet kuvat ja tuli musertava diagnoosi. Aikaa käyntien välissä 10 päivää. Laitoin palautetta Evidensialle, mutta heidän " vastuueläinlääkäri" oli katsonut, että heillä ei oltu tehty virhettä. Boikottilistalleni joutui kyseinen firma.

• rahatlähelle

Suosin yksityisiä yrittäjiä (Takala, Lillvet) jotka pitävät kilpailullaan hinnat kurissa. Evidensia on ulkomaisessa omistuksessa oleva ketju jonka päätarkoitus on kerätä Wallenbergille lisää omaisuutta.

• Hellvett

Ei ikinä lillvettiin ainakaan luustokuvauksiin. Huolimatonta työtä tekee. Ihme että edes hyväksyivät jukan ottamat kuvat. Kuukausi myöhemmin lonkkatulos muuttui jukan ottamista C-lonkista muualla otettuista kuvista A-lonkkaiseksi..

• Eienäätakalaan

En ainakaan voi suositella Takalaa...kissa vietiin 15min. tarkastusajalle,joka venyi yli kolmeen tuntiin..omistajlle vaan sanottiin että on muita hätätapauksia ja voi mennä hetkeksi vaikka kotiin odottamaan. Takasin tullessa yllättäen kissalle oli tehty ilman lupaa kaiken maailman kokeet ja ultrat..sitte lyötiin lasku käteen ja tuumattiin vaan että tehty mikä tehty..kiitos tästä ensimmäisestä a viimeisestä vierailusta Takalan eläinklinikalla.

• Anonyymi

Lillvet tai Takala.

• Anonyymi

Antibioottia saa Takalalta syöpäkasvaimii ,ei auttanut.

• Anonyymi

Joo en itsekkään suosittele viemään Takalalle.
      Vietiin kissa kastraatioon ja samalla leikattiin piilokives pois. Tehtiin kaikki niin kuin ohjeissa käsketään ja kauluri ollut leikkaus päivästä asti, paitsi syödessä ja silloinkin itse vahdittiin ettei vaan koske haavaan. Alkoi toisena päivänä jo näyttää oudolle haava ja kolmantena päivä vuoti ja turvoksissa, soitin heti ja kerroin asian niin sanottiin et laita kuvat vastataan heti kun 2 potilasta juuri kotiutettu. Odotin noin 10 tuntia kunnes vasta insta viestin kautta vastattiin eikä pahoiteltu ollenkaan. Sitten tuli sähköpostiin että laita kuvat maanantaina niin katsotaan sit uudestaan. Haavassa siis näkyi jo pieni "reikä" josta mainitsin ja mitään ei ole vastattu siihen.
      Vein kunnalle ja yllätys olikin tosi paha tulehdus ja kunnan eläinlääkäri ihmetteli kun ei ollut mainintaa kipulääkkeistä et liekkö ollenkaan on saanut leikkauksessa eikä ainakaan sen jälkeenkään meinitti että pitäisi antaa 🤔
      Hirveintä että kun on elävä olento ja itsellä hätä kun toinen ei voi hyvin ja sit itse paikkaa ei edes kiinnosta vastata mitä teen ja onko hätä.
      Ohjeistuksessa kummiski luki et oltava saman tien yhteydessä kyseiseen lääkäriin jos jotain tulee..

Toki jollain voi olla hyviä kokemuksia, mutta itsellä jäi niiiin paska maku suuhun että itse en voi suosia.

• Anonyymi

Koskentalo naputti varsojen omistajille entisaikaan miten huonosti olette opettaneet varsanne. Aikansa naputti kipakasti raveissakin dopintestiin menijöille. Loppuhan siitä tuli kun hevosmiehet karttoi tätä naista. Naputti myös päivystyksen aikana jos joutui lähtemään kesken unien katsomaan halvaantunutta lehmää. Paljon on pahaa aiheuttanut tämä tohtori vihamielisellä käytöksellään eläintenpitäjiä kohtaan. Kun tohtorinna tuli kotiini hoitamaan eläintä n.klo 20.00 illalla otin hänet kohteliaasti vastaan , kuinka ollakaan helena oli tosi kohtelias kun työaika oli varsin maltillinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe