Härkänainen ja Oinasmies

Miten käy?

Olen pari kuukautta sitten aloittanut tapailemaan oinasmiestä. Hän on hyvin ulospäinsuuntautunut, yltiösosiaalinen ihminen ja aina menossa. Hän on hyvin spontaani. Hänellä on johtajaluonnetta ja hän on menestyvä ja hyvin älykäs ihminen. Hän on myös mustasukkainen. Hän on uskomattoman komea. Seksi hänen kanssaan on mahtavaa! Hän on myös hellä ja huomaavainen ja jaksaa välittää läheisistään ja ystävistään. Toisaalta olen huomannut hänen helposti arvostelevan muita ihmisiä ja ehkä pitävän itseään muita parempana. Hän vei täysin jalat altani heti ensitapaamisesta lähtien. En ole koskaan ennen ihaillut ketään miestä näin paljon tai ollut näin ihastunut kehenkään. Tunnen olevani maailman onnellisin tyttö, kun hän haluaa olla juuri minun kanssani.

Olen aiemminkin seurustellut oinasmiehn kanssa. Meillä oli todella upea suhde ensimmäiset pari vuotta ja vieläkin joskus ikävöin niitä aikoja. Seuraavat pari vuotta olivatkin täyttä helvettiä. En vain pystynyt päästämään irti, kun loin jonkinlaisen riippuvuussuhteen häneen. Sitten hän jätti minut toisen naisen vuoksi. Ero oli todella tuskaista minulle.

Nyt olen siis tehnyt saman virheen ja ihastunut taas oinasmieheen. Mitenköhän käy? Onko vinkkejä, miten rakentaa hyvä ja toimiva suhde oinasmiehen kanssa? Vai onko parempi nauttia suhteesta tuliseen oinasmieheen niin kauan kuin sitä onnea kestää ja päästää irti ja unohtaa koko mies sitten kun se loppuu? Itse olen päätynyt jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Ajattelin ottaa suhteemme kevyesti, enkä edes haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta. Näkee sitten mihin suhde johtaa, mutta parempi ehkä ettei laita sen varaan liikaa toiveita ja odotuksia.

3

4098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri, jos..

Niin. Oinas ja härkä vetää toisiaan puoleensa, olen huomannut. Mieletön fyysinen jännite. Härkänä ihailen hänen vahvuuttaan. Tähän asti olen aina törmännyt miehiin, joissa on jotain hoivattavaa. Tässä miehessä ei ole, vaan kerrankin saisin itse sitä huomiota.

Mutta. Koska härkä tarvitsee suhteeseen tunteita ja sitoutumista jne... (tiedät mitä tarkoitan), ja oinas ei niitä halua antaa, tulisin olemaan monta iltaa onneton odottaessani hänen yhteydenottoaan.

Eli: jos pystyt takaamaan hänelle vapaan rakkauden, voit onnistua. Itse koen, että myöhemmin, kun olen tarpeeksi itsenäinen ja kypsä, ja osaan olla vain keskenäni, niin sitten suhde tuohon mieheen onnistuu. Odotamme jo molemmat, että pääsisimme lopulta samaan vanhainkotiin (40 v päästä) ;) Edessä loistava tulevaisuus, siis. Hyvää kannattaa odottaa.. :)

• härkäneitia

Muistan itse kun nuorempana ensirakkauteni oli oinasmies. Sen jälkeen muut suhteet eivät vetäneet vertoja häneen, aina tuli vanha heila mieleen ja ihanat ajat. Olisiko ensi rakkaus ja ensihuuma en tiedä..
      Nyt olin ollut vuoden verran ilman suhdetta ja ajattelin että saanpahan olla itsekseni. Sitten uusi ihana oinasmies otti ja tuli tutustumaan ja siitä se sitten lähti.
      Oinaassa härkää viehättää jokin. Onko se spontaanius ja päättäväisyys, johtaja-asenne.
      Tämän miehen voin kuvitella rinnalleni :) itse olen melkoinen äitihahmo ja mies on mies talossa kuitenkin ollessa läsnä kodin askareissa sekä muistaen minua oikeasti yllättävillä ihanilla yllätyksillä :)
      Minusta oinasmies ja härkänainen on loistava yhdistelmä :)

• suko1

Olen yli vuoden verran ollut kuin paita ja pylly oinaksen kanssa:D Aiemmin olen seurustellut neitsyen (kusipää-petti ja käytti hyväkseen mun kiltteyttä, 2v.)kanssa, skorpionin (oli iso ikäero, josta johtuvia ongelmia 4v.),ja sitten vieläpuukotus (ravulta, joka oli sekakäyttäjä, 1,5v).

IHAN SAMA SE, MIKÄ ON HOROSKOOPPI, KUNHAN VAIN IHMISET VOISIVAT kATSOA MAAILMAA ERI TAVALLA.. Terveisin ihminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe