saiko ansionsa mukaan?? en nähnyt niitä jaksoja,missä john on saanut marlenan takaisin..
mitä alexille tapahtui?
4
677
Vastaukset
- päivien viemää
Alex putosi rotkoon tapellessaan Johnin kaa.
- kskksk
Kuoliko Alex vai herääkö henkiin taas jossain hamassa tulevaisuudessaniinkuin tässä sarjassa on tapana.En ole pitkiin aikoihin katsonut kuin muutaman jakson sieltä täältä.Ei jaksa ihan joka päivä kun juonessa pysyy näköjään muutenkin kiinni.
- sarjahan on
kskksk kirjoitti:
Kuoliko Alex vai herääkö henkiin taas jossain hamassa tulevaisuudessaniinkuin tässä sarjassa on tapana.En ole pitkiin aikoihin katsonut kuin muutaman jakson sieltä täältä.Ei jaksa ihan joka päivä kun juonessa pysyy näköjään muutenkin kiinni.
ihan uskomaton, kun siinä kuollut ihmisiä pilvin pimein ja kas ovatkin kuitenkin hengissä..?
Haudattukin ja silti nousseet "ylös" ja parhaat useita kertoja...Nytkin Jack on kuin onkin hengissä vaikka käsittääkseni haudattiin...
Sitä vaan, että jos lapset sattuvat katsomaan sarjaa, niin minkä käsityksen saavat kuolemasta?
Varmaan Alex nousee vielä haudastaan. T.Kyyninen - pissis^^
sarjahan on kirjoitti:
ihan uskomaton, kun siinä kuollut ihmisiä pilvin pimein ja kas ovatkin kuitenkin hengissä..?
Haudattukin ja silti nousseet "ylös" ja parhaat useita kertoja...Nytkin Jack on kuin onkin hengissä vaikka käsittääkseni haudattiin...
Sitä vaan, että jos lapset sattuvat katsomaan sarjaa, niin minkä käsityksen saavat kuolemasta?
Varmaan Alex nousee vielä haudastaan. T.KyyninenJack lavasti oman kuolemansa ja sillo ku oli se saari homma niin Tony Dimera halusi että kaikki kärsisi ja oikeestihan niitä ei ees haudattu vaan ne ruumiit vaihdettiin ja Dimera kuljetti ne huumattuna sinne saarelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667