Löytyykö tältä palstalta ihmisiä jotka 1970 luvun lopulla olivat kesäsiirtolassa särkisalossa...????
Pensalo
23
3273
Vastaukset
- juuuh
Mä olin kanssa noihin aikoihin muutaman kerran. Vieläköhän se kummituspappi kiipeilee katolla :D
- särkisalo
Eipä ole enää koko pensaloa tai pensalo on mutta ei kesäsiirtolaa 2 vuotta sitten rakennukset purettiin ja myytiin kahtena erillisenä tonttina!!
vuokrasopimus loppui!!- vvvvvvvvvvvvvvvvvvv
ei löydy
- RakkuPintanen
Löytyy, itekin olin koko -70luvun, ja -80 luvun alun pensalossa :D
- 80luku
Hep, muistan tarinat kummitus papista, ja ne yölliset retket tyttösiirtolaan ja kun kiinni jäätiin niin yöllä pukille seisomaan kalsarit jalassa :)
- Anonyymi
Vanha ketju mut itse olin 80 luvun lopulla hiekkarannassa ..muistan kans hyvin yölliset retket pensaloon ja pappi tarinat 👌
- Anonyymi
Minä olin v. 1985 koulun leirikoulussa Särkisalossa ja tarina Pensalon papista tuli tutuksi...
- Anonyymi
Olin useampaan kertaan rynditiivisteet mukaan pakattuina. Rankaisupukki tuli myös tutuksi ....en muista syytä, mutta paikallaan piti seistä ;). Siellä oli miesvalvoja, joka ajeli Vespalla....muistaako muut?
- Anonyymi
Hyvin muistan. Ja sillä (taistelupukilla) tuli seisottua useammankin kerran. Silloin harmitti, nyt ne hienoja ja mukavia muistoja.
T. Tamminen - Anonyymi
Juuh, se oli Masa ;)
- Anonyymi
Särkisalon hiekkarannassa tuli oltua joskus 70 luvun lopussa - 80 luvun alussa, joitakin kesiä putkeen.
- Anonyymi
Olin aikanaan,joskus 1970 luvun puoless väliä
- Anonyymi
Itse taisin olla 80 luvulla siel kaikki kesälomat.
Paljon mukavia muistoja jäänyt tuolta ajalta.
T: kaitsu - Anonyymi
Olin 1950 luvulla Särkisalon pensalon kesäsiirtolassa, olin n. 6 - 8 vuoden ikäinen. Onko sen aikaisesta jotain dokumenttia ja vanhoja valokuvia?
Terv. Kauko Laiho Turku kauko.laiho - Anonyymi
Hammarberg morjens. Olin varmaan 4 kertaa putkeen tuolla ja hauskaa oli, viimeiset kerrat tuvan vanhempana ja silloin saatiin itse olla mukana järjestämässä yö kävellä. Hienoja muistoja ja terveisiä kaikille ketkä tunnistaa .( ent wiss )
- Anonyymi
Tunnistan :)
- Anonyymi
Kyl muistan Hammarbergin
- Anonyymi
Muistoja useammalta kesältä😊 Särkisalossa. Ent. Gröhn sisarukset Katja ja Anu
- Anonyymi
Hauskat muistot kesäsiirtolaajasta, mutta vuosi oli, jos oikein muistan 1958-1960
- Anonyymi
Silloisen Kaulakoruni hävisi sinne johonkin.
- Anonyymi
ootko ajatellut tilata ruokaa woltista kun et jaksa ruokaa väsätä tai on roskaruuan himo? Woltista saat koodilla U6A6K 3x4e alennuksen tilauksesta, nauttikaa :)
ja hyvää joulun odotusta kaikille :) - Anonyymi
ite ollu 90 luvulla viel ... nykysin en tidä onko mitään tpimintaa .... muistan pensalossa vietetyt ajat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392085Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821520- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886