Pensalo

Turuust

Löytyykö tältä palstalta ihmisiä jotka 1970 luvun lopulla olivat kesäsiirtolassa särkisalossa...????

25

2885

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuh

      Mä olin kanssa noihin aikoihin muutaman kerran. Vieläköhän se kummituspappi kiipeilee katolla :D

    • särkisalo

      Eipä ole enää koko pensaloa tai pensalo on mutta ei kesäsiirtolaa 2 vuotta sitten rakennukset purettiin ja myytiin kahtena erillisenä tonttina!!
      vuokrasopimus loppui!!

      • vvvvvvvvvvvvvvvvvvv

        ei löydy


    • RakkuPintanen

      Löytyy, itekin olin koko -70luvun, ja -80 luvun alun pensalossa :D

    • 80luku

      Hep, muistan tarinat kummitus papista, ja ne yölliset retket tyttösiirtolaan ja kun kiinni jäätiin niin yöllä pukille seisomaan kalsarit jalassa :)

    • Anonyymi

      Vanha ketju mut itse olin 80 luvun lopulla hiekkarannassa ..muistan kans hyvin yölliset retket pensaloon ja pappi tarinat 👌

    • Anonyymi

      Minä olin v. 1985 koulun leirikoulussa Särkisalossa ja tarina Pensalon papista tuli tutuksi...

    • Anonyymi

      Olin useampaan kertaan rynditiivisteet mukaan pakattuina. Rankaisupukki tuli myös tutuksi ....en muista syytä, mutta paikallaan piti seistä ;). Siellä oli miesvalvoja, joka ajeli Vespalla....muistaako muut?

      • Anonyymi

        Hyvin muistan. Ja sillä (taistelupukilla) tuli seisottua useammankin kerran. Silloin harmitti, nyt ne hienoja ja mukavia muistoja.
        T. Tamminen


      • Anonyymi

        Juuh, se oli Masa ;)


    • Anonyymi

      Särkisalon hiekkarannassa tuli oltua joskus 70 luvun lopussa - 80 luvun alussa, joitakin kesiä putkeen.

    • Anonyymi

      Olin aikanaan,joskus 1970 luvun puoless väliä

    • Anonyymi

      Itse taisin olla 80 luvulla siel kaikki kesälomat.
      Paljon mukavia muistoja jäänyt tuolta ajalta.
      T: kaitsu

    • Anonyymi

      Olin 1950 luvulla Särkisalon pensalon kesäsiirtolassa, olin n. 6 - 8 vuoden ikäinen. Onko sen aikaisesta jotain dokumenttia ja vanhoja valokuvia?
      Terv. Kauko Laiho Turku kauko.laiho

    • Anonyymi

      Hammarberg morjens. Olin varmaan 4 kertaa putkeen tuolla ja hauskaa oli, viimeiset kerrat tuvan vanhempana ja silloin saatiin itse olla mukana järjestämässä yö kävellä. Hienoja muistoja ja terveisiä kaikille ketkä tunnistaa .( ent wiss )

      • Anonyymi

        Tunnistan :)


      • Anonyymi

        Kyl muistan Hammarbergin


    • Anonyymi

      Muistoja useammalta kesältä😊 Särkisalossa. Ent. Gröhn sisarukset Katja ja Anu

      • Anonyymi

        Olis hienoa saada kuvia Hiekkarannasta, sekä Pensalosta, jos on.
        rantanenpertti5(at)gmail.com


    • Anonyymi

      Hauskat muistot kesäsiirtolaajasta, mutta vuosi oli, jos oikein muistan 1958-1960

    • Anonyymi

      Silloisen Kaulakoruni hävisi sinne johonkin.

    • Anonyymi

      Jos jollakulla on kuvia Pensalosta, tai Hiekkarannasta, niin ottaisin ilomielin vastaan.
      rantanenpertti5(at)gmail.com kiitos

    • Moi
      löytyykö sulta jotain kuvia Pensalosta? jos löytyy, niin voi lähettää osoitteeseen..rantanenpertti5(at) gmail.com...kiitos

    • Anonyymi

      ootko ajatellut tilata ruokaa woltista kun et jaksa ruokaa väsätä tai on roskaruuan himo? Woltista saat koodilla U6A6K 3x4e alennuksen tilauksesta, nauttikaa :)
      ja hyvää joulun odotusta kaikille :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe