Pensalo

Löytyykö tältä palstalta ihmisiä jotka 1970 luvun lopulla olivat kesäsiirtolassa särkisalossa...????
Ilmoita

9 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Mä olin kanssa noihin aikoihin muutaman kerran. Vieläköhän se kummituspappi kiipeilee katolla :D
Ilmoita
Eipä ole enää koko pensaloa tai pensalo on mutta ei kesäsiirtolaa 2 vuotta sitten rakennukset purettiin ja myytiin kahtena erillisenä tonttina!!
vuokrasopimus loppui!!
1 VASTAUS:
ei löydy
+Lisää kommentti
Löytyy, itekin olin koko -70luvun, ja -80 luvun alun pensalossa :D
Ilmoita
Hep, muistan tarinat kummitus papista, ja ne yölliset retket tyttösiirtolaan ja kun kiinni jäätiin niin yöllä pukille seisomaan kalsarit jalassa :)
Ilmoita
Vanha ketju mut itse olin 80 luvun lopulla hiekkarannassa ..muistan kans hyvin yölliset retket pensaloon ja pappi tarinat 👌
Ilmoita
Minä olin v. 1985 koulun leirikoulussa Särkisalossa ja tarina Pensalon papista tuli tutuksi...
Ilmoita
Olin useampaan kertaan rynditiivisteet mukaan pakattuina. Rankaisupukki tuli myös tutuksi ....en muista syytä, mutta paikallaan piti seistä ;). Siellä oli miesvalvoja, joka ajeli Vespalla....muistaako muut?
1 VASTAUS:
Hyvin muistan. Ja sillä (taistelupukilla) tuli seisottua useammankin kerran. Silloin harmitti, nyt ne hienoja ja mukavia muistoja.
T. Tamminen
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pensalo

Löytyykö tältä palstalta ihmisiä jotka 1970 luvun lopulla olivat kesäsiirtolassa särkisalossa...????

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta