Eroe tuossa alla

lainasi Raamatusta kohdan (Matt.19:12) joka hänen mielestään koskee homoja.

Hänellä vaan jäi kertomatta se mitä aiemmissa jakeissa lukee.

Kyseisellä kohdalla tarkoiteyaan avioon kelpaamattomina niitä jotka ovat aviorikkojia kuten vaikkapa Mohikaani.

Matt.19:3 Ja fariseuksia tuli hänen luoksensa, ja he kiusasivat häntä sanoen: "Onko miehen lupa hyljätä vaimonsa mistä syystä tahansa?"
Matt.19:6 Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."

Aika helppo on Eroelle ja Mohikaanille tuo kohta tulkita...tarvii vaan lukea mitä edellisisä jakeissa sanottiin.

8

308

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä mietin että ketkä jumala on yhdistänyt? Onko Jumala yhdistänyt sen tai sen tai sen....

No ihmisen sydämen kovuuden tähden erokirjaankin annettiin lupa. Joskus mietin, oliko oikeastaan tarkoitus että ihmisen avioliitto ei koskaan hajoaisi ja jos se hajosi niin mikä on rangaistus.

• Eroe alla myönsikin jo erehtyneensä asiassa.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000038791569

• * Ja voimme miehenä ja naisena saada perilloisä, olemme siis avioon kelpaavia. Toista on "parit", joilla ei ole mitään mahdollisuuttakaan täyttää avillista valvollisuutta ja Jumalan antamaa käskyä avioliitossa oleville, "Lisääntykää ja täyttäkämaa." Aviooan kelpaavat voivat sen thdä, mutta avioon kelpaamattomat eivät, siitä tässä on kyse, ei moraalista. Että pieleen meni sinun syytöksesi, niin siinä sitten käy, kun on täällä ainoastaan vikoilemassa ja tuomitsemassa ja syyttämässä milloin mistäkin, PE.KU!
      * Sulla on , täytyy olla tosi huono omatunto ja itsetunto, kun syyttämällä ja vikoilemalla pönkäät egoasi!

• ihan kuten siellä lukee.

Matteuksen 19:n luvun alku kertoo että olet aviorikkojana tehnyt itsestäsi ihmisenä avioon kelpaamattoman.

Ja jatkat elämistä kyseisessä synnissä ja vieläpä vääristäen "Jumalan sanaa" eduksesi.

• synnitön ?
        Pe.ku kirjoitti:

ihan kuten siellä lukee.

Matteuksen 19:n luvun alku kertoo että olet aviorikkojana tehnyt itsestäsi ihmisenä avioon kelpaamattoman.

Ja jatkat elämistä kyseisessä synnissä ja vieläpä vääristäen "Jumalan sanaa" eduksesi.

Sinäkö Pe.ku olet sitten synnitön ?

Miksi olet niin innokas kivittämään uskovia ?

Tuo syyttelyn halusi, ei ole tervettä, mutta sinähän olet uskomaton ihminen, etkä siis ymmärrä mitä teet.

• tuo
        Pe.ku kirjoitti:

ihan kuten siellä lukee.

Hyvin koomista ja outoa tuo Pe.ku:n toiminta yleisenä syyttäjänä. Uskomaton ihminen leikkii raamatun kanssa, vaikka ei edes itse ymmärrä siitä lukemastaan sen vertaa, että tottelisi Jeesusta ja tekisi parannuksen synneistään.

• synnitön ? kirjoitti:

Sinäkö Pe.ku olet sitten synnitön ?

Miksi olet niin innokas kivittämään uskovia ?

Tuo syyttelyn halusi, ei ole tervettä, mutta sinähän olet uskomaton ihminen, etkä siis ymmärrä mitä teet.

kristinuskovilla on syntinsä oppinsa mukaan mutta ei ulkopuolisilla.

Sanoinkin että tulkitsin Raamattua niinkuin siellä lukee.
        Mohikaani ja Eroe taas tulkitsivat Raamattua siten kuin siellä ei lue.

• umpi-hetero
        tuo kirjoitti:

Hyvin koomista ja outoa tuo Pe.ku:n toiminta yleisenä syyttäjänä. Uskomaton ihminen leikkii raamatun kanssa, vaikka ei edes itse ymmärrä siitä lukemastaan sen vertaa, että tottelisi Jeesusta ja tekisi parannuksen synneistään.

Pe.ku ei siis saisi lukea raamattua? tätäkö tarkoitat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      416
      1670
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      757
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      714
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      691
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      645
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      537
    10. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      30
      492
    Aihe