Osuuspankki on "Meidän pankki" :)

Me kaikki omistamme

Kyllä on mukavaa kun saa olla omistajajäsen osuusliikeperiaatteella toimivassa hyvämaineisessa ja luotettavassa pankissa. Pääsee päättämään oman pankkinsa asioista ja saa omistaja-asiakkaan täydet edut ja bonukset.

Tässä kiva sivu aiheesta "Meidän pankki". :)
http://www.elisanet.fi/meidanpankki/

33

1574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei kallein

      Paljonko on käyttötilin korko? Onko se päiväsaldolle?

      Saatko pankki- ja luottokorttin sekä verkkopankin maksutta?

      • jopa.

        saa,
        jopa **** tähden laskuja
        ja siten joskus saa edullista lainaa jos tarvis.


      • huh huh

        Paska pankki, ei pääse katsomaan edes palvelumaksuja, ennen kuin kirjautuu palveluun? Pitääkö minun ensin liittyä asiakkaaksi ja vasta sitten voin katsoa, paljonko asiakkuus maksaa? Kusetukselta minusta vaikuttaa:

        https://www.op.fi/op?cid=150045506&srcpl=3


        Ainakin yhden hinnan löysin, 1,5€/kk yhdestä kortista, jonka toisesta pankista saa ilmaiseksi. Hohhoijaat....


        https://www.op.fi/op?cid=150513122&srcpl=3

        OP-Visa Debitin palvelumaksut

        Kortin kuukausimaksu on 1,50 euroa. Kuukausimaksun voit kuitata bonuksilla.
        Nostot Ottopisteistä ovat maksuttomia.
        Euromääräiset nostot muista automaateista maksavat 1 euro 2,0 % noston määrästä.
        Muiden valuuttojen nostamisesta veloitetaan 2 euroa 2,5 % noston määrästä. Lisäksi voidaan periä maakohtainen provisio.


      • fgd
        huh huh kirjoitti:

        Paska pankki, ei pääse katsomaan edes palvelumaksuja, ennen kuin kirjautuu palveluun? Pitääkö minun ensin liittyä asiakkaaksi ja vasta sitten voin katsoa, paljonko asiakkuus maksaa? Kusetukselta minusta vaikuttaa:

        https://www.op.fi/op?cid=150045506&srcpl=3


        Ainakin yhden hinnan löysin, 1,5€/kk yhdestä kortista, jonka toisesta pankista saa ilmaiseksi. Hohhoijaat....


        https://www.op.fi/op?cid=150513122&srcpl=3

        OP-Visa Debitin palvelumaksut

        Kortin kuukausimaksu on 1,50 euroa. Kuukausimaksun voit kuitata bonuksilla.
        Nostot Ottopisteistä ovat maksuttomia.
        Euromääräiset nostot muista automaateista maksavat 1 euro 2,0 % noston määrästä.
        Muiden valuuttojen nostamisesta veloitetaan 2 euroa 2,5 % noston määrästä. Lisäksi voidaan periä maakohtainen provisio.

        Kannattais varmaan jo totutella siihen ajatukseen, että mitään et saa nykymaailmassa ilmaiseksi


      • niin se on aina aamen
        huh huh kirjoitti:

        Paska pankki, ei pääse katsomaan edes palvelumaksuja, ennen kuin kirjautuu palveluun? Pitääkö minun ensin liittyä asiakkaaksi ja vasta sitten voin katsoa, paljonko asiakkuus maksaa? Kusetukselta minusta vaikuttaa:

        https://www.op.fi/op?cid=150045506&srcpl=3


        Ainakin yhden hinnan löysin, 1,5€/kk yhdestä kortista, jonka toisesta pankista saa ilmaiseksi. Hohhoijaat....


        https://www.op.fi/op?cid=150513122&srcpl=3

        OP-Visa Debitin palvelumaksut

        Kortin kuukausimaksu on 1,50 euroa. Kuukausimaksun voit kuitata bonuksilla.
        Nostot Ottopisteistä ovat maksuttomia.
        Euromääräiset nostot muista automaateista maksavat 1 euro 2,0 % noston määrästä.
        Muiden valuuttojen nostamisesta veloitetaan 2 euroa 2,5 % noston määrästä. Lisäksi voidaan periä maakohtainen provisio.

        mut omistaja jäsenille kaikki ilmaista ja raha tulee rahan luokse


      • isotuloista kun
        niin se on aina aamen kirjoitti:

        mut omistaja jäsenille kaikki ilmaista ja raha tulee rahan luokse

        noin elvistelet? tiedoksesi että ei tarvi olla persaukinen joutuakseen maksamaan op palveluista. riittää ettei ole lainaa eikä vakuutuksia! ei noi palvelut ilmaisia ole op.ssä. sehän on ryövääjäpankki joka kiskoo satavarmasti jollain tavalla ne maksut. vaikka sitten piilotettuna johonkin muuhun palveluun.


      • voi lapsukaiset
        isotuloista kun kirjoitti:

        noin elvistelet? tiedoksesi että ei tarvi olla persaukinen joutuakseen maksamaan op palveluista. riittää ettei ole lainaa eikä vakuutuksia! ei noi palvelut ilmaisia ole op.ssä. sehän on ryövääjäpankki joka kiskoo satavarmasti jollain tavalla ne maksut. vaikka sitten piilotettuna johonkin muuhun palveluun.

        niin yksinkertaista se on; ei kisko

        -Pankki saa tuloja esim. siitä että lainaa minulle rahaa 0.3 marginaalilla, ja maksaa talletukselleni pienemmän koron kun millä itse ottolainaa.

        Näin yksinkertaisia asioita nämä ovat, kenenkään ei tarvitse kärsiä vääryyttä eikä kenenkään tarvitse kiskoa tai tulla kiskotuksi :) - Mörköjä on vain pessimististen ja katkerien ihmisten mielissä


      • ruusuista kuvaa
        voi lapsukaiset kirjoitti:

        niin yksinkertaista se on; ei kisko

        -Pankki saa tuloja esim. siitä että lainaa minulle rahaa 0.3 marginaalilla, ja maksaa talletukselleni pienemmän koron kun millä itse ottolainaa.

        Näin yksinkertaisia asioita nämä ovat, kenenkään ei tarvitse kärsiä vääryyttä eikä kenenkään tarvitse kiskoa tai tulla kiskotuksi :) - Mörköjä on vain pessimististen ja katkerien ihmisten mielissä

        RAKKAASTA osuuspankistasi. Onhan se tietysti ymmärrettävää kun tietää että saat jotain hyödyt siitä. Tosin ruusuilla on ne piikit.


      • höh
        isotuloista kun kirjoitti:

        noin elvistelet? tiedoksesi että ei tarvi olla persaukinen joutuakseen maksamaan op palveluista. riittää ettei ole lainaa eikä vakuutuksia! ei noi palvelut ilmaisia ole op.ssä. sehän on ryövääjäpankki joka kiskoo satavarmasti jollain tavalla ne maksut. vaikka sitten piilotettuna johonkin muuhun palveluun.

        siis miten niin isotuloista? eihän nyt ainakaan ansiotuloilla eli työtä tekemällä monikaan rikastu. en minä ainakaan.
        voihan ihminen olla varakas ja vauras (paljon omaisuutta ja varantoa) ilman "isoja tuloja".

        eihän sitä ole pakko uskoa että osuuspankissa on ilmaiset palvelut rahaihmisille. Eli niille,joilla on talletuksia tai lainaa. On vain kumma,ettei tämä mene kaikille kaaliin, kun ei siinä mitään kummallista ole. Niinhän se on muissakin pankeissa. Ei ainakaan mua osuuspankki ryövää kun lainaa rahaa hyvillä ehdoilla ja kilpailukykyisellä marginaalilla, antaa ilmaiset palvelut ja sen lisäksi n. 150 euroa vuodessa bonusta. Kyllä mulle ainakin se raha kelpaa.


      • voi kuule niin
        fgd kirjoitti:

        Kannattais varmaan jo totutella siihen ajatukseen, että mitään et saa nykymaailmassa ilmaiseksi

        >Kannattais varmaan jo totutella siihen ajatukseen, >että mitään et saa nykymaailmassa ilmaiseksi

        Elämässä saa paljon hyviä juttuja ilmaiseksi.
        Paikkansa pitävä sananlasku kuuluu: Ahneella on kylläinen loppu ;)

        Toinen hyvä ja paikkansa pitävä sanonta on: Raha tulee rahan luokse.

        Kyllä kai joku osuuspankin asiakaskin joutuu palvelumaksuja maksamaan, jos ei ole täppiä millä mällätä tai sitten ei ole lainaa. Normaalisti talouttaan hyvin hoitavilla ihmisillä on kuitenkin sen verran rahaa tai lainaa että ei moisia maksuja joudu maksamaan.


      • maksamme
        voi lapsukaiset kirjoitti:

        niin yksinkertaista se on; ei kisko

        -Pankki saa tuloja esim. siitä että lainaa minulle rahaa 0.3 marginaalilla, ja maksaa talletukselleni pienemmän koron kun millä itse ottolainaa.

        Näin yksinkertaisia asioita nämä ovat, kenenkään ei tarvitse kärsiä vääryyttä eikä kenenkään tarvitse kiskoa tai tulla kiskotuksi :) - Mörköjä on vain pessimististen ja katkerien ihmisten mielissä

        "-Pankki saa tuloja esim. siitä että lainaa minulle rahaa 0.3 marginaalilla, ja maksaa talletukselleni pienemmän koron kun millä itse ottolainaa. "


        Kyllä meillä on toisinpäin,
        lainakorkomme on 4,1 %, ja on sitä vielä yli 4 vuotta ja kun nousee, maksamme lainat heti pois.

        mikään talletus ei ole alle 4,6 % tänä vuonna ollut, pääasiassa yli viis.

        (paitsi käyttötili 2,5 %


      • ennen konkkaa
        maksamme kirjoitti:

        "-Pankki saa tuloja esim. siitä että lainaa minulle rahaa 0.3 marginaalilla, ja maksaa talletukselleni pienemmän koron kun millä itse ottolainaa. "


        Kyllä meillä on toisinpäin,
        lainakorkomme on 4,1 %, ja on sitä vielä yli 4 vuotta ja kun nousee, maksamme lainat heti pois.

        mikään talletus ei ole alle 4,6 % tänä vuonna ollut, pääasiassa yli viis.

        (paitsi käyttötili 2,5 %

        Pankkihan on liikelaitos, jos kertomasi on totta niin vaihda heti pankkia. Mikään pankki ei pärjää periaatteella että antaa lainaa asiakkaalle pienemmällä korolla kuin maksaa talletuksista. Kohta on hätäkädessä ja sen on pakko ottaa kallis tukipaketti....


      • Qirer.n.a
        ennen konkkaa kirjoitti:

        Pankkihan on liikelaitos, jos kertomasi on totta niin vaihda heti pankkia. Mikään pankki ei pärjää periaatteella että antaa lainaa asiakkaalle pienemmällä korolla kuin maksaa talletuksista. Kohta on hätäkädessä ja sen on pakko ottaa kallis tukipaketti....

        pärjää ne kaupatkin vaikka myyvät usein 50 % alella

        monella on vielä pienempikin velkakorko kuin meillä,

        mailan muuttuu.


    • OP:sta

      -81 vuodesta asti ollut tili/tilit siellä.

      Nyt 40-v. olen seurannut n. vajaa 15-v. oikeasti mitä maksaa pankki/palvelut yms.

      En ole maksanut mitään palvelumaksuja kokoaikana.

      On ollut "aina" (viim. 15-v) rahaa/velkaa yli 30000€ mut yleensä yli 50000€ eli bonuksilla on mennyt maksut ja monta kertaa on tullut joitakin kymmeniä euroja ylimääräisistä bonuksista rahaa tilille.

      Säästötilin korko on 1%- prime eli 4%.Käyttötilin on yli 5000€ rahamäärällä prime-3% ,mut aina 0,25% vähintään.

      Olen ihan tyytyväinen omistajajäsenenä tulis kaikenlaisia etuja konserttien yms. lippuihin ja ois jotain illanviettoja en ole mitään niistä tosin käyttänyt mut kuiteskin.

      Netti on tosi hyvä ja helppo käyttää.

      3. laina menossa. Olen saanut itsestäni hyvin sovittua asiat.Ei ole ollut mitään lainanhoitokuluja eikä alkuun nostomaksuja vaan pelkkä laina korko ja marginaali on nyt 0,3%.

      Kaikki on pelannut ja ne soittelee heti kun haluan keskustella jostakin yms. laitan vaan nettiin viestiä.

      En nyt osaa oikein sanoo mitään negatiivistä kyseisestä pankista....

      Tietenkin olen nyt perheellisenä ja talon ostaneena veloissa ,mut silti jemma rahaa niin kävin kiertämässä(vi**tun juutalaisena ku ei ois muuta tekemistä) pankkeja sain samposta parempaa korkoa 12kk määräaikaiselle ,mut muut pankit jäi alle op:n tarjouksen ....Mut mut ihmettelen sampon tarjousta onko pulaa asiakkaista vai mikähän on ?
      20000€ 5,35% muut 4,8-5,1% 12kk..Vein nyt sampoon vuodeksi jospa ne siellä säilyisi ja sit laitetaan koko summa talon remppaan ,mut nyt keskitytään muihin asioihin.

      • joka vuosi

        ”En ole maksanut mitään palvelumaksuja kokoaikana.”

        Usko siirtää vuoriakin sanotaan Raamatussa,
        on todella hienoa kun on lahjat uskoa kaikkeen mitä mainoksissa sanotaan.

        On todella kiva uskoa ja siten saada "ilmaisia etuja" ja
        lisäksi “ylimääräisistä bonuksista rahaa tilille”.

        minäkin uskon Joulupunkkin,
        sain aivan ilmaiseksi viime jouluna, Digipoxin, taulutelevision,
        uudet kalsarit ja uniasun.


      • Voi yhen kerran!
        joka vuosi kirjoitti:

        ”En ole maksanut mitään palvelumaksuja kokoaikana.”

        Usko siirtää vuoriakin sanotaan Raamatussa,
        on todella hienoa kun on lahjat uskoa kaikkeen mitä mainoksissa sanotaan.

        On todella kiva uskoa ja siten saada "ilmaisia etuja" ja
        lisäksi “ylimääräisistä bonuksista rahaa tilille”.

        minäkin uskon Joulupunkkin,
        sain aivan ilmaiseksi viime jouluna, Digipoxin, taulutelevision,
        uudet kalsarit ja uniasun.

        Pitääkö vääntää rautalangasta.

        Op antaa bonuksia rahan/lainan/sijoitusrahastojen omistusten mukaan ja niillä maksetaan palvelumaksut.

        Kylmä fakta on vaan tämä.

        Työkaverit puhuivat et lainaa kun on niin pääsee ilmaiseksi eli niillä ei ole mitään rahaa tai sijoituksia.

        Minulla on tällähetkellä n.400€ verran bonuksia ja ne maksetaan tai voin käyttää osan pohjolan vakuutuksiin ja palvelumaksuihin.

        Bonuksia kertyy minulle enemmän mitä "syön" niitä/kk .En tarkkaan muista paljonko on rahaa tullut ,mut on tullut muutaman kerran n.20-30€ välillä rahaa bonuksista. Nyt en ole halunnut ottaa rahoja ,jos vaihdan pohjolaan vakuutukseen eli on päässyt kertymään ihan kivasti.

        Näitä sijoitusta kerryttäviä juttuja on minulla n.100000€ rahaa ja lainaa.

        Pitää olla omistaja jäsen ja se maksoi -95 300 markkaa ja saan rahat pois jos haluan lopettaa omistajuuden.

        Ilman omistajuutta ilmeisesti maksaisin palvelumaksuja eikä minulle kertyisi bonuksia tämä ei ole varmaa tietoa muistan lukeneeni asiasta.

        Voi itse katsoa miten ne bonukset kertyvät op:n sivuilta sieltä ne selviää.

        Itse olen EKop:n jäsen eli niillä on näitä ns. ylimääräisiä etuja ainaskin ,muista en tiedä.


      • sopii minulle
        Voi yhen kerran! kirjoitti:

        Pitääkö vääntää rautalangasta.

        Op antaa bonuksia rahan/lainan/sijoitusrahastojen omistusten mukaan ja niillä maksetaan palvelumaksut.

        Kylmä fakta on vaan tämä.

        Työkaverit puhuivat et lainaa kun on niin pääsee ilmaiseksi eli niillä ei ole mitään rahaa tai sijoituksia.

        Minulla on tällähetkellä n.400€ verran bonuksia ja ne maksetaan tai voin käyttää osan pohjolan vakuutuksiin ja palvelumaksuihin.

        Bonuksia kertyy minulle enemmän mitä "syön" niitä/kk .En tarkkaan muista paljonko on rahaa tullut ,mut on tullut muutaman kerran n.20-30€ välillä rahaa bonuksista. Nyt en ole halunnut ottaa rahoja ,jos vaihdan pohjolaan vakuutukseen eli on päässyt kertymään ihan kivasti.

        Näitä sijoitusta kerryttäviä juttuja on minulla n.100000€ rahaa ja lainaa.

        Pitää olla omistaja jäsen ja se maksoi -95 300 markkaa ja saan rahat pois jos haluan lopettaa omistajuuden.

        Ilman omistajuutta ilmeisesti maksaisin palvelumaksuja eikä minulle kertyisi bonuksia tämä ei ole varmaa tietoa muistan lukeneeni asiasta.

        Voi itse katsoa miten ne bonukset kertyvät op:n sivuilta sieltä ne selviää.

        Itse olen EKop:n jäsen eli niillä on näitä ns. ylimääräisiä etuja ainaskin ,muista en tiedä.

        Sopii minulle saat uskoa mainoksiin ja Joulupukkiin,

        se on minun etuni.


      • onko joku vamma?
        sopii minulle kirjoitti:

        Sopii minulle saat uskoa mainoksiin ja Joulupukkiin,

        se on minun etuni.

        mihin mainoksiin ja joulupukkiin? mene itse kysymään jos et usko mitä täällä kirjoitetaan, kaikkihan nämä asiat on todistettavissa ja vieläpä hyvin helposti.


      • Näin op:n
        joka vuosi kirjoitti:

        ”En ole maksanut mitään palvelumaksuja kokoaikana.”

        Usko siirtää vuoriakin sanotaan Raamatussa,
        on todella hienoa kun on lahjat uskoa kaikkeen mitä mainoksissa sanotaan.

        On todella kiva uskoa ja siten saada "ilmaisia etuja" ja
        lisäksi “ylimääräisistä bonuksista rahaa tilille”.

        minäkin uskon Joulupunkkin,
        sain aivan ilmaiseksi viime jouluna, Digipoxin, taulutelevision,
        uudet kalsarit ja uniasun.

        Asiakkaana kun toi emäntä on säästöpankissa niin eihän silläkään mene mitään maksuja !

        Titenkin tarvii olla yli 40000€ rahaa ,mut maksuja ei siltä mene.

        Parempi olis jos se vaihtas op:hen saatas bonuksia enemmän ,mut pääasia tietysti et ei tarvii maksaa.

        Eikös joskus ollut joku pankki kuka ei ottanut asiakkaakseen alle 10000€ talletusta ?

        Sais olla vieläkin persaukisille omat pankit.

        Kannattaa tutustua op:n juttuun jos on rahaa tai velkaa ei varmasti tarvitse maksaa mitään sijoitusrahasto palkkioita tai muitakaan palvelumaksuja kaikki kuuluu bonusten piiriin.

        Kelan p.a miehenä sinulta viedään kyllä maksut mikä on ihan oikein.Pummit on pummeja ,mut onneksi pankkit suosii oikeita rahantekijöitä!


      • ne taikasanat
        Voi yhen kerran! kirjoitti:

        Pitääkö vääntää rautalangasta.

        Op antaa bonuksia rahan/lainan/sijoitusrahastojen omistusten mukaan ja niillä maksetaan palvelumaksut.

        Kylmä fakta on vaan tämä.

        Työkaverit puhuivat et lainaa kun on niin pääsee ilmaiseksi eli niillä ei ole mitään rahaa tai sijoituksia.

        Minulla on tällähetkellä n.400€ verran bonuksia ja ne maksetaan tai voin käyttää osan pohjolan vakuutuksiin ja palvelumaksuihin.

        Bonuksia kertyy minulle enemmän mitä "syön" niitä/kk .En tarkkaan muista paljonko on rahaa tullut ,mut on tullut muutaman kerran n.20-30€ välillä rahaa bonuksista. Nyt en ole halunnut ottaa rahoja ,jos vaihdan pohjolaan vakuutukseen eli on päässyt kertymään ihan kivasti.

        Näitä sijoitusta kerryttäviä juttuja on minulla n.100000€ rahaa ja lainaa.

        Pitää olla omistaja jäsen ja se maksoi -95 300 markkaa ja saan rahat pois jos haluan lopettaa omistajuuden.

        Ilman omistajuutta ilmeisesti maksaisin palvelumaksuja eikä minulle kertyisi bonuksia tämä ei ole varmaa tietoa muistan lukeneeni asiasta.

        Voi itse katsoa miten ne bonukset kertyvät op:n sivuilta sieltä ne selviää.

        Itse olen EKop:n jäsen eli niillä on näitä ns. ylimääräisiä etuja ainaskin ,muista en tiedä.

        JOTKA EI kosketa kaikkia! Siis jos ei ole lainaa, sijoituksia tai isoja tallettuksia niin palvelut maksaa. Osuuspankissakin! Oikeastaan ainoa suomalainen pankki jossa peruspalvelut (verkkopankki, tiliote, laskun maksu, kortit, suoraveloitus) on oikeasti ilmaisia ilman muuta sitoumusta kuin asiakasomistajuus on S-pankki. Eli ei tarvi olla lainaa, isoja talletuksia eikä sijoituksia että saa palvelut ilmaiseksi. Asiakasomistajuus tosin pitää olla mutta sen saa huomattavasti pienemmällä summalla kuin op.ssa.


      • ja mikä antaa
        Näin op:n kirjoitti:

        Asiakkaana kun toi emäntä on säästöpankissa niin eihän silläkään mene mitään maksuja !

        Titenkin tarvii olla yli 40000€ rahaa ,mut maksuja ei siltä mene.

        Parempi olis jos se vaihtas op:hen saatas bonuksia enemmän ,mut pääasia tietysti et ei tarvii maksaa.

        Eikös joskus ollut joku pankki kuka ei ottanut asiakkaakseen alle 10000€ talletusta ?

        Sais olla vieläkin persaukisille omat pankit.

        Kannattaa tutustua op:n juttuun jos on rahaa tai velkaa ei varmasti tarvitse maksaa mitään sijoitusrahasto palkkioita tai muitakaan palvelumaksuja kaikki kuuluu bonusten piiriin.

        Kelan p.a miehenä sinulta viedään kyllä maksut mikä on ihan oikein.Pummit on pummeja ,mut onneksi pankkit suosii oikeita rahantekijöitä!

        sun olettaa että pienituloiset olis Kelan pummeja? On paljon työssäkäyviä jotka on pienituloisia. Eikä edes Kelan asiakkaitakaan saa kutsua pummeiksi, sellainen sana on halventava ja loukkaava. Mun mielestäni tollaiset sun kaltaiset ITSEÄÄN TÄYNNÄ olevat toisia TULOJEN MUKAAN luokittelevat idiootit on vain typeriä ja moukkia nousukkaita joilla on keltainen neste noussut päähän! sitäpaitsi Suomessa ei edes ole pummeja. Jos niitä haluat nähdä niin mene Romaniaan! Jos olet tyypillinen osuuspankin asiakas niin eipä paljon kiinnosta mennä moukkien pankkiin. En halua kuulua samaan joukkoon!


      • Vastata ..
        ja mikä antaa kirjoitti:

        sun olettaa että pienituloiset olis Kelan pummeja? On paljon työssäkäyviä jotka on pienituloisia. Eikä edes Kelan asiakkaitakaan saa kutsua pummeiksi, sellainen sana on halventava ja loukkaava. Mun mielestäni tollaiset sun kaltaiset ITSEÄÄN TÄYNNÄ olevat toisia TULOJEN MUKAAN luokittelevat idiootit on vain typeriä ja moukkia nousukkaita joilla on keltainen neste noussut päähän! sitäpaitsi Suomessa ei edes ole pummeja. Jos niitä haluat nähdä niin mene Romaniaan! Jos olet tyypillinen osuuspankin asiakas niin eipä paljon kiinnosta mennä moukkien pankkiin. En halua kuulua samaan joukkoon!

        En todellakaan ole tyypilinen op:n asikas.

        Tai en tiedä nykyisin miten menee..Ennen se oli ehkä toisin ja omat tulot naurettavat aina olleet vrt. rahamiehiin ,mut on ollut aina reilu pankki.

        Kovilla (itse)veloilla on tätä suomea ja elämää rakennettu.Paljon ihmisiä työllistetty ja lopetettu (kyllästyin ainaiseen työhön ilman oikeaa korvausta)ja menty helppoihin ja hyvin ansaitseviin "vieraan" palvelukseen.

        Kaikki olen maksanut ja paljon veroja yms.

        Yrittäjän aikaisista vuosista kun ajattelee ei op ollut halpa...Muista pankeista en tiedä ,mut näin palkkatyötä nauttivana olen tyytyväinen.Mikään ei maksa mitään yrittäjänä oli paljon pankki maksuja ja vakuutus maksuja kyllä suomessa pien yrittäjää lyödään aivan satasella.

        En omista mitään järkkyjä... 30-40000€ rahaa ja velka vähenee talosta enää alle 80000€...Mut silti bonuksista tulee rahaa tilille ,mut vitunks välii oikeesti on muutamista kympeistä !?

        Periaatteellista niinkuin omalta kohdaltakin... Ei tod. kaatas vaikka maksaisin 20€/kk eikä tuntus missään vaan en hyväksyis mielummin kaljaan sekin raha....


      • asioista.
        Näin op:n kirjoitti:

        Asiakkaana kun toi emäntä on säästöpankissa niin eihän silläkään mene mitään maksuja !

        Titenkin tarvii olla yli 40000€ rahaa ,mut maksuja ei siltä mene.

        Parempi olis jos se vaihtas op:hen saatas bonuksia enemmän ,mut pääasia tietysti et ei tarvii maksaa.

        Eikös joskus ollut joku pankki kuka ei ottanut asiakkaakseen alle 10000€ talletusta ?

        Sais olla vieläkin persaukisille omat pankit.

        Kannattaa tutustua op:n juttuun jos on rahaa tai velkaa ei varmasti tarvitse maksaa mitään sijoitusrahasto palkkioita tai muitakaan palvelumaksuja kaikki kuuluu bonusten piiriin.

        Kelan p.a miehenä sinulta viedään kyllä maksut mikä on ihan oikein.Pummit on pummeja ,mut onneksi pankkit suosii oikeita rahantekijöitä!

        ”Asiakkaana kun toi emäntä on säästöpankissa niin eihän silläkään mene mitään maksuja

        Titenkin tarvii olla yli 40000€ rahaa ,mut maksuja ei siltä mene”

        VÄÄRIN meillä on säästöpankissa myös, kun pitää jakaa munat useampiin koreihin , suomen pienen talletussuojan takia,
        saamme siellä yleensä paljon parempaa korkoa jota 2v kulutua saatava bonuskaan ei korvaa.

        Meillä ei ole missään pankissa mitään maksuja, itse netissä maksamme,
        kortteja on useampia.
        Miksi ottaa millään lailla hinnoiteltuja kortteja, kun ilmaisiakin on ?


        TOISEKSI, talletus ja velkakorkoihin ei kannata sekoittaa mitään maksuja,
        koska maksupuolella voi käyttää ilmaisia kortteja toisesta pankista ja 2 % päiväsaldole maksavia käytötilejä.

        ”on tyhmää olla yhden pankin asiakas”, näin 2000 luvulla.


      • ja.
        onko joku vamma? kirjoitti:

        mihin mainoksiin ja joulupukkiin? mene itse kysymään jos et usko mitä täällä kirjoitetaan, kaikkihan nämä asiat on todistettavissa ja vieläpä hyvin helposti.

           ”mihin mainoksiin ja joulupukkiin? mene itse kysymään jos et usko mitä täällä kirjoitetaan,"


        hei, on lähes joka pankissa jo useita kymmeniä vuosia ollut talletussuojan verran talletuksia. (tällä hetkellä mm. suomessa 8 pankissa)

        Ennen -70–80 luvulla oli paljon yhdessä pankissa, kun korkoprosentti aina nousi, summan mukaan, nyt on toisin, 25 000 € saa saman kuin suuremmallekin.

        Nyt kannattaa hajauttaa niin tietää kaikkien pankkien todelliset edut ja korot.


        NIIN,
        en yritä selittää että pankkeja vaihtamalla pääse tuntipalkoille ja tulee suuria voittoja, mutta sitä ei ole olutkaan kyse,
        on vain kyse siitä pienistä eroista, missä maksetaan mitäkin korkoa, ja mikä on todellinen lopullinen kannattavaisuus.


      • Väärin ?
        asioista. kirjoitti:

        ”Asiakkaana kun toi emäntä on säästöpankissa niin eihän silläkään mene mitään maksuja

        Titenkin tarvii olla yli 40000€ rahaa ,mut maksuja ei siltä mene”

        VÄÄRIN meillä on säästöpankissa myös, kun pitää jakaa munat useampiin koreihin , suomen pienen talletussuojan takia,
        saamme siellä yleensä paljon parempaa korkoa jota 2v kulutua saatava bonuskaan ei korvaa.

        Meillä ei ole missään pankissa mitään maksuja, itse netissä maksamme,
        kortteja on useampia.
        Miksi ottaa millään lailla hinnoiteltuja kortteja, kun ilmaisiakin on ?


        TOISEKSI, talletus ja velkakorkoihin ei kannata sekoittaa mitään maksuja,
        koska maksupuolella voi käyttää ilmaisia kortteja toisesta pankista ja 2 % päiväsaldole maksavia käytötilejä.

        ”on tyhmää olla yhden pankin asiakas”, näin 2000 luvulla.

        Säästöpankissa pitää olla lainaa tai rahaa tai sijoituksia 40000€ edestä tai menee kortista ainaskin joku maksu!!

        En puhu koroista mitään vaan pankin maksusta.

        OP:n maksut ratkaisee paljonko on bonuksia ,jos niitä ei ole kaikki maksaa myös siellä tai jos ei ole omistajäsen ja bonukset kertyvät rahan/lainan/sijoitusten mukaan.
        Laskematta voisin sanoa että menis n.10€/kk palvelumaksuja ,jos en olisi jäsen eli nettipalvelu lainanhoitokulu sijoitusrahastot ehkä muuta ,mut olen jäsen ja bonuksia on ei mene mitään eli olisi "aika paljon" vaikka netissä kaiken hoidan.

        Maksut OP:sä kerätään yrityksiltä ja sellaisilta ketkä ole jäseniä tai maksavat tiskillä laskut yms.


      • uutta.
        Väärin ? kirjoitti:

        Säästöpankissa pitää olla lainaa tai rahaa tai sijoituksia 40000€ edestä tai menee kortista ainaskin joku maksu!!

        En puhu koroista mitään vaan pankin maksusta.

        OP:n maksut ratkaisee paljonko on bonuksia ,jos niitä ei ole kaikki maksaa myös siellä tai jos ei ole omistajäsen ja bonukset kertyvät rahan/lainan/sijoitusten mukaan.
        Laskematta voisin sanoa että menis n.10€/kk palvelumaksuja ,jos en olisi jäsen eli nettipalvelu lainanhoitokulu sijoitusrahastot ehkä muuta ,mut olen jäsen ja bonuksia on ei mene mitään eli olisi "aika paljon" vaikka netissä kaiken hoidan.

        Maksut OP:sä kerätään yrityksiltä ja sellaisilta ketkä ole jäseniä tai maksavat tiskillä laskut yms.

        "Maksut OP:sä kerätään yrityksiltä ja sellaisilta ketkä ole jäseniä tai maksavat tiskillä laskut yms."

        olipa uusi vitsi,

        pääasia on että olet itse tyytyväinen etkä sitten myöhemmin kadu kun taaksepäin katselet.


    • Pankki !!

      Ainaskin omassa tapauksessa. Ei mitään maksuja ei kuluja ,mut rahaa on josta tulee ja menee bonukset.

      Ilmeisesti huono pankki persaukiselle ja kenellä ei ole mahdollisuus saada lainaan.

      Hyvä pankki normaaleille perheille missä molemmat ovat töissä ja on joko rahaa tai velkaa.

      Ei valittamista minullakaan.

      • Mieltä

        Itse olen myös hyvin tyytyväinen OP:n asiakas vaikka pankkisuhde onkin tuore keväällä Sampo Pankista siirtymisen jälkeen. Bonuksia kertyy lainoista ja talletuksista ja bonuksista menee palvelumaksut (2,50 e/kk sis. mm Visa 8000 e luottorajalla). Ylimääräistä bonustilille kertynyt tähän mennessä n. 75 e, siis normaalien talletuskorkojen ja kohtuullisen lainamarginaalin (0,25%) päälle. Kohta on jäsenyysmaksu kasassa eli ei mikään huono sijoitus tuo 100 e aloitusmaksu.

        Eikä OP:n määräaikaistalletusten koroissakaan ole valittamista: tällä viikolla 6 kk määräaikäinen 17500 e korko 5,2%. Perusteluksi riitti, että Sampo Pankista tarjottiin 6 kk euribor 0,1%. Siis ei mikään listakorko vaan neuvoteltu puhelimessa yhdellä soitolla.


      • virtahepo hippo
        Mieltä kirjoitti:

        Itse olen myös hyvin tyytyväinen OP:n asiakas vaikka pankkisuhde onkin tuore keväällä Sampo Pankista siirtymisen jälkeen. Bonuksia kertyy lainoista ja talletuksista ja bonuksista menee palvelumaksut (2,50 e/kk sis. mm Visa 8000 e luottorajalla). Ylimääräistä bonustilille kertynyt tähän mennessä n. 75 e, siis normaalien talletuskorkojen ja kohtuullisen lainamarginaalin (0,25%) päälle. Kohta on jäsenyysmaksu kasassa eli ei mikään huono sijoitus tuo 100 e aloitusmaksu.

        Eikä OP:n määräaikaistalletusten koroissakaan ole valittamista: tällä viikolla 6 kk määräaikäinen 17500 e korko 5,2%. Perusteluksi riitti, että Sampo Pankista tarjottiin 6 kk euribor 0,1%. Siis ei mikään listakorko vaan neuvoteltu puhelimessa yhdellä soitolla.

        Samat sanat, ei voi valittaa - OP tarjosi meillekin parhaat edut. Meillä marginaali 0,3 asuntolainassa, sama 5,2 % talletuskorko määräaikaisella, ja lisäksi jatkuvan tuoton talletustili, jossa n. 4 prosenttia vähän pienemmälle summalle. Palvelumaksuja ei ole ja op-bonusta kertyy n. 350-400 euroa vuodessa.

        oli muuten hyvä kun tuli otettua asuntolaina "hyvänä aikana" nyt ei enää saakaan ihan noin edullista lainaa.


      • is.
        Mieltä kirjoitti:

        Itse olen myös hyvin tyytyväinen OP:n asiakas vaikka pankkisuhde onkin tuore keväällä Sampo Pankista siirtymisen jälkeen. Bonuksia kertyy lainoista ja talletuksista ja bonuksista menee palvelumaksut (2,50 e/kk sis. mm Visa 8000 e luottorajalla). Ylimääräistä bonustilille kertynyt tähän mennessä n. 75 e, siis normaalien talletuskorkojen ja kohtuullisen lainamarginaalin (0,25%) päälle. Kohta on jäsenyysmaksu kasassa eli ei mikään huono sijoitus tuo 100 e aloitusmaksu.

        Eikä OP:n määräaikaistalletusten koroissakaan ole valittamista: tällä viikolla 6 kk määräaikäinen 17500 e korko 5,2%. Perusteluksi riitti, että Sampo Pankista tarjottiin 6 kk euribor 0,1%. Siis ei mikään listakorko vaan neuvoteltu puhelimessa yhdellä soitolla.

        "sis. mm Visa 8000 e luottorajalla)"

        onpa sulla Visa suurella luotorajalla, taidat olla suuri rahankäyttäjä, me emme ole uskaltanut noin suurta ottaa, vaikka on 35vuotta kortteja käytetty eikä milloinkaan kortteja kadottanut.



        "tällä viikolla 6 kk määräaikäinen 17500 e korko 5,2%."

        Sinulla on siis 0,067,,,, 0,433 % marginaali, olet saanut neuvoteltua hyvän
        ja aina tuohon tulee lisää se 0,25 % bonus.

        Kyllä mekin tulla korolla ”kehuisimme” mutta meidän muuttui -merkkiseksi vuosi takaperin kun bonus nousi. Tosin, melkein nollia on, mutta - merkkien.


        Tiedän, aina neuvotellaan korko, meilläkin on ollut siellä "samat rahat" jo 40 vuotta, milloin missäkin muodossa ja valuuttana.


    • Anonyymi

      Eipä ole luotettava pidätti perintö rahoja ja nyt puu kauppa rahoja ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe