Nostan joka viikonloppu tonnin tililtä ja jaa niitä paskarahoja päissään baareissa, mitä vittua rahalla tekee? Aivan sama onko sitä vai ei, käärin vaikka sätkiä viidenkympin seteleistä joita otto syytää niin pirusti, eikä kaupasta tarvi ostaa edes paskapaperia kun on valuuttaa mihin pyyhkii...
Rahat on paskoja
6
1520
Vastaukset
- <<<<<
musta ois ihanaa Näpäyttää epäilijöitä sormille < Itse kävisin autokoulun ja ajelisin mm TOYOTA LANDCRUISERILLA JA NISSAN PATROLILLA < VM 82-87 JA MUSTALLA AUTOMAATTIMERSULLA.LADALLA.AUDI QUATTROLLA.VOLGALLA.NISSAN CEDRICILLA.107-KORISELLA USA-MERSULLA JA SITTEN KUN VOITTAISIN LOTOSSA HAKISIN SAKSASTA 7.5 MILJOONAA MAKSAVAN MILJOONAMERSUN JA SITTEN TALLIIN PUNAISEN SUTENÖÖRIMERSUN < USA-VIENTIMALLI JA KAIVOPUISTON KADUILLE NISSAN 280 ZXÄN JA TOYOTA SUPRAN SAKSASTA JA SITTEN AVOMALLIN MERSUN 280 SLC < KULLANVÄRINEN JA SEN TAAKSE KAKSI TYTTÖÄ JA KOIRA JA < VIININPUNAISEN TURBOVOLVON 740 ITALIASTA JA SITTEN 5.7 MILJOONAN MERSUN SAKSASTA JA SITTEN VAKIONÄKY OLISI VIININPUNAINEN AVOMERSU SEKÄ 280 SLC SININEN JA KAKSI KOIRAA BERNHARDILAINEN JA NÖFFI TAKAPENKILLÄ JA FARMARI FIAT 131
- autokokoelmallasi?
Vaihtaisitko autoa parin tunnin välein tilanteen mukaan ja pukeutuisit sävy-sävyyn tai auton tyyliin?
Olisitko onnellinen ja olisiko elämä makeaa???
- sormella pyyhittyä
anusta noilla tienesteillä monta kertaa,ja senjälkeen kaljalle kirkonkylän bubiin.
- jepujep....
vippaisit mullekkin pari tonnia, jos rikastut... tarvis kovasti... :/
- Ämiiaa
Rahaa matkalaukkuun, niinkun Peppi Pitkätossulla on. Tosin hänellä on kolikoita
- tämä nainen
voisi hankkia rahat pojan autokoulua varten..työtön olen..ja pojan isä on sairaalassa halvaantuneena..maaliskuussa täyttää 18v..tämä mun nuorin..Toinen poika aikooinaan kävi autokoulun ja nyt on pois kotoa ja työelämässä...joka päivästä miettimistä miten pärjätään...Nyt kun sais jostain pari tuhatta euroo..poika sais kortin...Olisin onnellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877