Rahat on paskoja

rahaa rahaa

Nostan joka viikonloppu tonnin tililtä ja jaa niitä paskarahoja päissään baareissa, mitä vittua rahalla tekee? Aivan sama onko sitä vai ei, käärin vaikka sätkiä viidenkympin seteleistä joita otto syytää niin pirusti, eikä kaupasta tarvi ostaa edes paskapaperia kun on valuuttaa mihin pyyhkii...

6

1500

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<<

      musta ois ihanaa Näpäyttää epäilijöitä sormille < Itse kävisin autokoulun ja ajelisin mm TOYOTA LANDCRUISERILLA JA NISSAN PATROLILLA < VM 82-87 JA MUSTALLA AUTOMAATTIMERSULLA.LADALLA.AUDI QUATTROLLA.VOLGALLA.NISSAN CEDRICILLA.107-KORISELLA USA-MERSULLA JA SITTEN KUN VOITTAISIN LOTOSSA HAKISIN SAKSASTA 7.5 MILJOONAA MAKSAVAN MILJOONAMERSUN JA SITTEN TALLIIN PUNAISEN SUTENÖÖRIMERSUN < USA-VIENTIMALLI JA KAIVOPUISTON KADUILLE NISSAN 280 ZXÄN JA TOYOTA SUPRAN SAKSASTA JA SITTEN AVOMALLIN MERSUN 280 SLC < KULLANVÄRINEN JA SEN TAAKSE KAKSI TYTTÖÄ JA KOIRA JA < VIININPUNAISEN TURBOVOLVON 740 ITALIASTA JA SITTEN 5.7 MILJOONAN MERSUN SAKSASTA JA SITTEN VAKIONÄKY OLISI VIININPUNAINEN AVOMERSU SEKÄ 280 SLC SININEN JA KAKSI KOIRAA BERNHARDILAINEN JA NÖFFI TAKAPENKILLÄ JA FARMARI FIAT 131

      • autokokoelmallasi?

        Vaihtaisitko autoa parin tunnin välein tilanteen mukaan ja pukeutuisit sävy-sävyyn tai auton tyyliin?
        Olisitko onnellinen ja olisiko elämä makeaa???


    • sormella pyyhittyä

      anusta noilla tienesteillä monta kertaa,ja senjälkeen kaljalle kirkonkylän bubiin.

    • jepujep....

      vippaisit mullekkin pari tonnia, jos rikastut... tarvis kovasti... :/

    • Ämiiaa

      Rahaa matkalaukkuun, niinkun Peppi Pitkätossulla on. Tosin hänellä on kolikoita

      • tämä nainen

        voisi hankkia rahat pojan autokoulua varten..työtön olen..ja pojan isä on sairaalassa halvaantuneena..maaliskuussa täyttää 18v..tämä mun nuorin..Toinen poika aikooinaan kävi autokoulun ja nyt on pois kotoa ja työelämässä...joka päivästä miettimistä miten pärjätään...Nyt kun sais jostain pari tuhatta euroo..poika sais kortin...Olisin onnellinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe