Rahat on paskoja

rahaa rahaa

Nostan joka viikonloppu tonnin tililtä ja jaa niitä paskarahoja päissään baareissa, mitä vittua rahalla tekee? Aivan sama onko sitä vai ei, käärin vaikka sätkiä viidenkympin seteleistä joita otto syytää niin pirusti, eikä kaupasta tarvi ostaa edes paskapaperia kun on valuuttaa mihin pyyhkii...

6

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<<

musta ois ihanaa Näpäyttää epäilijöitä sormille < Itse kävisin autokoulun ja ajelisin mm TOYOTA LANDCRUISERILLA JA NISSAN PATROLILLA < VM 82-87 JA MUSTALLA AUTOMAATTIMERSULLA.LADALLA.AUDI QUATTROLLA.VOLGALLA.NISSAN CEDRICILLA.107-KORISELLA USA-MERSULLA JA SITTEN KUN VOITTAISIN LOTOSSA HAKISIN SAKSASTA 7.5 MILJOONAA MAKSAVAN MILJOONAMERSUN JA SITTEN TALLIIN PUNAISEN SUTENÖÖRIMERSUN < USA-VIENTIMALLI JA KAIVOPUISTON KADUILLE NISSAN 280 ZXÄN JA TOYOTA SUPRAN SAKSASTA JA SITTEN AVOMALLIN MERSUN 280 SLC < KULLANVÄRINEN JA SEN TAAKSE KAKSI TYTTÖÄ JA KOIRA JA < VIININPUNAISEN TURBOVOLVON 740 ITALIASTA JA SITTEN 5.7 MILJOONAN MERSUN SAKSASTA JA SITTEN VAKIONÄKY OLISI VIININPUNAINEN AVOMERSU SEKÄ 280 SLC SININEN JA KAKSI KOIRAA BERNHARDILAINEN JA NÖFFI TAKAPENKILLÄ JA FARMARI FIAT 131

• autokokoelmallasi?

Vaihtaisitko autoa parin tunnin välein tilanteen mukaan ja pukeutuisit sävy-sävyyn tai auton tyyliin?
        Olisitko onnellinen ja olisiko elämä makeaa???

• sormella pyyhittyä

anusta noilla tienesteillä monta kertaa,ja senjälkeen kaljalle kirkonkylän bubiin.

• jepujep....

vippaisit mullekkin pari tonnia, jos rikastut... tarvis kovasti... :/

• Ämiiaa

Rahaa matkalaukkuun, niinkun Peppi Pitkätossulla on. Tosin hänellä on kolikoita

• tämä nainen

voisi hankkia rahat pojan autokoulua varten..työtön olen..ja pojan isä on sairaalassa halvaantuneena..maaliskuussa täyttää 18v..tämä mun nuorin..Toinen poika aikooinaan kävi autokoulun ja nyt on pois kotoa ja työelämässä...joka päivästä miettimistä miten pärjätään...Nyt kun sais jostain pari tuhatta euroo..poika sais kortin...Olisin onnellinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe