Atlantiksen jaksot loppuvat 5 kauteen.Koska olen pian nähnyt kaikki ilmestyneet jaksot ajattelinkin kysellä olisiko kenelläkään vinkkejä, mikä olisi hyvä vähän vastaava scifi sarja mitä kannattaisi alkaa seuraamaan ja miksi? SG Universeä odotellessa...
SG Atlantis nähty mitä seuraavaksi???
9
1311
Vastaukset
- katsottava:kyllä
fringe, jaa niin sä tykkäät katsella kaarnaotsia, ehkä tuo ei sittenkään sovi
- SciFi
Itse olen tykästyn Amanda Tappingin (SG-1:ssa Sam Carter) uuteen sarjaan Sanctuary. Piristävä poikkeus perus-scifisarjoihin.
- markustaja
SciFi kirjoitti:
Itse olen tykästyn Amanda Tappingin (SG-1:ssa Sam Carter) uuteen sarjaan Sanctuary. Piristävä poikkeus perus-scifisarjoihin.
mikäs se sarja on missä toi atlantiksen kaunis lääkärineiti (jewle staite) nykyään on... tuo tuo tuo.... serenity
- on tietty
markustaja kirjoitti:
mikäs se sarja on missä toi atlantiksen kaunis lääkärineiti (jewle staite) nykyään on... tuo tuo tuo.... serenity
tuo Firefly. (Sama tekijä kuin Sarah Connor's Cronicles)
- Ewolverine
markustaja kirjoitti:
Miten niin nykyään? Firefly-sarjahan kuopattiin jo 2003.
Kiitos vielä Fringe suosituksista. Alkoi kivasti tulemaan telkkarista ja oli ihan mielenkiintoinen. Olisin kuitenkin kaivannut hieman SG maista toimintaa/huumoria.
milloin SG Universeä aletaan näyttämään?
SG Universen pitäisi alkaa USAssa kesällä 2009. Sarja alkaa kokopitkällä elokuvalla. Sarjassa ei myöskään ole vanhoja näyttelijöitä.
Wikipediassa lisää:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Stargate_Universe
- samantha
itse aloin katsomaan andromedaa uutta Stargatea odotellessa. Ei SG.n veroinen mutta katsottava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101094Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019880- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198705