Miksi aloitukset linkkeineen amerikkalaisen VM-gurun ohjeista poistettiin? Kuka niistä pahastui?
Miksi poistot
7
871
Vastaukset
- olli lind
Olihan se typerää, että samasta asiasta on monen monta eri aloitusta. Eikä asia ollut mitenkään edes tärkeää. Joka tyypin nimittäminen guruksi on merkillistä.
Olli- jos samasta
asiasta on useita aloituksia? Ja SINÄ kaikista ihmisistä sanot noin?
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=olli lind&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2008&ed=23&em=10&ey=2008&hpp=25 - Olli lind
jos samasta kirjoitti:
asiasta on useita aloituksia? Ja SINÄ kaikista ihmisistä sanot noin?
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=olli lind&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2008&ed=23&em=10&ey=2008&hpp=25En ole koskaan laittanut samasta asiasta useita eri aloituksia. Yleensäkin olen vain kommentoinut erilaisia kirjoituksia.
Olli - kiinnostunut?
Olli lind kirjoitti:
En ole koskaan laittanut samasta asiasta useita eri aloituksia. Yleensäkin olen vain kommentoinut erilaisia kirjoituksia.
OlliEipä tainneet ne poistetutkaan kirjoitukset olla sellaisia jos on alempana ketjussa olevaa viestiä uskominen. Miksi ne eivät olleet sinusta edes kiinnstavia?
Tuli poistopyyntöjä, että viestit rikkoo keskustelupalstan sääntöjä. Keskusteluissa on kielletty markkinointi ja mainostaminen.
Saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan on kielletty.- Teen toisin
Vai tuli noista useita poistopyyntöjä :-)
Sinänsähän ne eivät olleet samansisältöisiä. Jokainen linkki oli eri lähdesivulle ja jokaisessa viestissä oli eri teema ja näkökulma.
Minusta nuo olivat kiinnostavia linkkejä, sillä ne valaisivat verkostomarkkinoijien ajattelutapaa. Linkkisivustolla ei ollut ainoatakaan viittausta tavaroiden myymiseen vaan kohteena oli vain verkoston koon kasvattaminen.
Minusta nuo postaukset olisi voinut poistamisen sijaan vaikka sitten yhdistää.
Itse katsoisin syyllistyneeni lähinnä anti-markkinointiin ja vastamainostamiseen. Tuskin kukaan voi tosissaan kuvitella, että yritin kasvattaa tuon gurun liikevaihtoa :-) Onhan täällä ollut linkkejä Amwayn harjoittamaan hyväntekeväisyyteen, eikä niitäkään ole poistettu...
Sopiiko sinulle, että teen siis näin: tutustun noihin paremmalla ajalla paremmin ja teen gurun kuolemattomista mietelmistä yhden koostealoituksen? Teen toisin kirjoitti:
Vai tuli noista useita poistopyyntöjä :-)
Sinänsähän ne eivät olleet samansisältöisiä. Jokainen linkki oli eri lähdesivulle ja jokaisessa viestissä oli eri teema ja näkökulma.
Minusta nuo olivat kiinnostavia linkkejä, sillä ne valaisivat verkostomarkkinoijien ajattelutapaa. Linkkisivustolla ei ollut ainoatakaan viittausta tavaroiden myymiseen vaan kohteena oli vain verkoston koon kasvattaminen.
Minusta nuo postaukset olisi voinut poistamisen sijaan vaikka sitten yhdistää.
Itse katsoisin syyllistyneeni lähinnä anti-markkinointiin ja vastamainostamiseen. Tuskin kukaan voi tosissaan kuvitella, että yritin kasvattaa tuon gurun liikevaihtoa :-) Onhan täällä ollut linkkejä Amwayn harjoittamaan hyväntekeväisyyteen, eikä niitäkään ole poistettu...
Sopiiko sinulle, että teen siis näin: tutustun noihin paremmalla ajalla paremmin ja teen gurun kuolemattomista mietelmistä yhden koostealoituksen?Asia ok.
Hyvää päivän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784