Poliisi vähentänee turkistarhoihin iskuja tekevien seurantaa, mikä merkitsee samalla eläimille turvattomuutta. Lakkautetaanko seuranta sen vuoksi, että voimavaroja tarvitaan massamurhia suunnittelevien etsintään netistä?
Turkistarhojen suojelu vähenee
7
974
Vastaukset
Eläinten turvattomuutta.:D
Eli saavat jatkossakin viettää kissanpäiviä keskitysleireillään.
Osanottoni niille miljoonille villieläimille joiden synti oli syntyä turkki päällä, ja aikaan jolloin ihmisen ymmärrys oli kovin rajallinen - RIP.- ei ole poliisia tarhoilla n...
muuten kuin kartoittamassa ja neuvomassa tarhaajia omaisuuden suojaamisesta ja oikeuksista eli saako posauttaa viherpiiperon vai ei.
- nuppu--85
ei ole poliisia tarhoilla n... kirjoitti:
muuten kuin kartoittamassa ja neuvomassa tarhaajia omaisuuden suojaamisesta ja oikeuksista eli saako posauttaa viherpiiperon vai ei.
Viherpiiperön ampuminen on tämänhetkisen lainsäädännön mukaan laitonta mutta onneksi on edistyksellisiä turkistarhaajia jotka uskaltavat kyseenalaistaa vanhnentuneisiin perinteisiin perustuvan ummehtuneen lainpykälän.
- nuppu-85
nuppu--85 kirjoitti:
Viherpiiperön ampuminen on tämänhetkisen lainsäädännön mukaan laitonta mutta onneksi on edistyksellisiä turkistarhaajia jotka uskaltavat kyseenalaistaa vanhnentuneisiin perinteisiin perustuvan ummehtuneen lainpykälän.
vitun kusipää paskiainen!!!!!!!!!!!!!!!
Mun nimimerkki kuuluu VAIN JA AINOASTAAN MULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yritäpä kusipää rekisteröityä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - julkisrauhan rikkomiset
Mitäs niille neljäll e tapaukselle mahtaa kuulua tällä hetkellä?
Joko asia on käsitelty jossain? - nuppu--85
nuppu-85 kirjoitti:
vitun kusipää paskiainen!!!!!!!!!!!!!!!
Mun nimimerkki kuuluu VAIN JA AINOASTAAN MULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yritäpä kusipää rekisteröityä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tää on kyllä ihan mun ikioma nimmari.
- nuppu-85
nuppu--85 kirjoitti:
tää on kyllä ihan mun ikioma nimmari.
Rekisteröidy sit sisään, fuckin ääliö.
Kyl mä tiiän et mä oon niin ihq et jengi haluu olla samanlainen ku mä, mut silti, kexi jotain parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437