Miten siinä on käsikirjoitettu Ashleyn oleminen Kauniissa ja rohkeissa? Itse olen joskus vuosia sitten katsonut sen verran, että tiedän Ashleyn olevan/olleen siinä.
Kuka katsoo
3
834
Vastaukset
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Elikäs Suomen tunteita ja tuoksuja jaksot tulevat vuodelta 2003, eli Ashley on vielä niissäkin. Suomen boldista taas nähdään v. 2007 joten on vähän eroa. En sitten tiedä miten asia jenkkilässä selvitetty....
- Eileen Davidson
Näyttelijä Eileen Davidson sai potkut T&T:stä ja Ashley kirjoitettiin töihin ulkomaille (mm. Pariisi, Hong Kong). Bradley Bell halusi Ashleyn hahmon sekoittamaan juonikuvioita K&R:n puolelle ja näin hänet saatiin ulkomailta Los Angelesiin. Tosin nyt Ashley on taas palannut T&T:n puolelle, ainakin toistaiseksi.
- Tee Tee Tette Ree
Eileen Davidson kirjoitti:
Näyttelijä Eileen Davidson sai potkut T&T:stä ja Ashley kirjoitettiin töihin ulkomaille (mm. Pariisi, Hong Kong). Bradley Bell halusi Ashleyn hahmon sekoittamaan juonikuvioita K&R:n puolelle ja näin hänet saatiin ulkomailta Los Angelesiin. Tosin nyt Ashley on taas palannut T&T:n puolelle, ainakin toistaiseksi.
Muuten hyvä, mutta Ashley Abbott kirjoitetaan kahdella t:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814