NYT RIITTI SAATANA

Yli 30 vuotta fanina

Ei tässä mihinkään Turkulaiseen paniikkiin aihetta ole, mutta minulle riitti. Minua ei enää hallilla nähdä. Hautamaa esiin ja kertomaan mikä mättää, tai muuttakoot vaikka Calgaryyn. Minulla on maksavana fanina oikeus vaatia parempaa. Tässä mistään mestaruuksista edes haaveilla, mutta joukkueesta jonka voi ottaa tosissaan, kun puhutaan top6 joukkueista.

6

638

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi se kiva välillä

jos ipa menestyisikin, edes jotenkin. toki kausi on vasta alulla, mutta taitaa olla aika jo nyt satsata ensi kauteen, tai siis olisi, jos niin tehtäisiin.

• p.a saari

Fani ei joukueta jätä
        se on hyvä ettet tuu enää hallille.

• minä olen
        p.a saari kirjoitti:

Fani ei joukueta jätä

ja hyvä se onkin, säästän nekin rahat johonkin hyödylliseen..ilmaiseksi voin kattella vaikka ruohon kasvamista, eikä vituta kuten ipan pelissä.

• Juuri näin
        p.a saari kirjoitti:

Fani ei joukueta jätä

pelit alkaa keväällä, nyt vaan paikka kympin sakkiin. säälipleijareissa kaatuu lukko, kuten on tapana ollut, sen jälkeen kaiken runkosarjaan panostanut jyppi ja sitten ollaankin jo välierissä.

• n.20v seurannut

Olen kanssasi taysin samaa mielta. Tosin talla hetkella luulen etta se on Hautamaa se ketjun heikoin lenkki. Se etta on joskus ollut lahjakas lupaus ja vain lupaus, ei tarkoita etta menestyisi jaakiekon muilla osa-alueilla. Menestysta on turha odottaa jollei koko organisaatio ole kunnossa.

On kasittamatonta etta vuodesta toiseen rammitaan samassa suossa ja taistellaan samoista sijoista ja ne ovat siina maksimissaan 8 sijan paikkeilla.

Surullista!

• hämäläiset

HERÄÄ !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe