NYT RIITTI SAATANA

Yli 30 vuotta fanina

Ei tässä mihinkään Turkulaiseen paniikkiin aihetta ole, mutta minulle riitti. Minua ei enää hallilla nähdä. Hautamaa esiin ja kertomaan mikä mättää, tai muuttakoot vaikka Calgaryyn. Minulla on maksavana fanina oikeus vaatia parempaa. Tässä mistään mestaruuksista edes haaveilla, mutta joukkueesta jonka voi ottaa tosissaan, kun puhutaan top6 joukkueista.

6

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi se kiva välillä

jos ipa menestyisikin, edes jotenkin. toki kausi on vasta alulla, mutta taitaa olla aika jo nyt satsata ensi kauteen, tai siis olisi, jos niin tehtäisiin.

• p.a saari

Fani ei joukueta jätä
        se on hyvä ettet tuu enää hallille.

• minä olen
        p.a saari kirjoitti:

Fani ei joukueta jätä

ja hyvä se onkin, säästän nekin rahat johonkin hyödylliseen..ilmaiseksi voin kattella vaikka ruohon kasvamista, eikä vituta kuten ipan pelissä.

• Juuri näin
        p.a saari kirjoitti:

Fani ei joukueta jätä

pelit alkaa keväällä, nyt vaan paikka kympin sakkiin. säälipleijareissa kaatuu lukko, kuten on tapana ollut, sen jälkeen kaiken runkosarjaan panostanut jyppi ja sitten ollaankin jo välierissä.

• n.20v seurannut

Olen kanssasi taysin samaa mielta. Tosin talla hetkella luulen etta se on Hautamaa se ketjun heikoin lenkki. Se etta on joskus ollut lahjakas lupaus ja vain lupaus, ei tarkoita etta menestyisi jaakiekon muilla osa-alueilla. Menestysta on turha odottaa jollei koko organisaatio ole kunnossa.

On kasittamatonta etta vuodesta toiseen rammitaan samassa suossa ja taistellaan samoista sijoista ja ne ovat siina maksimissaan 8 sijan paikkeilla.

Surullista!

• hämäläiset

HERÄÄ !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      243
      5609
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      89
      3499
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      135
      3383
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3073
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      72
      2959
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      93
      2774
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      17
      2450
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      104
      2342
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      175
      1918
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1470
    Aihe