ei mulla koskaan ennen ole tällasta äijää ollut.. tuli eilen töistä kotiin illalla, katselin teeveetä alushousut jalassa peitto päällä kun mieheni yhtäkkiä hyppäsi lattialle kontilleen, otti pikkuhousut pois,levitti kinttuni ja nuoli mut aivan märäksi.. kysysin siinä tohinassa että mitä sä nyt..
ni vastaukseks sain vaan että turpa kiinni ja sitten se nai mua jotenkin vihasella tavalla..oikeen alisti.. olin totaalisen kiimassa mut oli vähän outoa?
ennen "rakasteli hellästi" muo kunnes paljastin pitäväni joskus rajustakin,, ja että rakastan sitä jos mies aktin aikana repii hiuksiani..
nyt tuntuu että mies on tainnu päästä vähän liikaakin alistamisen makuun, se survoo mua hullun kiilto silmissä eikä kuuntele mitään vastaanväitteitä mihinkään..
ei pyytele vaan ottaa..
herra isä! mite siitä tollanen tuli
mieheni on seonnut
20
13903
Vastaukset
- varmaankin on
saanut vierasta ja kiimaista pillua. Nyt se haluaa että sä oot samanlainen kuin se blondi huora. Yritä miellyttää sitä, tai se dumppaa sut... oikeesti... oo kiltti sille ja tee just niinkuin se haluaa.
- tuskimpa ihan
vielä tarvii kiimasta blondi huoraa kun ei vuottakaan olla oltu yhdessä,, tarkoitin että se on ruvennu mun fantasiaa toteuttamaan ja on nyt sitten näemmä itsekkin sen rankan naimisen pauloissa :)
- vielä että
tuskimpa ihan kirjoitti:
vielä tarvii kiimasta blondi huoraa kun ei vuottakaan olla oltu yhdessä,, tarkoitin että se on ruvennu mun fantasiaa toteuttamaan ja on nyt sitten näemmä itsekkin sen rankan naimisen pauloissa :)
itsekin olen vasta kaksikymppinen niin eiköhän minunkin kiimapillu sille ainakin vuoden pari mahda riittää??
- ..onks joku toinen ollu asi...
Mul tuli heti mielee, et joku toinen nainen on sitä jutuillaan kiihottanu ja miehesi syö jälkiruan kotona...!
- puolestani!
kuulostaa todela ihanalta. kunpa mäkin löytäisin tollasen miehen jostain! ja oikeen parisuhteeseen vielä. voi naamat oon kade.
- kaikk
aina ajattelee sitä pahinta...
Olisikin minulla kans tommoinen mies.
Se on halusi toteuttaa omalla tavallaan sen mitä olit "toivonut" kai
Mut kannattaa kysyä siltä kuitenkin mikä sillä oli ...- mä nyt vaan
tarkotin juuri sitä ettei mulla ennen oo ollut miestä joka välittäis mun tarpeistani.. mutta tää nykyinen mies toteuttaa ihan kaiken mitä mä olen sivulauseessa joskus seksifantasioistani maininnut..
se oli lähinnä pointti että jos miehen antaa alistaa ni innostuuko se siitä tosissaan? meinaan nykyään mennään eikä meinata
suhteemme on tuore olemme seurustelleet puolivuotta.
jotenka vuoden sisällä varmasti kirjoitan täällä samasta miehestä että mitenkä voi olla näin tylsää seksiä jne..
ja sitten jos viiden vuoden päästä tämän jälkeen tulen kysymään miksi mieheni on tuollainen mitä alkuperäis tekstissä kuvailin niin sitten voitte alkaa kanssani pohtimaan onko mieheni uskoton =)
tämä oli noille ylemmille teksteille.. niin taisitte ymmärtää vähän väärin=9 - Nimetön
mä nyt vaan kirjoitti:
tarkotin juuri sitä ettei mulla ennen oo ollut miestä joka välittäis mun tarpeistani.. mutta tää nykyinen mies toteuttaa ihan kaiken mitä mä olen sivulauseessa joskus seksifantasioistani maininnut..
se oli lähinnä pointti että jos miehen antaa alistaa ni innostuuko se siitä tosissaan? meinaan nykyään mennään eikä meinata
suhteemme on tuore olemme seurustelleet puolivuotta.
jotenka vuoden sisällä varmasti kirjoitan täällä samasta miehestä että mitenkä voi olla näin tylsää seksiä jne..
ja sitten jos viiden vuoden päästä tämän jälkeen tulen kysymään miksi mieheni on tuollainen mitä alkuperäis tekstissä kuvailin niin sitten voitte alkaa kanssani pohtimaan onko mieheni uskoton =)
tämä oli noille ylemmille teksteille.. niin taisitte ymmärtää vähän väärin=9Juu olispa mullaki tollanen.. Toi seksielämä on jääny aika vähälle vimeaikoina..
- ;-)
Ihana mies! Huh...pidä siitä kinni kynsin ja hampain. Saispa itekki joskus tollasen miehen. Must se on ihan mahottoman kiihottavaa, jos mies PÄÄTTÄÄ ottaa naisen tollee "väkisin". Huh! :D
- silmunplöö
mahtaakohan "väkisinotto" olla joka naisen unelma? ;)
- '"neuvoja"
Sanot että asia selvitetään tai viranomaiset selvittävät, aviovaimoa eikä ketään muutakaan
naista ilman toisen lupaa "oteta".- Tommoset voidaan hoitaa
turpakäräjilläkin, jätkä ei liiku kuukauteen en ole välivallan kannalla, mutta niin metsä etc...
- moloo joka läpeen ja vartij...
Tommoset voidaan hoitaa kirjoitti:
turpakäräjilläkin, jätkä ei liiku kuukauteen en ole välivallan kannalla, mutta niin metsä etc...
ja joka päivä, sit kun on istunut ja asiasta tullut julkinen kyseinen kusipää ei pääse menneisyyttään pakoon joku voipi vammauttaa, raiskaajia ei tapeta!
- apapapap...
moloo joka läpeen ja vartij... kirjoitti:
ja joka päivä, sit kun on istunut ja asiasta tullut julkinen kyseinen kusipää ei pääse menneisyyttään pakoon joku voipi vammauttaa, raiskaajia ei tapeta!
ei se mua raiskannu =D ei ihmistä voi raiskata joka on hörlöppi märkänä ja ihan kiimassa ottamas tavaraa vastaan :) raiskaus on asia aivan erikseen
- vaikka todetaan
apapapap... kirjoitti:
ei se mua raiskannu =D ei ihmistä voi raiskata joka on hörlöppi märkänä ja ihan kiimassa ottamas tavaraa vastaan :) raiskaus on asia aivan erikseen
vielä kerran... se toteuttaa sun kanssa omaa fantasiaansa. Höylää pikaisesti jotain eukkoa vessassa/ruokalassa/kopiohuoneessa, mutta haluis tehdä sen kanssa kaikkea kivaa pervosti ja lujaa... Sä olet vain ja ainoastaan fantasian toteutuksen väline. Ihan sama ootko parikymppinen, vähän aikaa seurustellut mimmi. Me miehet haetaan nautintoa sieltä, mistä sitä oikeasti saa.
- mutta kun
vaikka todetaan kirjoitti:
vielä kerran... se toteuttaa sun kanssa omaa fantasiaansa. Höylää pikaisesti jotain eukkoa vessassa/ruokalassa/kopiohuoneessa, mutta haluis tehdä sen kanssa kaikkea kivaa pervosti ja lujaa... Sä olet vain ja ainoastaan fantasian toteutuksen väline. Ihan sama ootko parikymppinen, vähän aikaa seurustellut mimmi. Me miehet haetaan nautintoa sieltä, mistä sitä oikeasti saa.
se oli mun fantasia!!!!!!!!!!!!
- ps.ps.ps
vaikka todetaan kirjoitti:
"""Me miehet haetaan nautintoa sieltä, mistä sitä oikeasti saa. """
luuletko että sun naises ajattelee just sua silloin kuin naitte? me naisetkin kun haetaan juuri se sama nautinto ja juuri sieltä mistä sen saa, että tasoissa sitten ollaan mieheni kanssa kun minä kuvittelen joka kerta hänen minua naidessa että kolme vanhempaa miestä ottaa minua rajusti!
- Kobber
Ei sun tartte mitä tahansa sietää. Aviopuolisokin voi syyllistyä raiskaukseen. Jos mies ei puhetta ymmärrä, niin äänestä jaloillasi. Oman turvallisuutesi vuoksi voisi olla hyvä lähteä. Käy ainakin juttelemassa jonkun ulkopuolisen ihmisen kanssa, esimerkiksi perheneuvolassa tai jossain.
Siinä on se pointti, että jos annat miehesi alistaa itseäsi, niin lopulta oma suhteellisuudentajusi häviää, ja hyväksyt hänen kaikki oikkunsa oikeutettuina.- 4kymppinen
Sinulta tässä on suhteellisuudentaju täysin hukassa. Mies toteuttaa naisen fantasian ja sinä pöljä höpötät raiskauksesta. Hanki ensin elämä ja tuu sitten takasin kirjoittamaan.
- suurin osa
Jos mies panee kunnolla sillointällöin eikä paljoa kysele onko se raiskaus? No ei todellakaan ole jos nainen sanoo että lopeta en halua tms. Tottakai lopetetaan? Näin ainakin meillä. Sellaset pikku älä no hö ei noteerata kyllä sen äänestä erottaa kun pitää lopettaa oikeesti.
Parasta mitä voit tehdä puhu sille ukolles jatkossakin sano mitä haluat. Eihän se tarkota että jos kerran tunnustaa pitävänsä jostain että sitä pitäisi aina olla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023