MILLE RAKENNAT?

Sen tähden jokainen,joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan,on verrattavissa järkevään mieheen,joka rakensi talonsa kalliolle.Tuli sade,virrat tulvivat,ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät taloa vastaan,mutta se ei sortunut,sillä sen perustus oli laskettu kalliolle.Jokainen,joka kuulee nämä minun sanani mutta ei tee niiden mukaan,on verrattivassa tyhmään mieheen,joka rakensi talonsa hiekalle.Tuli sade,virrat tulvivat,ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät taloa vastaan,ja se sortui,ja sen sortuminen oli perinpohjainen..Matt7:24-27....Nyt on aika todella menossa huonoon suuntaan ja eritoten talous pettää,kuten david Wilkerson on ennustanut kirjasaan 1973,siinä mainitiin myös suhtautuminen homokysymykseen aikana jolloin homous oli piilossa,,..kaikenlainen vääryys ja pahuus leviää..Ainoa mikä pidätteleee saatanaa ja demonivoimia on seurakunta...kunnes Kristus tulee hakemaan seurakunnan ylös(tempaus)silloin seuraa sellainen aika että nyt on vielä rauhalista...Jumala rakastaa sua ja haluaa että olet turvassa..Nyt on aika ottaa vastaan pelastus.Tunnusta Jeesus herraksi,,niin pelastut.AAmen.

8

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedonmies

taikauskon, tietämättömyyden ja tyhmyyden varaan....

• kysymys keskeltä elämää

Kestääkö sinun kivijalkasi, kun elämä murjoo ihmistä kovemmalla kädellä? Kun tulee vakava sairaus, työkyvyttömyys, ihmisten hylkääminen, läheisen kuolema, omasi...?

• kysymys?
        kysymys keskeltä elämää kirjoitti:

Kestääkö sinun kivijalkasi, kun elämä murjoo ihmistä kovemmalla kädellä? Kun tulee vakava sairaus, työkyvyttömyys, ihmisten hylkääminen, läheisen kuolema, omasi...?

???????????????????

• tiedonmies

Myönsit siis "rakentaneesi" elämäsi taikauskon, tietämättömyyden ja tyhmyyden varaan.

Minä taas "rakennan" elämäni ilman taikauskoa tietämätättömyyttä ja tyhmyyttä.

• kysymys keskeltä elämää
        tiedonmies kirjoitti:

Myönsit siis "rakentaneesi" elämäsi taikauskon, tietämättömyyden ja tyhmyyden varaan.

Minä taas "rakennan" elämäni ilman taikauskoa tietämätättömyyttä ja tyhmyyttä.

Tulin vain puolitiehen sinua vastaan, ettet kokisi minua viholliseksi. Kyllä: minä rakennan Jeesuksen varaan, sen varaan, jota sinä kutsut taikauskoksi, tietämättömyydeksi ja tyhmyydeksi.

Kysyn uudelleen: minkä varaan sinä itse elämäsi rakennat? Tiedon varaan? Älyn varaan? Elämä yllättää. Kaikki ei ole ennustettavissa. Ihmissuhteissa älykkyys ja tieto eivät ratkaise. Elämän tärkeimpiä kysymyksiä pohdittaessa ihmisen äly ei riitä. Tieto muuttuu, kukaan ei tiedä kaikkea. Jos tiedon varaan rakennat, rakennat hiekalle, ja tieto on sinun epäjumalasi, jota palvot.

• sairasta touhua

Tulin vain puolitiehen sinua vastaan, ettet kokisi minua viholliseksi. Kyllä: minä rakennan Jeesuksen varaan, sen varaan, jota sinä kutsut taikauskoksi, tietämättömyydeksi ja tyhmyydeksi.

Kysyn uudelleen: minkä varaan sinä itse elämäsi rakennat? Tiedon varaan? Älyn varaan? Elämä yllättää. Kaikki ei ole ennustettavissa. Ihmissuhteissa älykkyys ja tieto eivät ratkaise. Elämän tärkeimpiä kysymyksiä pohdittaessa ihmisen äly ei riitä. Tieto muuttuu, kukaan ei tiedä kaikkea. Jos tiedon varaan rakennat, rakennat hiekalle, ja tieto on sinun epäjumalasi, jota palvot.

aasi, joka "rakentaa" elämänsä 2000 vuotta sitten kuolleen essealaishäirikön varaan.

• sairasta touhua

aasi, joka "rakentaa" elämänsä 2000 vuotta sitten kuolleen essealaishäirikön varaan.

• Asko. T

Jeesuksen Herraksi! Kiitos aksu hyvästä sanasta. Siunausta sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      319
      1771
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1267
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      917
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      861
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      823
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      777
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe