MILLE RAKENNAT?

Sen tähden jokainen,joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan,on verrattavissa järkevään mieheen,joka rakensi talonsa kalliolle.Tuli sade,virrat tulvivat,ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät taloa vastaan,mutta se ei sortunut,sillä sen perustus oli laskettu kalliolle.Jokainen,joka kuulee nämä minun sanani mutta ei tee niiden mukaan,on verrattivassa tyhmään mieheen,joka rakensi talonsa hiekalle.Tuli sade,virrat tulvivat,ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät taloa vastaan,ja se sortui,ja sen sortuminen oli perinpohjainen..Matt7:24-27....Nyt on aika todella menossa huonoon suuntaan ja eritoten talous pettää,kuten david Wilkerson on ennustanut kirjasaan 1973,siinä mainitiin myös suhtautuminen homokysymykseen aikana jolloin homous oli piilossa,,..kaikenlainen vääryys ja pahuus leviää..Ainoa mikä pidätteleee saatanaa ja demonivoimia on seurakunta...kunnes Kristus tulee hakemaan seurakunnan ylös(tempaus)silloin seuraa sellainen aika että nyt on vielä rauhalista...Jumala rakastaa sua ja haluaa että olet turvassa..Nyt on aika ottaa vastaan pelastus.Tunnusta Jeesus herraksi,,niin pelastut.AAmen.

8

232

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedonmies

taikauskon, tietämättömyyden ja tyhmyyden varaan....

• kysymys keskeltä elämää

Kestääkö sinun kivijalkasi, kun elämä murjoo ihmistä kovemmalla kädellä? Kun tulee vakava sairaus, työkyvyttömyys, ihmisten hylkääminen, läheisen kuolema, omasi...?

• kysymys?
        kysymys keskeltä elämää kirjoitti:

Kestääkö sinun kivijalkasi, kun elämä murjoo ihmistä kovemmalla kädellä? Kun tulee vakava sairaus, työkyvyttömyys, ihmisten hylkääminen, läheisen kuolema, omasi...?

???????????????????

• tiedonmies

Myönsit siis "rakentaneesi" elämäsi taikauskon, tietämättömyyden ja tyhmyyden varaan.

Minä taas "rakennan" elämäni ilman taikauskoa tietämätättömyyttä ja tyhmyyttä.

• kysymys keskeltä elämää
        tiedonmies kirjoitti:

Myönsit siis "rakentaneesi" elämäsi taikauskon, tietämättömyyden ja tyhmyyden varaan.

Minä taas "rakennan" elämäni ilman taikauskoa tietämätättömyyttä ja tyhmyyttä.

Tulin vain puolitiehen sinua vastaan, ettet kokisi minua viholliseksi. Kyllä: minä rakennan Jeesuksen varaan, sen varaan, jota sinä kutsut taikauskoksi, tietämättömyydeksi ja tyhmyydeksi.

Kysyn uudelleen: minkä varaan sinä itse elämäsi rakennat? Tiedon varaan? Älyn varaan? Elämä yllättää. Kaikki ei ole ennustettavissa. Ihmissuhteissa älykkyys ja tieto eivät ratkaise. Elämän tärkeimpiä kysymyksiä pohdittaessa ihmisen äly ei riitä. Tieto muuttuu, kukaan ei tiedä kaikkea. Jos tiedon varaan rakennat, rakennat hiekalle, ja tieto on sinun epäjumalasi, jota palvot.

• sairasta touhua

Tulin vain puolitiehen sinua vastaan, ettet kokisi minua viholliseksi. Kyllä: minä rakennan Jeesuksen varaan, sen varaan, jota sinä kutsut taikauskoksi, tietämättömyydeksi ja tyhmyydeksi.

Kysyn uudelleen: minkä varaan sinä itse elämäsi rakennat? Tiedon varaan? Älyn varaan? Elämä yllättää. Kaikki ei ole ennustettavissa. Ihmissuhteissa älykkyys ja tieto eivät ratkaise. Elämän tärkeimpiä kysymyksiä pohdittaessa ihmisen äly ei riitä. Tieto muuttuu, kukaan ei tiedä kaikkea. Jos tiedon varaan rakennat, rakennat hiekalle, ja tieto on sinun epäjumalasi, jota palvot.

aasi, joka "rakentaa" elämänsä 2000 vuotta sitten kuolleen essealaishäirikön varaan.

• sairasta touhua

aasi, joka "rakentaa" elämänsä 2000 vuotta sitten kuolleen essealaishäirikön varaan.

• Asko. T

Jeesuksen Herraksi! Kiitos aksu hyvästä sanasta. Siunausta sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      201
      1953
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1146
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      170
      1019
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      851
    6. 69
      762
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      99
      752
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      687
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      23
      637
    10. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      631
    Aihe