Laulujen sanoja

aatuuli

Yks päivä mietittiin eri laulujen sanoja ja mihin lauluun kuuluu. Haluan löytää nettisvut josta löytäisi laulujen sanoja ja laulaja ilmaiseksi.Tietääkö joku sellaista sivua? En tarvi mitään nuotteja vaan yksinkertaiseksti haluan yhdistää laulun sanat tiettyyn lauluun ja laulajaan. Nyt mietittiin kovin missä laulussa on sanat "mä järkytyin" tai "järkytyin". Muisteltiin, että olis jotain 60-80-luvun kappale.

11

8650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelekäänpä että vartot tyhjää jos on kyse suoemenkielisistä sanoista.
      issään ei niuhoteta "tekijänoikeuksista" niinku täällä :(

Tilanne on toinen kun haluat esim. vanhojen beates-, sinatra- dorisday- tms sanoja.

Hakusanalla "lyrics" löytyy useamiakin hakemistoja, esmes mull on kirjanmerkeissä yksi joka on todella kattava, ja olen sieltä löytänyt melkein kaikki haluamani.

Ja sen kattavuus on niin suuri että jopa suomalaisia anoituksia on löytynyt :)
      Mm. Juha Tapion "Ukkst ja ullakolla".
      Eihän uskois? :)

Valitettava asiantila on, että siellä voi hakea melkein ainoastaan artistin nimellä (ja mieluummin muodossa " olavi virta" kuin "virta, olavi").

Toivotan kuienkin antoisaa metrsästysmatka :D !

• tulike
    • mitenkä se oli...

Eiköhän nuo sanat ole useammassakin laulussa...idiootit

• miley cyrus

tämä on aika hyvä paikka.
      kirjoita googleen letssingit.

• AKH67

Tietääkö joku kappaleen 80-luvulta joka menee näin: "Koskaan päässyt en lähelle sun, viihdyit muualla et luona mun. Toisten kanssa kai nauraakin voit, katsettakaan tuskin minulle soit...Nyt on aikaa jo mennyt niin, jäänyt vain olet unelmiin. Toisen kanssa nyt kuljen tien, muistot mukaan vien jne"

• tyyli lyyyli

joko laulun nimi tiedetään

• Kuulija

Samaa kysyttiin Radio Suomen Sekahaku-ohjelmassa ma 20.1.2014.....ei oo selvinny vieläkään.

• Jukka Sipoosta

Hei! tällainen muistui mieleen.
        Muistot mukaan vien, Meeri Pesonen
        Oli hyvä biisi silloin, säväyttää vieläkin!!!

• Anonyymi

Jukka kuoppamäki teki sen, niin muistaisin ja olisiko ollut Päivi Paunu joka sen lauloi. En ole ihan varma,,,,

• Hannele-52

Beritin esittämä ja ehkä Jukka Kuoppameän ehkä.......Oliskos: "Muistot mukaan viien"

• Johanottikyrsäleipä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      5643
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1968
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      367
      1874
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      122
      1088
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1024
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      28
      941
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      844
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      75
      840
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      733
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      724
    Aihe