Miten olis

Diana*

Jos tekisimme, jos kokeilisimme tehdä tästä päivästä ns. " väärän kuninkaan päivän". Teidän kuningasten kuningas Jeesus saa teidät ainoastaan riitelemään, niin kokeillaan väärää kuningasta.

Kuvitelkaa, että teillä on kuningas, joka saa teidät hyvälle, rakastavalle mielelle.
Lempeälle, ymmärtävälle, hyväksyvälle. Jos joku ei ajattele samalla tavalla, sanotaan; Ai, sinä olet käsittänyt tuon asian noin, minä olen ymmärtänyt hiukan eri tavalla.
En minäkään pysty siihen aina, mutta jos tänään kokeilisin yhdessä teidän kanssanne.

Minä tunnen täältä jo aika monia, ja minusta on kiva poiketa aina katsomassa mitä teille kuuluu, ja minne suuntaan teidän ajatuksenne kulkeutuvat ja kehittyvät.
Tiedän, etteivät minun ajatukseni ole täällä hyväksyttyjä, mutta siitä huolimatta minä omalla tavallani pidän teistä, koska näen, että jokainen etsiskelee Jumalan tietä.

Uskalletteko, vaikka leikkimielisesti rakastaa toisianne tänä yhtenä päivänä ja sanoa toisillenne, ihan omalla nikillä, kauniita asioita.
Jos hävettää, niin voihan sanoa, että leikilläni minä vain, koska tänään on väärän kuninkaan päivä, ja tänään saa tehdä vain hyviä asioita. :)

Minun mielestäni te olette mukavia ihmisiä.
Kuka uskaltaa jatkaa? :) Kuka on rohkea?

6

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakkiluke

...avaus. :) Pahoin vain pelkään, että pian saat kuulla olevasi saatanan asialla.
      Seuraan minäkin palstaa, harvemmin enää kirjoittelen, koska keskustelu Raamatusta, kuten ostikossa lukee, on mahdotonta. Olisiko paikallaan tehdä ylläpidolle aloite, että palstan nimi päivitettäisiin? Se voisi olla vaikka "Rähjää uskosta" tai "Tuomitse kanssaihmisesi alimpaan helvettiin." Entäpä "Vain MINÄ tiedän TOTUUDEN?" Tai "Ronkitaan toistemme yksityiselämää."

• Diana*

Kyllä näinkin ystäväni lakkiluke, mutta tänään on julistettu väärän kuninkaan päivä.

Minä tunnen sinutkin melko hyvin, olen lukenut paljon sinun kirjoituksiasi, olet viisas poika/mies, varmaankin, siis mies, ei poika....enää.

Mutta, kuinka sinulta tulevat ne kauniit sanat, toki olen huomannut sen, että suosiolla annat muille luvan ajatella toisin ja se on aina sopuisaa ja kiitettävää, minä olen liian jyrkkä...usein.... myönnän.

Mitä hyvää me keksisimme, vaikka Sunista...tänään, niin ja Armikille voisimme antaa kauniin mielen jollakin...hyväksyvillä sanoilla.
        Ihmisiähän me vain...kaikki.

• Brim

Mitä tapahtui palstalle? Nyt hän sai sen minkä halusi, palsta on ihan kuollut. Det är inte så mycket vi kan göra åt det, hon gick för långt med sin kungörelse, själv tror jag att hon ljuger, hoppas hon är nöjd nu. Ha en bra försättning, det var en nöje att läsa dina inlägg. Känns lite sorgligt.

Vänligen

Brim

• Diana*

ja pitäköön hyvänään. Kovin se on hankalaa ollutkin, nyt hän voi tuijotella tyhjää kuvaruutua.
        Rajat on selvät ja ahtaat, ei keskustella mistään.:)

En ole tavannut sinua täällä aikaisemmin, kiva kun pistäydyit.
        Minä käyn täällä silloin tällöin, koska olen tutustunut henkilöihin heidän kirjoitustensa kautta. Vaikka olemmekin täysin erimielisiä, niin muutaman kanssa ihan sopuisasti erimielisiä.

Aloitus oli leikkimielinen kokeilu, josko yhtenä päivänä kaikki voisivat olla ystävällisiä toisilleen, mutta osallistujamäärä ei ollut kovin runsas, niinkuin huomaat, ja niinkuin oli odotettavissakin. :)

On se niin vaikeaa, mutta aina voi kokeilla, kuinka se lähimmäisen rakkaus käytännössä onnistuu.

Hyvää illan jatkoa sinulle....tapaillaan...joko siellä tai täällä.

• Moikkelis Dinskuli :)

Voin kertua ihan vilpittömästi käsi sydämellä että mulla on ollu ikävä sun kirjoituksia.

Minusta sinä olet rehellinen uskossasi, niinkuin jokaisen olla pitääkin. Olet mielenkiintoinen ja sympaattinen ihminen. Uskallat tuoda rehelliset tunteesi esiin, etkä pelkää kehua lähimmäisiä :)

Haluan myös sanua että en vihaa ketään palstalaista. Minulle olette niitä rakkaita lähimmäisiä vaikka mielipiteet ja Raamatun tulkinnat menevätkin välillä ristiin.
      Arvostan ihan jokaista suuresti ihmisenä ja lähimmäisenä.

Ja tämä Dinskulin idea oli ja on hyvä idea.

Jumalan siunausta ja johdatusta ihan jokaiselle :)

• Diana*

Olet siis kaipaillut minua, tuo oli kauniisti sanottu.
        Käyn minä täällä lueskelemassa teidän aatoksianne, vaikka en aina kirjoitakaan.

Meillä se Jussin kanssa lähimmäisenrakkaus pelaa ja toimii ja mikä parasta, ei ole estoja sanoa sitä ääneenkin, tai ainakin kirjoittaa. :)

Kiitos kivasta vastauksesta, joka oli osoitettu sekä minulle, että kaikille palstalaisille.

Dinskuli toivottelee hyvää illanjatkoa.....ja hyvää mieltä muutenkin, olet kiva lähimmäinen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5327
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3561
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      58
      2932
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      37
      2135
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1906
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1686
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1402
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1195
    Aihe