Lopettakaa koko sarja

kaikella on aikansa

Katsoin alusta asti Kotikatua, mutta vuosi-pari sitten se meni niin ällöttävän , ala-arvoisen laskelmoiduksi Ylen salkkariksi, ettei enää kestänyt millään katsoa. Alkuperin ihan hyvästä sarjasta on tullut täyttä p...aa.

Miksi näille sarjoille aina käy näin? Lopettaisivat aikanaan.

2

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutustu katsojalukuihin

Tiedätkö, minä varassa mainosrahoitteinen media toimii. Telkun osalta katsojalukujen, koska niihin suurelta osin perustuu mainosmyynnin onnistuminen. Ja salkkarit nyt vaan sattuu olemaan maikkarin katsojatilastojen kärkipäässä.
      Totta kai mainostajaa kiinnostaa myös se, minkälainen jengi mitäkin ohjelmaa katsoo, mutta salkkarit nyt vaan näyttää uppoavan kansan syviin riveihin ja kerää siksi tietynlaista yleismainontaa. Mun mielestä edelleen ihan katsottava sarja.

• elliivo

Kyllä nyt vähän on havaittavissa jo parannusta.
      Välillä kieltämättä käytiin jo sen rajan alapuolella että meinasin minäkin lopettaa katsomisen.
      Viime jaksoa katsoessani ajattelin että piristystä on nyt selvästi tullut.
      Toivottavasti ylämäki jatkuu.
      Perinteisesti Kotikadun lapsinäyttelijät ovat olleet alle arvosteluasteikon. Itkun vänisijöitä, alta kulmain luimistelijoita, änkyttäjiä ym.
      Jarkon esittäjän vaihtuminen toi ensimmäisen paremman lapsinäyttelijän ja nyt tuli oikea lapsitähti, tosin sivuosaan.
      Pihan lapsiin ilmestyi se tyttö joka esitti Harvoin tarjolla-sarjassa Urpolan tyttöä.
      Kerta kaikkiaan mainio näyttelijä!
      Kunpa hän saisi näkyvämmän roolin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe