joka ei riidellä halua! Eli: Mitä mahtui tähän päivään? Jotain mukavaa? Jotain tylsää? Kuinka sateinen ja tuulinen syyspäivä kului? Entäs tulee kulumaan?
Mitäpä tänään
14
555
Vastaukset
- vaalitulosta.
äänestin ystävääni. Suoraselkäinen ja rehellinen ihminen. Näillä hetkillä avautuu tuloslaskentasivusto.
Pizza kärisee uunissa.- Mayi
persiestä kun en saanut kunnolla nukutuksi, aamun pilasi jääkylmä suihku (josta jo jossain ketjussa inisinkin) ja päivä on ollut omalta osaltani bo-bo-boring! Pari koneellista pesaisin pyykkiä, en käynyt äänestämässä, kastuin läpimäräksi päivälenkillä ja nuokuin läppärin äärellä.. Nyt vähän valo jo pilkistää sillä kohta lykkään pakastepizzan lisukkeineen uuniin ja mitä luultavimmin lankean B-vitamiinipitoiseen juomaan! Ilta kulunee sohvan nurkassa töllöä tuijotellen ja karvaisia asuinkumppaneita kutitellen.. Ihan hyvä fiilis joo :)
- issu56
Viimeöisen myrskyn tekemiä tihutöitä fiksailin aamupäivän ja kun olin saanut porukkani ruokittua lähdin ystäväni tupaantuliaisiin. Nyt kohtapuoliin on meille tulossa ystäväpariskunta saunailtaa viettämään, joten ilta tuleekin kulumaan varsin hauskoissa merkeissä.
Meillä ei onneksi satanut tänään laisinkaan...se hirvittävä tuuli oli kyllä ihan tarpeeksi.
Miten itselläsi?- Joku vain
Päivä on kulunut autotallia ja varastoa siivoten. Siellä on nimittäin roinaa kahdesta eri muuttokuormasta joten auto ei enää talliin mahtunut ja varastokin repeili jo liitoksistaan. Sateisena päivänä oli hyvä polttaa kaikki joutava joka palaa, SPR´lle tuli monta isoa jätesäkkiä vaatetta ja pientavaraa, ja aikamoinen määrä ihan hyviä huonekaluja! Siinä se tämä päivä kuluikin. Nyt olemme niin likaisia ja pölyisiä että muuta ei voi kuin lämmittää sauna ja sitten ehkä alkaa jännittämään vaalitulosta.
- Heloisa
Pesin muutaman koneellisen pyykkiä, mankeloin ja tein lanttulaatikkoa pakkaseen. Ohjelmaan kuului tavanomaista haahuilua eli vetelehtimistä.
Mahdollisesti vilkaisen nurkkasilmällä sukan kutomisen lomassa vaaliohjelmaa.
Koko päivän on satanut ja iltapäivällä oli tuulista, mutta ei pahemmin, onneksi.- Mayi
on rikkautta..mutta myös rakkautta! Lurppakorvainen metsästyskoira ja karvaton kissa voi olla parhaimmat ystävät.. Entäs ihmiset?
http://www.youtube.com/watch?v=Fw7xFH0L7Fw Mayi kirjoitti:
on rikkautta..mutta myös rakkautta! Lurppakorvainen metsästyskoira ja karvaton kissa voi olla parhaimmat ystävät.. Entäs ihmiset?
http://www.youtube.com/watch?v=Fw7xFH0L7Fwneljä molempia. ei ne edes ole huomannut mitä lajia ovat :-))))
ja totta!!!! rakkaus on rikkutta.
ihan mukava päivä sateesta ja tuulesta huolimatta...
aamupäivällä trimmasin yhden koiran, ja sitte iltapäivällä käytiin ystävien kanssa syömässä epsanialaisessa ravintolassa...Oikeastaan ihan kivaa :O),ellei oteta huomioon tuota hitonmoista tuulta ja sadetta koko päivän,ja ärsytystä noitten kellojen siirtelyistä.
Päivällä olin opastamassa muita moppeloitten opettelussa,sitten kotona lonkan vetoa ja syöntiä,kun ruoka tuotiin valmiiksi eteen.
Sitten goretexit päälle,ja tuuleen ja tuiskuun tuon turbon kanssa.Perheen äijät jäi äijille tyypillisesti lenkkeilemään sohvalle.
Ja kaikkein tylsintä.Luulin,että oli suklaata kaapissa.Ei ollut.Joku oli syönyt.Nyt on kauhee puute,eikä viitsi lähtee hakemaan.Tai ei tiedä,täytyykö kumminkin.- Mayi
tunnustan että iski puheripuli, mutta jos osaisin laittaa nettiin valokuvan teille ihasteltavaksi niin nyt sen tekisin! Mutta kun en osaa, niin yrittäkää kuvitella.. Meidän 2 vanhinta otukkaa (niitä naukujia) nukkuu yhtenä kuonojen ja käpälien sekamelskana PUHTAANpyykinkorissa! Eipä heitä henno hätistellä poiskaan, vaikka tietää että normaalistikin karvoja täynnä olevat vaatteet ovat aamulla vieläkin karvaisempia.. Vanhat kissanruntit..on ne niin suloisia kun..ne nukkuu :)
- Heloisa
Mayi kirjoitti:
tunnustan että iski puheripuli, mutta jos osaisin laittaa nettiin valokuvan teille ihasteltavaksi niin nyt sen tekisin! Mutta kun en osaa, niin yrittäkää kuvitella.. Meidän 2 vanhinta otukkaa (niitä naukujia) nukkuu yhtenä kuonojen ja käpälien sekamelskana PUHTAANpyykinkorissa! Eipä heitä henno hätistellä poiskaan, vaikka tietää että normaalistikin karvoja täynnä olevat vaatteet ovat aamulla vieläkin karvaisempia.. Vanhat kissanruntit..on ne niin suloisia kun..ne nukkuu :)
tapaus kymnmenien vuosien takaa, kun rakas kissan pentuni katosi ihan vaan yhtäkkiä. Sitä etsittiin kaikkialta, ulkoa ja sisältä ja pitkään. Itkin ja hätäilin, kunnes se kömpi tyytyväisenä esiin.
Meillä oli hetekat koottuna päiväksi kasaan vuodevaatteineen. Misse oli kaivautunut alemman sängyn päästä vuodevaatteiden väliin, oli varmasti lämpöistä.
Sama kissa tykkäsi nukkua kiikkustuolissa minun sylissä villahuivikapaloon käärittynä ihan niinkuin vauva, pää käsivarrella.
Kotona tiiviisti pysytty paitsi yksi koiranisäntä vietiin lentokentälle, koira jäi tänne hoitoon. Näiden kolmen kanssa on ulkoiltu, täällä ei edes pahemmin tuullut tänään, vettä kyllä satoi mutta se ei haittaa. Vähän yritin haravoida sateessa, ja muuten olen pessyt pyykkiä, syönyt paljon ja rääkännyt sähköurkuja. ;) Oikein on ollut meikäläiselle sopivan tapahtumarikas sunnuntai, tässähän riittää muistelemista koko ensi viikoksi.
Olen parsinut villasukkia ja yhtä villatakkia! Joo, siinä riittää muistelemista vielä ensi vuodeksikin, on se niin merkittävä juttu! Neula kädessä, minulla.
eilinen meni jotenkin "läpi" :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350