HS kirjoittaa tänään, 26.10.-08 pääkirjoituksessaan mm.
"Kun Suomeen virtaa nyt noin 1500 turvapaikanhakijaa vuodessa, merkitsee se sitä, että perheiden yhdistämisohjelman kautta lähivuosina maahan on tulossa jopa 5000 perheenjäsentä. Somaliasta tulevista perheenjäsenistä jo lähes 90 prosenttia on luku- ja kirjoitustaidottomia.
---
Muiden pohjoismaiden tiukennettua turvapaikansaannin ehtoja on maahanmuuttajien virta kääntynyt Suomeen. Tässä kuussa kahden viikon aikana on turvapaikanhakijoita tullut jo 335, joista Somaliasta 189. Hakijoista 52 on alaikäisiä"
Niinpä. Siinä sitä on monikulttuurisuutta ja moniosaajia. Luku- ja kirjoitustaidottomilla, aikuisilla somaleilla Suomeen - kuulemma - tuleva työvoimapula paikataankin ikuisiksi ajoiksi.
Mistä somalit ym. tänne tulevat, eiväthän Suomi ja Somalia ole aivan rajanaapureita?
Kun muut pohjoismaat ovat tiukentaneet turvapaikanhakumääräyksiään, eikö Suomi voi seurata perässä? Siihen ei pitäisi olla urputtamista edes ruotsalaisilla!
Somalivyöry ovella!
8
326
Vastaukset
- Tokkiisa
Maahanmuuttopolitiikkaa hallitsevista valtaosa on naisia. Naiset tarvitsevat monikulttuuria. Suomalainen mies kun on... sanonko mikä?
- tietenkin,,.
liian pienimunainen. Tuota kai tarkoitit.
- tulijoista miksikään muutu
tietenkin,,. kirjoitti:
liian pienimunainen. Tuota kai tarkoitit.
joten väärilä jäljillä ovat.
- dytity
tulijoista miksikään muutu kirjoitti:
joten väärilä jäljillä ovat.
dtyk
- miksei suomikin muka voisi??
pysykää jumalauta siellä somaliassa kun teitä ei täällä suomessa (eikä nähtävästi muissakaan pohjoismaissa) kaivata!
- vyöryy jo
Onhan tuo nähty että somalivyöry oli totta. Nyt se on tuolla kadulla.
Somalit muslimeita ? Ainakin minust heidän on syytä tietä ettei muhamed mikään profetta ollut heidän omien kirjoituxen muka. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9553109/?commentrecall#comment-undefined
- --Eli Suomalainen..
Nuo on vielä pieniä määriä, mutta kun alkavat lisääntymään. Somalinainen synnyttää n.8 lasta alle kolmekymppisenä ja ne kahdeksan tekee 8 lasta jne.jne. n. 50 vuotta niin suomalaiset on vähemmistönä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329