Sarja/minisarja (?) kertoi naisopettajasta, joka heittää miehensä ulos kuullessaan miehellä olleen suhde nuoreen teiniin ja saaneen tämän kanssa jopa lapsen. Naisen naapurissa asuu saman koulun rehtori, joka oli ihastunut naiseen. Lisäksi naisen pojalle (seksiaddikti tms.) ja veljelle (morsmaikku "katosi", talo paloi) sattui myös kaikenlaista. Jostain syystä naisen luokse "ilmestyy" miesnäyttelijä, jota nainen ihailee. Tuo miesnäyttelijä oli muistaakseni fyysisesti koomassa jossain muualla ja kyseessä oli ilmeisestikin tämän "henki" joka näkyi vain naiselle.
Olen miettinyt pääni puhki ja käyttänyt jos jonkinmoisia hakusanoja, mutten ole onnistunut selvittämään tämän sarjan nimeä. Tunnistaako joku? Olen tyystin unohtanut sarjan nimen ja jopa sen miltä kanavalta se tuli. Viime talven/kevään aikana se muistaakseni televisiossa näkyi. Haluaisin siksi saada selville tuon sarjan nimen, etten onnistunut näkemään koko sarjaa. Tietääkö joku sarjan nimen?
Sarjan nimi hukassa... Voisiko joku auttaa?
4
244
Vastaukset 4
- oli juoni!
Ikinä kuullutkaan???
- muitoheapmi
Näin kyseistä sarjaa vain pari osaa ja en niitäkään kokonaan, joten juonen saatan muistaa aivan väärin. Muistaakseni se tuli televisiosta viime kevättalvena/talvena/keväänä. Jos en täysin väärin muista, niin ainakin osa näyttelijöistä puhui brittimäisittäin. En kuitenkaan ole täysin varma tuosta, saattoivat puhua aussilaisittainkin... Ohjelma tuli muistaakseni iltakymmenen jälkeen...
- Plumpsklo
Itsekin yritän etsiä samaista sarjaa, mutta nimi ei muistu millään mieleen. :/ Lisättäköön vielä, että oman muistin mukaan kyseinen sarja tuli joko ykköseltä tai kakkoselta. :)
- kokokokkoko
Muistan sarjan, tai siis että jotain tuontapaista jossain tapahtui. Pitääpä miettiä. Oliko se pääosan nainen hieman tai hieman enemmän pyöreä? --- googling ---- Olisiko tämä:
http://www.imdb.com/title/tt0884765/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480