miehen G piste orgasmi

G man

Moi!
Olen useaan otteeseen lukenut että miehellä on g piste joka sijaitsee jossain pepun syövereissä.
Onko kellään kokemusta siitä orgasmista pisteen sijainnista ja siitä että miten sitä pistettä hierotaan/kiihotetaan.
Kiitos jo etukäteen. :)

6

8482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man

Kyllä on juu.. ihan kyllästyttää kirjottaa aiheesta, kun siitä puhutaan aina vaan samat homofobiat ja muut, mutta asiaan..:

Eli se sijaitsee miehen pyllyssä tollain 5-8 centtii syvällä, navan puoleisella sivulla.. ja sen sitä voi kiihottaa erilaisissa leluilla ym. Mutta kokemuksesta voin kertoa, että tyttökaverin sormi vetää kyllä voiton kaikista hilkkeistä! Tai noh, en voi kai sanoa kaikista.. kun en ole kaikkia koittanut, mutta itse kyllä nautin sen kiihottamisesta aivan sairaasti..! Siis laukeaminen menee potenssiin 2 kun samalla kiihottaa g-pistettä.
      Mutta myös se aika mikä kestää siihen että laukeaa, menee miinus potenssiin 5! eli todella nopeesti tulee..! :)

• dude

Missä se siis tarkimmiten oli? Olen joskus kokeillut sormipersettä, mutta jos siitä saa lisäkiksejä noin niin kertoisitko lisää "ajo-ohjeita" =)?

• näin
        dude kirjoitti:

Missä se siis tarkimmiten oli? Olen joskus kokeillut sormipersettä, mutta jos siitä saa lisäkiksejä noin niin kertoisitko lisää "ajo-ohjeita" =)?

työnnä rasvattu sormi (keskisormi toimii parhaiten ;) ) peppuun hiljalleen... kokeile eri kohtia suolesta samalla runkaten. missä tuntuu hyvältä ni siitä vähä hieroskelet samalla ku runkkailet.. tulee alta aikayksikön ja orkku on toisesta taivaasta!

• Doc

Kaikessa yksinkertaisuudessaan ns. miehen G-Piste on Prostata! Ja Prostata on suomeksi Eturauhanen! :)

• täh

missä asennossa tuo sitten kannattaa tehdä?

• jep
        täh kirjoitti:

missä asennossa tuo sitten kannattaa tehdä?

Peppuun liukastetta ja vaikka seisaaltaan sormi sisälle, ja löytyy suolen etuseinämästä. Aluksi saattaa tuntua kuin virtsaamisen tarvetta, mutta sitä se ei ole. Lähellä orkkua paisuu eturauhanen huomattavasti, jolloin sen tarkka paikkakin löytyy helposti ja mahtavalta tuntuu!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      87
      1623
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      76
      1261
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      176
      1197
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      942
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      901
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      888
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      878
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      823
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe