Jäätkö sinäkin lopun ajan ennustettujen luonnon ilmiöiden ja antikristuksen hirmuisen ajan hampaiden raadeltavaksi?
Minä en aio jäädä tuhoon ja hävitykseen sillä pelastava armo Jeesuksessa Kristuksessa on tuleva osoittamaan sen mikä ero on uskovan ja ei uskoisen välillä.
Jumalattomat ja valhekristityt sekä suuri lahkoarmeija jätetään antikristuksen aikaan,kidutettavaksi ja tuhottavaksi, mutta vain pyhät valitut uskovat nostetaan Herraa vastaan pilviin ja tuuliin.
Voitko lyödä vetoa pelastuksestasi?
Usko ei ole arpapeliä.
Pelaako kirkko sielullasi saatanan kanssa ja jos vielä kysyn että tällä tavoinko sinä olet järjestänyt itsellesi reittisi suoraapäätä helvettiin?
Lopun ajan lihamylly?
9
650
Vastaukset
- toivot
se voi nimittäin toteutua. Tapauksessasi tosin hankkisin itselleni ammattiapua. Oikein hyvää ja onnellista päivän jatkoa !
- Tuho ja hävitys
sitten kaiva syvä monttu itsellesi vaikka kyllä tuho ja hävitys sinne sinut hautaa.
- Jumala vihaa vääryyttä
Jakolinja suoraan pelastettavien ja Jumalan rangaistusten alle jäävien välillä mennee tämän suuntaisesti, mutta mitä tarkalleen ottaen kummallekin tapahtuu, jää nähtäväksi.
Teen omalta osaltani selväksi, että uskottomien väärintekijöiden lisäksi luopioiksi kutsuttavat valhekristityt ja lahkolaiset Jumalan lakia rikkovine oppeineen ja välinpitämättömyyksineen tulevat olemaan suunnattomassa pulassa, kun huomaavat jääneensä antikristillisen pedon käsiin eivätkä pääsekään enää ulos.
On aivan käsittämätöntä, millainen hiljaisuus vallitsee ns. seurakunnissa antikristillisestä EU:sta, tästä uudesta pakanallisesta Roomasta ja uudesta läntisestä Neuvostoliitosta, joka juuri nyt on ottamassa pedon muotonsa Lissabonin sopimuksen myötä.
Ulospääsyn aika alkaa umpeutua. Häkin ovi on painumassa kiinni ja sitten "juhlat" alkavat - mutta joillekin toisille kuin näille luopioille.
Odottakaapa vain niitä päiviä, kun sotatila- tai hätätilalaki julistetaan Eurooppaan. Tai kun talouskriisin seurauksena omaisuudet vaihtavat kummallisesti omistajaa ja päätyvät antikristillisten valtioiden haltuun.
Kannattaisi ehkä käydä laittamassa päänsä kylmän veden alle hetkeksi aikaa, jotta heräisi ja voisi alkaa toimia.
Kuinka voisinkaan jo yksistäni teitä kristityt auttaa, jos sitä edes joku kaipaisi eikä se varmasti tarkoita rahaa. Sitä liian monet ovat jo aivan tarpeeksi himoinneet.- lopunalku
..maailmanlopun tullessa esimerkiksi lapselle tai mieletään vajavaiselle, joka ei ole kristinuskosta, jeesuksesta tai muusta sellaisesta kuullutkaan? Hän on elänyt parhaan ymmärryksensä mukaan ja koittanut olla satuttamatta ketään? Joutuuko hän perisynnin vuoksi ikuiseen kadotukseen ymmärtämättä miksi hän sinne joutui?
Entäpä sitten menneiden aikojen ihmiset joilla on ollut sama ongelma. Heidät nostetaan haudastaan viimeiselle tuomiolle kuulemaan kristuksesta ensimmäistä kertaa ja syöstään yksintein alimpaan kattilaan. Vastatkaapa uskonoppineet, ja miellellään perustellusti eikä kiitos perinteistä 'tutkimattomat ovat herran tiet'. - Tuho ja hävitys
lopunalku kirjoitti:
..maailmanlopun tullessa esimerkiksi lapselle tai mieletään vajavaiselle, joka ei ole kristinuskosta, jeesuksesta tai muusta sellaisesta kuullutkaan? Hän on elänyt parhaan ymmärryksensä mukaan ja koittanut olla satuttamatta ketään? Joutuuko hän perisynnin vuoksi ikuiseen kadotukseen ymmärtämättä miksi hän sinne joutui?
Entäpä sitten menneiden aikojen ihmiset joilla on ollut sama ongelma. Heidät nostetaan haudastaan viimeiselle tuomiolle kuulemaan kristuksesta ensimmäistä kertaa ja syöstään yksintein alimpaan kattilaan. Vastatkaapa uskonoppineet, ja miellellään perustellusti eikä kiitos perinteistä 'tutkimattomat ovat herran tiet'.ja Raamattu sanoo että jumalattomat hävitetään että ei jää juurta eikä oksaa.
Merkitsee että jumalattomien lapsetkin tulevat pois otetuksi mutta miten Jumala tuomitsee nämä lapset?
Tuskatta luulisin?
Jumala osaa kyllä tuomita ne ihmiset jotka ovat kuolleet kuulematta Kristuksen sanaa.
Toisissa on se henki että palvelisivat Israelin Jumalaa jos olisivat kuulleet pelastuksesta.
Toiset ihmiset taas ovat palvelleet perkelettä ja heitä on johtanut pimeyden henki ja siksi hukkuvat.
Mielenvajavaisuus-sairaus ei estä taivaaseen pääsyä sillä he kärsivät toisten ihmisten takia, mutta heillekin on saarnattava Kristuksen sanaa. - nyppylä
Tuho ja hävitys kirjoitti:
ja Raamattu sanoo että jumalattomat hävitetään että ei jää juurta eikä oksaa.
Merkitsee että jumalattomien lapsetkin tulevat pois otetuksi mutta miten Jumala tuomitsee nämä lapset?
Tuskatta luulisin?
Jumala osaa kyllä tuomita ne ihmiset jotka ovat kuolleet kuulematta Kristuksen sanaa.
Toisissa on se henki että palvelisivat Israelin Jumalaa jos olisivat kuulleet pelastuksesta.
Toiset ihmiset taas ovat palvelleet perkelettä ja heitä on johtanut pimeyden henki ja siksi hukkuvat.
Mielenvajavaisuus-sairaus ei estä taivaaseen pääsyä sillä he kärsivät toisten ihmisten takia, mutta heillekin on saarnattava Kristuksen sanaa.jumala, kun kaikki tuputtaa omaansa ja sanoo minun on se oikea ja sinun ei ja että sinä olet pakana ja tuhoudut. Tuntuu että täällä maan päällä on jo niitä tuomareita niin paljon, että jääkö taivaaseen enää mitään tuomaroitavaa? Itse olen ainakin pettynyt näihin ns. kristittyihin jotka heittävät sen ensimmäisen kiven aina ja ovat tunnetusti aika rahanahneita.
- löytyy tutkimalla
nyppylä kirjoitti:
jumala, kun kaikki tuputtaa omaansa ja sanoo minun on se oikea ja sinun ei ja että sinä olet pakana ja tuhoudut. Tuntuu että täällä maan päällä on jo niitä tuomareita niin paljon, että jääkö taivaaseen enää mitään tuomaroitavaa? Itse olen ainakin pettynyt näihin ns. kristittyihin jotka heittävät sen ensimmäisen kiven aina ja ovat tunnetusti aika rahanahneita.
muinaista Sumeria. Jumalien kuningas Anu on se, josta Raamatussa puhutaan. Älä kuitenkaan unohda, että Raamattu ei suinkaan ole alkuperäisteos. Maailman vanhin dokumentti, jossa Jumalasta puhutaan, on Gilgamesh. Siitä löytyy kaikki Raamatun suuret tapahtumat, kuten tulvat, syntykertomus ja kaikki tuhot. Jossain vaiheessa tuosta yhdestä kertomuksesta on lähtenyt eri haaroja, joista on tullut aina eri jumalia eri uskonnoissa. Toki sumereilla oli paljon Anua pienempiäkin jumalia. Jokainen päässee tästä eteenpäin tutkimaan Googlen avulla. Hyviä hakusanoja ovat "sumer gods", "nephilim", "elohim" ja "anunnaki/annunaki".
nyppylä kirjoitti:
jumala, kun kaikki tuputtaa omaansa ja sanoo minun on se oikea ja sinun ei ja että sinä olet pakana ja tuhoudut. Tuntuu että täällä maan päällä on jo niitä tuomareita niin paljon, että jääkö taivaaseen enää mitään tuomaroitavaa? Itse olen ainakin pettynyt näihin ns. kristittyihin jotka heittävät sen ensimmäisen kiven aina ja ovat tunnetusti aika rahanahneita.
Olen huomioinut saman asian että meidät on jo täällä maanpäällä tuomittu kukin osaamme ja omituisinta kyllä uskovaisten taholta.Siellä porukassa sitä näyttää kiviä löytyvän.
- Tuho ja hävitys
malsansun kirjoitti:
Olen huomioinut saman asian että meidät on jo täällä maanpäällä tuomittu kukin osaamme ja omituisinta kyllä uskovaisten taholta.Siellä porukassa sitä näyttää kiviä löytyvän.
Uskovat kivittävät pakanat ja riettaat Jumalan sanalla mutta itse emme tuomitse ketään.
Sana kivittää, tuomitsee ja vie helvettiin pahat ihmiset joita jumalattomiksi kutsutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401