Uutisankkuri?

lyötiin vetoa

Kuka uutisankkuri on Jehovan todistaja? Oliko se Arvi Lind?

23

4954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • vaikka

        vanhaikotiin, jotta jotain hyötyä olisi noistakin mamiksista


    • MTV-3:n

      Urpo Martikainen. Asuu Pihlajamäessä vaimonsa kanssa. On myös harrastelija maalari.
      Olen nähnyt aikakauslehtiartikkelissa tämän uutisankkurin hyvännäköisiä akvarellimaalauksia.

      • neitoni

        rakas kierrosvalvoja vaimonsa kans jotka tunnen pienestä tytöstä,pitää tyttööni yhteyttä,laitta kirjeitä ja näin.Tuli vain mieleen ku he on Upin ystäviä,joka on symppis,työkaverit arvostaa häntä ihmisenä ja miten työn hoiti


      • kierrosvalvoja?
        neitoni kirjoitti:

        rakas kierrosvalvoja vaimonsa kans jotka tunnen pienestä tytöstä,pitää tyttööni yhteyttä,laitta kirjeitä ja näin.Tuli vain mieleen ku he on Upin ystäviä,joka on symppis,työkaverit arvostaa häntä ihmisenä ja miten työn hoiti

        Laineet?


      • neitoni
        kierrosvalvoja? kirjoitti:

        Laineet?

        mukava pariskunta sekin,mut jatketan kyselyä.Jos arvaat,joudut mun kans syömään :)


      • salaisuus?
        neitoni kirjoitti:

        rakas kierrosvalvoja vaimonsa kans jotka tunnen pienestä tytöstä,pitää tyttööni yhteyttä,laitta kirjeitä ja näin.Tuli vain mieleen ku he on Upin ystäviä,joka on symppis,työkaverit arvostaa häntä ihmisenä ja miten työn hoiti

        taitaa olla rakkautes ykspuolista kun eivät pidä yhteyttä sinuun.. olisko sinun aika alkaa tarkastella elämääsi...
        >Olisko aika ymmärtää, että sinulle rakkaat ex ystäväsi ovat kääntäneet selkänsä sinulle.. et ole heidän silmissään paskankaan arvoinen.. ja sinä vielä kumarrat ja nöyristelet niitä...ajattele nyt vähän.


      • neitoni
        salaisuus? kirjoitti:

        taitaa olla rakkautes ykspuolista kun eivät pidä yhteyttä sinuun.. olisko sinun aika alkaa tarkastella elämääsi...
        >Olisko aika ymmärtää, että sinulle rakkaat ex ystäväsi ovat kääntäneet selkänsä sinulle.. et ole heidän silmissään paskankaan arvoinen.. ja sinä vielä kumarrat ja nöyristelet niitä...ajattele nyt vähän.

        ainakin kakan pipanan vertanen :)


      • Anonyymi
        neitoni kirjoitti:

        rakas kierrosvalvoja vaimonsa kans jotka tunnen pienestä tytöstä,pitää tyttööni yhteyttä,laitta kirjeitä ja näin.Tuli vain mieleen ku he on Upin ystäviä,joka on symppis,työkaverit arvostaa häntä ihmisenä ja miten työn hoiti

        Ööäöö upi symppis ei ole vitsimies kuiva tyyppi .julkinen kuva on teatteria.sama tauti kun isoilla pomoilla jt järjestössä ei terv .


    • Ari-JT

      niin hänen kohdallaan toteutuu se, jonka olen havainnut toteutuvat aika usein J.T. kohdalla --saat olla vapaa kunhan teet niinkuin muutkin tekevät, viettävät Joulua, synttäreitä muuta. Eikö vapaus tarkoita sitä, että saa viettää tai olla viettämättä juhlia tai kuulua johonkin ryhmään tai uskontoon tai olla kuulumatta?
      Näin itse olen vapauden ymmärtänyt.

      Eräs esimerkki. Eräs nainen osti rautatieasemalla junalipun, kun hän katsoi sitä hän ilmeensä tuli iloiseksi ja hän huusi heiluttaen lippua" tällä lipulla pääsen minne haluan " Eräs ohikulkeva junan henkilökuntaan kuuluva katsoi lippua ja sanoi, "eihän tällä pääse kuin kärsämäelle"
      "Sinne minä haluankin" vastasi nainen. :)

      • neitoni

        rauhas painu mun puolesta kärsämäelle ja koita miettii ittees..tai ot alippu vaikka eka rovaniemelle,mut jos on varaa,lentolipptpu Ivaloon ja sieltä norjaan


      • käy luopio

        Eräs esimerkki. Eräs nainen osti rautatieasemalla junalipun, kun hän katsoi sitä hän ilmeensä tuli iloiseksi ja hän huusi heiluttaen lippua" tällä lipulla pääsen minne haluan " Eräs ohikulkeva junan henkilökuntaan kuuluva katsoi lippua ja sanoi, "eihän tällä pääse kuin kärsämäelle"
        "Sinne minä haluankin" vastasi nainen. :)

        - Hyvä Arska! Jatka samaan malliin. Tosin täällä oloajankin voisi käyttää kenttäilessä, eli hyödyllisemmin.


      • Kukabah

        Kärsämäellä ei ole rautatietä


      • neitoni
        käy luopio kirjoitti:

        Eräs esimerkki. Eräs nainen osti rautatieasemalla junalipun, kun hän katsoi sitä hän ilmeensä tuli iloiseksi ja hän huusi heiluttaen lippua" tällä lipulla pääsen minne haluan " Eräs ohikulkeva junan henkilökuntaan kuuluva katsoi lippua ja sanoi, "eihän tällä pääse kuin kärsämäelle"
        "Sinne minä haluankin" vastasi nainen. :)

        - Hyvä Arska! Jatka samaan malliin. Tosin täällä oloajankin voisi käyttää kenttäilessä, eli hyödyllisemmin.

        vaikka noorkappiin,komiat on maisemat ja poroja kiva väistellä :)


      • neitoni
        Kukabah kirjoitti:

        Kärsämäellä ei ole rautatietä

        ei oo rautatietä,mutta käviskö mitenkään joku lämminhenkinen paikka kunta jos ny sinne ulkomaille just ny mennä ei :)


      • Met oomme
        neitoni kirjoitti:

        vaikka noorkappiin,komiat on maisemat ja poroja kiva väistellä :)

        Met ei Lappiin Jt kaivata.Meil on Lars Leevi Lestaadiuksen herätys.SE on vielä tänäpäivänäkin voimassa.


    • Anonyymi

      Martikainen

      • Anonyymi

        Hän kehuu äitiään, jonka rinnoista imi lahkolaisuuden eikä mennyt elämä hukkaan kun sen käytti järjestelmäasioiten päättymistä odottaen.


    • Anonyymi

      Ei vaan Tollo Hollo.

    • Anonyymi

      Urpo martikainen

      • Anonyymi

        Mullen jäi mieleen kun Urpo kertoi uutisissa 11.9.2001 New Yorkin pilvenpiirtäjiin tehdystä terroriteosta, lopun merkki oli niin varma, ettei pystynyt iloaan pidättelemään.

        Nyt hänen tarvitsee tarkistaa vartiotornista selitys.
        Ja sen mukaan loppuhan on lähellä, tuo oli vain yksi monista merkeistä. Ja kaikkien tulisi ostaa vartiotorni että näkisi oikean suhtautumistavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullen jäi mieleen kun Urpo kertoi uutisissa 11.9.2001 New Yorkin pilvenpiirtäjiin tehdystä terroriteosta, lopun merkki oli niin varma, ettei pystynyt iloaan pidättelemään.

        Nyt hänen tarvitsee tarkistaa vartiotornista selitys.
        Ja sen mukaan loppuhan on lähellä, tuo oli vain yksi monista merkeistä. Ja kaikkien tulisi ostaa vartiotorni että näkisi oikean suhtautumistavan.

        90-luvulla puolestaan Upi luki jonkin uutisen, joka koski pyrkimystä maailmanrauhaan. Tästä keskusteltiin hieman jälkeenpäin ja joku kommentoi, että olisikohan tämä jo "rauhan huutoa". Ei ollut.

        Ystävänpäivänä kerran Upi totesi "postilla on paljon ystäviä". Piti nähtävästi päästä kuittaamaan. Yleisesti ottaen kuitenkin asiallinen ja ammattitaitoisen oloinen uutistenlukija.


    • Anonyymi

      Ei vaan, Martti Suosalo!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe